9.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Mor una dona en un xoc entre un cotxe i un camió en l’A-3, a l’altura de Xest

Cotxe després d'un accident

El cotxe ha quedat totalment destrossat | CPBV

Una dona ha mort este dijous després de patir un accident de trànsit en l’A-3, coneguda com l’Autovía de l’Est, a l’altura de Xest, en la Foia de Bunyol (València), segons han informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i el Consorci Provincial de Bombers de València (CPBV).

 

En l’accident, que es va produir a última hora de la vesprada, cap a les 20.15 hores, es van vore implicats un cotxe i un camió. En rebre l’avís, el CICU va mobilitzar a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB) fins al quilòmetre 330 en direcció València, a on es va produir el xoc.

 

Els efectius mèdics no van poder fer res per salvar-li la vida a la dona, d’edat desconeguda, i només van poder confirmar la seua mort. A demés, van assistir a un home, de 35 anys, per una crisi d’ansietat, encara que no va ser necessari que fora traslladat a un hospital.

 

Segons fonts dels bombers, es van traslladar fins al lloc dels fets diferents dotacions dels parcs de Xiva, Paterna i Requena, ja que el cotxe, que conduïa la dona, s’havia quedat atrapat baix del camió, que estava perdent gasoil del dipòsit.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos ex alts càrrecs del Consell van accedir i van copiar l’àudio del 112 del 29-O filtrat retallat

Un informe de la Guàrdia Civil remés al Jutjat de Llíria assenyala que dos ex alts càrrecs van accedir i van copiar l'àudio del 112 del 29 d'octubre, la versió retallada del qual es va filtrar abans que la completa. La investigació descriu un sistema antic sense registre d'accessos, la qual cosa complica rastrejar la filtració.

Les confraries de la Comunitat Valenciana paren la flota contra el reglament de control de la UE

Entre 400 i 500 embarcacions han quedat amarrades a Alacant, Castelló i València en rebuig a les noves obligacions de control; una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Convoquen el 31 de gener a Benetússer una nova manifestació contra Mazón per la DANA

Més de 200 entitats, víctimes i comités de reconstrucció han convocat una marxa a Benetússer el 31 de gener a les 18.00 sota el lema 'Mazón a presó'. L'última protesta, prevista a València el 27 de desembre, va ser ajornada per la pluja.

Atur total de la flota valenciana per la nova norma de control de pesca de la UE

Entre 400 i 500 vaixells de les confraries valencianes han parat este dilluns en protesta per la nova norma de control de la UE. Una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Basset espera tancar este dilluns la seua declaració sobre la dana

José Miguel Basset, ex inspector cap del Consorci Provincial de Bombers, ha représ el seu testimoniatge en el Jutjat de Catarroja i confia a finalitzar hui. La sessió es reprén després de quasi huit hores de preguntes el divendres.

Roberto Bautista cau davant Shang i s’acomiada en la primera ronda d’Austràlia

L'espanyol va perdre en quatre sets (6-4, 6-7(2), 6-4 i 6-0) en 2h56 després d'una baixada física en el tram final. Shang va avançar i espera rival en segona ronda.

Cancel·lat l’AVE València-Sevilla després de l’accident de Adamuz

L'accident ferroviari de Adamuz, amb almenys 39 morts, ha obligat a cancel·lar este dilluns l'únic AVE diari entre València i Sevilla. La circulació seguix interrompuda en la zona.

La tragèdia ferroviària de Adamuz ha suspés les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha suspés la majoria d'actes públics després de l'accident ferroviari de Adamuz, amb minuts de silenci a les 12 hores a València i Alacant.