Mor un home apunyalat després d’una baralla en un bar a Avilés

Un home ha mort a Avilés per apunyalament a primera hora del matí d'ahir dissabte 25 de novembre, en Llaranes, en el municipi asturià d'Avilés, segons han confirmat a Europa Press fonts de la Policia Nacional. Els agents busquen a l'autor del crim.

  

  

Altres testimonis presencials consultats han afegit que l'home va morir apunyalat després de produir-se una baralla en un bar de la zona. Es tractava, han explicat, d'un grup que solia anar a eixe local a jugar al billar i desdejunar després d'eixir de festa.

No obstant açò, segons els esmentats testimonis es va produir una discussió en el grup i es va produir una baralla. Van arribar a utilitzar bats de beisbol en el local, que va patir destrosses importants. Van trencar les llunes exteriors de cristall.

En un moment donat, dos homes es van enfrontar ja enfront del local i un d'ells va apunyalar a l'altre amb un ganivet de cuina que havia agafat. Segons els esmentats testimonis, el grup estava compost per gent jove. Agents de la Policia Local s'han personat en el lloc i investiga l'ocorregut. Busca a l'autor de les ganivetades.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA manté a Mazón com a testimoni i li nega accés a la causa

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ratifica que Carlos Mazón continua sent testimoni, rebutja el seu recurs i li impedix accedir al sumari mentres no siga part en el procediment.

El València Basket estrena un museu en el Roig Arena que repassa tota la seua història

El València Basket inaugura un museu i tour en el Roig Arena que recorre la seua trajectòria des de 1986, amb zones interactives i un enfocament a crear nova afició.

Més de 1.600 aspirants s’examinen per a entrar en el cos de Bombers de València

Un total de 1.634 persones es presenten este dissabte al primer examen de l'oposició al cos de Bombers de València, que oferix fins a 122 noves places i aspira a completar el procés abans de final d'any.

La Fiscalia demana imputar a un exalte càrrec de Justícia per la filtració d’un àudio de la dana

La Fiscalia Provincial de València sol·licita que el exsubsecretario de Justícia Ricardo García declare com investigat per la filtració d'un àudio reservat entre Aemet i Emergències durant la dana.

Els taxistes valencians redoblen les protestes i acusen el Consell de precarizar els servicis públics

Uns 1.500 taxistes tornen a col·lapsar el centre de València per a exigir una regulació més restrictiva de les VTC i denunciar la precarització dels servicis públics.

Loteries destinarà 60 milions en quatre anys a la labor social de Creu Roja

Hisenda i Creu Roja renoven el seu conveni de col·laboració, pel qual Loteries i Apostes de l'Estat aportarà 60 milions d'euros en quatre anys per a projectes socials i humanitaris.

Diego López demana un València més ambiciós després de l’empat davant el Raig

Diego López reclama que el València tanque bé la temporada i faça un salt competitiu el pròxim curs, després d'un empat davant el Raig que deixa la salvació pendent.

Martínez Mus reafirma que presentarà este mes la nova regulació per a taxis i VTC

Vicente Martínez Mus assegura que la Generalitat manté el compromís de disposar este mes d'una nova regulació del sector, que busca un millor servici públic i preus raonables per als usuaris.