Mor un jove de 22 atropellat a l’A-7 a l’altura de Benifaió

Un xic de 22 anys ha mort esta matinada en ser atropellat per un furgó al seu pas per l'autovia A-7, a l'altura de Benifaió, Ribera Alta, segons han informat a Europa Press el Centre de Gestió de Tràfic i el d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU). 

El sinistre s'ha produït sobre les 4.20 hores d'este diumenge, en el quilòmetre 361,200 de l'Autovia del Mediterrani, quan el vianant ha sigut atropellat pel furgó i ha mort en l'acte, mentre el conductor ha resultat il·lés, segons Tràfic. 

Fins al lloc de l'accident s'ha desplaçat una ambulància del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que ha confirmat la defunció del jove poc després de l'atropellament, cap a les 5.15 hores, segons Urgències. 

  

 

 

Últimes notícies

José María Ángel es mostra tranquil després de declarar davant el jutge per la presumpta falsificació del seu títol

José María Ángel, excomisionado del Govern per a la DANA, declara com investigat per la presumpta falsificació d'un títol universitari amb el qual hauria promocionat com a funcionari i assegura que ha intentat traslladar la seua veritat al jutge.

Corberán promet que el València ho donarà tot per Europa davant el Barcelona

Carlos Corberán assegura que el València ho donarà tot per a aconseguir la classificació a la Lliga Conferència, encara que reconeix que no depenen de si mateixos i han de guanyar al Barcelona i esperar altres resultats.

Castro afronta davant el Betis el partit decisiu per a la permanència del Llevant

Luís Castro reconeix que el Llevant arriba a l'escenari que desitjava, depenent de si mateix davant el Betis per a certificar la permanència, i exigix al seu equip màxima concentració.

El València es juga la Conference davant un Barcelona ja campió

El València necessita guanyar a un Barcelona ja sense objectius i esperar les ensopegades de Getafe i Raig per a aconseguir la plaça de Lliga Conferència en l'última jornada.

Morant acusa a Pérez Llorca d’absentar-se de la crisi educativa i compara la seua actitud amb la de Mazón en la dana

Diana Morant retrau a Juanfran Pérez Llorca que no s'implique en la vaga del professorat i li critica per no revertir beneficis fiscals ni subvencions, mentres exigix explicacions pel cas de les vivendes públiques dels Naus a Alacant.

Set de cada deu directives valencianes treballen en empreses liderades per dones

Quasi el 70% de les empresàries i directives de la Comunitat Valenciana desenrotllen la seua carrera en companyies encapçalades per dones, un entorn que impulsa noves oportunitats i referents femenins.

Un milió d’euros per a modernitzar el regadiu del nispro a Callosa d’en Sarrià

El Govern destina un milió d'euros a implantar tecnologia de reg de precisió en els cultius de nispro i alvocat de Callosa d'en Sarrià, amb l'objectiu d'optimitzar l'ús de l'aigua i reforçar la sostenibilitat del camp valencià.