12.1 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Mor la menor ferida en l’incendi d’Algemesí

 

El tràgic incendi, que es va produir ahir en un habitatge d’Algemesí s’ha cobrat la segona víctima. Hui ha mort també la menor ferida per inhalació de fum, que romania en l’UCI de l’Hospital de la Ribera ingressada al costat de la seua mare.

El pare de família va perdre la vida ahir mentre que el segon dels fills es recupera de les lesions patides després d’intentar escapar per la finestra de l’immoble, situat en un tercer pis.

Segons sembla, el pis on va començar el sinistre, un habitatge que habitualment era utilitzada per toxicòmans per a fumar heroïna i cocaïna, contenia molt de material inflamable que de seguida va prendre.

La intensa fumera que va generar el foc va envair ràpidament un dels domicilis situats en la planta superior, on dormia la família i a la qual l’incendi va enxampar desprevinguda.

La Policia Nacional va detindre a les 13.30 hores d’ahir a l’habitant de l’habitatge incendiat, hui el titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4 d’Alzira, en funcions de guàrdia, ha rebut hui a este detingut i ha acordat el seu ingrés a la presó provisional, comunicada i sense fiança.

El detingut està investigat en una causa oberta per delictes d’incendi amb risc per a les persones i homicidi per imprudència.

Va ser el xiquet de 8 anys el que es va adonar del sinistre i, malgrat que va tractar de despertar als seus pares i a la seua germana, estos ja estaven inconscients.

Els seus pares i la seua germana, per part seua, es trobaven en parada cardiorespiratòria quan van ser rescatats pels bombers de l’habitatge.

Tots ells havien inhalat molt de fum i els equips mèdics els van realitzar maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques d’estabilització per a intentar salvar-los la vida.

El pare va morir al no respondre a les maniobres de reanimació mentre que la filla, d’uns quinze anys, ha mort hui.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.