Mor la menor ferida en l’incendi d’Algemesí

 

El tràgic incendi, que es va produir ahir en un habitatge d’Algemesí s’ha cobrat la segona víctima. Hui ha mort també la menor ferida per inhalació de fum, que romania en l’UCI de l’Hospital de la Ribera ingressada al costat de la seua mare.

El pare de família va perdre la vida ahir mentre que el segon dels fills es recupera de les lesions patides després d’intentar escapar per la finestra de l’immoble, situat en un tercer pis.

Segons sembla, el pis on va començar el sinistre, un habitatge que habitualment era utilitzada per toxicòmans per a fumar heroïna i cocaïna, contenia molt de material inflamable que de seguida va prendre.

La intensa fumera que va generar el foc va envair ràpidament un dels domicilis situats en la planta superior, on dormia la família i a la qual l’incendi va enxampar desprevinguda.

La Policia Nacional va detindre a les 13.30 hores d’ahir a l’habitant de l’habitatge incendiat, hui el titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4 d’Alzira, en funcions de guàrdia, ha rebut hui a este detingut i ha acordat el seu ingrés a la presó provisional, comunicada i sense fiança.

El detingut està investigat en una causa oberta per delictes d’incendi amb risc per a les persones i homicidi per imprudència.

Va ser el xiquet de 8 anys el que es va adonar del sinistre i, malgrat que va tractar de despertar als seus pares i a la seua germana, estos ja estaven inconscients.

Els seus pares i la seua germana, per part seua, es trobaven en parada cardiorespiratòria quan van ser rescatats pels bombers de l’habitatge.

Tots ells havien inhalat molt de fum i els equips mèdics els van realitzar maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques d’estabilització per a intentar salvar-los la vida.

El pare va morir al no respondre a les maniobres de reanimació mentre que la filla, d’uns quinze anys, ha mort hui.

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.