Anuncios

Mor un home en bolcar el seu tractor per un desnivell a Yátova

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Aquest dilluns es produïa un nou accident amb un tractor en el qual moria un home, en bolcar el vehicle per un desnivell. En aquest cas, el succés ha ocorregut a Yátova, a la comarca de la Foia de Bunyol, segons informava el Centre de Gestió de Tràfic.

 

Anuncios

Els fets van succeir al voltant de les 17.00 hores d’aquest dilluns, en un camí veïnal de Yátova, quan el vehicle agrícola va caure per un desnivell, i va bolcar. El colp va provocar la mort del conductor del tractor, de 74 anys.

 

Dos morts en accidents de tractor durant el cap de setmana a la Comunitat

Els últims dies estan sent tràgics pel que fa als accidents de tractor. Altres dos víctimes mortals s’han registrat aquest cap de setmana en bolcar els seus vehicles agrícoles en carreteres de la Foia de Bunyol i Els Serrans.

 

La primera de les víctimes es va registrar dissabte, segons recollia Agronews Comunitat Valenciana. Es tractava d’un home de 80 anys, que va morir a Pedralba, a la comarca de Els Serrans, en bolcar el seu tractor. Segons informa Agronews, es van personar efectius de bombers al lloc del succés per tal d’excarcerar el cos de l’home.

 

La segona de les víctimes es registrava diumenge. En aquest cas, es produïa un accident a la carretera CV-379, en el qual moria un home, després de bolcar el tractor que conduïa, segons va informar el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 10.50 hores de diumenge, en la CV-379, que uneix les localitats de Chiva (la Foia de Bunyol) i Gestalgar (Els Serrans), quan el tractor que conduïa la víctima va bolcar.

 

Fins al lloc del succés es va traslladar una unitat del Servei d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU), els efectius sanitaris de la qual només van poder confirmar la mort de l’home. També es van mobilitzar efectius de bombers del Consorci provincial de Bombers de València, procedents dels parcs de Chiva i Paterna, per tal d’excarcerar l’home de l’interior del tractor.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.

Bernabé acusa el PP d’abandonar la Malva-rosa i d’embossar els projectes del barri

Pilar Bernabé acusa el govern de María José Catalá de mantindre paralitzats projectes clau a la Malva-rosa, com la VPP i la biblioteca, i de tindre la ciutat embossada pels seus embolics interns.

La jutgessa conclou que l’És_Alert per la DANA va ser tardà i es va bloquejar per dubtes jurídics i lingüístiques

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València conclou que l'avís És_Alert es va enviar tard i amb un missatge erroni després d'hores d'indecisió, dubtes jurídics i canvis lingüístics.

Nova setmana de vaga de metges en la Comunitat Valenciana del 18 al 22 de maig

Els metges de la Comunitat Valenciana afronten una nova setmana de vaga del 18 al 22 de maig per a denunciar la precarietat laboral, la sobrecàrrega assistencial i la falta de personal.

La vivenda en la Comunitat Valenciana s’encarix un 11,3% interanual fins a 1.963 euros per metre quadrat

El preu mitjà de la vivenda en la Comunitat Valenciana aconseguix els 1.963 euros per metre quadrat després de pujar un 2,3% en el trimestre i un 11,3% en un any, en un context de màxims històrics a Espanya.

Estenen fora de la UE la busca del condemnat per agressió sexual escapolit a Castelló

L'Audiència Provincial de Castelló ha ampliat la busca de Vicente L.G., condemnat a huit anys per agressió sexual, a l'àmbit internacional anara de la Unió Europea després de no ingressar a la presó en la data fixada.

Quatre de cada deu majors pot confondre la seua medicació per envasos similars, alerta una tesi de la UA

Una tesi de la Universitat d'Alacant revela que quatre de cada deu persones majors tenen dificultats per a distingir els seus medicaments quan els envasos i noms són similars, la qual cosa incrementa el risc d'errors de presa.

Presó provisional per a l’acusat de matar a un home en una perruqueria de València

Un jutjat de València envia a presó provisional sense fiança al jove de 26 anys detingut per la mort a ganivetades del seu company en una perruqueria del barri de Russafa.
Anuncios