Mor un home ofegat en la platja de l’Arenal de Xàbia

PLATJA ARENAL XÀBIA

Platja de l’Arenal de Xàbia | Wikipedia

 

Un home, de 75 anys, ha mort este matí de divendres en la platja de l’Arenal de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

El CICU ha rebut un avís cap a les 11 hores, sol·licitant la seua intervenció donat que havien tret a un home inconscient de l’aigua. Ràpidament s’ha mobilitzat una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i l’equip mèdic li ha fet una reanimació cardiopulmonar avançada, però l’home no ha respost, havia mort.

 

Un altre ofegament en Torrevieja

Mitja hora abans, un altre home, de 84 anys, s’ha ofegat en la platja del Capellà de Torrevieja, en la comarca alacantina del Baix Segura, segons ha informat el CICU, que ha rebut l’avís cap a les 10.30 hores d’este divendres.

 

Una unitat del SAMU s’ha traslladat fins al lloc dels fets i ha continuat fent-li maniobres de reanimació cardiopulmonar bàsica, que ja havien començat els qui havien avisat al CICU. Finalment l’equip mèdic ha conseguit recuperar les constants vitals del banyista de 84 anys.

 

Una volta estabilitzat, l’home ha sigut traslladat a l’Hospital de Torrevieja en l’ambulància de suport vital avançat, amb símptomes d’ofegament.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.