11.9 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Mor la menor ferida en l’incendi d’Algemesí

 

El tràgic incendi, que es va produir ahir en un habitatge d’Algemesí s’ha cobrat la segona víctima. Hui ha mort també la menor ferida per inhalació de fum, que romania en l’UCI de l’Hospital de la Ribera ingressada al costat de la seua mare.

El pare de família va perdre la vida ahir mentre que el segon dels fills es recupera de les lesions patides després d’intentar escapar per la finestra de l’immoble, situat en un tercer pis.

Segons sembla, el pis on va començar el sinistre, un habitatge que habitualment era utilitzada per toxicòmans per a fumar heroïna i cocaïna, contenia molt de material inflamable que de seguida va prendre.

La intensa fumera que va generar el foc va envair ràpidament un dels domicilis situats en la planta superior, on dormia la família i a la qual l’incendi va enxampar desprevinguda.

La Policia Nacional va detindre a les 13.30 hores d’ahir a l’habitant de l’habitatge incendiat, hui el titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4 d’Alzira, en funcions de guàrdia, ha rebut hui a este detingut i ha acordat el seu ingrés a la presó provisional, comunicada i sense fiança.

El detingut està investigat en una causa oberta per delictes d’incendi amb risc per a les persones i homicidi per imprudència.

Va ser el xiquet de 8 anys el que es va adonar del sinistre i, malgrat que va tractar de despertar als seus pares i a la seua germana, estos ja estaven inconscients.

Els seus pares i la seua germana, per part seua, es trobaven en parada cardiorespiratòria quan van ser rescatats pels bombers de l’habitatge.

Tots ells havien inhalat molt de fum i els equips mèdics els van realitzar maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques d’estabilització per a intentar salvar-los la vida.

El pare va morir al no respondre a les maniobres de reanimació mentre que la filla, d’uns quinze anys, ha mort hui.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.