9.5 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Mor una jove de 26 anys en un accident de trànsit en la CV-30 a l’altura de Paterna

 

Una jove de 26 anys  ha mort en un accident entre un cotxe i una motocicleta ocorregut durant la matinada d’aquest dissabte, en el qual també ha resultat ferida una altra persona.

El succés ha tingut lloc en el quilòmetre 0,8 de la carretera CV-30, corresponent al terme municipal de Paterna, sobre 02.15 de la matinada.

En l’accident s’han vist implicats un turisme i una motocicleta en una col·lisió lateral en els quals, en total, viatjaven quatre persones: una ha resultat morta, una altra ferida lleu i altres dues, il·leses.

 

Mor un jove de 22 anys en un accident de trànsit a la CV-80 a Castalla

El passat dimarts de matí es va produir un accident de trànsit a la carretera CV-80, al seu pas per la localitat de Castalla, a la comarca de l’Alcoià, en el qual va morir un jove de 22 anys, segons informava la Guàrdia Civil de Tràfic, encarregada de les diligències.

 

Els fets van ocorrer al voltant de les 6.45 hores del matí, en el quilòmetre 8,700 de la carretera CV-80, a Castalla, quan, segons sembla, el jove se’n va eixir de la via amb el seu vehicle i va impactar contra un cartell publicitari.

 

El jove, que segons sembla era l’únic ocupant del vehicle, va patir un fort impacte i no va poder ser reanimat, morint en l’acte. La víctima vivia a la localitat d’Elda, a la comarca del Vinalopó Mitjà.

 

Què fer en cas d’accident de trànsit

Si presencies o et veus involucrat en un accident de circulació, és fonamental que poses en pràctica uns importants consells, que et protegiran i ajudaran a altres persones a tindre una major seguretat. Aquests consells d’autoprotecció estan recollits dins la Conducta PAS.

 

Protegir: Senyalitza de forma clara i correcta l’accident, amb l’objectiu d’evitar que es produïsquen més col·lisions o accidents.

 

Avisar: Informa el telèfon 112 d’Emergències sobre l’accident, indicant el número de persones accidentades, així com el seu estat. En aquest sentit, com millor siga la informació que proporciones als serveis d’Emergències, millor atenció podran rebre les persones ferides.

 

Socórrer: Mai mogues del lloc on estan als accidentats, ni retires el casc als motoristes o ciclistes, ja que podries produir-los lesions de major gravetat. Elimina tota possible font d’ignició, que poguera originar un foc. Si no pots ajudar de cap manera a les persones ferides, acompanya-les fins que arriben els serveis d’Emergències.

Últimes notícies

El Decret de Convivència valencià ha entrat en vigor amb més protecció a l’alumnat

La nova norma ha entrat en vigor per a reforçar la protecció de l'alumnat, previndre la violència i el ciberassetjament i consolidar entorns segurs i inclusius. Inclou una coordinació de benestar, límits al mòbil i procediments disciplinaris més àgils.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu temporal per al museu de Sorolla

Generalitat i Ajuntament van acordar buscar una seu provisional, probablement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla de la Hispanic Society fins al seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la DANA

Pérez Llorca ha reafirmat que el congrés del PPCV es convocarà quan acabe la reconstrucció després de la DANA i sosté que hi ha temps suficient.

L’advocat de Ábalos renúncia al seu defensa a les portes del juí i amb l’exministre a la presó

Carlos Bautista ha presentat la renúncia a la defensa de José Luis Ábalos i ha demanat suspendre terminis per a evitar indefensió. És el segon relleu d'advocats en la causa, amb l'exministre a la presó preventiva i una vista del Suprem fixada per al 15 de gener.

Les últimes pluges eleven les reserves del Xúquer en 21 hm³ i les del Segura en 16 hm³

Les precipitacions han impulsat al Xúquer fins al 51,5% i al Segura al 26,1%, amb pujades de 21 i 16 hm³. El conjunt del país aconseguix el 56,6%.

Pérez Llorca ha assegurat que continuarà buscant pactes amb l’oposició

El president ha reiterat la mà tendida a l'oposició després de reunir-se amb l'alcaldessa de València. Ha apel·lat a baixar la crispació i ha citat la dana com a motiu per a acordar.

Indonèsia manté fins al divendres la busca del xiquet valencià desaparegut en el naufragi de Komodo

Les autoritats indonèsies prolonguen l'operatiu per a localitzar a Quique, de 10 anys, desaparegut des del naufragi del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. Després de trobar el dimarts el cos de Mateo i el casc del vaixell, el pla se centra en superfície i costes.

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Llorca ha sostingut que els dirigents del PP han col·laborat amb la investigació judicial sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya.