Rescaten una dona en la platja de la Malva-rosa de Borriana, que va oposar resistència

 

Una dona, veïna de Vila-real —en la comarca de la Plana Baixa (Castelló)— i de 37 anys, ha sigut rescatada este dijous de vesprada en la platja de la Malva-rosa de Borriana, localitat de la mateixa comarca. La dona estava nadant quan la Policia Local va procedir a rescatar-la, però esta es va oposar perquè, probablement, tenia les facultats mentals alterades.

 

Un veí de Borriana va avisar a la Policia Local cap a les 15.53 hores en vore un home d’avançada edat molt alterat perquè, pel que pareix, la seua filla s’havia tirat a l’aigua, fins a una distància considerable, amb roba i sense atendre a son pare, que li deia que tornara a l’arena, segons ha avançat ‘Mediterráneo’.

 

Una embarcació de Salvament Marítim amb base en Borriana es va mobilitzar amb dos agents de la Policia Local. La dona, quan l’equip de rescat la va localitzar a uns 100 metres de la riba, va fer cas omís a les seues indicacions. En eixe moment, un dels policies es va tirar a l’aigua, amb l’ajuda d’un efectiu de Salvament Marítim, amb l’objectiu de rescatar-la.

 

A causa de la forta resistència de la dona, l’agent va resultar ferit amb lesions en un braç que van necessitar assistència mèdica posterior. Finalment, la van poder rescatar i l’embarcació va ser atracada a les 17 hores, moment en què la dona va ser traslladada a l’Hospital de la Plana de Vila-real.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán consolida a Pepelu com a central al València

Carlos Corberán reforça la defensa del València amb Pepelu com a central després del seu bon rendiment en els últims dos partits i valora mantindre'l davant l'Atlètic de Madrid a Mestalla.

Pepe Claramunt farà el servici d’honor al València-Atlètic a Mestalla

Pepe Claramunt, històric excentrocampista del València, realitzarà el servici d'honor en el partit de Lliga davant l'Atlètic de Madrid a Mestalla, emmarcat l'any Claramunt.

L’Eurolliga obri expedient a l’amo del Panathinaikos pels seus gestos a València

L'Eurolliga ha obert expedient disciplinari al propietari del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, després dels seus gestos irats en el segon partit davant València Basket. La sanció pot incloure diversos partits de veto d'accés a més d'una multa econòmica.

L’Eurolliga obri expedient al propietari del Panathinaikos per la seua conducta a València

L'Eurolliga ha obert expedient disciplinari a Dimitris Giannakopoulos pel seu comportament en el segon partit de quarts davant València Basket i s'exposa a una sanció de diversos partits i multa econòmica.

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.