Mor un home en bolcar el seu tractor per un desnivell a Yátova

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Aquest dilluns es produïa un nou accident amb un tractor en el qual moria un home, en bolcar el vehicle per un desnivell. En aquest cas, el succés ha ocorregut a Yátova, a la comarca de la Foia de Bunyol, segons informava el Centre de Gestió de Tràfic.

 

Els fets van succeir al voltant de les 17.00 hores d’aquest dilluns, en un camí veïnal de Yátova, quan el vehicle agrícola va caure per un desnivell, i va bolcar. El colp va provocar la mort del conductor del tractor, de 74 anys.

 

Dos morts en accidents de tractor durant el cap de setmana a la Comunitat

Els últims dies estan sent tràgics pel que fa als accidents de tractor. Altres dos víctimes mortals s’han registrat aquest cap de setmana en bolcar els seus vehicles agrícoles en carreteres de la Foia de Bunyol i Els Serrans.

 

La primera de les víctimes es va registrar dissabte, segons recollia Agronews Comunitat Valenciana. Es tractava d’un home de 80 anys, que va morir a Pedralba, a la comarca de Els Serrans, en bolcar el seu tractor. Segons informa Agronews, es van personar efectius de bombers al lloc del succés per tal d’excarcerar el cos de l’home.

 

La segona de les víctimes es registrava diumenge. En aquest cas, es produïa un accident a la carretera CV-379, en el qual moria un home, després de bolcar el tractor que conduïa, segons va informar el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 10.50 hores de diumenge, en la CV-379, que uneix les localitats de Chiva (la Foia de Bunyol) i Gestalgar (Els Serrans), quan el tractor que conduïa la víctima va bolcar.

 

Fins al lloc del succés es va traslladar una unitat del Servei d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU), els efectius sanitaris de la qual només van poder confirmar la mort de l’home. També es van mobilitzar efectius de bombers del Consorci provincial de Bombers de València, procedents dels parcs de Chiva i Paterna, per tal d’excarcerar l’home de l’interior del tractor.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.