9.2 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Mor un home en bolcar el seu tractor per un desnivell a Yátova

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Aquest dilluns es produïa un nou accident amb un tractor en el qual moria un home, en bolcar el vehicle per un desnivell. En aquest cas, el succés ha ocorregut a Yátova, a la comarca de la Foia de Bunyol, segons informava el Centre de Gestió de Tràfic.

 

Els fets van succeir al voltant de les 17.00 hores d’aquest dilluns, en un camí veïnal de Yátova, quan el vehicle agrícola va caure per un desnivell, i va bolcar. El colp va provocar la mort del conductor del tractor, de 74 anys.

 

Dos morts en accidents de tractor durant el cap de setmana a la Comunitat

Els últims dies estan sent tràgics pel que fa als accidents de tractor. Altres dos víctimes mortals s’han registrat aquest cap de setmana en bolcar els seus vehicles agrícoles en carreteres de la Foia de Bunyol i Els Serrans.

 

La primera de les víctimes es va registrar dissabte, segons recollia Agronews Comunitat Valenciana. Es tractava d’un home de 80 anys, que va morir a Pedralba, a la comarca de Els Serrans, en bolcar el seu tractor. Segons informa Agronews, es van personar efectius de bombers al lloc del succés per tal d’excarcerar el cos de l’home.

 

La segona de les víctimes es registrava diumenge. En aquest cas, es produïa un accident a la carretera CV-379, en el qual moria un home, després de bolcar el tractor que conduïa, segons va informar el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 10.50 hores de diumenge, en la CV-379, que uneix les localitats de Chiva (la Foia de Bunyol) i Gestalgar (Els Serrans), quan el tractor que conduïa la víctima va bolcar.

 

Fins al lloc del succés es va traslladar una unitat del Servei d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU), els efectius sanitaris de la qual només van poder confirmar la mort de l’home. També es van mobilitzar efectius de bombers del Consorci provincial de Bombers de València, procedents dels parcs de Chiva i Paterna, per tal d’excarcerar l’home de l’interior del tractor.

Últimes notícies

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.

Indonèsia confirma que ha recuperat el cadàver de Fernando Martín i manté la busca de dos menors

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre i mantenen la busca de dos menors. La Policia investiga possibles negligències de la tripulació.

Quatre ferits en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l’altura d’Almenara

Quatre persones han resultat ferides en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l'altura d'Almenara. El sinistre s'ha produït a les 14.40 en el km 943 i ha obligat a tallar la via en els dos sentits.

La Generalitat convoca 600.000 euros en ajudes per a esportistes olímpics, paralímpics i de campionats en 2025

La Generalitat ha convocat per a 2025 ajudes a esportistes de la Comunitat Valenciana en fase de classificació i preparació per a Jocs i campionats. El pla disposa de 600.000 euros i prioritza el rendiment internacional recent amb un barem tècnic.

Les oficines d’assistència a les víctimes del delicte atenen 25.703 persones en la Comunitat Valenciana

La xarxa de 37 oficines ha atés 25.703 persones entre gener i setembre de 2025, un 6,18% més interanual. Baixen els casos de violència de gènere i pugen les derivacions policials.