Mor la menor ferida en l’incendi d’Algemesí

 

El tràgic incendi, que es va produir ahir en un habitatge d’Algemesí s’ha cobrat la segona víctima. Hui ha mort també la menor ferida per inhalació de fum, que romania en l’UCI de l’Hospital de la Ribera ingressada al costat de la seua mare.

El pare de família va perdre la vida ahir mentre que el segon dels fills es recupera de les lesions patides després d’intentar escapar per la finestra de l’immoble, situat en un tercer pis.

Segons sembla, el pis on va començar el sinistre, un habitatge que habitualment era utilitzada per toxicòmans per a fumar heroïna i cocaïna, contenia molt de material inflamable que de seguida va prendre.

La intensa fumera que va generar el foc va envair ràpidament un dels domicilis situats en la planta superior, on dormia la família i a la qual l’incendi va enxampar desprevinguda.

La Policia Nacional va detindre a les 13.30 hores d’ahir a l’habitant de l’habitatge incendiat, hui el titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4 d’Alzira, en funcions de guàrdia, ha rebut hui a este detingut i ha acordat el seu ingrés a la presó provisional, comunicada i sense fiança.

El detingut està investigat en una causa oberta per delictes d’incendi amb risc per a les persones i homicidi per imprudència.

Va ser el xiquet de 8 anys el que es va adonar del sinistre i, malgrat que va tractar de despertar als seus pares i a la seua germana, estos ja estaven inconscients.

Els seus pares i la seua germana, per part seua, es trobaven en parada cardiorespiratòria quan van ser rescatats pels bombers de l’habitatge.

Tots ells havien inhalat molt de fum i els equips mèdics els van realitzar maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques d’estabilització per a intentar salvar-los la vida.

El pare va morir al no respondre a les maniobres de reanimació mentre que la filla, d’uns quinze anys, ha mort hui.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.