Mor en les seues noces mentre la seua parella caminava cap a l’altar

Un home escocés amb càncer terminal, pare d’11 fills, va morir divendres passat durant la celebració de les seues noces minuts abans de casar-se amb la seua promesa, amb la qual portava més de dues dècades. L’home es va esfondrar mentre la futura esposa caminava cap a l’altar al costat del seu fill.

Paul Wynn, de 57 anys, originari de North Ayrshire, Escòcia, es va esfondrar divendres passat a l’ajuntament de Saltcoats minuts abans de casar-se amb Alison Wynn, la seua parella des de fa 21 anys. Segons recull Daily Rècord, els metges li van diagnosticar càncer al maig, però li van dir que s’havia tornat terminal tan sols vuit dies abans que morís.

En un principi

En principi li van dir que tenia entre sis setmanes i dos mesos de vida. I és que el càncer de pàncrees ja se li havia estés al fetge i als pulmons. És per això que van acabar modificant la seua data inicial que era el pròxim 19 de juliol.

No va poder complir el seu somni

Tenia molta il·lusió per casar-se, però no va poder complir el seu somni de contreure matrimoni. Paul va sofrir un col·lapse sobtat mentre esperava a la seua xicota. Els serveis sanitaris van intentar reanimar-ho sense èxit.

La parella tenia 5 fills en comú i Paul altres 6

Com déiem, la mort de Paul no deixa només a Alyson vídua sinó que també 11 fills s’han quedat sense el seu pare. Parlem dels seus cinc fills en comú: Sandy, de 20 anys, Tarquin, de 15 anys, Marcus, de 13, Louise, de vuit i Poppy de quatre. A més dels altres 6 fills de Paul.

Alison amb prou feines ha superat la trista notícia de la pèrdua del qual anava a ser el seu marit. Encara que explica que «m’he d’alçar cada dia pel bé dels meus fills, encara que em costa menjar».

Un pare fantàstic

La vídua no ha dubtat en parlar d’allò més bé de l’home amb el qual va compartir més de 20 anys de la seua vida. En un homenatge després de la seua mort, el descrivia com «un pare fantàstic». Per a ell els seus fills «eren la seua vida» i a ells dedicava bona part del seu temps.

La dona explicava com va ser el moment en què va morir Paul. «Quan vaig arribar a ell, el vaig cridar pel seu nom un parell de vegades. No es va donar la volta, no em va mirar i em vaig adonar que alguna cosa anava malament i vaig començar a esfondrar-me i vaig començar a cridar el seu nom i sabíem que alguna cosa no estava bé«, relatava.

És per això que afirmava que «si hagués sabut que no teníem molt de temps, hauria intentat organitzar les noces per al començament de la setmana«. Almenys ara sap que estarà amb la seua mare, morta en 2020, i el fill que van perdre en 2004.

Últimes notícies

Nala, la gossa bombera d’Alacant que busca supervivents al terratrémol de Veneçuela

Nala, una gossa de la Unitat Canina dels bombers d’Alacant, ha viatjat quasi 40 hores fins a Veneçuela amb l’ONG GEA per buscar supervivents i repartir ajuda humanitària després del doble terratrémol.

La jove apunyalada pel pare en un crim masclista a Alacant evoluciona fora de perill

La jove de 26 anys ferida pel pare en el crim masclista de Cañada del Fenollar continua ingressada a l’hospital d’Alacant, però la seua vida no corre perill.

Justin de Haas, nou central neerlandés per al Valencia CF i huité jugador dels Països Baixos al club

El central neerlandés Justin de Haas, fitxat des del FC Famalicao, s’ha convertit en el huité futbolista dels Països Baixos que defensa l’escut del Valencia CF i en el primer de clara vocació defensiva.

Rècord negatiu d’ofegaments en juny a Espanya amb huit morts a la Comunitat Valenciana

Juny ha tancat amb 92 morts per ofegament a Espanya, huit d’elles a la Comunitat Valenciana, el pitjor registre des de 2015 i amb un fort impacte en menors i majors.

Un minut de silenci al Palau per les víctimes de l’accident de Metrovalencia, 20 anys després

El Consell ha guardat un minut de silenci al Palau de la Generalitat en memòria de les 43 víctimes de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari del sinistre, en una jornada d’actes d’homenatge i record.

Les mínimes baixen fins a 5 graus menys però València encara patix una nit tropical amb 22,7 °C

Les mínimes han descendit fins a 5 graus en la Comunitat Valenciana, però en molts punts encara superen els 20, amb 22,7 °C a València.

Un conductor sembrà el pànic a València amb una fugida temerària de més d’onze quilòmetres

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 29 anys que ha fugit més d’onze quilòmetres per la V-30 i carrers de València, conduint en sentit contrari i provocant diversos sinistres vials fins a col·lidir al barri de Natzaret.

Detinguts quatre operaris per imprudència greu després d’un incendi en uns baixos a València

La Policia Nacional ha detingut quatre operaris per un presumpte delicte d’imprudència greu després d’un incendi en uns baixos als carrers Picayo 23 i 25 de Benicalap, que ha obligat a desallotjar uns 80 veïns sense causar ferits.