Mor la menor ferida en l’incendi d’Algemesí

 

El tràgic incendi, que es va produir ahir en un habitatge d’Algemesí s’ha cobrat la segona víctima. Hui ha mort també la menor ferida per inhalació de fum, que romania en l’UCI de l’Hospital de la Ribera ingressada al costat de la seua mare.

El pare de família va perdre la vida ahir mentre que el segon dels fills es recupera de les lesions patides després d’intentar escapar per la finestra de l’immoble, situat en un tercer pis.

Segons sembla, el pis on va començar el sinistre, un habitatge que habitualment era utilitzada per toxicòmans per a fumar heroïna i cocaïna, contenia molt de material inflamable que de seguida va prendre.

La intensa fumera que va generar el foc va envair ràpidament un dels domicilis situats en la planta superior, on dormia la família i a la qual l’incendi va enxampar desprevinguda.

La Policia Nacional va detindre a les 13.30 hores d’ahir a l’habitant de l’habitatge incendiat, hui el titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4 d’Alzira, en funcions de guàrdia, ha rebut hui a este detingut i ha acordat el seu ingrés a la presó provisional, comunicada i sense fiança.

El detingut està investigat en una causa oberta per delictes d’incendi amb risc per a les persones i homicidi per imprudència.

Va ser el xiquet de 8 anys el que es va adonar del sinistre i, malgrat que va tractar de despertar als seus pares i a la seua germana, estos ja estaven inconscients.

Els seus pares i la seua germana, per part seua, es trobaven en parada cardiorespiratòria quan van ser rescatats pels bombers de l’habitatge.

Tots ells havien inhalat molt de fum i els equips mèdics els van realitzar maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques d’estabilització per a intentar salvar-los la vida.

El pare va morir al no respondre a les maniobres de reanimació mentre que la filla, d’uns quinze anys, ha mort hui.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.