Mor un jove de 19 anys veí de Castelló en un accident a Terol

Un jove de 19 anys, natural de Castelló, ha mort en un accident entre tres turismes succeït a les 4.30 hores de la matinada en la N-234, en el terme municipal de Terol, informa la Guàrdia Civil.

  

  

L'accident ha tingut lloc en el quilòmetre 110 de la N-234, en els voltants de l'hostal Venda Rosa, i s'han vist implicats tres turismes. El xoc es va produir quan un dels turismes va envair el seu carril esquerre

  

  

El xic de 19 anys havia sigut traslladat en l'helicòpter del 112 a l'Hospital Miguel Servet de Saragossa per a ser intervingut quirúrgicament d'urgència, atès que estava molt greu.

  

  

 

 

Altres tres ferits, informen des del Govern d'Aragó, romanen ingressats en observació en l'Hospital Bisbe Polanco de Terol.

  

  

Ha sigut necessari tallar els dos carrils de la carretera nacional, per la qual cosa s'han habilitat dos desviaments alternatius i no s'han produït retencions. A les 7.00 s'ha obert la circulació en tots dos sentits amb normalitat.

Últimes notícies

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.