Mor Gleycy Correia, Miss el Brasil 2018, després d’una operació

Gleycy Correia, qui va ser nomenada Miss el Brasil 2018, ha mort aquest dilluns als 27 anys després de patir complicacions en una operació d’angines. La reina de bellesa va estar dos mesos en coma en una clínica privada i va morir a causa d’una hemorràgia massiva i un infart, segons els informes.

La intervenció, a priori, no tenia complicació ni tampoc massa risc, però va acabar provocant-li unes lesions que han desembocat en la seua prematura mort. “Gleycy es va sotmetre a una cirurgia per a extirpar les amígdales i després de cinc dies a casa va tindre una hemorràgia”, va confirmar Lidiane Alves Oliviera com a portaveu de la família.

Al seu país han sigut moltes les persones que han volgut acomiadar-se d’ella, encara que entre els missatges destaca el que ha emés el perfil oficial del certamen de bellesa: “Gleycy sempre serà recordada per la seua bellesa, alegria i empatia en el seu treball. Segueix en la llum, volguda”.

Aqueixa hemorràgia massiva li va provocar un infart el passat 4 d’abril i “des de llavors havia estat en coma, sense activitat neurològica”. Finalment s’ha produït el terrible desenllaç mentre sobrevolen sobre el seu cas les sospites d’una possible negligència mèdica amb les pitjors conseqüències imaginables.

La família de Gleycy Correia denuncia negligència mèdica en l’amigdalectomia.

La jove, originària de Macaé, al sud-est del Brasil, es va sotmetre a una amigdalectomia, que consisteix en l’extirpació quirúrgica de les amígdales. Lidiane Alves Oliviera, portaveu de la família, ha explicat davant els mitjans el succés: “Gleycy es va sotmetre a una cirurgia per a extirpar les amígdales i després de cinc dies a casa, va tindre una hemorràgia“.

Va ser a urgències i a l’hospital va patir un infart el 4 d’abril. Des de llavors ha estat en coma, sense activitat neurològica. Hui ha mort“, va sentenciar. El cos de la jove va ser traslladat a l’Institut de Medicina Legal de Macaé per a practicar l’autòpsia i determinar les causes de la seua mort.

Una infància molt difícil

Fa tan sols uns mesos, la jove revelava en el seu perfil d’Instagram, que acumulava més de 50.000 seguidors que havia crescut entre una gran pobresa i que es va haver de posar a treballar amb tan sols 8 anys. Ho va fer en un saló de bellesa fent manicures, per això sempre va voler mantindre alta la seua humilitat malgrat que a poc a poc complia alguns dels seus somnis: “Mai sabrem si som forts fins que ser forts siga l’única opció. Soc d’una família uy humil, però estic molt orgullosa d’això”.


Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.