Mor ofegat mentres netejava un barco en Orpesa

Oropesa

L’individu portava una botella d’oxigen | Pixabay

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat ha informat este diumenge d’un ofegament en el port deportiu d’Orpesa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). La víctima, de 54 anys, estava bussejant amb una botella d’oxigen mentres netejava les hèlixs d’un barco.

 

La Policia Local ha hagut de fer-li una reanimació cardiopulmonar bàsica, ja que ha patit una parada cardiorespiratòria. El CICU ha rebut l’avís cap a les 14.30 hores i, ràpidament, ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU), amb un equip mèdic que li ha fet algunes maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada durant aproximadament una hora.

 

Finalment, després de què la unitat mèdica no recuperara les seues constants vitals, l’home ha mort. 

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.