Mor la camerògrafa Draguy Steiner a Benidorm

La reportera i camerògrafa Draguy Steiner ha mort aquesta matinada a Benidorm. D’origen croat però establida a la Marina Baixa des de fa dècades, Steiner va ser camerògrafa d’RTVV durant l’etapa de l’extinta Canal 9, corresponsal de guerra als Balcans i va participar en l’enregistrament de documentals i films al costat del seu marit el també camerògraf i cineasta Luís Fernández conegut com a “Colombo”.

Steiner també era mare de la jugadora olímpica de voleibol de platja Liliana Fernández-Steiner.

Davant la notícia de la defunció de la periodista audiovisual Draguy Steiner, l’alcalde de Benidorm, Toni Pérez, ha traslladat el seu condol a la família i mostrat les seues condolences, considerant-la «una extraordinària professional, però sobretot una gran dona. Molt proactiva, tenaç i lluitadora, amb les idees sempre molt clares, que més enllà de l’àmbit de la informació i del món audiovisual, amb la seua mirada sempre encertada, va saber buscar la integració de tots en quants projectes es va implicar al llarg de la seua vida, des de l’ajuda i cooperació internacional a l’impuls i la promoció i la pràctica del Voleibol de platja. Una dona molt volguda que deixa un gran buit entre els qui la vam conéixer i la tractem tant a nivell professional com personal, els Mitjans de comunicació i la seua Família, a la qual envie les meues més sentides mostres de respecte i condolences«.

Últimes notícies

Confirmen dos anys de presó per l’agressió sexual a una menor de 16 anys a València

El TSJCV ha confirmat la condemna de dos anys de presó a un home per agredir sexualment una menor de 16 anys, filla de la seua parella, amb la qual convivía a València. El tribunal rebutja el recurs de l’acusat i dona plena credibilitat al relat de la víctima.

Les proves amb 5G reforcen les comunicacions d’emergències a la Comunitat Valenciana

La Generalitat, a través d’ISTEC, ha impulsat proves pilot i projectes europeus amb 5G i satèl·lits per a reforçar la connectivitat dels servicis públics i d’emergència i garantir respostes més segures i resilients.

Detenen a Elx un presumpte sicari reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua

Un home de 26 anys, reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua per un presumpte crim per encàrrec el 2024, ha sigut detingut a Elx gràcies a un dispositiu de la Policia Nacional coordinat a través d'Interpol.

A presó dos detinguts per robar 32.000 euros a un saló de jocs d’Alzira

Tres hòmens de 26, 32 i 36 anys han sigut detinguts per assaltar a punta de pistola un recaptador d’un saló de jocs d’Alzira i furtar-li 32.000 euros. Dos d’ells han ingressat en presó provisional, i el tercer està relacionat amb altres robatoris violents en la província de València.

Localitzen un cadàver al pantà de Bellús on buscaven un home desaparegut

Han trobat este divendres de matí un cadàver al pantà de Bellús, on des de dijous es buscava un home desaparegut. La Guàrdia Civil treballa ara en la identificació del cos.

La investigació confirma indicis que l’incendi d’El Saler ha sigut provocat

Les primeres perquisicions sobre l’incendi al parc natural de la Devesa de El Saler descarten causes naturals i apunten a un origen intencionat, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

Els desallotjaments a El Saler continuen mentre l’incendi seguix actiu

Els desallotjaments per l’incendi forestal d’El Saler, que ja ha cremat 37 hectàrees, continuaran fins que el foc es puga estabilitzar. En l’extinció treballen deu mitjans aeris, 40 terrestres i més de 270 professionals, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.