13.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Mor ofegat en un canal de Torrent

Mor un home de 50 anys en Torrent, en l'Horta Oest, València

Urbanització del Monte Hermoso | Google Maps

 

Un home de 50 anys, amb les sigles J. M. B. C., ha mort ofegat en un canal d’aigua de la urbanització del Monte Hermoso en la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València). Els fets s’han produït esta vesprada de dilluns.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, pareix que l’home es va caure a l’aigua mentres arreplegava taronges, ja que portava una motxilla plena d’elles. Però els investigadors també valoren que no haja sigut un accident i es puga tractar d’un suïcidi.

 

Va ser la dona de la víctima la que va avisar a la Policia Local de Torrent de què el seu home no estava en casa però s’havia deixat la televisió en marxa, el que la va sorprendre molt. Moments després, els agents policials van trobar el cadàver de l’home flotant en l’aigua.

 

Mobilització dels bombers

Davant esta situació, els bombers del Consorci Provincial van anar fins al lloc de l’accident i van rescatar el cos sense vida, que presentava senyals d’ofegament. Després de portar el cadàver a l’Institut de Medicina Legal de València per a fer-li l’autòpsia, van descartar cap classe de violència.

 

A demés, després de les investigacions apunten a que l’home s’hauria pogut caure, ja que havia begut grans quantitats d’alcohol. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.