Mor la camerògrafa Draguy Steiner a Benidorm

La reportera i camerògrafa Draguy Steiner ha mort aquesta matinada a Benidorm. D’origen croat però establida a la Marina Baixa des de fa dècades, Steiner va ser camerògrafa d’RTVV durant l’etapa de l’extinta Canal 9, corresponsal de guerra als Balcans i va participar en l’enregistrament de documentals i films al costat del seu marit el també camerògraf i cineasta Luís Fernández conegut com a “Colombo”.

Steiner també era mare de la jugadora olímpica de voleibol de platja Liliana Fernández-Steiner.

Davant la notícia de la defunció de la periodista audiovisual Draguy Steiner, l’alcalde de Benidorm, Toni Pérez, ha traslladat el seu condol a la família i mostrat les seues condolences, considerant-la «una extraordinària professional, però sobretot una gran dona. Molt proactiva, tenaç i lluitadora, amb les idees sempre molt clares, que més enllà de l’àmbit de la informació i del món audiovisual, amb la seua mirada sempre encertada, va saber buscar la integració de tots en quants projectes es va implicar al llarg de la seua vida, des de l’ajuda i cooperació internacional a l’impuls i la promoció i la pràctica del Voleibol de platja. Una dona molt volguda que deixa un gran buit entre els qui la vam conéixer i la tractem tant a nivell professional com personal, els Mitjans de comunicació i la seua Família, a la qual envie les meues més sentides mostres de respecte i condolences«.

Últimes notícies

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.

La IA arriba als Espais Labora per a traduir en temps real 47 idiomes

Tres Espais Labora d’Alacant, València i Torrevieja han posat en marxa un projecte pilot pioner a Espanya que utilitza Intel·ligència Artificial per a oferir traducció i interpretació simultània en 47 idiomes a persones que no parlen ni castellà ni valencià.

Veïns de Benicalap denuncien noves obres per a apartaments turístics malgrat la prohibició

Compromís per València i el veïnat de Benicalap alerten de noves obres en baixos comercials per a usos turístics, tot i la denegació municipal de la llicència al juliol. Reclamen al consistori i a la Generalitat que actuen amb contundència i declaren la zona de mercat residencial tensionat.

El Levante ultima el traspàs de Tunde al West Brom per quasi tres milions

Levante i West Bromwich Albion han encarrilat el traspàs de l’extrem Kareem Tunde per uns tres milions d’euros, pendent només de tràmits finals i reconeixement mèdic. El jugador, format al club granota i amb contracte fins 2029, ja no ha viatjat a Pamplona per a jugar davant Osasuna.

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.