Mor un home ofegat en la platja de l’Arenal de Xàbia

PLATJA ARENAL XÀBIA

Platja de l’Arenal de Xàbia | Wikipedia

 

Un home, de 75 anys, ha mort este matí de divendres en la platja de l’Arenal de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

El CICU ha rebut un avís cap a les 11 hores, sol·licitant la seua intervenció donat que havien tret a un home inconscient de l’aigua. Ràpidament s’ha mobilitzat una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i l’equip mèdic li ha fet una reanimació cardiopulmonar avançada, però l’home no ha respost, havia mort.

 

Un altre ofegament en Torrevieja

Mitja hora abans, un altre home, de 84 anys, s’ha ofegat en la platja del Capellà de Torrevieja, en la comarca alacantina del Baix Segura, segons ha informat el CICU, que ha rebut l’avís cap a les 10.30 hores d’este divendres.

 

Una unitat del SAMU s’ha traslladat fins al lloc dels fets i ha continuat fent-li maniobres de reanimació cardiopulmonar bàsica, que ja havien començat els qui havien avisat al CICU. Finalment l’equip mèdic ha conseguit recuperar les constants vitals del banyista de 84 anys.

 

Una volta estabilitzat, l’home ha sigut traslladat a l’Hospital de Torrevieja en l’ambulància de suport vital avançat, amb símptomes d’ofegament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Hereu reclama normalitzar al més prompte possible la vida a Ceuta i esquiva valorar el paper de Marroc

El ministre d'Indústria i Turisme, Jordi Hereu, ha defensat a Castelló que la prioritat ara és recuperar la normalitat social, econòmica i urbana a Ceuta, i ha evitat pronunciar-se sobre l'informe policial que apunta a una possible implicació de Marroc en l'entrada massiva de migrants.

Hereu exigix més sensibilitat de Brussel·les amb la ceràmica de Castelló

El ministre Jordi Hereu ha demanat a la Comissió Europea un ‘benchmark’ específic per a la indústria ceràmica i ha reclamat més sensibilitat amb l’impacte de les seues decisions sobre un sector clau per a Castelló.

Veïns d’Alacant criden a manifestar-se contra el model turístic el 19 de setembre

Diverses plataformes de vivenda d’Alacant han convocat per al 19 de setembre una manifestació contra el model turístic actual i per una ciutat més habitable. Critiquen la precarietat laboral i l’encariment de la vivenda que, segons afirmen, genera el monocultiu turístic.

Schinocca defensa el mercat de l’Elx i la venda milionària d’Affengruber

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha tancat un mercat de fitxatges excel·lent, amb una plantilla compensada, i justifica la venda del central David Affengruber per prop de 12 milions d’euros.

Compromís acusa Mazón de burlar-se de les víctimes de la DANA

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón de continuar burlant-se de les víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 i critica que el PP el mantinga com a diputat autonòmic aforat.

Extingit l’incendi de Segorbe després de cremar 630 hectàrees i desallotjar Gàtova

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha donat per extingit l’incendi declarat el 20 d’agost a Segorbe, que ha cremat 630 hectàrees de la Serra Calderona i ha obligat a desallotjar durant dos dies el municipi de Gàtova.

Una biotecnològica de Paterna obté 15 milions per avançar el diagnòstic de complicacions en l’embaràs

La biotecnològica iPremom, amb seu a Paterna, ha tancat una ronda inicial de 15 milions per impulsar MaiRa, una plataforma de diagnòstic molecular precoç de complicacions de l’embaràs com la preeclàmpsia.

Dimecres amb ruixats forts a la vesprada a l’interior de Castelló

L’oratge d’este dimecres preveu cels poc nuvolosos a la Comunitat Valenciana, però amb ruixats o tempestes localment fortes a la vesprada a l’interior de Castelló. Temperatures lleugerament més altes a l’interior i vents fluixos de direcció variable, tendint a component este.