Mor per coronavirus una dona de 58 anys que es va negar a vacunar-se a Elda

 

Durant la matinada d’ahir, una dona de 58 anys va morir a conseqüència del coronavirus en la Unitat de Cures Intensiu (UCI) de l’Hospital Comarcal d’Elda. Pel que sembla, la víctima feia diversos dies que romania ingressada en estat greu en aquest centre hospitalari alacantí.

 

L’evolució de la dona va ser a pitjor en planta i les greus conseqüències que implicaven els seus pulmons van fer que fóra ingressada en l’UCI fins que va morir fa tan sols unes poques hores. La pacient havia decidit que no es vacunaria, i a més, segons ha avançat el diari Información, la víctima difonia els valors negacionistes que s’oposen a l’administració de les dosis de la vacuna contra el coronavirus.

 

Els percentatges de persones que decideixen vacunar-se tant en el territori valencià com a Espanya són molt elevats i aquesta alta acceptació facilita la desescalada. No obstant això, no tota la comunitat de persones que es nega a adquirir la immunització està formada per negacionistes. Una gran quantitat d’aquest grup està compost per població que se sent atemorida pels efectes adversos de la vacuna.

 

Aquesta setmana, la Conselleria de Sanitat ha iniciat una campanya de repesca que abastarà un total de 400.000 persones que en el seu moment van rebre el missatge per a vacunar-se, però no van acudir a la cita. Aquesta vegada, tindran una segona oportunitat.

Últimes notícies

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.