Mor per coronavirus el president del PSPV de Riba-roja de Túria, José Hervás

 

El president del PSPV-PSOE de la localitat de Riba-roja de Túria, en el Camp de Túria (València) José Hervás Hernández, ha mort este dissabte als 71 anys a causa del coronavirus. L’agrupació socialista de Riba-roja de Túria «plora la mort del seu president, company i amic» després de la notícia comunicada pels seus familiars.

 

A este duel s’ha sumat la família socialista valenciana a través del president de la Generalitat, Ximo Puig, qui ha traslladat les seues condolences a la família i a tota l’agrupació, ha informat el PSPV en un comunicat. Este «trist fet» acosta a tots quants el coneixien a unir-se en el dolor que estan vivint els seus sers estimats i a destacar la fortalesa, la generositat i la companyonia d’un home que va fer d’esta agrupació la seua segona casa».

 

«Pepe ha sigut un company ple de vida, d’intel·ligència i de proximitat, amb idees fermes i al servici del socialisme, amb un lliurament inestimable des de la seua joventut i des de més de 16 anys com a president de l’agrupació», ha ressaltat la formació.

 

El ministre de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana i secretari d’Organització del PSOE, José Luis Ábalos, ha expressat les condolences de la formació i ha destacat que José Hervás «va portar amb orgull les sigles del PSOE a les que va entregar la seua lluita».

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.