Mor una dona de 89 anys en un incendi a la seua casa a Alacant

Esta passada nit, els bombers del Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament de l'Ajuntament d'Alacant (SPEIS), han acudit a extingir un incendi registrat en una segona planta d'un pis situat en el carrer Maestro Alonso Nº 29 d'Alacant, en l'interior de la qual ha mort una dona de 89 anys .

  

  

  

  

El SPEIS va rebre l'avís del 112 al voltant de la 1.50, alertant que eixia fum de l'interior d'un habitatge i forta olor a cremat, i fins al lloc d'incendi es van desplaçar tres dotacions completes amb dotze efectius de bombers.

  

  

  

  

Així mateix tres patrulles de la Policia Local amb sis efectius a la seua arribada desallotjaren l'edifici de tres plantes amb una vintena de persones entre ells xiquets, i realitzaren els talls de tràfic del carrer Maestro Alonso, intentant accedir a l'habitatge afectat per on eixia fum per la balconada, sent impossible el seu accés.

  

 

 

Segons el SPEIS els bombers intervingueren amb celeritat per a aconseguir accedir a l'habitatge ja que els veïns alertaren que hi havia a l'interior una persona major atrapada, i quan els efectius entraren a l'interior de l'habitatge trobaren a una dona en el rebedor al costat de la porta d'accés en el sòl rescatant-la i traient-la immediatament al vestíbul, sent atesa primer pels efectius del SPEIS realitzant les labors de reanimació i amb posterioritat pels efectius sanitaris en el Samu, el metge del qual certificà la seua defunció.

  

  

  

  

Els bombers, en la seua intervenció, es van dividir en dos equips, un va iniciar les tasques d'extinció per l'exterior amb diverses línies d'aigua i el vehicle escala, i un altre per l'interior trencant la porta que tenia molts forrellats i dificultava el seu accés.

  

  

  

  

 

El foc es va declarar per motius que es desconeixen en una de les habitacions, i l'habitatge ha quedat parcialment afectat per les flames a l'interior, i per l'exterior afectant a la façana del segon pis. La Policia Local va habilitar el furgó de la policia turística i diverses dotacions de patrulles per a donar recer a les vint persones desallotjades per les baixes temperatures.

Últimes notícies

L’Elx, amb deu jugadors, sorprén l’Espanyol a Cornellà

L’Elx ha guanyat 1-3 l’Espanyol al RCDE Stadium malgrat jugar amb deu des del minut 6, amb doblet de Fer Niño i gol de Valera.

Deting a València el jove que buscaven per matar a colps el seu padrastre

La Policia Nacional ha detingut a València un jove de 23 anys, fugit des del 8 de setembre, acusat de matar a colps amb una mancuerna el seu padrastre al barri de Sant Isidre.

València reobri el Jardí del Túria excepte el tram del Palau de la Música

L'Ajuntament de València ha reobert el Jardí del Túria després del temporal, però manté tancat el tram del voltant del Palau de la Música per treballs de neteja i manteniment després del desbordament d'un col·lector.

Una empresa del Parc Científic d’Alacant crea una tecnologia per a blindar arxius 3D industrials

Curial, empresa vinculada al Parc Científic de la Universitat d’Alacant, ha desenvolupat una tecnologia pròpia que marca de forma indetectable cada arxiu 3D per a reforçar-ne la protecció i rastrejar possibles fugues en projectes industrials d’I+D+i.

Rescaten un voltor que havia caigut a l’aigua a l’embassament de Cirat, a Montanejos

Bombers del Consorci Provincial de Castelló han rescatat un voltor que havia caigut a l’aigua a l’embassament de Cirat, a Montanejos, i també han auxiliat un motorista accidentat en una pista forestal entre Adzaneta del Maestrat i Llucena.

Per què Aemet no activa l’avís roig per les últimes pluges a València

Aemet defensa que l’avís roig per pluges a València s’ha de limitar a episodis realment extraordinaris i que els llindars varien segons la freqüència d’estos fenòmens a cada territori.

Més de 3.200 llamps colpegen la Comunitat Valenciana en una vesprada de fortes tempestes

Les tempestes del 16 de setembre han deixat 3.258 llamps núvol-terra a la Comunitat Valenciana i fins a 113,6 l/m2 a L'Eliana, segons Meteorage i Avamet.

Condemnat a més de huit anys de presó per agredir sexualment la seua exparella a Cox

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a huit anys i mig de presó un home per agredir sexualment la seua exparella a Cox en 2022. La sentència imposa també 16 anys i mig d’allunyament, huit de llibertat vigilada i una indemnització de 10.120 euros.