Rescaten una dona en la platja de la Malva-rosa de Borriana, que va oposar resistència

 

Una dona, veïna de Vila-real —en la comarca de la Plana Baixa (Castelló)— i de 37 anys, ha sigut rescatada este dijous de vesprada en la platja de la Malva-rosa de Borriana, localitat de la mateixa comarca. La dona estava nadant quan la Policia Local va procedir a rescatar-la, però esta es va oposar perquè, probablement, tenia les facultats mentals alterades.

 

Un veí de Borriana va avisar a la Policia Local cap a les 15.53 hores en vore un home d’avançada edat molt alterat perquè, pel que pareix, la seua filla s’havia tirat a l’aigua, fins a una distància considerable, amb roba i sense atendre a son pare, que li deia que tornara a l’arena, segons ha avançat ‘Mediterráneo’.

 

Una embarcació de Salvament Marítim amb base en Borriana es va mobilitzar amb dos agents de la Policia Local. La dona, quan l’equip de rescat la va localitzar a uns 100 metres de la riba, va fer cas omís a les seues indicacions. En eixe moment, un dels policies es va tirar a l’aigua, amb l’ajuda d’un efectiu de Salvament Marítim, amb l’objectiu de rescatar-la.

 

A causa de la forta resistència de la dona, l’agent va resultar ferit amb lesions en un braç que van necessitar assistència mèdica posterior. Finalment, la van poder rescatar i l’embarcació va ser atracada a les 17 hores, moment en què la dona va ser traslladada a l’Hospital de la Plana de Vila-real.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El temps es torça des de demà en la Comunitat Valenciana amb més núvols, vent i baixada de màximes

Hui predominaran els cels buidats i les temperatures pujaran. Des de demà augmentarà la nuvolositat, podran donar-se pluges en el nord de Castelló i baixaran les màximes amb vent del nord-est en el litoral.

El Congrés debat estendre la presó permanent revisable a assassins que oculten el cadàver

El Congrés sotmet hui a presa en consideració la proposta del PP per a ampliar els supòsits de la presó permanent revisable. La reforma afig l'ocultació del cadàver i la reincidència com a criteris per a aplicar esta pena en l'article 140 del Codi Penal.

El Suprem confirma la multa a una jutgessa de Nules per humiliar i insultar a funcionaris

El Tribunal Suprem ha confirmat la sanció de 2.000 euros a la titular del Jutjat 4 de Nules per una falta greu de desconsideració. La fallada rebutja que fora un tracte en confiança.

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.