Mor per coronavirus el president del PSPV de Riba-roja de Túria, José Hervás

 

El president del PSPV-PSOE de la localitat de Riba-roja de Túria, en el Camp de Túria (València) José Hervás Hernández, ha mort este dissabte als 71 anys a causa del coronavirus. L’agrupació socialista de Riba-roja de Túria «plora la mort del seu president, company i amic» després de la notícia comunicada pels seus familiars.

 

A este duel s’ha sumat la família socialista valenciana a través del president de la Generalitat, Ximo Puig, qui ha traslladat les seues condolences a la família i a tota l’agrupació, ha informat el PSPV en un comunicat. Este «trist fet» acosta a tots quants el coneixien a unir-se en el dolor que estan vivint els seus sers estimats i a destacar la fortalesa, la generositat i la companyonia d’un home que va fer d’esta agrupació la seua segona casa».

 

«Pepe ha sigut un company ple de vida, d’intel·ligència i de proximitat, amb idees fermes i al servici del socialisme, amb un lliurament inestimable des de la seua joventut i des de més de 16 anys com a president de l’agrupació», ha ressaltat la formació.

 

El ministre de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana i secretari d’Organització del PSOE, José Luis Ábalos, ha expressat les condolences de la formació i ha destacat que José Hervás «va portar amb orgull les sigles del PSOE a les que va entregar la seua lluita».

Últimes notícies

Les temperatures del migdia cauen a valors no vistos des de juny en molts pobles valencians

Les temperatures registrades a les 13 hores en molts municipis de la Comunitat Valenciana han sigut les més baixes des de juny, amb 19 graus a Ares del Maestrat. Segons Aemet, el valor més alt s’ha donat a Castelló, amb 30,4 graus.

Turistes desallotjats per l’incendi d’El Saler: ‘No volem tornar a casa sense les nostres coses’

Uns 130 desallotjats per l’incendi d’El Saler, molts d’ells turistes allotjats en càmpings, han passat la nit al pavelló de la Fonteta i reclamen tornar per a recuperar les seues pertinences.

Confirmen dos anys de presó per l’agressió sexual a una menor de 16 anys a València

El TSJCV ha confirmat la condemna de dos anys de presó a un home per agredir sexualment una menor de 16 anys, filla de la seua parella, amb la qual convivía a València. El tribunal rebutja el recurs de l’acusat i dona plena credibilitat al relat de la víctima.

Les proves amb 5G reforcen les comunicacions d’emergències a la Comunitat Valenciana

La Generalitat, a través d’ISTEC, ha impulsat proves pilot i projectes europeus amb 5G i satèl·lits per a reforçar la connectivitat dels servicis públics i d’emergència i garantir respostes més segures i resilients.

Detenen a Elx un presumpte sicari reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua

Un home de 26 anys, reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua per un presumpte crim per encàrrec el 2024, ha sigut detingut a Elx gràcies a un dispositiu de la Policia Nacional coordinat a través d'Interpol.

A presó dos detinguts per robar 32.000 euros a un saló de jocs d’Alzira

Tres hòmens de 26, 32 i 36 anys han sigut detinguts per assaltar a punta de pistola un recaptador d’un saló de jocs d’Alzira i furtar-li 32.000 euros. Dos d’ells han ingressat en presó provisional, i el tercer està relacionat amb altres robatoris violents en la província de València.

Localitzen un cadàver al pantà de Bellús on buscaven un home desaparegut

Han trobat este divendres de matí un cadàver al pantà de Bellús, on des de dijous es buscava un home desaparegut. La Guàrdia Civil treballa ara en la identificació del cos.

La investigació confirma indicis que l’incendi d’El Saler ha sigut provocat

Les primeres perquisicions sobre l’incendi al parc natural de la Devesa de El Saler descarten causes naturals i apunten a un origen intencionat, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.