16.7 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Mor un conductor de 18 anys en eixir-se’n de la via i bolcar en Villena

Imatge d’arxiu d’un cotxe bolcat   | Cedida

 

ACTUALITZAT 10.20 hores. Este diumenge de matinada, cap a les 03.10 hores, s’ha produït un accident fatal en el terme municipal de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant). Segons pareix, en l’incident s’ha vist implicat un cotxe que estava conduint per la carretera CV-809 i, en un moment determinat, se n’ha eixit de la via i ha bolcat.

 

Tal com informen fonts de Trànsit, el conductor, un xic de 18 anys segons informacions fetes públiques posteriorment, ha mort en l’accident. L’incident s’ha produït en el quilòmetre 5,2 de la carretera CV-809, que unix la localitat de Villena amb el municipi de Cabdet. Ara per ara, continua sense saber-se les causes del succés.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Athletic respira amb un 4-2 i deixa tocat al Llevant

L'Athletic es va imposar 4-2 al Llevant després de jugar els visitants amb deu per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va firmar un doblet i el final va ser d'infart.

L’Athletic torna a guanyar dos mesos després amb un 4-2 que frena al Llevant

L'Athletic va véncer 4-2 al Llevant en San Mamés després de jugar amb superioritat des del 17 per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va fer doblet i Serrano va decidir en l'afegit.

Raúl García Pierna guanya l’última etapa de la Volta a la Comunitat Valenciana

El corredor de Movistar es va imposar en la quinta i última jornada i va explicar que l'escamot va permetre la fugida. És el seu primer triomf amb l'equip i el primer de l'any per a Espanya.

Evenepoel es corona a València i Raúl García Pierna guanya l’última etapa

Remco Evenepoel amarra la Volta a la Comunitat Valenciana després d'una última jornada controlada pel seu equip. Raúl García Pierna venç a València a l'esprint.

Ratxes de 74 km/h en El Altet i sis servicis pel vent a la província de València

El vent del nord-oest ha deixat este diumenge ratxes de fins a 74 km/h en El Altet i només sis intervencions a la província de València, segons Emergències. Aemet manté avisos grocs en diverses zones fins a la nit

Guruzeta firma un doblet i posa en avantatge a l’Athletic davant un Llevant amb deu (2-0)

L'Athletic marxa amb 2-0 després d'una primera part marcada per l'expulsió d'Alan Maturro en el minut 17. Guruzeta va anotar de cap i va definir una altra vegada a passada d'Iñaki Williams.

El Castelló dormirà líder de Segona per primera vegada en 33 anys

El 0-4 a Valladolid ha deixat al Castelló com a líder provisional de Segona amb 45 punts. El lloc queda pendent del partit del Racing davant el Mirandés el dilluns en El Sardiner.

S’entrega i queda detingut el presumpte autor de la mort d’un home per arma de foc a Catarroja

El presumpte autor s'ha entregat a la Guàrdia Civil en el lloc dels fets i ha quedat detingut. La víctima, de 46 anys, ha sigut trobada en les escales d'un edifici i el SAMU ha certificat la defunció.