Mor el futbolista Carter Payne als 20 anys

Carter Payne, un jove de 21 anys que va créixer futbolísticament en la Barça Residency Academy, ha mort després de ser atropellat a la ciutat de Statesboro, a Geòrgia.

Des de la pròpia acadèmia de Barça Residency han lamentat la defunció del jove a través de les seues xarxes socials: «Estem devastats per la tràgica pèrdua d’un dels nostres, l’alumne del Barça, Carter Payne«, escriuen en el seu compte de Twitter.

«Carter va ser un germà extraordinari, company d’equip i estudiant-atleta a qui estranyarem molt. Enviem el nostre amor i suport a la família i amics de Carter durant aquest moment extremadament difícil«, conclouen, en un missatge que acumula milers de reaccions en la xarxa social.


El mig local Wtoc va publicar que Carter Payne va ser atropellat per un cotxe de matinada quan conduïa un escúter elèctric prop del campus de Geòrgia Shoutern. Segons l’informe policial, el conductor del vehicle es va donar a la fugida. Payne va ser traslladat amb avió al centre hospitalari Memorial Healt, però no van ser capaços de salvar la seua vida.

«Payne va ser un tremend atleta, company d’equip i amic, i tots els involucrats en el club l’estranyaran profundament«, escriuen des del seu club a través d’un comunicat. «La família de Carter, els amics i tota la Nació Tempesta estan de duel«.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU