Mor una dona en un xoc entre un cotxe i un camió en l’A-3, a l’altura de Xest

Cotxe després d'un accident

El cotxe ha quedat totalment destrossat | CPBV

Una dona ha mort este dijous després de patir un accident de trànsit en l’A-3, coneguda com l’Autovía de l’Est, a l’altura de Xest, en la Foia de Bunyol (València), segons han informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i el Consorci Provincial de Bombers de València (CPBV).

 

En l’accident, que es va produir a última hora de la vesprada, cap a les 20.15 hores, es van vore implicats un cotxe i un camió. En rebre l’avís, el CICU va mobilitzar a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB) fins al quilòmetre 330 en direcció València, a on es va produir el xoc.

 

Els efectius mèdics no van poder fer res per salvar-li la vida a la dona, d’edat desconeguda, i només van poder confirmar la seua mort. A demés, van assistir a un home, de 35 anys, per una crisi d’ansietat, encara que no va ser necessari que fora traslladat a un hospital.

 

Segons fonts dels bombers, es van traslladar fins al lloc dels fets diferents dotacions dels parcs de Xiva, Paterna i Requena, ja que el cotxe, que conduïa la dona, s’havia quedat atrapat baix del camió, que estava perdent gasoil del dipòsit.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís acusa Catalá de mentir sobre la gestió de l’incendi d’El Saler

Compromís assegura que María José Catalá ha construït un relat interessat sobre l’incendi d’El Saler i li retreu manca d’inversions i contradiccions en poda, canons d’aigua i retardant antiincendis.

Compromís acusa Catalá d’un relat interessat sobre l’incendi de la Devesa de El Saler

Compromís ha acusat l’alcaldessa de València, María José Catalá, de mentir sobre la gestió prèvia a l’incendi de la Devesa de El Saler i d’usar els bombers en la batalla política. La coalició sosté que els projectes i contractes que exhibix l’equip de govern ja estaven en marxa amb l’anterior executiu.

Gandia es concentra per Ceuta i l’alcalde reclama unitat per damunt de les sigles

L’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, ha encapçalat una concentració institucional de suport a Ceuta i ha demanat unitat política per damunt de les sigles i els partidismes, amb serenitat i en defensa de la convivència.

El PP acusa el PSPV d’intentar espantar els valencians perquè no isquen a concentrar-se per Ceuta

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE d’intentar desmotivar i espantar els valencians perquè no acudisquen a les concentracions convocades per la FEMP en suport a Ceuta, i ha qualificat aquestes actuacions de pràctiques mafioses. Pastor també ha criticat la doble condició de Diana Morant com a ministra i candidata a la Generalitat.

El PP rebutja valorar l’escrit de Mazón sobre la DANA perquè són “escrits de part”

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha rebutjat pronunciar-se sobre l’escrit que Carlos Mazón ha enviat al jutjat pel cas de la gestió de la DANA, amb l’argument que el partit no comenta “escrits de part” ni tan sols decisions judicials.

Pérez Llorca defensa que el curs escolar ha de començar amb normalitat malgrat les protestes

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat a Agost que no veu cap motiu perquè el curs 2026-27 no comence amb normalitat, malgrat les manifestacions convocades per sindicats educatius com STEPV el 12 de setembre.

Pérez Llorca responsabilitza l’Ajuntament de Villena de la retallada en seguretat del MUVI

El president Juanfran Pérez Llorca ha assegurat que la reducció del 70 % del pressupost de seguretat del Museu de Villena és decisió municipal i ha traslladat la solidaritat de la Generalitat al poble per la pèrdua del seu llegat.

Harvey Elliott aposta per tornar el València CF a Europa amb gana i motivació

Harvey Elliott, nou migpunt del València CF cedit pel Liverpool, s'ha marcat el repte d'ajudar l'equip a tornar a Europa i ha fixat entre deu i vint gols o assistències com a exigència personal per a esta temporada.