Mor un home ofegat en la platja de l’Arenal de Xàbia

PLATJA ARENAL XÀBIA

Platja de l’Arenal de Xàbia | Wikipedia

 

Un home, de 75 anys, ha mort este matí de divendres en la platja de l’Arenal de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

El CICU ha rebut un avís cap a les 11 hores, sol·licitant la seua intervenció donat que havien tret a un home inconscient de l’aigua. Ràpidament s’ha mobilitzat una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i l’equip mèdic li ha fet una reanimació cardiopulmonar avançada, però l’home no ha respost, havia mort.

 

Un altre ofegament en Torrevieja

Mitja hora abans, un altre home, de 84 anys, s’ha ofegat en la platja del Capellà de Torrevieja, en la comarca alacantina del Baix Segura, segons ha informat el CICU, que ha rebut l’avís cap a les 10.30 hores d’este divendres.

 

Una unitat del SAMU s’ha traslladat fins al lloc dels fets i ha continuat fent-li maniobres de reanimació cardiopulmonar bàsica, que ja havien començat els qui havien avisat al CICU. Finalment l’equip mèdic ha conseguit recuperar les constants vitals del banyista de 84 anys.

 

Una volta estabilitzat, l’home ha sigut traslladat a l’Hospital de Torrevieja en l’ambulància de suport vital avançat, amb símptomes d’ofegament.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.