Mor un home apunyalat després d’una baralla en un bar a Avilés

Un home ha mort a Avilés per apunyalament a primera hora del matí d'ahir dissabte 25 de novembre, en Llaranes, en el municipi asturià d'Avilés, segons han confirmat a Europa Press fonts de la Policia Nacional. Els agents busquen a l'autor del crim.

  

  

Altres testimonis presencials consultats han afegit que l'home va morir apunyalat després de produir-se una baralla en un bar de la zona. Es tractava, han explicat, d'un grup que solia anar a eixe local a jugar al billar i desdejunar després d'eixir de festa.

No obstant açò, segons els esmentats testimonis es va produir una discussió en el grup i es va produir una baralla. Van arribar a utilitzar bats de beisbol en el local, que va patir destrosses importants. Van trencar les llunes exteriors de cristall.

En un moment donat, dos homes es van enfrontar ja enfront del local i un d'ells va apunyalar a l'altre amb un ganivet de cuina que havia agafat. Segons els esmentats testimonis, el grup estava compost per gent jove. Agents de la Policia Local s'han personat en el lloc i investiga l'ocorregut. Busca a l'autor de les ganivetades.

Últimes notícies

El PSPV reclama que Martínez Mus declare pel WhatsApp del Consell sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha demanat al jutjat de Catarroja que cite com a testimoni el vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, per aclarir els missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Govern valencià durant la gestió de la DANA del 29 d’octubre de 2024.

Les víctimes del metro commemoraran 20 anys de la tragèdia junt amb les de la dana

L’associació Víctimes del metro 3 de juliol recordarà el pròxim 3 de juliol el vinté aniversari de la tragèdia de 2006 amb un acte al jardí del monument, en què també participaran les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024.

Quatre detinguts en desmantellar una doble plantació de marihuana a Oliva

La Guàrdia Civil ha desmantellat dues plantacions interiors de marihuana en vivendes d'Oliva i ha detingut quatre hòmens d'una organització criminal, un d'ells amb prohibició d'entrada a l'espai Schengen.

Benidorm es prepara amb 50.000 litres de cervesa pel debut d’Anglaterra al Mundial

Els bars de Benidorm han omplit les cambres amb fins a 50.000 litres de cervesa per al debut d’Anglaterra contra Croàcia al Mundial, un partit que atraurà milers d’aficionats britànics.

Així funcionen els requisits d’empadronament per a l’abonament transport segons cada comunitat

La limitació de Madrid per a la targeta de transport personal ha reobert el debat sobre si cal estar empadronat per a obtindre l’abonament en cada comunitat autònoma.

Dimarts assolellat i lleuger descens de les màximes al sud d’Alacant

Dimarts l'oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat o ras i un lleuger descens de les temperatures màximes a la mitat sud d'Alacant.

Un jurat popular declara culpables dos acusats d’assassinar i descuartitzar el propietari del pis on vivien

Un jurat popular ha declarat culpables d’homicidi un home i una dona per la mort i el descuartizament del propietari del pis on vivien, al barri de Verge del Carme d’Alacant. La Fiscalia manté la petició de 17 anys de presó per a cadascun, mentres les defenses anuncien recurs.

Un jove es presentada a la comissaria de Burjassot i és detingut per apunyalar mortalment un home

La Policia Nacional ha detingut un jove de 24 anys després que es presentara a la comissaria de Burjassot amb les mans plenes de sang i confessara haver matat un home presumptament apunyalant-lo.