Mor de coronavirus un tercer guàrdia civil en Madrid

 

Mor el tercer guàrdia civil a causa del coronavirus en menys d’una setmana en Espanya. La trista notícia l’ha compartit el mateix cos policial a través de les xarxes socials, a on ha lamentat la mort de José Antonio, un agent destinat en Aranjuez, Madrid. 

 

 

Dos agents més han mort per coronavirus

El passat 18 de març, moria Pedro Alameda, de 37 anys, per coronavirus i, el divendres 20, ho feia Francisco Javier, de 38. Alameda no tenia patologies prèvies i feia dies que estava ingressat en estat greu en el centre hospitalari Quirón d’Alcorcón, Madrid. Per la seua part, Francisco Javier feia dies que estava en quarantena i finalment acabava morint en urgències, en Ciudad Real, després de què el seu estat de salut empitjorara considerablement. En este sentit, ja són tres els guàrdies civils que han mort a causa del virus durant l’estat d’alarma decretat pel govern espanyol.

 

D’altra banda, la Guàrdia Civil feia pública la mort d’un nou agent el 21 de març. L’agent, de 57 anys i company de Pedro Alameda, també estava contagiat per coronavirus però, en este cas, el cos policial explicava que l’agent havia mort a causa d’un infart.

 

Últimes notícies

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.