Mor la model i influencer Niece Waidhofer als 31 anys

La model i influencer estatunidenca Niece Waidhofer ha mort amb tan sols 31 anys després d’un llarg temps amb greus problemes de salut mental. Segons el portal TMZ, la jove no aguantava més i va decidir acabar de la manera més abrupta: “S’ha llevat la vida després d’una llarga batalla amb els seus problemes de salut mental (…). Niece parlava obertament amb els seus seguidors sobre els seus problemes de salut mental i fins i tot intentava ajudar a aquells que estaven passant pel mateix que ella”, va expressar la seua família a través d’un emotiu comunicat.

La Policia va trobar el cos després d’acudir a la seua casa de Houston després de rebre una trucada d’un familiar preocupat per l’estat de Niece. A més, els seguidors (4,2 milions en Instagram) també van alertar quan va esborrar quasi totes les fotos del seu compte deixant només tres publicacions.

La preocupació d’un familiar va fer saltar les alarmes i diversos agents de policia es van personar en el domicili de la model a Houston, Texas. No obstant això, en la llar de Niece només van poder certificar la seua mort. I és que la jove de 31 anys ja hi havia provocació una gran preocupació també entre els seus seguidors, especialment quan va decidir esborrar totes les seues publicacions excepte tres.

Concretament es tracta del seu últim canvi de ‘look’, un vídeo en el qual ix ballant amb el seu gos i una emotiva fotografia amb el seu nóvio. “T’estimaré amb tot el meu cor fins al meu últim alé“, va escriure en aquest últim ‘post’.

Comptava amb més de 4 milions de seguidors i sempre va tindre com a objectiu donar visibilitat i importància a la salut mental, encara que ara ha sigut la seua pròpia malaltia la que l’ha conduïda a la mort.


Niece era bella i amable, sensible i divertida, creativa i talentosa, generosa i compassiva, atenta i desafiadora. Si bé és molt dolorós dir adeu, ens consola saber que s’ha reunit amb el seu pare (que va morir en 2019 per un càncer de pàncrees), els seus tres avis, el seu oncle Rusty i el seu estimat Puff; i que ara és lliure per a ser ella mateixa i, finalment, en pau”, va agregar la seua família.

Cal destacar que Waidhofer estava soltera i no tenia fills, però en una de les tres publicacions que va deixar, que data de fa quasi set anys, apareixia amb un home amb el qual suposadament s’anava a casar.

Una organització sense ànim de lucre en la seua memòria

Els seus afins recorden que sempre va ser “molt oberta amb els seus seguidors sobre les seues lluites, fins i tot volent ajudar als seguidors que també patien“.

La família ha assegurat que crearan una organització sense fins de lucre per a honrar la memòria de Niece Waidhofer i seguir amb el llarg camí que la modele havia seguit en el seu afany per aconseguir la conscienciació sobre la salut mental. Portarà per nom ‘Peace from Niece’ i contribuirà a atorgar subvencions per a la investigació de malalties relacionades amb el benestar mental, ajudant en tot el possible a persones com Niece perquè aquestes desgràcies es produïsquen cada vegada amb menys freqüència.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.