Mor una dona embarassada de 40 anys que estava ingressada per coronavirus

 

Una dona de 40 anys que romania ingressada per coronavirus en la Unitat de Cuidats Intensius (UCI) de l’Hospital Universitari Verge de l’Arrixaca de la Regió de Múrcia ha mort este dimarts, segons han informat fonts de la Conselleria de Salut de la Regió de Múrcia. 

 

En concret, es tracta d’una dona amb patologies prèvies a la que li van provocar el part fa dos setmanes. El bebé, que va donar positiu en nàixer, roman ingressat en l’Hospital Santa Lucia de Cartagena. 

 

Aquest no és l’únic cas que ha arribat a l’UCI de la Arrixaca d’una embarassada amb coronavirus, ja que al costat d’aquesta dona de 40 anys va ingressar una altra jove de 29 anys de San Javier, també embarassada, i a la qual se li va realitzar una altra cesària a Cartagena per a salvar al bebè i poder ingressar a la mare per a tractar-la del coronavirus. Aquesta segona pacient de 29 anys segueix hospitalitzada en la Unitat de Vigilància intensiva de l’Hospital Verge de l’Arrixaca i “millora”, segons informen fonts mèdiques.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.

Cau una xarxa de blanqueig de capitals que comprava dècims premiats de Nadal a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a sis persones a Alacant per blanquejar diners mitjançant la compra de dècims premiats de la Loteria de Nadal. S'han intervingut set immobles, armes, 70.425 euros en efectiu i productes bancaris amb 650.000 euros.

Pérez Llorca ressalta que la Comunitat torna a oferir oportunitats i l’economia va bé

Pérez Llorca ha reivindicat davant AVE que la Comunitat Valenciana torna a ser una terra d'oportunitats, amb estabilitat i dades econòmiques molt positius. Ha destacat lideratge en ocupació jove, rècord d'ocupació femenina, previsions de creixement del 3%, atracció d'inversions i avanços en vivenda, reindustrialització i simplificació administrativa.

PP i Vox tomben la reprovació de l’alcalde d’Alacant pel cas de vivendes públiques

El ple ha rebutjat la reprovació a Luis Barcala amb els vots de PP i Vox. L'esquerra li atribuïx responsabilitat en irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques.

PP i Vox aproven regular el burca i el niqab en dependències municipals d’Alacant

La majoria de PP i Vox en el ple d'Alacant ha aprovat regular l'accés a dependències municipals per a impedir l'entrada amb el rostre cobert. L'oposició denuncia que la mesura estigmatitza i desvia el focus d'altres problemes.

La jutgessa envia a Fiscalia i UDEF la documentació sobre les 140 vivendes públiques dels Naus a Alacant

La jutgessa ha enviat a Fiscalia i UDEF la documentació de l'ajuntament sobre l'adjudicació de les 140 vivendes públiques dels Naus. Els informes arrepleguen indicis com a llars sense empadronats, familiars beneficiats i no adjudicataris residint, en un cas que ja té conseqüències polítiques i dimissions.