Un italià, detingut per presumpte tràfic de drogues, mor en els calabossos de la Policia Local de Benidorm

Ejemplo de shortcode con estilo
  Este dijous a la vesprada, Francesco Sforza, un home de 40 anys, al parèixer de nacionalitat italiana, va morir en els calabossos de la Policia Local de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), quan la Guàrdia Civil va acudir a la reguarda per a traslladar-lo a presó, tal com havia acordat el jutjat de guàrdia […]

 

Este dijous a la vesprada, Francesco Sforza, un home de 40 anys, al parèixer de nacionalitat italiana, va morir en els calabossos de la Policia Local de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), quan la Guàrdia Civil va acudir a la reguarda per a traslladar-lo a presó, tal com havia acordat el jutjat de guàrdia d’esta localitat. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, l’home estava detingut per un presumpte delicte de tràfic de drogues i estava pendent de ser traslladat a la presó de Fontcalent, i a demés, estava previst iniciar els tràmits per a la seua extradició al seu país d’origen, segons confirma el regidor de Seguretat Ciutadana de la localitat, Lorenzo Martínez.

 

Martínez ha explicat que l’home ha mort sense signes externs de violència. «Quan els agents de la Guàrdia Civil van anar a recollir-lo a les quatre de la vesprada el van trobar mort en la cel·la”, ha explicat Martínez.

 

No hi havia signes de violència externa

Immediatament es va avisar als servicis sanitaris, que van intentar reanimar-lo sense èxit amb el desfibril·lador que hi ha en les dependències policials. Els sanitaris van constatar que no hi havia signes de violència externa pel que la causa de la mort serà determinada durant l’autòpsia.

 

Segons van informar fonts sanitàries, l’home podria haver mort per un accident cardiovascular. El cadàver va ser traslladat a l’Institut de Medicina Legal d’Alacant per a practicar-li l’autòpsia.

 

Ara, una jutgessa de Benidorm ha obert una investigació per a esclarir les causes i circumstàncies de la mort d’un pròfug italià en un dels calabossos de la Policia Local d’esta localitat valenciana.

 

L’advocada de la víctima demana responsabilitats

L’advocada de Sforza, Mariana Ivanov ha instat a la jutgessa de guàrdia a depurar «les responsabilitats que han comportat la pèrdua de la vida d’una persona privada de llibertat i dels seus drets fonamentals».

 

Ivanov també ha demanat que l’informen dels motius pels que no li van avisar de la detenció del seu client, i ha sol·licitat autorització per a fer un segon examen forense al cos.

Últimes notícies

El Valencia continúa sin puntuar tras caer 4-0 ante el Atlético

El Valencia ha perdido 4-0 ante el Atlético de Madrid en la octava jornada de Liga F y continúa sin puntuar. El equipo madrileño ha subido provisionalmente al tercer puesto.

Feijóo demana des de València un vot pel canvi el 29-N

Alberto Núñez Feijóo ha demanat en un míting a València que cap vot pel canvi es quede a casa el 29 de novembre. També ha avançat mesures i ha llançat acusacions contra el Govern de Pedro Sánchez.

Mor un xiquet de 20 mesos ofegat en una piscina de Tous

Un xiquet de 20 mesos ha mort ofegat i un altre, de 3 anys, ha sigut reanimat després de caure en una piscina privada de Tous.

Catalá demana el vot per a una majoria que aparte Sánchez de la Moncloa

María José Catalá ha demanat que cada vot contribuïsca a una majoria ferma per a apartar Pedro Sánchez de la Moncloa. La candidata del PP ha defensat el paper de València en les eleccions generals del 29 de novembre.

Pérez Llorca confia en Feijóo per a resoldre els problemes valencians

Juanfran Pérez Llorca ha acusat Pedro Sánchez de viure alié als problemes ciutadans i ha expressat la seua confiança en Alberto Núñez Feijóo. El president ha participat en un míting del PP a València davant de 1.500 assistents.

Mompó promet omplir la plaça de bous de València abans del 29 de novembre

Vicent Mompó s’ha compromés a omplir la plaça de bous de València en un acte electoral abans del 29 de novembre. Ho ha anunciat en la precampanya del PP, davant d’Alberto Núñez Feijóo i 1.500 persones.

Presó provisional per a l’arrestat per apunyalar l’exparella a Benicarló

El jutjat ha decretat presó provisional sense fiança per a l'home detingut per apunyalar presumptament la seua exparella a Benicarló. La víctima continua ingressada després d'una intervenció d'urgència.

Alliberats dos detinguts a Oliva després de quedar fora de termini judicial

L’Audiència Nacional ha decretat la llibertat provisional de dos fugitius buscats a Turquia, detinguts a Oliva després d’un presumpte robatori. Els arrestats han arribat davant del jutge 72 hores després de la detenció, fora del termini legal de 24 hores.