Mor ofegat en un canal de Torrent

Mor un home de 50 anys en Torrent, en l'Horta Oest, València

Urbanització del Monte Hermoso | Google Maps

 

Un home de 50 anys, amb les sigles J. M. B. C., ha mort ofegat en un canal d’aigua de la urbanització del Monte Hermoso en la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València). Els fets s’han produït esta vesprada de dilluns.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, pareix que l’home es va caure a l’aigua mentres arreplegava taronges, ja que portava una motxilla plena d’elles. Però els investigadors també valoren que no haja sigut un accident i es puga tractar d’un suïcidi.

 

Va ser la dona de la víctima la que va avisar a la Policia Local de Torrent de què el seu home no estava en casa però s’havia deixat la televisió en marxa, el que la va sorprendre molt. Moments després, els agents policials van trobar el cadàver de l’home flotant en l’aigua.

 

Mobilització dels bombers

Davant esta situació, els bombers del Consorci Provincial van anar fins al lloc de l’accident i van rescatar el cos sense vida, que presentava senyals d’ofegament. Després de portar el cadàver a l’Institut de Medicina Legal de València per a fer-li l’autòpsia, van descartar cap classe de violència.

 

A demés, després de les investigacions apunten a que l’home s’hauria pogut caure, ja que havia begut grans quantitats d’alcohol. 

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU