Mor la periodista de ‘Es Radio’ Elia Rodríguez als 38 anys

 

El món de la ràdio es troba hui sumit en la consternació. Elia Rodríguez, periodista d’esRadio des de 2009, ha mort en la matinada del dilluns al dimarts de manera sobtada als 38 anys a causa d’una caiguda en el seu domicili, segons informa la cadena.

Elia Rodríguez actualment era la directora del magazín de cap de setmana de la cadena, ‘Es la mañana de fin de semana’, i també del programa d’actualitat taurina ‘Es toros’, un programa “fruit de la seua obstinació i del seu compromís amb la festa nacional”, informa ‘Es Radio’.

El periodista Federico Jiménez Losantos este dimecres ha donat la notícia en directe en el seu programa, en el qual la professional morta havia treballat. Segons informa la cadena, Elia Rodríguez (Segòvia 1983) va morir a causa d’un accident domèstic a causa d’una caiguda en el seu domicili.

La inesperada defunció d’Elia Rodríguez ha causat gran commoció en les xarxes socials, entre els seus companys de treball, col·legues i oïdors en general. La cadena pertanyent al Grup Libertad Digital ha publicat un missatge de condol als seus familiars.

 

Trajectòria

 

Al costat de Fernando Sánchez Dragó, la periodista segoviana ha desgranat en Llibres amb Uasabi en La 2 d’RTVE les novetats més destacades de la literatura durant diverses temporades. En un missatge en Twitter, l’escriptor ha mostrat la seua tristesa per la seua mort i l’ha recordada com “un ésser extraordinari en tots els aspectes possibles de la condició humana”.

 

El seu rostre també era conegut per la seua participació en el programa d’actualitat de la 1 de TVE ‘Amigas y conocidas’ i amb anterioritat va treballar en GAD3 com a Responsable de Comunicació, TVE, COPE i en el Gabinet de Premsa del Ministeri de Defensa.

 

Llicenciada en Ciències de la Informació per la Universitat SEK , Màster en Relacions Internacionals per la Universitat Complutense de Madrid,2005-2006 amb formació en Periodisme en conflictes armats i Observació Internacional per l’Escola de Guerra de Madrid.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia ha assajat la seua resposta davant un atac terrorista en l’estadi del Llevant

La Policia Nacional ha realitzat un simulacre amb víctimes i ostatges en el Ciutat de València per a avaluar temps de reacció i coordinació en un supòsit partit. El dispositiu ha implicat a GEO, ENITE, UIP, TEDAX-NRBQ, Guies Canins i Policia Científica, sota la coordinació de la Sala CIMACC 091.

La CHJ no detecta parametros alarmants en la qualitat de l’aigua després de la dana

La CHJ tanca un any de mostrejos després de la dana d'octubre de 2024 sense resultats alarmants i amb l'Albufera de nou en el seu estat previ, fins i tot molt vulnerable. El analisis detallat de dades seguix per a confirmar tendències en aigües, acuiferos i sediments.

Mercadona va elevar el seu benefici un 24,9% en 2025, fins a 1.729 milions

La cadena ha guanyat 1.729 milions en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i quota del 28,5% a Espanya. Preveu impulsar el model tendisca 9.

Els hotels de València aconseguixen un 67% d’ocupació per a la setmana fallera

València arranca la setmana fallera amb un 67% d'ocupació hotelera entre el 13 i el 19 de març. El 18-19 marca el pic i es preveu impuls d'última hora.

Mercadona va elevar el seu benefici un 24,9% en 2025, fins a 1.729 milions

La cadena ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més que un any abans, amb vendes a l'alça, creixement a Portugal i major impuls del canal en línia.

El Síndic urgix a la EVHA a suprimir la cita prèvia obligatòria i reforçar l’atenció presencial

El Síndic de Greuges ha sol·licitat a la EVHA suprimir la cita prèvia obligatòria després de constatar retards de fins a un mes i barreres per a col·lectius vulnerables. La institució proposa reforçar recursos i garantir atenció presencial sense filtres que limiten drets com sol·licitar vivenda social.

Baldoví considera una ‘absoluta incongruència’ que Mazón seguisca en Les Corts

El portaveu de Compromís ha sostingut que, més enllà de la via penal per la gestió de la DANA, és 'una absoluta incongruència' que Carlos Mazón mantinga l'escó. Defén l'acte que aprecia 'indicis provats de deixadesa' i exigix responsabilitats polítiques.

La pluja obliga l’Elx a entrenar en el Martínez Valero

L'equip va traslladar la sessió prevista en el Díez Iborra a l'estadi per les fortes pluges. La decisió va prioritzar la 'comoditat' i l'ús de més recursos.