Anuncios

Un italià, detingut per presumpte tràfic de drogues, mor en els calabossos de la Policia Local de Benidorm

 

Este dijous a la vesprada, Francesco Sforza, un home de 40 anys, al parèixer de nacionalitat italiana, va morir en els calabossos de la Policia Local de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), quan la Guàrdia Civil va acudir a la reguarda per a traslladar-lo a presó, tal com havia acordat el jutjat de guàrdia d’esta localitat. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, l’home estava detingut per un presumpte delicte de tràfic de drogues i estava pendent de ser traslladat a la presó de Fontcalent, i a demés, estava previst iniciar els tràmits per a la seua extradició al seu país d’origen, segons confirma el regidor de Seguretat Ciutadana de la localitat, Lorenzo Martínez.

Anuncios

 

Martínez ha explicat que l’home ha mort sense signes externs de violència. «Quan els agents de la Guàrdia Civil van anar a recollir-lo a les quatre de la vesprada el van trobar mort en la cel·la”, ha explicat Martínez.

 

No hi havia signes de violència externa

Immediatament es va avisar als servicis sanitaris, que van intentar reanimar-lo sense èxit amb el desfibril·lador que hi ha en les dependències policials. Els sanitaris van constatar que no hi havia signes de violència externa pel que la causa de la mort serà determinada durant l’autòpsia.

 

Segons van informar fonts sanitàries, l’home podria haver mort per un accident cardiovascular. El cadàver va ser traslladat a l’Institut de Medicina Legal d’Alacant per a practicar-li l’autòpsia.

 

Ara, una jutgessa de Benidorm ha obert una investigació per a esclarir les causes i circumstàncies de la mort d’un pròfug italià en un dels calabossos de la Policia Local d’esta localitat valenciana.

 

L’advocada de la víctima demana responsabilitats

L’advocada de Sforza, Mariana Ivanov ha instat a la jutgessa de guàrdia a depurar «les responsabilitats que han comportat la pèrdua de la vida d’una persona privada de llibertat i dels seus drets fonamentals».

 

Ivanov també ha demanat que l’informen dels motius pels que no li van avisar de la detenció del seu client, i ha sol·licitat autorització per a fer un segon examen forense al cos.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.
Anuncios