Mor un jove de 19 anys veí de Castelló en un accident a Terol

Un jove de 19 anys, natural de Castelló, ha mort en un accident entre tres turismes succeït a les 4.30 hores de la matinada en la N-234, en el terme municipal de Terol, informa la Guàrdia Civil.

  

  

L'accident ha tingut lloc en el quilòmetre 110 de la N-234, en els voltants de l'hostal Venda Rosa, i s'han vist implicats tres turismes. El xoc es va produir quan un dels turismes va envair el seu carril esquerre

  

  

El xic de 19 anys havia sigut traslladat en l'helicòpter del 112 a l'Hospital Miguel Servet de Saragossa per a ser intervingut quirúrgicament d'urgència, atès que estava molt greu.

  

  

 

 

Altres tres ferits, informen des del Govern d'Aragó, romanen ingressats en observació en l'Hospital Bisbe Polanco de Terol.

  

  

Ha sigut necessari tallar els dos carrils de la carretera nacional, per la qual cosa s'han habilitat dos desviaments alternatius i no s'han produït retencions. A les 7.00 s'ha obert la circulació en tots dos sentits amb normalitat.

Últimes notícies

Alerta groga per fortes pluges i tempestes a l’interior nord de Castelló este dimecres

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat l’alerta groga per pluges intenses i tempestes amb possible granissat este dimecres a l’interior nord de Castelló, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.