Mor un home ofegat en la platja de l’Arenal de Xàbia

PLATJA ARENAL XÀBIA

Platja de l’Arenal de Xàbia | Wikipedia

 

Un home, de 75 anys, ha mort este matí de divendres en la platja de l’Arenal de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

El CICU ha rebut un avís cap a les 11 hores, sol·licitant la seua intervenció donat que havien tret a un home inconscient de l’aigua. Ràpidament s’ha mobilitzat una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i l’equip mèdic li ha fet una reanimació cardiopulmonar avançada, però l’home no ha respost, havia mort.

 

Un altre ofegament en Torrevieja

Mitja hora abans, un altre home, de 84 anys, s’ha ofegat en la platja del Capellà de Torrevieja, en la comarca alacantina del Baix Segura, segons ha informat el CICU, que ha rebut l’avís cap a les 10.30 hores d’este divendres.

 

Una unitat del SAMU s’ha traslladat fins al lloc dels fets i ha continuat fent-li maniobres de reanimació cardiopulmonar bàsica, que ja havien començat els qui havien avisat al CICU. Finalment l’equip mèdic ha conseguit recuperar les constants vitals del banyista de 84 anys.

 

Una volta estabilitzat, l’home ha sigut traslladat a l’Hospital de Torrevieja en l’ambulància de suport vital avançat, amb símptomes d’ofegament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.