Mor un home apunyalat després d’una baralla en un bar a Avilés

Un home ha mort a Avilés per apunyalament a primera hora del matí d'ahir dissabte 25 de novembre, en Llaranes, en el municipi asturià d'Avilés, segons han confirmat a Europa Press fonts de la Policia Nacional. Els agents busquen a l'autor del crim.

  

  

Altres testimonis presencials consultats han afegit que l'home va morir apunyalat després de produir-se una baralla en un bar de la zona. Es tractava, han explicat, d'un grup que solia anar a eixe local a jugar al billar i desdejunar després d'eixir de festa.

No obstant açò, segons els esmentats testimonis es va produir una discussió en el grup i es va produir una baralla. Van arribar a utilitzar bats de beisbol en el local, que va patir destrosses importants. Van trencar les llunes exteriors de cristall.

En un moment donat, dos homes es van enfrontar ja enfront del local i un d'ells va apunyalar a l'altre amb un ganivet de cuina que havia agafat. Segons els esmentats testimonis, el grup estava compost per gent jove. Agents de la Policia Local s'han personat en el lloc i investiga l'ocorregut. Busca a l'autor de les ganivetades.

Últimes notícies

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.

Més de la mitat d’empreses de la construcció valenciana no aporta al pla de pensions

CCOO denuncia que més del 50 % de les empreses de la construcció a la Comunitat Valenciana no estan ingressant el que marca el conveni al Pla de Pensions d’Ocupació Simplificat, que el sindicat considera salari diferit.

Compromís alerta que s’acaba el termini per a la zona de baixes emissions a València

Compromís ha avisat que el 30 de juny finalitza la pròrroga estatal per a desplegar la zona de baixes emissions a València i advertix d’un possible impacte econòmic de més de 150 milions d’euros, mentre l’equip de Govern defensa que la ciutat complix els requisits amb una ZBE provisional.

El criteri d’arrelament per a accedir a les VPP serà de preferència i no exclourà ningú

La Generalitat ha detallat que l’arrelament en l’accés a les Vivendes de Protecció Pública no respon a una prioritat nacional, sinó a la vinculació amb el territori, i que funcionarà com a criteri de preferència i no d’exclusió.