Mor una dona en un xoc entre un cotxe i un camió en l’A-3, a l’altura de Xest

Cotxe després d'un accident

El cotxe ha quedat totalment destrossat | CPBV

Una dona ha mort este dijous després de patir un accident de trànsit en l’A-3, coneguda com l’Autovía de l’Est, a l’altura de Xest, en la Foia de Bunyol (València), segons han informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i el Consorci Provincial de Bombers de València (CPBV).

 

En l’accident, que es va produir a última hora de la vesprada, cap a les 20.15 hores, es van vore implicats un cotxe i un camió. En rebre l’avís, el CICU va mobilitzar a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB) fins al quilòmetre 330 en direcció València, a on es va produir el xoc.

 

Els efectius mèdics no van poder fer res per salvar-li la vida a la dona, d’edat desconeguda, i només van poder confirmar la seua mort. A demés, van assistir a un home, de 35 anys, per una crisi d’ansietat, encara que no va ser necessari que fora traslladat a un hospital.

 

Segons fonts dels bombers, es van traslladar fins al lloc dels fets diferents dotacions dels parcs de Xiva, Paterna i Requena, ja que el cotxe, que conduïa la dona, s’havia quedat atrapat baix del camió, que estava perdent gasoil del dipòsit.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.