Anuncios

Mor la periodista de ‘Es Radio’ Elia Rodríguez als 38 anys

 

El món de la ràdio es troba hui sumit en la consternació. Elia Rodríguez, periodista d’esRadio des de 2009, ha mort en la matinada del dilluns al dimarts de manera sobtada als 38 anys a causa d’una caiguda en el seu domicili, segons informa la cadena.

Elia Rodríguez actualment era la directora del magazín de cap de setmana de la cadena, ‘Es la mañana de fin de semana’, i també del programa d’actualitat taurina ‘Es toros’, un programa “fruit de la seua obstinació i del seu compromís amb la festa nacional”, informa ‘Es Radio’.

El periodista Federico Jiménez Losantos este dimecres ha donat la notícia en directe en el seu programa, en el qual la professional morta havia treballat. Segons informa la cadena, Elia Rodríguez (Segòvia 1983) va morir a causa d’un accident domèstic a causa d’una caiguda en el seu domicili.

La inesperada defunció d’Elia Rodríguez ha causat gran commoció en les xarxes socials, entre els seus companys de treball, col·legues i oïdors en general. La cadena pertanyent al Grup Libertad Digital ha publicat un missatge de condol als seus familiars.

 

Trajectòria

 

Al costat de Fernando Sánchez Dragó, la periodista segoviana ha desgranat en Llibres amb Uasabi en La 2 d’RTVE les novetats més destacades de la literatura durant diverses temporades. En un missatge en Twitter, l’escriptor ha mostrat la seua tristesa per la seua mort i l’ha recordada com “un ésser extraordinari en tots els aspectes possibles de la condició humana”.

 

El seu rostre també era conegut per la seua participació en el programa d’actualitat de la 1 de TVE ‘Amigas y conocidas’ i amb anterioritat va treballar en GAD3 com a Responsable de Comunicació, TVE, COPE i en el Gabinet de Premsa del Ministeri de Defensa.

 

Llicenciada en Ciències de la Informació per la Universitat SEK , Màster en Relacions Internacionals per la Universitat Complutense de Madrid,2005-2006 amb formació en Periodisme en conflictes armats i Observació Internacional per l’Escola de Guerra de Madrid.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un gen clau en càncer de mama marca si les cèl·lules metastatizan o queden en repòs

Investigadors han identificat el gen Prrx1 com a regulador del potencial metastásico en càncer de mama, distingint entre cèl·lules capaces de disseminar-se i cèl·lules que romanen en letargia.

Pérez Llorca reivindica l’aposta del Consell pels servicis socials i la vivenda pública a Sant Joan

Juanfran Pérez Llorca subratlla a Sant Joan d'Alacant el compromís del Consell amb projectes socials, educatius, sanitaris, de vivenda pública i d'infraestructures per a millorar la qualitat de vida.

Morrissey presentarà a Barcelona i Madrid el seu nou disc Make-up is a lie al juliol

Morrissey presentarà el seu catorzé disc en solitari, Make-up is a lie, el 25 de juliol a Barcelona i el 29 de juliol a Madrid, dins del seu gira europea.

Tallada l’A-3 a Honrubia sentit Madrid després de la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments activats.

Seattle Storm confirma que Awa Fam acaba la temporada amb València Basket i s’incorporarà tard

Seattle Storm confirma que Awa Fam completarà la temporada amb València Basket i s'unirà més tard a la pretemporada WNBA, on també arribaran amb retard Leo Fiebich i Raquel Carrera.

Barcelona i Reial Madrid reprenen la batalla per LaLiga després del colp europeu

Barcelona i Reial Madrid reprenen la seua mà a mà pel títol de LaLiga després de quedar fora de la Lliga de Campions, en una jornada marcada també per dols directes per Europa i per la permanència.

El Llevant s’agarra al Ciutat per a encadenar dos triomfs i continuar viu en LaLiga

El Llevant rep al Sevilla en el Ciutat de València amb l'opció de sumar per primera vegada dos triomfs consecutius en LaLiga i retallar el seu desavantatge amb la permanència.

Les Corts reactiven la comissió de la dana i citen a tres consellers el 28 d’abril

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts tornarà a reunir-se el 28 d'abril, després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de tres consellers i representants de sindicats policials i tècnics.