Rescaten una dona en la platja de la Malva-rosa de Borriana, que va oposar resistència

 

Una dona, veïna de Vila-real —en la comarca de la Plana Baixa (Castelló)— i de 37 anys, ha sigut rescatada este dijous de vesprada en la platja de la Malva-rosa de Borriana, localitat de la mateixa comarca. La dona estava nadant quan la Policia Local va procedir a rescatar-la, però esta es va oposar perquè, probablement, tenia les facultats mentals alterades.

 

Un veí de Borriana va avisar a la Policia Local cap a les 15.53 hores en vore un home d’avançada edat molt alterat perquè, pel que pareix, la seua filla s’havia tirat a l’aigua, fins a una distància considerable, amb roba i sense atendre a son pare, que li deia que tornara a l’arena, segons ha avançat ‘Mediterráneo’.

 

Una embarcació de Salvament Marítim amb base en Borriana es va mobilitzar amb dos agents de la Policia Local. La dona, quan l’equip de rescat la va localitzar a uns 100 metres de la riba, va fer cas omís a les seues indicacions. En eixe moment, un dels policies es va tirar a l’aigua, amb l’ajuda d’un efectiu de Salvament Marítim, amb l’objectiu de rescatar-la.

 

A causa de la forta resistència de la dona, l’agent va resultar ferit amb lesions en un braç que van necessitar assistència mèdica posterior. Finalment, la van poder rescatar i l’embarcació va ser atracada a les 17 hores, moment en què la dona va ser traslladada a l’Hospital de la Plana de Vila-real.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.