Mor en les seues noces mentre la seua parella caminava cap a l’altar

Un home escocés amb càncer terminal, pare d’11 fills, va morir divendres passat durant la celebració de les seues noces minuts abans de casar-se amb la seua promesa, amb la qual portava més de dues dècades. L’home es va esfondrar mentre la futura esposa caminava cap a l’altar al costat del seu fill.

Paul Wynn, de 57 anys, originari de North Ayrshire, Escòcia, es va esfondrar divendres passat a l’ajuntament de Saltcoats minuts abans de casar-se amb Alison Wynn, la seua parella des de fa 21 anys. Segons recull Daily Rècord, els metges li van diagnosticar càncer al maig, però li van dir que s’havia tornat terminal tan sols vuit dies abans que morís.

En un principi

En principi li van dir que tenia entre sis setmanes i dos mesos de vida. I és que el càncer de pàncrees ja se li havia estés al fetge i als pulmons. És per això que van acabar modificant la seua data inicial que era el pròxim 19 de juliol.

No va poder complir el seu somni

Tenia molta il·lusió per casar-se, però no va poder complir el seu somni de contreure matrimoni. Paul va sofrir un col·lapse sobtat mentre esperava a la seua xicota. Els serveis sanitaris van intentar reanimar-ho sense èxit.

La parella tenia 5 fills en comú i Paul altres 6

Com déiem, la mort de Paul no deixa només a Alyson vídua sinó que també 11 fills s’han quedat sense el seu pare. Parlem dels seus cinc fills en comú: Sandy, de 20 anys, Tarquin, de 15 anys, Marcus, de 13, Louise, de vuit i Poppy de quatre. A més dels altres 6 fills de Paul.

Alison amb prou feines ha superat la trista notícia de la pèrdua del qual anava a ser el seu marit. Encara que explica que “m’he d’alçar cada dia pel bé dels meus fills, encara que em costa menjar”.

Un pare fantàstic

La vídua no ha dubtat en parlar d’allò més bé de l’home amb el qual va compartir més de 20 anys de la seua vida. En un homenatge després de la seua mort, el descrivia com “un pare fantàstic”. Per a ell els seus fills “eren la seua vida” i a ells dedicava bona part del seu temps.

La dona explicava com va ser el moment en què va morir Paul. “Quan vaig arribar a ell, el vaig cridar pel seu nom un parell de vegades. No es va donar la volta, no em va mirar i em vaig adonar que alguna cosa anava malament i vaig començar a esfondrar-me i vaig començar a cridar el seu nom i sabíem que alguna cosa no estava bé“, relatava.

És per això que afirmava que “si hagués sabut que no teníem molt de temps, hauria intentat organitzar les noces per al començament de la setmana“. Almenys ara sap que estarà amb la seua mare, morta en 2020, i el fill que van perdre en 2004.

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.