17.8 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Mor el surfista valencià Óscar Serra a Mèxic

Dol en el surf i en l’esport valencià i espanyol. Trist dia per al món del surf, que ha perdut una gran promesa. El surfista Óscar Serra va morir este dissabte a Mèxic després de cau d’una ona en la famosa platja de Zicatela (Oaxaca) i sofrir un fort cop mentre es preparava per a surfejar les gegants ones de Port Amagat.

Així ho van confirmar diversos mitjans locals i un dels seus companys, Miguel Castrillón. “Zicatela em distes el millor dia de la meua vida i avui m’has donat el pitjor dia de la meua vida, això és un autèntic malson. Quedem este matí per a entrar junts perquè era el teu primer dia en port i en la primera ona ens vas deixar. Óscar, espere que aquí a dalt continues sent la gran persona que eres. Vaig tenir la sort de conéixer-te fa dos dies a Barra De la Creu i per descomptat que em quedaré amb este bany que ens vam donar junts i amb este somriure que portaves sempre”, va assenyalar.

<

>
El valencià, segons detalles els mitjans locals, va entrar en la mar poca després de les 7.00 amb bandera roja, va caure des d’una altura de més de dos metres, es va colpejar amb el fons de la mar i encara que va ser portat a la riba immediatament pels serveis de socorristes, ja no van poder reanimar-li.

La Federació Espanyola de Surf ho va confirmar

La mateixa Federació Espanyola de Surf va confirmar la notícia poc després a través de les seues xarxes socials. “Un dia d’ones grans en Zicatela (Port Amagat) -avui- ens ha donat un cop duríssim… Nostre més sincer condol a familiars i amics per la pèrdua d’Óscar Serra. No hi ha paraules per a descriure tant de dolor… la vida és moltes vegades injusta. a. c. s.

<

>
Per desgràcia, no és la primera tragèdia en la zona, ja que allí també va morir el famós surfista californià Noel Robinson.
 

 

 

Últimes notícies

Corberán va assegurar que la necessitat de resultats continua sent alta

El tècnic del València va assegurar que, malgrat les dos victòries davant Getafe i Espanyol, l'exigència no va afluixar abans del dol davant el Betis en la Cartoixa. Va analitzar al rival com un equip de possessió perillós al contraatac i va sostindre que només pensa en el pròxim partit.

Punts vitals i el morb per Guido Rodríguez en La Cartoixa

Tres punts clau en La Cartoixa enfrontaran a un Betis amb baixes i calendari exigent i a un València en ratxa, amb el morb del retorn de Guido Rodríguez davant el seu exequipo.

Bernabé insta el PP a intervindre el mercat immobiliari i rebutja els privilegis en vivenda

Pilar Bernabé ha reclamat al PP que use les ferramentes legals per a intervindre el mercat immobiliari i ha criticat adjudicacions i projectes urbanístics que, al seu juí, fomenten privilegis. També ha assenyalat a la Generalitat i a l'Ajuntament de València per no reforçar la vivenda pública.

Bernabé acusa a Pérez Llorca de falta de moral per comparar indemnitzacions de la dana i de Adamuz

Bernabé ha acusat a Pérez Llorca de creuar els límits en equiparar les indemnitzacions a les víctimes de la dana amb les de l'accident de Adamuz i li ha demanat rectificar.

Vivenda revisarà un a un els expedients dels adjudicataris dels Naus a Alacant

Vivenda revisarà 'tots i cada un dels expedients' de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan per a verificar dades i descartar manipulació. La revisió arriba després de la polèmica per adjudicataris amb vincles municipals i es recolzarà en un informe detallat del visat.

Detingut un jove després d’irrompre amb altres dos en una vivenda de València mentres el seu habitant dormia

La Policia Nacional ha detingut a València a un jove de 24 anys per un robatori amb força a casa habitada i lesions comés al costat d'altres dos mentres l'habitant dormia. L'arrestat ha ingressat a la presó i la investigació continua oberta.

Més de 150 intervencions pel vent a Alacant

Policia Local i Speis han atés més de 150 avisos per ratxes que han arribat a 82 km/h, sense ferits. El Cecopal manté mesures i reforça emergències fins a les 19.00.

Morant demana blindar les ajudes a la dependència i més recursos per als ajuntaments

La líder del PSPV-PSOE ha plantejat blindar les ajudes a la dependència en la Comunitat i reforçar els servicis socials municipals. També ha reclamat actuar en vivenda amb topalls al lloguer.