Rescaten una dona en la platja de la Malva-rosa de Borriana, que va oposar resistència

 

Una dona, veïna de Vila-real —en la comarca de la Plana Baixa (Castelló)— i de 37 anys, ha sigut rescatada este dijous de vesprada en la platja de la Malva-rosa de Borriana, localitat de la mateixa comarca. La dona estava nadant quan la Policia Local va procedir a rescatar-la, però esta es va oposar perquè, probablement, tenia les facultats mentals alterades.

 

Un veí de Borriana va avisar a la Policia Local cap a les 15.53 hores en vore un home d’avançada edat molt alterat perquè, pel que pareix, la seua filla s’havia tirat a l’aigua, fins a una distància considerable, amb roba i sense atendre a son pare, que li deia que tornara a l’arena, segons ha avançat ‘Mediterráneo’.

 

Una embarcació de Salvament Marítim amb base en Borriana es va mobilitzar amb dos agents de la Policia Local. La dona, quan l’equip de rescat la va localitzar a uns 100 metres de la riba, va fer cas omís a les seues indicacions. En eixe moment, un dels policies es va tirar a l’aigua, amb l’ajuda d’un efectiu de Salvament Marítim, amb l’objectiu de rescatar-la.

 

A causa de la forta resistència de la dona, l’agent va resultar ferit amb lesions en un braç que van necessitar assistència mèdica posterior. Finalment, la van poder rescatar i l’embarcació va ser atracada a les 17 hores, moment en què la dona va ser traslladada a l’Hospital de la Plana de Vila-real.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Generalitat obri quasi 70 punts d’atenció presencial per a la renda 2025

La Generalitat posa en marxa l'atenció presencial de la campanya de la renda 2025 amb prop de 70 punts en tota la Comunitat Valenciana per a ajudar gratis a confeccionar i presentar l'IRPF.

La Diputació d’Alacant invertix 170.000 euros per a fer més accessible El Plànol de Sax

La Diputació d'Alacant destina més de 170.000 euros a millorar l'accessibilitat i la senyalització de l'àrea recreativa El Plànol de Sax, reforçant la protecció d'este paratge natural i facilitant les visites de persones amb mobilitat reduïda.

La Fiscalia manté que Juliol d’Espanya va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients

Fiscalia i acusacions sostenen que l'ex president de Les Corts i de la Diputació d'Alacant, Juliol d'Espanya, va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients i reclamen huit anys de presó.

La Guàrdia Civil investiga una greu agressió amb arma blanca en la zona d’oci de Xàbia

La Guàrdia Civil investiga una agressió amb arma blanca en la zona d'oci nocturn de l'Arenal, a Xàbia, on un home de 36 anys va resultar ferit greu i va haver de ser traslladat a l'hospital.

El Consell amplia a 30,9 milions les ajudes al lloguer i garantix cobrir al 100% de sol·licitants en 2025

La Generalitat destina 7,1 milions addicionals a les ajudes al lloguer de 2025, eleva el pressupost total a 30,9 milions i assegura arribar al 100% de sol·licitants que complixen requisits per segon any consecutiu.

Huit morts en les carreteres de la Comunitat Valenciana al maig, mateix balanç que un any abans

Huit persones van morir en accidents de trànsit al maig en la Comunitat Valenciana, el mateix número que un any abans, en un context de descens general de morts en carretera a Espanya.

Good Films rodarà vint pel·lícules en Ciutat de la Llum en els pròxims deu anys

Good Films Studios Spain es compromet a rodar vint llargmetratges en els estudis Ciutat de la Llum d'Alacant en els pròxims deu anys, consolidant el complex com a pol audiovisual europeu.

Nous aturs en el metre de València i Alacant amb un 80% de servicis mínims per la PAU

El metre i tramvia de València i Alacant afronten nous aturs convocats pel sindicat de maquinistes coincidint amb els exàmens de la PAU, amb servicis mínims reforçats per a garantir la mobilitat de l'alumnat.