Mor una militar de 33 anys fent unes maniobres a Santa Pola

 

La sergent d’artilleria Débora Grau Serra, de 33 anys, va morir treballant este divendres després de sofrir un accident durant un exercici tàctic a Santa Pola, segons ha informat el Ministeri de Defensa.

El Departament de Comunicació de l’Exèrcit de Terra va fer un comunicat en el qual explicava que la sergent, enquadrada en el Regiment d’Artilleria de Costa 4 (Sant Ferran) va morir després de sofrir un accident “en enganxar l’obús d’artilleria al camió tractor”.

Débora Grau va ser traslladada immediatament a l’Hospital General d’Alacant on va morir al voltant de les 20.30 hores del passat divendres malgrat els intents dels sanitaris per estabilitzar-la.

 

A Twitter

A través d’un Twitt en el Twitter de @EjercitoTierra es va poder llegir;

Tenim el sentiment de comunicar la defunció de la Sergent d’Artilleria Débora Grau Serra durant un exercici tàctic a Alacant. Tot el nostre suport en estos durs moments a la seua família i companys del Rgto. Artilleria de Costa nº4.
Ha donat la seua vida per Espanya ?? a. c. s.

<

>

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera la pujada del preu de la vivenda al costat de Cantàbria amb un 17,4% al febrer

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va repuntar un 17,4% al febrer, el segon major augment autonòmic, en un context de caiguda de compravendes i encariment general del metre quadrat a Espanya.

CaixaBank eleva el seu benefici trimestral a 1.572 milions, un 7% més per l’estirada comercial

CaixaBank tanca el primer trimestre amb un benefici net de 1.572 milions, un 7% més, impulsat per la major activitat comercial i els ingressos per servicis en un entorn d'incertesa geopolítica.

Hui és el millor dia per a triar on veure l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

Esta vesprada el Sol estarà quasi en la mateixa posició que durant l'eclipsi total del 12 d'agost, una oportunitat clau per a comprovar si el lloc triat oferix una visió buidada.

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.