Mor per coronavirus el president del PSPV de Riba-roja de Túria, José Hervás

 

El president del PSPV-PSOE de la localitat de Riba-roja de Túria, en el Camp de Túria (València) José Hervás Hernández, ha mort este dissabte als 71 anys a causa del coronavirus. L’agrupació socialista de Riba-roja de Túria «plora la mort del seu president, company i amic» després de la notícia comunicada pels seus familiars.

 

A este duel s’ha sumat la família socialista valenciana a través del president de la Generalitat, Ximo Puig, qui ha traslladat les seues condolences a la família i a tota l’agrupació, ha informat el PSPV en un comunicat. Este «trist fet» acosta a tots quants el coneixien a unir-se en el dolor que estan vivint els seus sers estimats i a destacar la fortalesa, la generositat i la companyonia d’un home que va fer d’esta agrupació la seua segona casa».

 

«Pepe ha sigut un company ple de vida, d’intel·ligència i de proximitat, amb idees fermes i al servici del socialisme, amb un lliurament inestimable des de la seua joventut i des de més de 16 anys com a president de l’agrupació», ha ressaltat la formació.

 

El ministre de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana i secretari d’Organització del PSOE, José Luis Ábalos, ha expressat les condolences de la formació i ha destacat que José Hervás «va portar amb orgull les sigles del PSOE a les que va entregar la seua lluita».

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.