Mor la model i influencer Niece Waidhofer als 31 anys

La model i influencer estatunidenca Niece Waidhofer ha mort amb tan sols 31 anys després d’un llarg temps amb greus problemes de salut mental. Segons el portal TMZ, la jove no aguantava més i va decidir acabar de la manera més abrupta: “S’ha llevat la vida després d’una llarga batalla amb els seus problemes de salut mental (…). Niece parlava obertament amb els seus seguidors sobre els seus problemes de salut mental i fins i tot intentava ajudar a aquells que estaven passant pel mateix que ella”, va expressar la seua família a través d’un emotiu comunicat.

La Policia va trobar el cos després d’acudir a la seua casa de Houston després de rebre una trucada d’un familiar preocupat per l’estat de Niece. A més, els seguidors (4,2 milions en Instagram) també van alertar quan va esborrar quasi totes les fotos del seu compte deixant només tres publicacions.

La preocupació d’un familiar va fer saltar les alarmes i diversos agents de policia es van personar en el domicili de la model a Houston, Texas. No obstant això, en la llar de Niece només van poder certificar la seua mort. I és que la jove de 31 anys ja hi havia provocació una gran preocupació també entre els seus seguidors, especialment quan va decidir esborrar totes les seues publicacions excepte tres.

Concretament es tracta del seu últim canvi de ‘look’, un vídeo en el qual ix ballant amb el seu gos i una emotiva fotografia amb el seu nóvio. «T’estimaré amb tot el meu cor fins al meu últim alé«, va escriure en aquest últim ‘post’.

Comptava amb més de 4 milions de seguidors i sempre va tindre com a objectiu donar visibilitat i importància a la salut mental, encara que ara ha sigut la seua pròpia malaltia la que l’ha conduïda a la mort.


Niece era bella i amable, sensible i divertida, creativa i talentosa, generosa i compassiva, atenta i desafiadora. Si bé és molt dolorós dir adeu, ens consola saber que s’ha reunit amb el seu pare (que va morir en 2019 per un càncer de pàncrees), els seus tres avis, el seu oncle Rusty i el seu estimat Puff; i que ara és lliure per a ser ella mateixa i, finalment, en pau”, va agregar la seua família.

Cal destacar que Waidhofer estava soltera i no tenia fills, però en una de les tres publicacions que va deixar, que data de fa quasi set anys, apareixia amb un home amb el qual suposadament s’anava a casar.

Una organització sense ànim de lucre en la seua memòria

Els seus afins recorden que sempre va ser «molt oberta amb els seus seguidors sobre les seues lluites, fins i tot volent ajudar als seguidors que també patien«.

La família ha assegurat que crearan una organització sense fins de lucre per a honrar la memòria de Niece Waidhofer i seguir amb el llarg camí que la modele havia seguit en el seu afany per aconseguir la conscienciació sobre la salut mental. Portarà per nom ‘Peace from Niece’ i contribuirà a atorgar subvencions per a la investigació de malalties relacionades amb el benestar mental, ajudant en tot el possible a persones com Niece perquè aquestes desgràcies es produïsquen cada vegada amb menys freqüència.

Últimes notícies

Cinc detinguts en desmantellar quatre punts de venda de droga a Sueca i Riola

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones i ha desarticulat quatre punts de venda de cocaïna i marihuana a Sueca i Riola, on la droga es venia fins i tot a menors.

Arresten a Novelda un fugitíu alemany reclamat amb dos ordres europees de detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys sobre el qual pesaven dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l’ordre públic. El tribunal ha ordenat la seua llibertat amb mesures cautelars i ha intervingut la furgoneta en què circulava, també reclamada per Alemanya.

Detingut a Novelda un fugitiu alemany reclamat amb dues Ordres Europees de Detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys amb dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l'ordre públic, després d’un control de vehicles on també han intervingut la furgoneta en què viatjava.

Juan Gea alerta que la societat té por de perdre drets i acaba tragant massa coses

L’actor valencià Juan Gea torna al Festival de Teatre Clàssic de Mérida amb una Electra actualitzada i reflexiona sobre la por social a perdre drets, el trencament del diàleg i el valor del pensament humà front a la intel·ligència artificial.

A presó el conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 en Alicante

Un home ha ingressat a presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte a la N-332, a la província d’Alacant.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat a presó provisional, comunicada i sense fiança, acusat de causar un accident mortal entre un cotxe i una moto a la N-332, a la província d’Alacant, dissabte passat.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat en presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu, lesions i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte passat a la N-332, a la província d’Alacant.

Reobrin les carreteres a Soneja i tornen a casa els 500 desallotjats per l’incendi

L’incendi forestal de Soneja, estabilitzat després de cremar 183 hectàrees, ha permés reobrir carreteres i el retorn d’uns 500 veïns desallotjats d’Azuébar.