Mor en les seues noces mentre la seua parella caminava cap a l’altar

Un home escocés amb càncer terminal, pare d’11 fills, va morir divendres passat durant la celebració de les seues noces minuts abans de casar-se amb la seua promesa, amb la qual portava més de dues dècades. L’home es va esfondrar mentre la futura esposa caminava cap a l’altar al costat del seu fill.

Paul Wynn, de 57 anys, originari de North Ayrshire, Escòcia, es va esfondrar divendres passat a l’ajuntament de Saltcoats minuts abans de casar-se amb Alison Wynn, la seua parella des de fa 21 anys. Segons recull Daily Rècord, els metges li van diagnosticar càncer al maig, però li van dir que s’havia tornat terminal tan sols vuit dies abans que morís.

En un principi

En principi li van dir que tenia entre sis setmanes i dos mesos de vida. I és que el càncer de pàncrees ja se li havia estés al fetge i als pulmons. És per això que van acabar modificant la seua data inicial que era el pròxim 19 de juliol.

No va poder complir el seu somni

Tenia molta il·lusió per casar-se, però no va poder complir el seu somni de contreure matrimoni. Paul va sofrir un col·lapse sobtat mentre esperava a la seua xicota. Els serveis sanitaris van intentar reanimar-ho sense èxit.

La parella tenia 5 fills en comú i Paul altres 6

Com déiem, la mort de Paul no deixa només a Alyson vídua sinó que també 11 fills s’han quedat sense el seu pare. Parlem dels seus cinc fills en comú: Sandy, de 20 anys, Tarquin, de 15 anys, Marcus, de 13, Louise, de vuit i Poppy de quatre. A més dels altres 6 fills de Paul.

Alison amb prou feines ha superat la trista notícia de la pèrdua del qual anava a ser el seu marit. Encara que explica que “m’he d’alçar cada dia pel bé dels meus fills, encara que em costa menjar”.

Un pare fantàstic

La vídua no ha dubtat en parlar d’allò més bé de l’home amb el qual va compartir més de 20 anys de la seua vida. En un homenatge després de la seua mort, el descrivia com “un pare fantàstic”. Per a ell els seus fills “eren la seua vida” i a ells dedicava bona part del seu temps.

La dona explicava com va ser el moment en què va morir Paul. “Quan vaig arribar a ell, el vaig cridar pel seu nom un parell de vegades. No es va donar la volta, no em va mirar i em vaig adonar que alguna cosa anava malament i vaig començar a esfondrar-me i vaig començar a cridar el seu nom i sabíem que alguna cosa no estava bé“, relatava.

És per això que afirmava que “si hagués sabut que no teníem molt de temps, hauria intentat organitzar les noces per al començament de la setmana“. Almenys ara sap que estarà amb la seua mare, morta en 2020, i el fill que van perdre en 2004.

Últimes notícies

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.

Víctor Muñoz i Christian Mosquera celebren un debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz marca en la seua estrena amb la selecció absoluta i destaca el suport del vestuari, mentres Christian Mosquera celebra un debut molt especial prop de casa en el 3-0 a Sèrbia.

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.