Mor un jove de 19 anys veí de Castelló en un accident a Terol

Un jove de 19 anys, natural de Castelló, ha mort en un accident entre tres turismes succeït a les 4.30 hores de la matinada en la N-234, en el terme municipal de Terol, informa la Guàrdia Civil.

  

  

L'accident ha tingut lloc en el quilòmetre 110 de la N-234, en els voltants de l'hostal Venda Rosa, i s'han vist implicats tres turismes. El xoc es va produir quan un dels turismes va envair el seu carril esquerre

  

  

El xic de 19 anys havia sigut traslladat en l'helicòpter del 112 a l'Hospital Miguel Servet de Saragossa per a ser intervingut quirúrgicament d'urgència, atès que estava molt greu.

  

  

 

 

Altres tres ferits, informen des del Govern d'Aragó, romanen ingressats en observació en l'Hospital Bisbe Polanco de Terol.

  

  

Ha sigut necessari tallar els dos carrils de la carretera nacional, per la qual cosa s'han habilitat dos desviaments alternatius i no s'han produït retencions. A les 7.00 s'ha obert la circulació en tots dos sentits amb normalitat.

Últimes notícies

CSIF reclama més professors en Educació i qualifica d’insuficient l’augment de 5.000 places

CSIF ha considerat insuficient la proposta de la Conselleria d’Educació d’incrementar 5.000 places en quatre cursos i ha reclamat més docents i la seua incorporació més ràpida per a reduir ràtios i millorar l’atenció educativa.

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.

Foulquier continua al marge i pot perdre’s l’inici de la Lliga amb el Valencia

Dimitri Foulquier continua recuperant-se al marge del grup a Paterna, es perdrà el pròxim amistós contra l’Eldense i no té garantit arribar al debut de Lliga davant el Celta en Mestalla.

Ferit per arma de foc un home de 53 anys en un carrer de Castelló

Un home de 53 anys ha resultat ferit per arma de foc al carrer Maestro Bretón de Castelló i ha sigut traslladat al Hospital General, on ha sigut atés i ja ha rebut l’alta mèdica.

PSPV i Compromís exigixen que Pérez Llorca explique qui va pagar el seu viatge a la final del Mundial

PSPV i Compromís han demanat al president Juanfran Pérez Llorca que detalle qui va pagar el seu viatge i estada a Nova York per vore la final del Mundial de futbol, mentres PP i Vox resten importància a la polèmica destacant que no hi ha gasto públic.

Aemet activa avís taronja dijous a València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus

La nova ona de calor, la tercera de l’estiu a la Comunitat Valenciana, tindrà el seu punt àlgid entre dimarts i divendres, amb avís taronja dijous a València i Alacant per màximes de fins a 40 graus i avís groc a l’interior de Castelló.