Mor la periodista de ‘Es Radio’ Elia Rodríguez als 38 anys

 

El món de la ràdio es troba hui sumit en la consternació. Elia Rodríguez, periodista d’esRadio des de 2009, ha mort en la matinada del dilluns al dimarts de manera sobtada als 38 anys a causa d’una caiguda en el seu domicili, segons informa la cadena.

Elia Rodríguez actualment era la directora del magazín de cap de setmana de la cadena, ‘Es la mañana de fin de semana’, i també del programa d’actualitat taurina ‘Es toros’, un programa “fruit de la seua obstinació i del seu compromís amb la festa nacional”, informa ‘Es Radio’.

El periodista Federico Jiménez Losantos este dimecres ha donat la notícia en directe en el seu programa, en el qual la professional morta havia treballat. Segons informa la cadena, Elia Rodríguez (Segòvia 1983) va morir a causa d’un accident domèstic a causa d’una caiguda en el seu domicili.

La inesperada defunció d’Elia Rodríguez ha causat gran commoció en les xarxes socials, entre els seus companys de treball, col·legues i oïdors en general. La cadena pertanyent al Grup Libertad Digital ha publicat un missatge de condol als seus familiars.

 

Trajectòria

 

Al costat de Fernando Sánchez Dragó, la periodista segoviana ha desgranat en Llibres amb Uasabi en La 2 d’RTVE les novetats més destacades de la literatura durant diverses temporades. En un missatge en Twitter, l’escriptor ha mostrat la seua tristesa per la seua mort i l’ha recordada com “un ésser extraordinari en tots els aspectes possibles de la condició humana”.

 

El seu rostre també era conegut per la seua participació en el programa d’actualitat de la 1 de TVE ‘Amigas y conocidas’ i amb anterioritat va treballar en GAD3 com a Responsable de Comunicació, TVE, COPE i en el Gabinet de Premsa del Ministeri de Defensa.

 

Llicenciada en Ciències de la Informació per la Universitat SEK , Màster en Relacions Internacionals per la Universitat Complutense de Madrid,2005-2006 amb formació en Periodisme en conflictes armats i Observació Internacional per l’Escola de Guerra de Madrid.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.