Mor una militar de 33 anys fent unes maniobres a Santa Pola

 

La sergent d’artilleria Débora Grau Serra, de 33 anys, va morir treballant este divendres després de sofrir un accident durant un exercici tàctic a Santa Pola, segons ha informat el Ministeri de Defensa.

El Departament de Comunicació de l’Exèrcit de Terra va fer un comunicat en el qual explicava que la sergent, enquadrada en el Regiment d’Artilleria de Costa 4 (Sant Ferran) va morir després de sofrir un accident «en enganxar l’obús d’artilleria al camió tractor».

Débora Grau va ser traslladada immediatament a l’Hospital General d’Alacant on va morir al voltant de les 20.30 hores del passat divendres malgrat els intents dels sanitaris per estabilitzar-la.

 

A Twitter

A través d’un Twitt en el Twitter de @EjercitoTierra es va poder llegir;

Tenim el sentiment de comunicar la defunció de la Sergent d’Artilleria Débora Grau Serra durant un exercici tàctic a Alacant. Tot el nostre suport en estos durs moments a la seua família i companys del Rgto. Artilleria de Costa nº4.
Ha donat la seua vida per Espanya ?? a. c. s.

<

>

Últimes notícies

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.

Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots

Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.

Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia

Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.