Mor un jove de 19 anys veí de Castelló en un accident a Terol

Un jove de 19 anys, natural de Castelló, ha mort en un accident entre tres turismes succeït a les 4.30 hores de la matinada en la N-234, en el terme municipal de Terol, informa la Guàrdia Civil.

  

  

L'accident ha tingut lloc en el quilòmetre 110 de la N-234, en els voltants de l'hostal Venda Rosa, i s'han vist implicats tres turismes. El xoc es va produir quan un dels turismes va envair el seu carril esquerre

  

  

El xic de 19 anys havia sigut traslladat en l'helicòpter del 112 a l'Hospital Miguel Servet de Saragossa per a ser intervingut quirúrgicament d'urgència, atès que estava molt greu.

  

  

 

 

Altres tres ferits, informen des del Govern d'Aragó, romanen ingressats en observació en l'Hospital Bisbe Polanco de Terol.

  

  

Ha sigut necessari tallar els dos carrils de la carretera nacional, per la qual cosa s'han habilitat dos desviaments alternatius i no s'han produït retencions. A les 7.00 s'ha obert la circulació en tots dos sentits amb normalitat.

Últimes notícies

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.