Mor ofegat en un canal de Torrent

Mor un home de 50 anys en Torrent, en l'Horta Oest, València

Urbanització del Monte Hermoso | Google Maps

 

Un home de 50 anys, amb les sigles J. M. B. C., ha mort ofegat en un canal d’aigua de la urbanització del Monte Hermoso en la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València). Els fets s’han produït esta vesprada de dilluns.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, pareix que l’home es va caure a l’aigua mentres arreplegava taronges, ja que portava una motxilla plena d’elles. Però els investigadors també valoren que no haja sigut un accident i es puga tractar d’un suïcidi.

 

Va ser la dona de la víctima la que va avisar a la Policia Local de Torrent de què el seu home no estava en casa però s’havia deixat la televisió en marxa, el que la va sorprendre molt. Moments després, els agents policials van trobar el cadàver de l’home flotant en l’aigua.

 

Mobilització dels bombers

Davant esta situació, els bombers del Consorci Provincial van anar fins al lloc de l’accident i van rescatar el cos sense vida, que presentava senyals d’ofegament. Després de portar el cadàver a l’Institut de Medicina Legal de València per a fer-li l’autòpsia, van descartar cap classe de violència.

 

A demés, després de les investigacions apunten a que l’home s’hauria pogut caure, ja que havia begut grans quantitats d’alcohol. 

Últimes notícies

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.