Mor la camerògrafa Draguy Steiner a Benidorm

La reportera i camerògrafa Draguy Steiner ha mort aquesta matinada a Benidorm. D’origen croat però establida a la Marina Baixa des de fa dècades, Steiner va ser camerògrafa d’RTVV durant l’etapa de l’extinta Canal 9, corresponsal de guerra als Balcans i va participar en l’enregistrament de documentals i films al costat del seu marit el també camerògraf i cineasta Luís Fernández conegut com a “Colombo”.

Steiner també era mare de la jugadora olímpica de voleibol de platja Liliana Fernández-Steiner.

Davant la notícia de la defunció de la periodista audiovisual Draguy Steiner, l’alcalde de Benidorm, Toni Pérez, ha traslladat el seu condol a la família i mostrat les seues condolences, considerant-la «una extraordinària professional, però sobretot una gran dona. Molt proactiva, tenaç i lluitadora, amb les idees sempre molt clares, que més enllà de l’àmbit de la informació i del món audiovisual, amb la seua mirada sempre encertada, va saber buscar la integració de tots en quants projectes es va implicar al llarg de la seua vida, des de l’ajuda i cooperació internacional a l’impuls i la promoció i la pràctica del Voleibol de platja. Una dona molt volguda que deixa un gran buit entre els qui la vam conéixer i la tractem tant a nivell professional com personal, els Mitjans de comunicació i la seua Família, a la qual envie les meues més sentides mostres de respecte i condolences«.

Últimes notícies

El Levante es mesura al Vila-real en el amistós més exigent de l’estiu

El Levante visitarà este dimecres la ciutat esportiva del Vila-real per disputar el seu amistós més exigent de l’estiu, l’únic davant un rival de Primera i penúltim test abans de LaLiga EA Sports.

Luis Rioja es perd l’entrenament del València i Foulquier ja treballa amb el grup

Luis Rioja no s’ha entrenat este dimarts a Paterna per unes molèsties i és baixa per al Trofeu Taronja, mentres que Foulquier ha completat per primera vegada una part de la sessió amb el grup.

Disset detinguts i 36 delictes al festival Arenal Sound de Borriana

La Guàrdia Civil ha detingut disset persones i ha comptabilitzat 36 delictes durant el festival Arenal Sound de Borriana, celebrat del 30 de juliol al 2 d’agost, a més de 70 denúncies administratives.

El Villarreal estrena la plantilla al complet en un amistós contra el Levante

El Villarreal CF rep este dimecres el Levante en la Ciutat Esportiva José Manuel Llaneza, en el penúltim amistós de pretemporada, amb tota la plantilla ja disponible.

La reserva d’aigua del Xúquer baixa al 58,5% i la del Segura al 55,3% després d’una nova setmana de descens

Els embassaments del Xúquer i del Segura han tornat a perdre aigua en l’última setmana, tot i mantindre nivells per damunt de fa un any i de la mitjana de l’última dècada. Al conjunt d’Espanya, la reserva hídrica baixa fins al 69,6% de la seua capacitat.

L’atur agrari puja lleugerament en juliol fins a 70.296 persones

L’atur en el sector agrícola ha augmentat un 0,17 % en juliol fins a 70.296 persones, encara que en comparació anual registra una caiguda del 10,33 %. A la Comunitat Valenciana, l’atur agrari baixa fins als 6.843 desocupats, amb 61 persones menys que en juny.

Els incendis ja arrasen quasi 1.000 hectàrees de camps assegurats, amb Castelló entre les zones afectades

Agroseguro ha registrat sinistres en 984 hectàrees agrícoles assegurades per incendis a Castelló, Guadalajara, Zamora, Àvila, Madrid i Saragossa. La Mierla i la comarca d’Ejea de los Caballeros concentren la major part dels danys.

Les ajudes als ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó arriben als 15.000 euros per explotació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha detallat a ramaders d’Artana i Eslida el paquet d’ajudes de 67 milions aprovat pel Consell per a veïns i negocis afectats per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, encara no controlat del tot.
FILMOTECA D'ESTIU