Mor la periodista de ‘Es Radio’ Elia Rodríguez als 38 anys

 

El món de la ràdio es troba hui sumit en la consternació. Elia Rodríguez, periodista d’esRadio des de 2009, ha mort en la matinada del dilluns al dimarts de manera sobtada als 38 anys a causa d’una caiguda en el seu domicili, segons informa la cadena.

Elia Rodríguez actualment era la directora del magazín de cap de setmana de la cadena, ‘Es la mañana de fin de semana’, i també del programa d’actualitat taurina ‘Es toros’, un programa “fruit de la seua obstinació i del seu compromís amb la festa nacional”, informa ‘Es Radio’.

El periodista Federico Jiménez Losantos este dimecres ha donat la notícia en directe en el seu programa, en el qual la professional morta havia treballat. Segons informa la cadena, Elia Rodríguez (Segòvia 1983) va morir a causa d’un accident domèstic a causa d’una caiguda en el seu domicili.

La inesperada defunció d’Elia Rodríguez ha causat gran commoció en les xarxes socials, entre els seus companys de treball, col·legues i oïdors en general. La cadena pertanyent al Grup Libertad Digital ha publicat un missatge de condol als seus familiars.

 

Trajectòria

 

Al costat de Fernando Sánchez Dragó, la periodista segoviana ha desgranat en Llibres amb Uasabi en La 2 d’RTVE les novetats més destacades de la literatura durant diverses temporades. En un missatge en Twitter, l’escriptor ha mostrat la seua tristesa per la seua mort i l’ha recordada com “un ésser extraordinari en tots els aspectes possibles de la condició humana”.

 

El seu rostre també era conegut per la seua participació en el programa d’actualitat de la 1 de TVE ‘Amigas y conocidas’ i amb anterioritat va treballar en GAD3 com a Responsable de Comunicació, TVE, COPE i en el Gabinet de Premsa del Ministeri de Defensa.

 

Llicenciada en Ciències de la Informació per la Universitat SEK , Màster en Relacions Internacionals per la Universitat Complutense de Madrid,2005-2006 amb formació en Periodisme en conflictes armats i Observació Internacional per l’Escola de Guerra de Madrid.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.

El Port de València reobri després del tancament per ratxes de vent

El Port de València ha reobert després d'un tancament marítim per ratxes de vent a primera hora. La normalitat s'ha recuperat a les 14.33, amb obertura parcial prèvia a les 09.24.