11.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Mor el futbolista Carter Payne als 20 anys

Carter Payne, un jove de 21 anys que va créixer futbolísticament en la Barça Residency Academy, ha mort després de ser atropellat a la ciutat de Statesboro, a Geòrgia.

Des de la pròpia acadèmia de Barça Residency han lamentat la defunció del jove a través de les seues xarxes socials: “Estem devastats per la tràgica pèrdua d’un dels nostres, l’alumne del Barça, Carter Payne“, escriuen en el seu compte de Twitter.

Carter va ser un germà extraordinari, company d’equip i estudiant-atleta a qui estranyarem molt. Enviem el nostre amor i suport a la família i amics de Carter durant aquest moment extremadament difícil“, conclouen, en un missatge que acumula milers de reaccions en la xarxa social.


El mig local Wtoc va publicar que Carter Payne va ser atropellat per un cotxe de matinada quan conduïa un escúter elèctric prop del campus de Geòrgia Shoutern. Segons l’informe policial, el conductor del vehicle es va donar a la fugida. Payne va ser traslladat amb avió al centre hospitalari Memorial Healt, però no van ser capaços de salvar la seua vida.

Payne va ser un tremend atleta, company d’equip i amic, i tots els involucrats en el club l’estranyaran profundament, escriuen des del seu club a través d’un comunicat. “La família de Carter, els amics i tota la Nació Tempesta estan de duel“.

Últimes notícies

L’Audiència jutja al ‘ionqui dels diners’ per tripijocs de contractes a València

L'Audiència de València jutja a Marcos Benavent i a un exgerente de fundació i tres empresaris per presumptes tripijocs en Cultura. La Fiscalia demana presó, multes, decomís i responsabilitat civil.

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.