6.8 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Mor un home apunyalat després d’una baralla en un bar a Avilés

Un home ha mort a Avilés per apunyalament a primera hora del matí d'ahir dissabte 25 de novembre, en Llaranes, en el municipi asturià d'Avilés, segons han confirmat a Europa Press fonts de la Policia Nacional. Els agents busquen a l'autor del crim.

  

  

Altres testimonis presencials consultats han afegit que l'home va morir apunyalat després de produir-se una baralla en un bar de la zona. Es tractava, han explicat, d'un grup que solia anar a eixe local a jugar al billar i desdejunar després d'eixir de festa.

No obstant açò, segons els esmentats testimonis es va produir una discussió en el grup i es va produir una baralla. Van arribar a utilitzar bats de beisbol en el local, que va patir destrosses importants. Van trencar les llunes exteriors de cristall.

En un moment donat, dos homes es van enfrontar ja enfront del local i un d'ells va apunyalar a l'altre amb un ganivet de cuina que havia agafat. Segons els esmentats testimonis, el grup estava compost per gent jove. Agents de la Policia Local s'han personat en el lloc i investiga l'ocorregut. Busca a l'autor de les ganivetades.

Últimes notícies

Indonèsia examina la seua seguretat marítima després del naufragi d’un vaixell turístic amb valencians

L'enfonsament del KM Putri Sakinah, amb dos valencians morts i dos menors desapareguts, ha reactivat el debat sobre la seguretat marítima a Indonèsia. La Policia investiga i les autoritats han limitat la navegació turística pel mal temps.

L’edifici incendiat de Campanar avança: pis pilot acabat després de sis mesos d’obres

Sis mesos després de l'inici de la rehabilitació integral, el bloc de Campanar ja compta amb un pis pilot. Les obres, a càrrec de Dragatges i amb més de 20 milions de pressupost, avancen mentres la causa judicial va quedar arxivada provisionalment.

Desarticulen una banda per 58 furts i 40.000 € en supermercats de nou províncies

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup dedicat a furts en supermercats de nou províncies, amb 58 sostraccions i més de 40.000 euros sostrets. Quatre integrants han ingressat a la presó provisional.

La massa d’aire àrtic deixa mínimes de -7,1 graus en el nord de la Comunitat Valenciana

La irrupció d'aire àrtic ha deixat un brusc descens de les mínimes a l'interior de Castelló, amb -7,1 graus a Castellfort i valors negatius en diverses localitats. Aemet demana precaució per possible gel en carretera.

L’atur baixa un 8,10% en 2025 en la Comunitat Valenciana i un 5,94% a Espanya

La Comunitat Valenciana va retallar l'atur en 25.560 persones en 2025, segon major descens en termes absoluts. A Espanya, la desocupació va caure un 5,94%.

Onze comunitats en alerta per nevades, amb Cantàbria en nivell taronja

Cantàbria està este dilluns en nivell taronja per nevades des de 700-800 metres i altres deu comunitats mantenen avís groc. L'episodi arriba amb fred intens, pluges i temporal marítim en diversos punts.

Indonèsia reprén la busca dels dos espanyols desapareguts després de trobar un segon cos

Els equips de rescat van concentrar l'operatiu entorn de l'illa de Serai i van ampliar la busca fins al dimecres, després d'identificar a Fernando Martín. La família demana mantindre el dispositiu i va acompanyar les tasques en la zona.

Pluges en el sud de la Comunitat i baixada de temperatures este dilluns

Cel cobert, pluges més probables cap al sud i descens tèrmic, amb la cota de neu en 500 metres en el nord. El dimarts seguirà el fred amb gelades i ratxes de nord-oest.