Mor el futbolista Carter Payne als 20 anys

Carter Payne, un jove de 21 anys que va créixer futbolísticament en la Barça Residency Academy, ha mort després de ser atropellat a la ciutat de Statesboro, a Geòrgia.

Des de la pròpia acadèmia de Barça Residency han lamentat la defunció del jove a través de les seues xarxes socials: «Estem devastats per la tràgica pèrdua d’un dels nostres, l’alumne del Barça, Carter Payne«, escriuen en el seu compte de Twitter.

«Carter va ser un germà extraordinari, company d’equip i estudiant-atleta a qui estranyarem molt. Enviem el nostre amor i suport a la família i amics de Carter durant aquest moment extremadament difícil«, conclouen, en un missatge que acumula milers de reaccions en la xarxa social.


El mig local Wtoc va publicar que Carter Payne va ser atropellat per un cotxe de matinada quan conduïa un escúter elèctric prop del campus de Geòrgia Shoutern. Segons l’informe policial, el conductor del vehicle es va donar a la fugida. Payne va ser traslladat amb avió al centre hospitalari Memorial Healt, però no van ser capaços de salvar la seua vida.

«Payne va ser un tremend atleta, company d’equip i amic, i tots els involucrats en el club l’estranyaran profundament«, escriuen des del seu club a través d’un comunicat. «La família de Carter, els amics i tota la Nació Tempesta estan de duel«.

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.