17.6 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Mor el futbolista Carter Payne als 20 anys

Carter Payne, un jove de 21 anys que va créixer futbolísticament en la Barça Residency Academy, ha mort després de ser atropellat a la ciutat de Statesboro, a Geòrgia.

Des de la pròpia acadèmia de Barça Residency han lamentat la defunció del jove a través de les seues xarxes socials: “Estem devastats per la tràgica pèrdua d’un dels nostres, l’alumne del Barça, Carter Payne“, escriuen en el seu compte de Twitter.

Carter va ser un germà extraordinari, company d’equip i estudiant-atleta a qui estranyarem molt. Enviem el nostre amor i suport a la família i amics de Carter durant aquest moment extremadament difícil“, conclouen, en un missatge que acumula milers de reaccions en la xarxa social.


El mig local Wtoc va publicar que Carter Payne va ser atropellat per un cotxe de matinada quan conduïa un escúter elèctric prop del campus de Geòrgia Shoutern. Segons l’informe policial, el conductor del vehicle es va donar a la fugida. Payne va ser traslladat amb avió al centre hospitalari Memorial Healt, però no van ser capaços de salvar la seua vida.

Payne va ser un tremend atleta, company d’equip i amic, i tots els involucrats en el club l’estranyaran profundament, escriuen des del seu club a través d’un comunicat. “La família de Carter, els amics i tota la Nació Tempesta estan de duel“.

Últimes notícies

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.

Alacant recorda a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

L'Ajuntament ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau. La ciutat ha reafirmat el seu compromís contra l'antisemitisme i la intolerància.

Rectors demanen prioritzar infraestructures i contractes‑programa en les universitats valencianes

Els rectors valoren l'estabilitat del pla 2026-2029, però reclamen activar el tram d'infraestructures i una política acadèmica amb contractes-programa. La Conselleria defén avanços en 2025 i anuncia l'adaptació plena de la Losu i dos noves lleis autonòmiques.

Presó provisional per al detingut per la mort d’un menor de 13 anys a Sueca

El jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home de 48 anys que es va entregar i va confessar haver matat a un menor a Sueca. Queda investigat per assassinat i l'arribada al jutjat ha deslligat escenes de tensió entre veïns i familiars.

Una empresa d’Elx oferix làpides gratuïtes a les famílies de les víctimes de Adamuz

Marbres Artístics FJ Pardo, firma il·licitana amb mig segle de trajectòria, assumix sense cost el disseny, la fabricació i la instal·lació de les làpides per a les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz.

Alacant ha recordat a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

Alacant ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau de l'Ajuntament. Va haver encés de ciris, música de cambra i participació de la comunitat educativa.