Mor una dona embarassada de 40 anys que estava ingressada per coronavirus

 

Una dona de 40 anys que romania ingressada per coronavirus en la Unitat de Cuidats Intensius (UCI) de l’Hospital Universitari Verge de l’Arrixaca de la Regió de Múrcia ha mort este dimarts, segons han informat fonts de la Conselleria de Salut de la Regió de Múrcia. 

 

En concret, es tracta d’una dona amb patologies prèvies a la que li van provocar el part fa dos setmanes. El bebé, que va donar positiu en nàixer, roman ingressat en l’Hospital Santa Lucia de Cartagena. 

 

Aquest no és l’únic cas que ha arribat a l’UCI de la Arrixaca d’una embarassada amb coronavirus, ja que al costat d’aquesta dona de 40 anys va ingressar una altra jove de 29 anys de San Javier, també embarassada, i a la qual se li va realitzar una altra cesària a Cartagena per a salvar al bebè i poder ingressar a la mare per a tractar-la del coronavirus. Aquesta segona pacient de 29 anys segueix hospitalitzada en la Unitat de Vigilància intensiva de l’Hospital Verge de l’Arrixaca i «millora», segons informen fonts mèdiques.

Últimes notícies

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’interior nord-americà-alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan i amb experiència destacada en l’ACB.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.