Mor un home mentre caminava al centre de València

Un home d'al voltant de 45 anys d'edat ha mort este matí al centre de València, concretament al carrer Guillem de Castro, després de desplomar-se sense motiu aparent sobre les 8.30 hores. Segons recull el diari Levante-EMV, pareix ser que la persona ha patit un atac que li ha ocasionat la mort en poc de temps, segons han confirmat fonts de la Policia Nacional i la Policia Local de València.

El succés ha ocorregut en ple centre de la ciutat, just davant de la coneguda tenda Fnac, el qual ha provocat que moltíssima gent estaguera present en eixe moment. Només desplomar-se, diverses patrulles de Policia i l'ambulància han arribat al lloc dels fets, però ja no han pogut fer res per salvar la vida del home.

Continuarà ampliació

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.

Awa Fam afronta la Copa de la Reina centrada en el València Basket malgrat la seua condició de possible número u del draft WNBA

Awa Fam, interior del València Basket i una de les grans favorites al número u del draft de la WNBA, afronta la Copa de la Reina centrada en ajudar al seu equip i no a millorar la seua posició en el sorteig estatunidenc.

La Comunitat Valenciana es consolida com a gran node logístic europeu amb el nou centre de JYSK a Almenara

La Generalitat destaca a la Comunitat Valenciana com a gran node logístic i industrial europeu gràcies a la inversió de 300 milions d'euros de JYSK en un macrocentre a Almenara, que generarà més de 250 ocupacions i reforçarà la xarxa de distribució a Espanya, Portugal i el Marroc.

L’alta velocitat Madrid-València reduïx la velocitat en un tram de Tarancón per problemes en la via

La línia d'alta velocitat Madrid-València manté limitada la velocitat en un tram de 163 metres a l'altura de Tarancón per problemes en el carril, amb impacte mínim en els temps de viatge, segons Adif.

Barcala anuncia una reunió al més alt nivell per a impulsar el tren a l’aeroport d’Alacant-Elx

Luis Barcala anuncia una reunió al més alt nivell en els pròxims dies per a abordar la connexió ferroviària de l'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández amb les ciutats d'Alacant i Elx i reduir el dèficit d'infraestructures.

Pérez Llorca garantix que els diputats del PP col·laboraran amb la Justícia per la gestió de la dana

Juanfran Pérez Llorca assegura que tots els diputats del PP continuaran acudint a les citacions judicials com a testimonis en la causa penal per la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024, en la qual està cridat a declarar Carlos Mazón.