Mor de coronavirus un tercer guàrdia civil en Madrid

 

Mor el tercer guàrdia civil a causa del coronavirus en menys d’una setmana en Espanya. La trista notícia l’ha compartit el mateix cos policial a través de les xarxes socials, a on ha lamentat la mort de José Antonio, un agent destinat en Aranjuez, Madrid. 

 

 

Dos agents més han mort per coronavirus

El passat 18 de març, moria Pedro Alameda, de 37 anys, per coronavirus i, el divendres 20, ho feia Francisco Javier, de 38. Alameda no tenia patologies prèvies i feia dies que estava ingressat en estat greu en el centre hospitalari Quirón d’Alcorcón, Madrid. Per la seua part, Francisco Javier feia dies que estava en quarantena i finalment acabava morint en urgències, en Ciudad Real, després de què el seu estat de salut empitjorara considerablement. En este sentit, ja són tres els guàrdies civils que han mort a causa del virus durant l’estat d’alarma decretat pel govern espanyol.

 

D’altra banda, la Guàrdia Civil feia pública la mort d’un nou agent el 21 de març. L’agent, de 57 anys i company de Pedro Alameda, també estava contagiat per coronavirus però, en este cas, el cos policial explicava que l’agent havia mort a causa d’un infart.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.