Mor una dona de 89 anys en un incendi a la seua casa a Alacant

Esta passada nit, els bombers del Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament de l'Ajuntament d'Alacant (SPEIS), han acudit a extingir un incendi registrat en una segona planta d'un pis situat en el carrer Maestro Alonso Nº 29 d'Alacant, en l'interior de la qual ha mort una dona de 89 anys .

  

  

  

  

El SPEIS va rebre l'avís del 112 al voltant de la 1.50, alertant que eixia fum de l'interior d'un habitatge i forta olor a cremat, i fins al lloc d'incendi es van desplaçar tres dotacions completes amb dotze efectius de bombers.

  

  

  

  

Així mateix tres patrulles de la Policia Local amb sis efectius a la seua arribada desallotjaren l'edifici de tres plantes amb una vintena de persones entre ells xiquets, i realitzaren els talls de tràfic del carrer Maestro Alonso, intentant accedir a l'habitatge afectat per on eixia fum per la balconada, sent impossible el seu accés.

  

 

 

Segons el SPEIS els bombers intervingueren amb celeritat per a aconseguir accedir a l'habitatge ja que els veïns alertaren que hi havia a l'interior una persona major atrapada, i quan els efectius entraren a l'interior de l'habitatge trobaren a una dona en el rebedor al costat de la porta d'accés en el sòl rescatant-la i traient-la immediatament al vestíbul, sent atesa primer pels efectius del SPEIS realitzant les labors de reanimació i amb posterioritat pels efectius sanitaris en el Samu, el metge del qual certificà la seua defunció.

  

  

  

  

Els bombers, en la seua intervenció, es van dividir en dos equips, un va iniciar les tasques d'extinció per l'exterior amb diverses línies d'aigua i el vehicle escala, i un altre per l'interior trencant la porta que tenia molts forrellats i dificultava el seu accés.

  

  

  

  

 

El foc es va declarar per motius que es desconeixen en una de les habitacions, i l'habitatge ha quedat parcialment afectat per les flames a l'interior, i per l'exterior afectant a la façana del segon pis. La Policia Local va habilitar el furgó de la policia turística i diverses dotacions de patrulles per a donar recer a les vint persones desallotjades per les baixes temperatures.

Últimes notícies

Lleuger descens de les temperatures i possibles ruixats esta vesprada a l’interior de Castellon

La Comunitat Valenciana vivira una jornada de cels poc nuvolosos, lleuger descens de les maximas en Castellon i possibilitat de ruixats amb tempesta esta vesprada a l'interior nord.

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.