Mor una jove de 26 anys en un accident de trànsit en la CV-30 a l’altura de Paterna

 

Una jove de 26 anys  ha mort en un accident entre un cotxe i una motocicleta ocorregut durant la matinada d’aquest dissabte, en el qual també ha resultat ferida una altra persona.

El succés ha tingut lloc en el quilòmetre 0,8 de la carretera CV-30, corresponent al terme municipal de Paterna, sobre 02.15 de la matinada.

En l’accident s’han vist implicats un turisme i una motocicleta en una col·lisió lateral en els quals, en total, viatjaven quatre persones: una ha resultat morta, una altra ferida lleu i altres dues, il·leses.

 

Mor un jove de 22 anys en un accident de trànsit a la CV-80 a Castalla

El passat dimarts de matí es va produir un accident de trànsit a la carretera CV-80, al seu pas per la localitat de Castalla, a la comarca de l’Alcoià, en el qual va morir un jove de 22 anys, segons informava la Guàrdia Civil de Tràfic, encarregada de les diligències.

 

Els fets van ocorrer al voltant de les 6.45 hores del matí, en el quilòmetre 8,700 de la carretera CV-80, a Castalla, quan, segons sembla, el jove se’n va eixir de la via amb el seu vehicle i va impactar contra un cartell publicitari.

 

El jove, que segons sembla era l’únic ocupant del vehicle, va patir un fort impacte i no va poder ser reanimat, morint en l’acte. La víctima vivia a la localitat d’Elda, a la comarca del Vinalopó Mitjà.

 

Què fer en cas d’accident de trànsit

Si presencies o et veus involucrat en un accident de circulació, és fonamental que poses en pràctica uns importants consells, que et protegiran i ajudaran a altres persones a tindre una major seguretat. Aquests consells d’autoprotecció estan recollits dins la Conducta PAS.

 

Protegir: Senyalitza de forma clara i correcta l’accident, amb l’objectiu d’evitar que es produïsquen més col·lisions o accidents.

 

Avisar: Informa el telèfon 112 d’Emergències sobre l’accident, indicant el número de persones accidentades, així com el seu estat. En aquest sentit, com millor siga la informació que proporciones als serveis d’Emergències, millor atenció podran rebre les persones ferides.

 

Socórrer: Mai mogues del lloc on estan als accidentats, ni retires el casc als motoristes o ciclistes, ja que podries produir-los lesions de major gravetat. Elimina tota possible font d’ignició, que poguera originar un foc. Si no pots ajudar de cap manera a les persones ferides, acompanya-les fins que arriben els serveis d’Emergències.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.