Mor una dona embarassada de 40 anys que estava ingressada per coronavirus

 

Una dona de 40 anys que romania ingressada per coronavirus en la Unitat de Cuidats Intensius (UCI) de l’Hospital Universitari Verge de l’Arrixaca de la Regió de Múrcia ha mort este dimarts, segons han informat fonts de la Conselleria de Salut de la Regió de Múrcia. 

 

En concret, es tracta d’una dona amb patologies prèvies a la que li van provocar el part fa dos setmanes. El bebé, que va donar positiu en nàixer, roman ingressat en l’Hospital Santa Lucia de Cartagena. 

 

Aquest no és l’únic cas que ha arribat a l’UCI de la Arrixaca d’una embarassada amb coronavirus, ja que al costat d’aquesta dona de 40 anys va ingressar una altra jove de 29 anys de San Javier, també embarassada, i a la qual se li va realitzar una altra cesària a Cartagena per a salvar al bebè i poder ingressar a la mare per a tractar-la del coronavirus. Aquesta segona pacient de 29 anys segueix hospitalitzada en la Unitat de Vigilància intensiva de l’Hospital Verge de l’Arrixaca i “millora”, segons informen fonts mèdiques.

Últimes notícies

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.

La Conselleria d’Educació dona per trencada la negociació amb els sindicats en deu minuts i la vaga seguix

La reunió entre la Conselleria d'Educació i els sindicats docents es va tancar en tot just deu minuts després d'alçar-se de la taula la consellera Carmen Ortí, per la qual cosa la vaga indefinida del professorat valencià continua.

L’IVAM obri Apoteosi Now, la gran explosió fotogràfica de Cristina de Middel

L'IVAM presenta Apoteosi Now, una exposició de Cristina de Middel amb 252 fotografies disposades com una gran explosió visual que qüestiona la saturació d'imatges.