16.8 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Mor una jove de 26 anys en un accident de trànsit en la CV-30 a l’altura de Paterna

 

Una jove de 26 anys  ha mort en un accident entre un cotxe i una motocicleta ocorregut durant la matinada d’aquest dissabte, en el qual també ha resultat ferida una altra persona.

El succés ha tingut lloc en el quilòmetre 0,8 de la carretera CV-30, corresponent al terme municipal de Paterna, sobre 02.15 de la matinada.

En l’accident s’han vist implicats un turisme i una motocicleta en una col·lisió lateral en els quals, en total, viatjaven quatre persones: una ha resultat morta, una altra ferida lleu i altres dues, il·leses.

 

Mor un jove de 22 anys en un accident de trànsit a la CV-80 a Castalla

El passat dimarts de matí es va produir un accident de trànsit a la carretera CV-80, al seu pas per la localitat de Castalla, a la comarca de l’Alcoià, en el qual va morir un jove de 22 anys, segons informava la Guàrdia Civil de Tràfic, encarregada de les diligències.

 

Els fets van ocorrer al voltant de les 6.45 hores del matí, en el quilòmetre 8,700 de la carretera CV-80, a Castalla, quan, segons sembla, el jove se’n va eixir de la via amb el seu vehicle i va impactar contra un cartell publicitari.

 

El jove, que segons sembla era l’únic ocupant del vehicle, va patir un fort impacte i no va poder ser reanimat, morint en l’acte. La víctima vivia a la localitat d’Elda, a la comarca del Vinalopó Mitjà.

 

Què fer en cas d’accident de trànsit

Si presencies o et veus involucrat en un accident de circulació, és fonamental que poses en pràctica uns importants consells, que et protegiran i ajudaran a altres persones a tindre una major seguretat. Aquests consells d’autoprotecció estan recollits dins la Conducta PAS.

 

Protegir: Senyalitza de forma clara i correcta l’accident, amb l’objectiu d’evitar que es produïsquen més col·lisions o accidents.

 

Avisar: Informa el telèfon 112 d’Emergències sobre l’accident, indicant el número de persones accidentades, així com el seu estat. En aquest sentit, com millor siga la informació que proporciones als serveis d’Emergències, millor atenció podran rebre les persones ferides.

 

Socórrer: Mai mogues del lloc on estan als accidentats, ni retires el casc als motoristes o ciclistes, ja que podries produir-los lesions de major gravetat. Elimina tota possible font d’ignició, que poguera originar un foc. Si no pots ajudar de cap manera a les persones ferides, acompanya-les fins que arriben els serveis d’Emergències.

Últimes notícies

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.