Mor una jove de 26 anys en un accident de trànsit en la CV-30 a l’altura de Paterna

 

Una jove de 26 anys  ha mort en un accident entre un cotxe i una motocicleta ocorregut durant la matinada d’aquest dissabte, en el qual també ha resultat ferida una altra persona.

El succés ha tingut lloc en el quilòmetre 0,8 de la carretera CV-30, corresponent al terme municipal de Paterna, sobre 02.15 de la matinada.

En l’accident s’han vist implicats un turisme i una motocicleta en una col·lisió lateral en els quals, en total, viatjaven quatre persones: una ha resultat morta, una altra ferida lleu i altres dues, il·leses.

 

Mor un jove de 22 anys en un accident de trànsit a la CV-80 a Castalla

El passat dimarts de matí es va produir un accident de trànsit a la carretera CV-80, al seu pas per la localitat de Castalla, a la comarca de l’Alcoià, en el qual va morir un jove de 22 anys, segons informava la Guàrdia Civil de Tràfic, encarregada de les diligències.

 

Els fets van ocorrer al voltant de les 6.45 hores del matí, en el quilòmetre 8,700 de la carretera CV-80, a Castalla, quan, segons sembla, el jove se’n va eixir de la via amb el seu vehicle i va impactar contra un cartell publicitari.

 

El jove, que segons sembla era l’únic ocupant del vehicle, va patir un fort impacte i no va poder ser reanimat, morint en l’acte. La víctima vivia a la localitat d’Elda, a la comarca del Vinalopó Mitjà.

 

Què fer en cas d’accident de trànsit

Si presencies o et veus involucrat en un accident de circulació, és fonamental que poses en pràctica uns importants consells, que et protegiran i ajudaran a altres persones a tindre una major seguretat. Aquests consells d’autoprotecció estan recollits dins la Conducta PAS.

 

Protegir: Senyalitza de forma clara i correcta l’accident, amb l’objectiu d’evitar que es produïsquen més col·lisions o accidents.

 

Avisar: Informa el telèfon 112 d’Emergències sobre l’accident, indicant el número de persones accidentades, així com el seu estat. En aquest sentit, com millor siga la informació que proporciones als serveis d’Emergències, millor atenció podran rebre les persones ferides.

 

Socórrer: Mai mogues del lloc on estan als accidentats, ni retires el casc als motoristes o ciclistes, ja que podries produir-los lesions de major gravetat. Elimina tota possible font d’ignició, que poguera originar un foc. Si no pots ajudar de cap manera a les persones ferides, acompanya-les fins que arriben els serveis d’Emergències.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.