Mor per coronavirus el president del PSPV de Riba-roja de Túria, José Hervás

 

El president del PSPV-PSOE de la localitat de Riba-roja de Túria, en el Camp de Túria (València) José Hervás Hernández, ha mort este dissabte als 71 anys a causa del coronavirus. L’agrupació socialista de Riba-roja de Túria «plora la mort del seu president, company i amic» després de la notícia comunicada pels seus familiars.

 

A este duel s’ha sumat la família socialista valenciana a través del president de la Generalitat, Ximo Puig, qui ha traslladat les seues condolences a la família i a tota l’agrupació, ha informat el PSPV en un comunicat. Este «trist fet» acosta a tots quants el coneixien a unir-se en el dolor que estan vivint els seus sers estimats i a destacar la fortalesa, la generositat i la companyonia d’un home que va fer d’esta agrupació la seua segona casa».

 

«Pepe ha sigut un company ple de vida, d’intel·ligència i de proximitat, amb idees fermes i al servici del socialisme, amb un lliurament inestimable des de la seua joventut i des de més de 16 anys com a president de l’agrupació», ha ressaltat la formació.

 

El ministre de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana i secretari d’Organització del PSOE, José Luis Ábalos, ha expressat les condolences de la formació i ha destacat que José Hervás «va portar amb orgull les sigles del PSOE a les que va entregar la seua lluita».

Últimes notícies

El 78% del professorat rebutja la proposta d’Educació i la majoria vol seguir la vaga

Un 78% del professorat rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 60% vol mantindre la vaga indefinida i les mobilitzacions en l'ensenyança pública valenciana.

El Vila-real acomiada a Alfonso Pedraza després de 15 anys i més de 200 partits

Alfonso Pedraza tanca una etapa de 15 anys al Vila-real, on va arribar amb 15 anys, es va consolidar en el primer equip i va formar part de la generació que va conquistar la Lliga Europa.

La exconcejala d’Urbanisme admet que desconeix si els seus sogres estan empadronats en Els Naus

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant, Rocío Gómez, declara davant la jutge per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques dels Naus i afirma que no sap si els seus sogres complixen el requisit d'empadronament.

Igualtat confirma l’assassinat masclista d’una dona en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores

Igualtat confirma com a crim masclista l'assassinat d'una dona de 51 anys en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores, on també van ser trobats morts el seu marit i el seu fill de 24 anys.

Una funcionària revela que l’oferta guanyadora de les VPP d’Alacant va arribar només 24 hores després de publicar-se els plecs

La cap de Gestió Patrimonial de l'Ajuntament d'Alacant declara que la promotora adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan a penes un dia després de publicar-se els plecs, en un cas que manté oberta una causa judicial i una forta polèmica política.

El València es juga la Lliga Conferència davant el Barcelona amb nou jugadors al final de contracte

El València es juga a Mestalla la seua classificació per a la Lliga Conferència davant el Barcelona en un dol marcat pel possible adeu de fins a nou futbolistes entre cessions i contractes que expiren.

Ford Almussafes obri la negociació del marc laboral per a l’electrificació i el nou Bast

Ford Almussafes i els sindicats UGT i STM han constituït la comissió que negociarà les condicions laborals i salarials a partir de 2027, lligades a l'Acord per l'Electrificació 2030 i al llançament del nou model de la família Bast.

Ryan i Dela seguiran fins a 2027 si el Llevant assegura la permanència

Ryan i Dela ampliaran el seu contracte amb el Llevant fins a 2027 si l'equip certifica la permanència en Primera, en un estiu marcat per eixides i cessions que conclouen.