Mor de coronavirus un tercer guàrdia civil en Madrid

 

Mor el tercer guàrdia civil a causa del coronavirus en menys d’una setmana en Espanya. La trista notícia l’ha compartit el mateix cos policial a través de les xarxes socials, a on ha lamentat la mort de José Antonio, un agent destinat en Aranjuez, Madrid. 

 

 

Dos agents més han mort per coronavirus

El passat 18 de març, moria Pedro Alameda, de 37 anys, per coronavirus i, el divendres 20, ho feia Francisco Javier, de 38. Alameda no tenia patologies prèvies i feia dies que estava ingressat en estat greu en el centre hospitalari Quirón d’Alcorcón, Madrid. Per la seua part, Francisco Javier feia dies que estava en quarantena i finalment acabava morint en urgències, en Ciudad Real, després de què el seu estat de salut empitjorara considerablement. En este sentit, ja són tres els guàrdies civils que han mort a causa del virus durant l’estat d’alarma decretat pel govern espanyol.

 

D’altra banda, la Guàrdia Civil feia pública la mort d’un nou agent el 21 de març. L’agent, de 57 anys i company de Pedro Alameda, també estava contagiat per coronavirus però, en este cas, el cos policial explicava que l’agent havia mort a causa d’un infart.

 

Últimes notícies

Arriba al Port de València la primera plataforma solar marina d’Espanya en fase de proves

El Port de València ha rebut la primera plataforma solar marina d’Espanya, anomenada Paiporta, que inicia ara la seua fase de proves i formarà part d’un projecte de fins a 1 MW de potència.

Arriba a València la primera plataforma solar marina d’Espanya en fase de proves

El Port de València ha rebut la plataforma solar marina Paiporta, primera d’Espanya, que inicia ara les proves i formarà part d’un projecte d’1 MW de potència. La iniciativa de BlueNewables, amb suport de Naturgy i finançament de l’IDAE, reforça l’estratègia de Valenciaport cap a la descarbonització.

Avamet assegura que el perill extrem de la DANA del 29 d’octubre era previsible

El president d’Avamet, Adrià Revert, ha explicat al jutjat de Catarroja que la DANA del 29 d’octubre de 2024 no era imprevisible, tot i que la quantitat exacta de pluja sí que ho era. Revert sosté que els models ja apuntaven a un episodi de perill extrem semblant a la pantanada de Tous i a la riuada de València.

El president d’Avamet defensa que el perill extrem de la DANA sí que es podia preveure

Adrià Revert, president d’Avamet, ha explicat al jutjat de Catarroja que la DANA del 29 d’octubre de 2024 no era imprevisible i que els mapes ja apuntaven a un episodi de perill extrem a la costa valenciana.

Avamet adverteix que el perill extrem en la DANA del 29 d’octubre era previsible

El president d’Avamet, Adrià Revert, ha declarat al jutjat de Catarroja que, tot i que la quantitat exacta de pluja era impossible de calcular, el perill extrem a la costa valenciana el 29 d’octubre de 2024 sí que es podia vore als mapes.

Més de 7.500 passatgers utilitzen ja l’OPE al port d’Alacant, per damunt de 2025

L’Operació Pas de l’Estret al port d’Alacant ha superat ja les 7.500 persones embarcades i els 3.000 vehicles rumb a Algèria i Orà, amb més freqüència de vaixells i un nou sistema automatitzat d’entrada i eixida.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha jugat a Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de dues dècades d’èxits, amb la Copa Davis de 2019 com a moment més icònic.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha disputat a la Copa del Rei de Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de vint anys de carrera amb 12 títols ATP i el record inesborrable de la Copa Davis de 2019.