Mor ofegat en un canal de Torrent

Mor un home de 50 anys en Torrent, en l'Horta Oest, València

Urbanització del Monte Hermoso | Google Maps

 

Un home de 50 anys, amb les sigles J. M. B. C., ha mort ofegat en un canal d’aigua de la urbanització del Monte Hermoso en la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València). Els fets s’han produït esta vesprada de dilluns.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, pareix que l’home es va caure a l’aigua mentres arreplegava taronges, ja que portava una motxilla plena d’elles. Però els investigadors també valoren que no haja sigut un accident i es puga tractar d’un suïcidi.

 

Va ser la dona de la víctima la que va avisar a la Policia Local de Torrent de què el seu home no estava en casa però s’havia deixat la televisió en marxa, el que la va sorprendre molt. Moments després, els agents policials van trobar el cadàver de l’home flotant en l’aigua.

 

Mobilització dels bombers

Davant esta situació, els bombers del Consorci Provincial van anar fins al lloc de l’accident i van rescatar el cos sense vida, que presentava senyals d’ofegament. Després de portar el cadàver a l’Institut de Medicina Legal de València per a fer-li l’autòpsia, van descartar cap classe de violència.

 

A demés, després de les investigacions apunten a que l’home s’hauria pogut caure, ja que havia begut grans quantitats d’alcohol. 

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.