Mor per coronavirus una dona de 58 anys que es va negar a vacunar-se a Elda

 

Durant la matinada d’ahir, una dona de 58 anys va morir a conseqüència del coronavirus en la Unitat de Cures Intensiu (UCI) de l’Hospital Comarcal d’Elda. Pel que sembla, la víctima feia diversos dies que romania ingressada en estat greu en aquest centre hospitalari alacantí.

 

L’evolució de la dona va ser a pitjor en planta i les greus conseqüències que implicaven els seus pulmons van fer que fóra ingressada en l’UCI fins que va morir fa tan sols unes poques hores. La pacient havia decidit que no es vacunaria, i a més, segons ha avançat el diari Información, la víctima difonia els valors negacionistes que s’oposen a l’administració de les dosis de la vacuna contra el coronavirus.

 

Els percentatges de persones que decideixen vacunar-se tant en el territori valencià com a Espanya són molt elevats i aquesta alta acceptació facilita la desescalada. No obstant això, no tota la comunitat de persones que es nega a adquirir la immunització està formada per negacionistes. Una gran quantitat d’aquest grup està compost per població que se sent atemorida pels efectes adversos de la vacuna.

 

Aquesta setmana, la Conselleria de Sanitat ha iniciat una campanya de repesca que abastarà un total de 400.000 persones que en el seu moment van rebre el missatge per a vacunar-se, però no van acudir a la cita. Aquesta vegada, tindran una segona oportunitat.

Últimes notícies

Mirotic reforça el Valencia Basket per a la pròxima temporada

Nikola Mirotic s’incorpora al Valencia Basket per a esta temporada com a ala-pivot de formació local, aportant talent i un nou cup per a l’equip taronja. El montenegrí nacionalitzat espanyol, amb una llarga trajectòria en l’NBA i Eurolliga, arriba després del seu pas pel Mónaco.

Nikola Mirotic jugarà en el Valencia Basket esta temporada

Nikola Mirotic i el Valencia Basket han tancat un acord perquè l’ala-pivot jugue esta temporada amb l’equip taronja, tal com han anunciat en un vídeo a les xarxes socials gravat a l’aeroport de Manises.

La inflació puja en totes les autonomies i la Comunitat Valenciana es manté entre les més baixes

La taxa anual de l’IPC ha pujat al mes d’agost en totes les comunitats autònomes fins a una mitjana del 4,3%, mentre que la Comunitat Valenciana s’ha situat en el 4,1%, entre els increments més moderats.

La inflació a l’agost puja al 4,1 % en la Comunitat Valenciana

L’IPC d’agost s’ha situat en el 4,1 % en la Comunitat Valenciana, dos dècimes per davall de la mitjana estatal del 4,3 %, impulsat per l’encariment dels carburants.

Deting a Paterna dos hores després d’atracar un hostal

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un home acusat d’atracar un hostal, només dos hores després del robatori, gràcies a una telefonada prèvia al 091 que va permetre relacionar-lo amb una discussió familiar.

Dimarts assolellat i més calor a la Comunitat Valenciana

Dimarts estarà marcat per un cel poc nuvolós o ras i un augment de les temperatures, sobretot a València i al nord d’Alacant. Dimecres arribaran núvols i possibles ruixats amb tempesta a l’interior nord, especialment a Castelló.

Retards de fins a 50 minuts en Rodalia a València per una avaria ja reparada

Els trens de Rodalia que passen per l’Estació del Nord han patit este dimarts retards de fins a 50 minuts per una incidència tècnica registrada dilluns i reparada cap a les set del matí.

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.