Mor un conductor de 18 anys en eixir-se’n de la via i bolcar en Villena

Imatge d’arxiu d’un cotxe bolcat   | Cedida

 

ACTUALITZAT 10.20 hores. Este diumenge de matinada, cap a les 03.10 hores, s’ha produït un accident fatal en el terme municipal de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant). Segons pareix, en l’incident s’ha vist implicat un cotxe que estava conduint per la carretera CV-809 i, en un moment determinat, se n’ha eixit de la via i ha bolcat.

 

Tal com informen fonts de Trànsit, el conductor, un xic de 18 anys segons informacions fetes públiques posteriorment, ha mort en l’accident. L’incident s’ha produït en el quilòmetre 5,2 de la carretera CV-809, que unix la localitat de Villena amb el municipi de Cabdet. Ara per ara, continua sense saber-se les causes del succés.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El far del Port de València es traslladarà davant de Veles e Vents per a fer-lo accessible

L’Ajuntament de València i l’Autoritat Portuària han acordat traslladar l’antic far al canal d’accés, davant de Veles e Vents, per a acostar-lo a la ciutadania i revaloritzar-lo com a símbol del front marítim.

El nou Centre del Mediterrani d’Intel·ligència Climàtica arrancarà en els pròxims mesos a València

El president Juanfran Pérez Llorca ha avançat que el Centre del Mediterrani d’Intel·ligència Climàtica començarà a funcionar en els pròxims mesos amb seu al Centre d’Investigació Príncep Felip, com a primer centre regional europeu dedicat a anticipar i gestionar riscos climàtics al Mediterrani.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 38,2 graus en pobles de l’interior

La Comunitat Valenciana ha viscut una altra matinada tòrrida, amb fins a 38,2 graus a Cocentaina i Muro d'Alcoi i mínimes molt altes a la costa i l'interior.

El Valencia Basket començarà la temporada el 19 de setembre en la Supercopa de Badalona

El Valencia Basket obrirà el curs 2026-27 el 19 de setembre en una semifinal de la Supercopa de Badalona, davant l’Asisa Joventut o el Barça, i ja coneix les dates clau de la Lliga Endesa i de la Copa del Rei al Roig Arena.

3,4 milions per a reforçar el suport als jóvens afectats per la DANA d’octubre

La Generalitat destinarà 3,4 milions d’euros a reforçar l’atenció psicosocial i la reconstrucció d’espais per a jóvens dels municipis afectats per la DANA d’octubre de 2024, donant continuïtat al treball iniciat per la Fundació Princesa de Girona.

Les platges valencianes acolliran una campanya per a previndre ofegaments aquest estiu

La Fundació Mapfre ha posat en marxa la campanya Prevenidos, listos, ya per a previndre ofegaments en nou ciutats, amb especial presència a Castelló, València i diverses platges d’Alacant, on s’instal·laran carpes informatives amb tallers de prevenció i primers auxilis.

València afronta temperatures de fins a 40 graus amb avís taronja per calor extrema

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dijous l’avís taronja per temperatures de fins a 40 graus a l’interior sud de València i Emergències ha declarat el risc extrem d’incendis en tota la Comunitat Valenciana.

Una investigació valenciana conclou que el Nen del Cerro El Plomo va morir en un sacrifici ritual inca

Un equip internacional liderat per la Universitat de València ha determinat que el Nen del Cerro El Plomo, trobat en 1954 als Andes xilens, no va morir per hipotèrmia sinó en un sacrifici ritual de la cerimònia inca de la Capacocha. L’estudi també revalua el cas de Cerro Esmeralda i aporta nova informació sobre estos rituals d’expansió del Tawantinsuyu.