Mor una dona de 89 anys en un incendi a la seua casa a Alacant

Esta passada nit, els bombers del Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament de l'Ajuntament d'Alacant (SPEIS), han acudit a extingir un incendi registrat en una segona planta d'un pis situat en el carrer Maestro Alonso Nº 29 d'Alacant, en l'interior de la qual ha mort una dona de 89 anys .

  

  

  

  

El SPEIS va rebre l'avís del 112 al voltant de la 1.50, alertant que eixia fum de l'interior d'un habitatge i forta olor a cremat, i fins al lloc d'incendi es van desplaçar tres dotacions completes amb dotze efectius de bombers.

  

  

  

  

Així mateix tres patrulles de la Policia Local amb sis efectius a la seua arribada desallotjaren l'edifici de tres plantes amb una vintena de persones entre ells xiquets, i realitzaren els talls de tràfic del carrer Maestro Alonso, intentant accedir a l'habitatge afectat per on eixia fum per la balconada, sent impossible el seu accés.

  

 

 

Segons el SPEIS els bombers intervingueren amb celeritat per a aconseguir accedir a l'habitatge ja que els veïns alertaren que hi havia a l'interior una persona major atrapada, i quan els efectius entraren a l'interior de l'habitatge trobaren a una dona en el rebedor al costat de la porta d'accés en el sòl rescatant-la i traient-la immediatament al vestíbul, sent atesa primer pels efectius del SPEIS realitzant les labors de reanimació i amb posterioritat pels efectius sanitaris en el Samu, el metge del qual certificà la seua defunció.

  

  

  

  

Els bombers, en la seua intervenció, es van dividir en dos equips, un va iniciar les tasques d'extinció per l'exterior amb diverses línies d'aigua i el vehicle escala, i un altre per l'interior trencant la porta que tenia molts forrellats i dificultava el seu accés.

  

  

  

  

 

El foc es va declarar per motius que es desconeixen en una de les habitacions, i l'habitatge ha quedat parcialment afectat per les flames a l'interior, i per l'exterior afectant a la façana del segon pis. La Policia Local va habilitar el furgó de la policia turística i diverses dotacions de patrulles per a donar recer a les vint persones desallotjades per les baixes temperatures.

Últimes notícies

Risc extrem d’incendis diumenge a la Comunitat Valenciana i tempestes seques a Alacant

El nivell roig de risc d’incendis forestals s’ha activat per a diumenge a tota la Comunitat Valenciana i es preveuen possibles tempestes seques a la província d’Alacant.

Sánchez demana màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló

Pedro Sánchez ha fet una crida a la màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló i ha traslladat el seu suport als veïns desallotjats, remarcant que la seua seguretat és la prioritat.

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.
FILMOTECA D'ESTIU