Mor una dona de 89 anys en un incendi a la seua casa a Alacant

Esta passada nit, els bombers del Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament de l'Ajuntament d'Alacant (SPEIS), han acudit a extingir un incendi registrat en una segona planta d'un pis situat en el carrer Maestro Alonso Nº 29 d'Alacant, en l'interior de la qual ha mort una dona de 89 anys .

  

  

  

  

El SPEIS va rebre l'avís del 112 al voltant de la 1.50, alertant que eixia fum de l'interior d'un habitatge i forta olor a cremat, i fins al lloc d'incendi es van desplaçar tres dotacions completes amb dotze efectius de bombers.

  

  

  

  

Així mateix tres patrulles de la Policia Local amb sis efectius a la seua arribada desallotjaren l'edifici de tres plantes amb una vintena de persones entre ells xiquets, i realitzaren els talls de tràfic del carrer Maestro Alonso, intentant accedir a l'habitatge afectat per on eixia fum per la balconada, sent impossible el seu accés.

  

 

 

Segons el SPEIS els bombers intervingueren amb celeritat per a aconseguir accedir a l'habitatge ja que els veïns alertaren que hi havia a l'interior una persona major atrapada, i quan els efectius entraren a l'interior de l'habitatge trobaren a una dona en el rebedor al costat de la porta d'accés en el sòl rescatant-la i traient-la immediatament al vestíbul, sent atesa primer pels efectius del SPEIS realitzant les labors de reanimació i amb posterioritat pels efectius sanitaris en el Samu, el metge del qual certificà la seua defunció.

  

  

  

  

Els bombers, en la seua intervenció, es van dividir en dos equips, un va iniciar les tasques d'extinció per l'exterior amb diverses línies d'aigua i el vehicle escala, i un altre per l'interior trencant la porta que tenia molts forrellats i dificultava el seu accés.

  

  

  

  

 

El foc es va declarar per motius que es desconeixen en una de les habitacions, i l'habitatge ha quedat parcialment afectat per les flames a l'interior, i per l'exterior afectant a la façana del segon pis. La Policia Local va habilitar el furgó de la policia turística i diverses dotacions de patrulles per a donar recer a les vint persones desallotjades per les baixes temperatures.

Últimes notícies

València tanca els accessos a la Devesa de El Saler per l’alt risc d’incendis

L’Ajuntament de València ha tancat els accessos a la Devesa de El Saler i ha posat en marxa canons d’aigua per l’episodi de preemergència per incendis i l’avís taronja per calor.

Més jóvens deixen de beure alcohol en les festes populars valencianes

El percentatge d’adolescents i jóvens que afirma no consumir alcohol en les festes populars de la Comunitat Valenciana ha passat del 15,4 % en 2017 al 24,1 % en 2025, un augment del 56,49 %, segons un estudi de Controla Club.

Intent d’homicidi a Cheste: un detingut i dos investigats per apunyalar un jove i un policia

Un home ha sigut detingut i altres dos estan investigats per un intent d'homicidi a un jove de 24 anys i a un agent de la Policia Local a Cheste. Els fets van ocórrer el 20 de juny durant una agressió amb arma blanca després que la víctima es negara a comprar droga.

El pacte Ford-Geely a Almussafes blinda el futur i els llocs de treball

L’acord entre Ford i Geely per a fabricar cinc models a la planta d’Almussafes ha sigut qualificat per Juanfran Pérez Llorca com una garantia de futur, ocupació i certesa. El president de la Generalitat ha comparat el pacte amb el de 1976 que va portar la fàbrica a la localitat valenciana.

L’acord entre Ford i Geely a Almussafes referma el pes inversor d’Espanya

Pedro Sánchez ha destacat a Almussafes que l’acord entre Ford i Geely per fabricar cinc models a la planta valenciana confirma la capacitat d’Espanya per atraure grans inversions i protegir l’ocupació.

Almussafes fabricarà cinc nous models de cotxe amb la nova aliança entre Ford i Geely

Ford i Geely han acordat crear en 2027 una empresa conjunta per fabricar cinc models a Almussafes, tres d'ells nous, la qual cosa obligarà a incrementar la plantilla actual de 4.142 treballadors.

Pedro Sánchez visita Ford Almussafes en plena expectativa per un gran acord per a la planta

Pedro Sánchez ha visitat hui la planta de Ford a Almussafes per a acompanyar l’anunci d’un acord corporatiu clau per a les operacions europees de la multinacional i per al futur de la fàbrica valenciana.

Detingudes 29 persones a Elx per una estafa de 18.000 euros en gasolina a una empresa de transport

La Policia Nacional ha detingut 29 persones a Elx per una estafa de més de 10.600 litres de combustible, valorats en uns 18.000 euros, a una empresa de transport a través d’un codi de repostatge fraudulent.