Mor una dona en un xoc entre un cotxe i un camió en l’A-3, a l’altura de Xest

Cotxe després d'un accident

El cotxe ha quedat totalment destrossat | CPBV

Una dona ha mort este dijous després de patir un accident de trànsit en l’A-3, coneguda com l’Autovía de l’Est, a l’altura de Xest, en la Foia de Bunyol (València), segons han informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i el Consorci Provincial de Bombers de València (CPBV).

 

En l’accident, que es va produir a última hora de la vesprada, cap a les 20.15 hores, es van vore implicats un cotxe i un camió. En rebre l’avís, el CICU va mobilitzar a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB) fins al quilòmetre 330 en direcció València, a on es va produir el xoc.

 

Els efectius mèdics no van poder fer res per salvar-li la vida a la dona, d’edat desconeguda, i només van poder confirmar la seua mort. A demés, van assistir a un home, de 35 anys, per una crisi d’ansietat, encara que no va ser necessari que fora traslladat a un hospital.

 

Segons fonts dels bombers, es van traslladar fins al lloc dels fets diferents dotacions dels parcs de Xiva, Paterna i Requena, ja que el cotxe, que conduïa la dona, s’havia quedat atrapat baix del camió, que estava perdent gasoil del dipòsit.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.