Mor Gleycy Correia, Miss el Brasil 2018, després d’una operació

Gleycy Correia, qui va ser nomenada Miss el Brasil 2018, ha mort aquest dilluns als 27 anys després de patir complicacions en una operació d’angines. La reina de bellesa va estar dos mesos en coma en una clínica privada i va morir a causa d’una hemorràgia massiva i un infart, segons els informes.

La intervenció, a priori, no tenia complicació ni tampoc massa risc, però va acabar provocant-li unes lesions que han desembocat en la seua prematura mort. “Gleycy es va sotmetre a una cirurgia per a extirpar les amígdales i després de cinc dies a casa va tindre una hemorràgia”, va confirmar Lidiane Alves Oliviera com a portaveu de la família.

Al seu país han sigut moltes les persones que han volgut acomiadar-se d’ella, encara que entre els missatges destaca el que ha emés el perfil oficial del certamen de bellesa: “Gleycy sempre serà recordada per la seua bellesa, alegria i empatia en el seu treball. Segueix en la llum, volguda”.

Aqueixa hemorràgia massiva li va provocar un infart el passat 4 d’abril i “des de llavors havia estat en coma, sense activitat neurològica”. Finalment s’ha produït el terrible desenllaç mentre sobrevolen sobre el seu cas les sospites d’una possible negligència mèdica amb les pitjors conseqüències imaginables.

La família de Gleycy Correia denuncia negligència mèdica en l’amigdalectomia.

La jove, originària de Macaé, al sud-est del Brasil, es va sotmetre a una amigdalectomia, que consisteix en l’extirpació quirúrgica de les amígdales. Lidiane Alves Oliviera, portaveu de la família, ha explicat davant els mitjans el succés: «Gleycy es va sotmetre a una cirurgia per a extirpar les amígdales i després de cinc dies a casa, va tindre una hemorràgia«.

«Va ser a urgències i a l’hospital va patir un infart el 4 d’abril. Des de llavors ha estat en coma, sense activitat neurològica. Hui ha mort«, va sentenciar. El cos de la jove va ser traslladat a l’Institut de Medicina Legal de Macaé per a practicar l’autòpsia i determinar les causes de la seua mort.

Una infància molt difícil

Fa tan sols uns mesos, la jove revelava en el seu perfil d’Instagram, que acumulava més de 50.000 seguidors que havia crescut entre una gran pobresa i que es va haver de posar a treballar amb tan sols 8 anys. Ho va fer en un saló de bellesa fent manicures, per això sempre va voler mantindre alta la seua humilitat malgrat que a poc a poc complia alguns dels seus somnis: “Mai sabrem si som forts fins que ser forts siga l’única opció. Soc d’una família uy humil, però estic molt orgullosa d’això”.


Últimes notícies

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.