Mor una jove de 26 anys en un accident de trànsit en la CV-30 a l’altura de Paterna

 

Una jove de 26 anys  ha mort en un accident entre un cotxe i una motocicleta ocorregut durant la matinada d’aquest dissabte, en el qual també ha resultat ferida una altra persona.

El succés ha tingut lloc en el quilòmetre 0,8 de la carretera CV-30, corresponent al terme municipal de Paterna, sobre 02.15 de la matinada.

En l’accident s’han vist implicats un turisme i una motocicleta en una col·lisió lateral en els quals, en total, viatjaven quatre persones: una ha resultat morta, una altra ferida lleu i altres dues, il·leses.

 

Mor un jove de 22 anys en un accident de trànsit a la CV-80 a Castalla

El passat dimarts de matí es va produir un accident de trànsit a la carretera CV-80, al seu pas per la localitat de Castalla, a la comarca de l’Alcoià, en el qual va morir un jove de 22 anys, segons informava la Guàrdia Civil de Tràfic, encarregada de les diligències.

 

Els fets van ocorrer al voltant de les 6.45 hores del matí, en el quilòmetre 8,700 de la carretera CV-80, a Castalla, quan, segons sembla, el jove se’n va eixir de la via amb el seu vehicle i va impactar contra un cartell publicitari.

 

El jove, que segons sembla era l’únic ocupant del vehicle, va patir un fort impacte i no va poder ser reanimat, morint en l’acte. La víctima vivia a la localitat d’Elda, a la comarca del Vinalopó Mitjà.

 

Què fer en cas d’accident de trànsit

Si presencies o et veus involucrat en un accident de circulació, és fonamental que poses en pràctica uns importants consells, que et protegiran i ajudaran a altres persones a tindre una major seguretat. Aquests consells d’autoprotecció estan recollits dins la Conducta PAS.

 

Protegir: Senyalitza de forma clara i correcta l’accident, amb l’objectiu d’evitar que es produïsquen més col·lisions o accidents.

 

Avisar: Informa el telèfon 112 d’Emergències sobre l’accident, indicant el número de persones accidentades, així com el seu estat. En aquest sentit, com millor siga la informació que proporciones als serveis d’Emergències, millor atenció podran rebre les persones ferides.

 

Socórrer: Mai mogues del lloc on estan als accidentats, ni retires el casc als motoristes o ciclistes, ja que podries produir-los lesions de major gravetat. Elimina tota possible font d’ignició, que poguera originar un foc. Si no pots ajudar de cap manera a les persones ferides, acompanya-les fins que arriben els serveis d’Emergències.

Últimes notícies

Tres dones majors ferides en un atropellament a Torreblanca per un cotxe en sentit contrari

Tres dones d’avançada edat han resultat ferides a Torreblanca després de ser atropellades quan estaven assegudes a la vorera. El conductor circulava en sentit contrari i es va negar a fer-se la prova d’alcoholèmia.

Les penyes de Bous al Carrer porten al TSJCV el nou reglament de festejos taurins

La Federació de Penyes de Bous al Carrer ha presentat un recurs contenciós administratiu davant del TSJCV contra el nou reglament autonòmic de festejos taurins, que entrarà en vigor l’1 de gener de 2027, sobretot per la major intervenció dels ajuntaments i el cost de les inspeccions tècniques.

Estabilitat i cels clars demà divendres, amb calor forta en punts del Mediterrani

L’anticicló mantindrà demà divendres un oratge estable, sense pluges i amb cels en general rasos. A la Comunitat Valenciana les temperatures es mantindran, amb lleuger repunt de les màximes a l’interior de València.

La Universitat de València marca noves regles per a usar la IA de manera responsable

La Universitat de València ha aprovat unes noves directrius per a l’ús responsable de la intel·ligència artificial i ha iniciat un pla estratègic amb infraestructures pròpies, convenis amb proveïdors i formació per a tota la comunitat universitària.

El còctel ‘Puig d’Amaltea’ triomfa com a còctel de l’any a Benidorm

El còctel 'Puig d'Amaltea', que combina ron, vermut a l'oli d'oliva, formatge de cabra i mel cítrica, ha sigut distingit com el millor còctel de 2026 en un concurs organitzat per l'associació de bars, restaurants i cafeteries de Benidorm.

Pérez Llorca defensarà en Les Corts la ‘normalitat’ i la reconstrucció després de la dana

Juanfran Pérez Llorca defensarà dilluns en Les Corts les polítiques del Consell per recuperar la normalitat del debat públic, l’estabilitat institucional i l’eficàcia de la reconstrucció després de la dana. El debat de política general servirà també per repassar la gestió d’esta legislatura i avançar els principals reptes i mesures de futur per a la Comunitat Valenciana.

La fàbrica de Ford Almussafes es consolida com a pol mundial d’innovació amb quatre premis en tres anys

La planta de Ford Almussafes ha encadenat quatre Henry Ford Technology Award entre 2023 i 2025 gràcies a projectes d’intel·ligència artificial aplicats a qualitat, pintura, ferramentes i producció.

L’Alzheimer ja es pot detectar prompte, però l’accés no és igual per a tots

La neurobiòloga Mara Dierssen alerta a Alfara del Patriarca que el diagnòstic precoç de l’Alzheimer ja és possible, però el Sistema Nacional de Salut encara no el garantix de manera homogènia i equitativa. També reclama abordar els dilemes legals i ètics que genera esta malaltia devastadora i creixent.