Mor una dona de 89 anys en un incendi a la seua casa a Alacant

Esta passada nit, els bombers del Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament de l'Ajuntament d'Alacant (SPEIS), han acudit a extingir un incendi registrat en una segona planta d'un pis situat en el carrer Maestro Alonso Nº 29 d'Alacant, en l'interior de la qual ha mort una dona de 89 anys .

  

  

  

  

El SPEIS va rebre l'avís del 112 al voltant de la 1.50, alertant que eixia fum de l'interior d'un habitatge i forta olor a cremat, i fins al lloc d'incendi es van desplaçar tres dotacions completes amb dotze efectius de bombers.

  

  

  

  

Així mateix tres patrulles de la Policia Local amb sis efectius a la seua arribada desallotjaren l'edifici de tres plantes amb una vintena de persones entre ells xiquets, i realitzaren els talls de tràfic del carrer Maestro Alonso, intentant accedir a l'habitatge afectat per on eixia fum per la balconada, sent impossible el seu accés.

  

 

 

Segons el SPEIS els bombers intervingueren amb celeritat per a aconseguir accedir a l'habitatge ja que els veïns alertaren que hi havia a l'interior una persona major atrapada, i quan els efectius entraren a l'interior de l'habitatge trobaren a una dona en el rebedor al costat de la porta d'accés en el sòl rescatant-la i traient-la immediatament al vestíbul, sent atesa primer pels efectius del SPEIS realitzant les labors de reanimació i amb posterioritat pels efectius sanitaris en el Samu, el metge del qual certificà la seua defunció.

  

  

  

  

Els bombers, en la seua intervenció, es van dividir en dos equips, un va iniciar les tasques d'extinció per l'exterior amb diverses línies d'aigua i el vehicle escala, i un altre per l'interior trencant la porta que tenia molts forrellats i dificultava el seu accés.

  

  

  

  

 

El foc es va declarar per motius que es desconeixen en una de les habitacions, i l'habitatge ha quedat parcialment afectat per les flames a l'interior, i per l'exterior afectant a la façana del segon pis. La Policia Local va habilitar el furgó de la policia turística i diverses dotacions de patrulles per a donar recer a les vint persones desallotjades per les baixes temperatures.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.