Mor la periodista de ‘Es Radio’ Elia Rodríguez als 38 anys

 

El món de la ràdio es troba hui sumit en la consternació. Elia Rodríguez, periodista d’esRadio des de 2009, ha mort en la matinada del dilluns al dimarts de manera sobtada als 38 anys a causa d’una caiguda en el seu domicili, segons informa la cadena.

Elia Rodríguez actualment era la directora del magazín de cap de setmana de la cadena, ‘Es la mañana de fin de semana’, i també del programa d’actualitat taurina ‘Es toros’, un programa «fruit de la seua obstinació i del seu compromís amb la festa nacional», informa ‘Es Radio’.

El periodista Federico Jiménez Losantos este dimecres ha donat la notícia en directe en el seu programa, en el qual la professional morta havia treballat. Segons informa la cadena, Elia Rodríguez (Segòvia 1983) va morir a causa d’un accident domèstic a causa d’una caiguda en el seu domicili.

La inesperada defunció d’Elia Rodríguez ha causat gran commoció en les xarxes socials, entre els seus companys de treball, col·legues i oïdors en general. La cadena pertanyent al Grup Libertad Digital ha publicat un missatge de condol als seus familiars.

 

Trajectòria

 

Al costat de Fernando Sánchez Dragó, la periodista segoviana ha desgranat en Llibres amb Uasabi en La 2 d’RTVE les novetats més destacades de la literatura durant diverses temporades. En un missatge en Twitter, l’escriptor ha mostrat la seua tristesa per la seua mort i l’ha recordada com «un ésser extraordinari en tots els aspectes possibles de la condició humana».

 

El seu rostre també era conegut per la seua participació en el programa d’actualitat de la 1 de TVE ‘Amigas y conocidas’ i amb anterioritat va treballar en GAD3 com a Responsable de Comunicació, TVE, COPE i en el Gabinet de Premsa del Ministeri de Defensa.

 

Llicenciada en Ciències de la Informació per la Universitat SEK , Màster en Relacions Internacionals per la Universitat Complutense de Madrid,2005-2006 amb formació en Periodisme en conflictes armats i Observació Internacional per l’Escola de Guerra de Madrid.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.