21.6 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Mor un home en bolcar el seu tractor per un desnivell a Yátova

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Aquest dilluns es produïa un nou accident amb un tractor en el qual moria un home, en bolcar el vehicle per un desnivell. En aquest cas, el succés ha ocorregut a Yátova, a la comarca de la Foia de Bunyol, segons informava el Centre de Gestió de Tràfic.

 

Els fets van succeir al voltant de les 17.00 hores d’aquest dilluns, en un camí veïnal de Yátova, quan el vehicle agrícola va caure per un desnivell, i va bolcar. El colp va provocar la mort del conductor del tractor, de 74 anys.

 

Dos morts en accidents de tractor durant el cap de setmana a la Comunitat

Els últims dies estan sent tràgics pel que fa als accidents de tractor. Altres dos víctimes mortals s’han registrat aquest cap de setmana en bolcar els seus vehicles agrícoles en carreteres de la Foia de Bunyol i Els Serrans.

 

La primera de les víctimes es va registrar dissabte, segons recollia Agronews Comunitat Valenciana. Es tractava d’un home de 80 anys, que va morir a Pedralba, a la comarca de Els Serrans, en bolcar el seu tractor. Segons informa Agronews, es van personar efectius de bombers al lloc del succés per tal d’excarcerar el cos de l’home.

 

La segona de les víctimes es registrava diumenge. En aquest cas, es produïa un accident a la carretera CV-379, en el qual moria un home, després de bolcar el tractor que conduïa, segons va informar el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 10.50 hores de diumenge, en la CV-379, que uneix les localitats de Chiva (la Foia de Bunyol) i Gestalgar (Els Serrans), quan el tractor que conduïa la víctima va bolcar.

 

Fins al lloc del succés es va traslladar una unitat del Servei d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU), els efectius sanitaris de la qual només van poder confirmar la mort de l’home. També es van mobilitzar efectius de bombers del Consorci provincial de Bombers de València, procedents dels parcs de Chiva i Paterna, per tal d’excarcerar l’home de l’interior del tractor.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.

L’Hèrcules i la seua Fundació van anunciar recurs de cassació després de la sentència del cas Abde

L'Hèrcules i la seua Fundació van comunicar que presentaran un recurs de cassació davant el Suprem després de la condemna del TSJCV en el cas Abde. L'entitat defén la legalitat de les seues actuacions i el seu bon nom.

La jutgessa que investiga la DANA cita a 39 agents mediambientals i bombers forestals com a testimonis

La magistrada que instruïx la causa penal per la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat citar a 39 nous testimonis. Entre ells hi ha personal de la CHJ, de la Conselleria i bombers forestals.

El València Basket rep a un ASVEL combatiu després de l’avís de l’EFES

El València Basket rep al cuer ASVEL amb el record recent del colp de l'EFES i el Top 6 en joc. Pedro Martínez alerta d'un rival físic i competitiu.

Arranca l’últim tram per a reforçar el subministrament d’aigua en l’àrea de València

La EMSHI ha iniciat este dimecres l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón, amb 13,5 milions d'inversió. La connexió garantirà el servici a 1,7 milions d'habitants davant incidències com a apagades o inundacions.

Presó provisional per al detingut per la mort a tirs del seu veí a Catarroja

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al detingut per la mort a tirs del seu veí a Catarroja. La investigació seguix oberta per homicidi o assassinat.

Pérez Llorca mostra el seu cabreig per les irregularitats en les vivendes protegides d’Alacant

Pérez Llorca ha expressat el seu cabreig i indignació per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan i ha anunciat una revisió exhaustiva.