Mor un home en bolcar el seu tractor per un desnivell a Yátova

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Aquest dilluns es produïa un nou accident amb un tractor en el qual moria un home, en bolcar el vehicle per un desnivell. En aquest cas, el succés ha ocorregut a Yátova, a la comarca de la Foia de Bunyol, segons informava el Centre de Gestió de Tràfic.

 

Els fets van succeir al voltant de les 17.00 hores d’aquest dilluns, en un camí veïnal de Yátova, quan el vehicle agrícola va caure per un desnivell, i va bolcar. El colp va provocar la mort del conductor del tractor, de 74 anys.

 

Dos morts en accidents de tractor durant el cap de setmana a la Comunitat

Els últims dies estan sent tràgics pel que fa als accidents de tractor. Altres dos víctimes mortals s’han registrat aquest cap de setmana en bolcar els seus vehicles agrícoles en carreteres de la Foia de Bunyol i Els Serrans.

 

La primera de les víctimes es va registrar dissabte, segons recollia Agronews Comunitat Valenciana. Es tractava d’un home de 80 anys, que va morir a Pedralba, a la comarca de Els Serrans, en bolcar el seu tractor. Segons informa Agronews, es van personar efectius de bombers al lloc del succés per tal d’excarcerar el cos de l’home.

 

La segona de les víctimes es registrava diumenge. En aquest cas, es produïa un accident a la carretera CV-379, en el qual moria un home, després de bolcar el tractor que conduïa, segons va informar el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 10.50 hores de diumenge, en la CV-379, que uneix les localitats de Chiva (la Foia de Bunyol) i Gestalgar (Els Serrans), quan el tractor que conduïa la víctima va bolcar.

 

Fins al lloc del succés es va traslladar una unitat del Servei d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU), els efectius sanitaris de la qual només van poder confirmar la mort de l’home. També es van mobilitzar efectius de bombers del Consorci provincial de Bombers de València, procedents dels parcs de Chiva i Paterna, per tal d’excarcerar l’home de l’interior del tractor.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.