Mor el futbolista Carter Payne als 20 anys

Carter Payne, un jove de 21 anys que va créixer futbolísticament en la Barça Residency Academy, ha mort després de ser atropellat a la ciutat de Statesboro, a Geòrgia.

Des de la pròpia acadèmia de Barça Residency han lamentat la defunció del jove a través de les seues xarxes socials: «Estem devastats per la tràgica pèrdua d’un dels nostres, l’alumne del Barça, Carter Payne«, escriuen en el seu compte de Twitter.

«Carter va ser un germà extraordinari, company d’equip i estudiant-atleta a qui estranyarem molt. Enviem el nostre amor i suport a la família i amics de Carter durant aquest moment extremadament difícil«, conclouen, en un missatge que acumula milers de reaccions en la xarxa social.


El mig local Wtoc va publicar que Carter Payne va ser atropellat per un cotxe de matinada quan conduïa un escúter elèctric prop del campus de Geòrgia Shoutern. Segons l’informe policial, el conductor del vehicle es va donar a la fugida. Payne va ser traslladat amb avió al centre hospitalari Memorial Healt, però no van ser capaços de salvar la seua vida.

«Payne va ser un tremend atleta, company d’equip i amic, i tots els involucrats en el club l’estranyaran profundament«, escriuen des del seu club a través d’un comunicat. «La família de Carter, els amics i tota la Nació Tempesta estan de duel«.

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.
FILMOTECA D'ESTIU