Mor per coronavirus una dona de 58 anys que es va negar a vacunar-se a Elda

 

Durant la matinada d’ahir, una dona de 58 anys va morir a conseqüència del coronavirus en la Unitat de Cures Intensiu (UCI) de l’Hospital Comarcal d’Elda. Pel que sembla, la víctima feia diversos dies que romania ingressada en estat greu en aquest centre hospitalari alacantí.

 

L’evolució de la dona va ser a pitjor en planta i les greus conseqüències que implicaven els seus pulmons van fer que fóra ingressada en l’UCI fins que va morir fa tan sols unes poques hores. La pacient havia decidit que no es vacunaria, i a més, segons ha avançat el diari Información, la víctima difonia els valors negacionistes que s’oposen a l’administració de les dosis de la vacuna contra el coronavirus.

 

Els percentatges de persones que decideixen vacunar-se tant en el territori valencià com a Espanya són molt elevats i aquesta alta acceptació facilita la desescalada. No obstant això, no tota la comunitat de persones que es nega a adquirir la immunització està formada per negacionistes. Una gran quantitat d’aquest grup està compost per població que se sent atemorida pels efectes adversos de la vacuna.

 

Aquesta setmana, la Conselleria de Sanitat ha iniciat una campanya de repesca que abastarà un total de 400.000 persones que en el seu moment van rebre el missatge per a vacunar-se, però no van acudir a la cita. Aquesta vegada, tindran una segona oportunitat.

Últimes notícies

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.