Mor una dona en un xoc entre un cotxe i un camió en l’A-3, a l’altura de Xest

Cotxe després d'un accident

El cotxe ha quedat totalment destrossat | CPBV

Una dona ha mort este dijous després de patir un accident de trànsit en l’A-3, coneguda com l’Autovía de l’Est, a l’altura de Xest, en la Foia de Bunyol (València), segons han informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i el Consorci Provincial de Bombers de València (CPBV).

 

En l’accident, que es va produir a última hora de la vesprada, cap a les 20.15 hores, es van vore implicats un cotxe i un camió. En rebre l’avís, el CICU va mobilitzar a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB) fins al quilòmetre 330 en direcció València, a on es va produir el xoc.

 

Els efectius mèdics no van poder fer res per salvar-li la vida a la dona, d’edat desconeguda, i només van poder confirmar la seua mort. A demés, van assistir a un home, de 35 anys, per una crisi d’ansietat, encara que no va ser necessari que fora traslladat a un hospital.

 

Segons fonts dels bombers, es van traslladar fins al lloc dels fets diferents dotacions dels parcs de Xiva, Paterna i Requena, ja que el cotxe, que conduïa la dona, s’havia quedat atrapat baix del camió, que estava perdent gasoil del dipòsit.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.