Rescaten una dona en la platja de la Malva-rosa de Borriana, que va oposar resistència

 

Una dona, veïna de Vila-real —en la comarca de la Plana Baixa (Castelló)— i de 37 anys, ha sigut rescatada este dijous de vesprada en la platja de la Malva-rosa de Borriana, localitat de la mateixa comarca. La dona estava nadant quan la Policia Local va procedir a rescatar-la, però esta es va oposar perquè, probablement, tenia les facultats mentals alterades.

 

Un veí de Borriana va avisar a la Policia Local cap a les 15.53 hores en vore un home d’avançada edat molt alterat perquè, pel que pareix, la seua filla s’havia tirat a l’aigua, fins a una distància considerable, amb roba i sense atendre a son pare, que li deia que tornara a l’arena, segons ha avançat ‘Mediterráneo’.

 

Una embarcació de Salvament Marítim amb base en Borriana es va mobilitzar amb dos agents de la Policia Local. La dona, quan l’equip de rescat la va localitzar a uns 100 metres de la riba, va fer cas omís a les seues indicacions. En eixe moment, un dels policies es va tirar a l’aigua, amb l’ajuda d’un efectiu de Salvament Marítim, amb l’objectiu de rescatar-la.

 

A causa de la forta resistència de la dona, l’agent va resultar ferit amb lesions en un braç que van necessitar assistència mèdica posterior. Finalment, la van poder rescatar i l’embarcació va ser atracada a les 17 hores, moment en què la dona va ser traslladada a l’Hospital de la Plana de Vila-real.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els hotels valencians superen els 3,2 milions de pernoctacions en juny i augmenten la facturació

Els hotels de la Comunitat Valenciana han sumat 3.247.155 pernoctacions en juny, amb una estada mitjana de 3,25 nits i un augment de la facturació del 3,4 %.

Cinc detinguts per una onada d’atracos amb ganivet en locals de València i Burjassot

La Policia Nacional ha detingut cinc hòmens a València i Màlaga acusats de quatre atracos violents en salons de joc, restaurants ràpids i joieries, tots amb motos robades.

La Comunitat Valenciana ja suma més de 420.000 esportistes federats després de tres anys d’alça

La Comunitat Valenciana ha arribat en 2025 a 420.725 llicències federatives i 5.818 clubs, un 0,86 % més que l’any anterior, i encadena tres exercicis de creixement sostingut.

Deting a Torrellano un fugit buscant per Polònia per falsificar contractes de cotxes

La Policia Nacional ha detingut a Torrellano un home de 48 anys reclamat per Polònia per falsificar contractes de compravenda de vehicles entre 2014 i 2017. L’arrestat també tenia una prohibició d’acostar-se al lloc on ha sigut localitzat.

El Consell reforça a Torrevieja la continuïtat del Certamen Internacional d’Havaneres

Juanfran Pérez Llorca ha garantit a Torrevieja el suport del Consell al Certamen Internacional d’Havaneres i Polifonia i al futur museu i auditori de les habaneres.

El BCE busca una nova identitat visual per als bitllets d’euro

Més de 1.200 dissenyadors han participat en el procés que culminarà amb l’elecció d’una de les deu propostes finalistes

El Fertiberia tanca la plantilla amb el fitxatge de Jorge Romanillos

El Fertiberia Balonmano Puerto Sagunto ha completat la plantilla per al seu retorn a la Lliga ASOBAL amb el pivote Jorge Romanillos, que firma per una temporada.

L’esquerra d’Alacant exigix reprovar Barcala pel cas de les vivendes de Les Naus

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem demanaran en el pròxim ple la reprovació i dimissió de l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, per no comparéixer en la comissió del cas Les Naus.