Mor el surfista valencià Óscar Serra a Mèxic

Dol en el surf i en l’esport valencià i espanyol. Trist dia per al món del surf, que ha perdut una gran promesa. El surfista Óscar Serra va morir este dissabte a Mèxic després de cau d’una ona en la famosa platja de Zicatela (Oaxaca) i sofrir un fort cop mentre es preparava per a surfejar les gegants ones de Port Amagat.

Així ho van confirmar diversos mitjans locals i un dels seus companys, Miguel Castrillón. «Zicatela em distes el millor dia de la meua vida i avui m’has donat el pitjor dia de la meua vida, això és un autèntic malson. Quedem este matí per a entrar junts perquè era el teu primer dia en port i en la primera ona ens vas deixar. Óscar, espere que aquí a dalt continues sent la gran persona que eres. Vaig tenir la sort de conéixer-te fa dos dies a Barra De la Creu i per descomptat que em quedaré amb este bany que ens vam donar junts i amb este somriure que portaves sempre», va assenyalar.

<

>
El valencià, segons detalles els mitjans locals, va entrar en la mar poca després de les 7.00 amb bandera roja, va caure des d’una altura de més de dos metres, es va colpejar amb el fons de la mar i encara que va ser portat a la riba immediatament pels serveis de socorristes, ja no van poder reanimar-li.

La Federació Espanyola de Surf ho va confirmar

La mateixa Federació Espanyola de Surf va confirmar la notícia poc després a través de les seues xarxes socials. «Un dia d’ones grans en Zicatela (Port Amagat) -avui- ens ha donat un cop duríssim… Nostre més sincer condol a familiars i amics per la pèrdua d’Óscar Serra. No hi ha paraules per a descriure tant de dolor… la vida és moltes vegades injusta. a. c. s.

<

>
Per desgràcia, no és la primera tragèdia en la zona, ja que allí també va morir el famós surfista californià Noel Robinson.
 

 

 

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.