Mor el surfista valencià Óscar Serra a Mèxic

Dol en el surf i en l’esport valencià i espanyol. Trist dia per al món del surf, que ha perdut una gran promesa. El surfista Óscar Serra va morir este dissabte a Mèxic després de cau d’una ona en la famosa platja de Zicatela (Oaxaca) i sofrir un fort cop mentre es preparava per a surfejar les gegants ones de Port Amagat.

Així ho van confirmar diversos mitjans locals i un dels seus companys, Miguel Castrillón. “Zicatela em distes el millor dia de la meua vida i avui m’has donat el pitjor dia de la meua vida, això és un autèntic malson. Quedem este matí per a entrar junts perquè era el teu primer dia en port i en la primera ona ens vas deixar. Óscar, espere que aquí a dalt continues sent la gran persona que eres. Vaig tenir la sort de conéixer-te fa dos dies a Barra De la Creu i per descomptat que em quedaré amb este bany que ens vam donar junts i amb este somriure que portaves sempre”, va assenyalar.

<

>
El valencià, segons detalles els mitjans locals, va entrar en la mar poca després de les 7.00 amb bandera roja, va caure des d’una altura de més de dos metres, es va colpejar amb el fons de la mar i encara que va ser portat a la riba immediatament pels serveis de socorristes, ja no van poder reanimar-li.

La Federació Espanyola de Surf ho va confirmar

La mateixa Federació Espanyola de Surf va confirmar la notícia poc després a través de les seues xarxes socials. “Un dia d’ones grans en Zicatela (Port Amagat) -avui- ens ha donat un cop duríssim… Nostre més sincer condol a familiars i amics per la pèrdua d’Óscar Serra. No hi ha paraules per a descriure tant de dolor… la vida és moltes vegades injusta. a. c. s.

<

>
Per desgràcia, no és la primera tragèdia en la zona, ja que allí també va morir el famós surfista californià Noel Robinson.
 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La guerra d’arcabusseria tanca les festes de Moros i Cristians a Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa recreació de les batalles de 1276 amb quasi tres tones de pólvora i l'Aparició de Sant Jordiet.

Mor una dona i tres ferits per inhalació de fum en l’incendi d’una vivenda a Orihuela

Una dona de 77 anys ha mort i altres tres persones han resultat ferides per inhalació de fum en l'incendi d'una vivenda unifamiliar en Orihuela Costa, el foc de la qual es va originar en la cuina.

La UPV aconseguix reduir fins a un 70% el cagat de taronges i mandarines amb una hormona vegetal

Un equip de la UPV ha demostrat que una aplicació primerenca de l'hormona vegetal 2,4-D reduïx fins a un 70% el cagat en cítrics en reforçar la pell del fruit.

Luís Castro alerta sobre l’Espanyol i reivindica la reacció del Llevant

Luís Castro avisa que la mala dinàmica de l'Espanyol no reflectix el seu nivell real de joc i reclama màxima concentració, al mateix temps que reafirma la seua confiança en la permanència del Llevant.

La Generalitat destina un milió anual extra a millorar els centres de conservació de fauna

La Generalitat incorpora un milió d'euros anuals addicionals per a renovar infraestructures en parcs naturals i centres de conservació de fauna mitjançant un encàrrec a Tragsa de quatre anys.

Cel poc nuvolós i màximes a l’alça en l’últim diumenge d’abril en la Comunitat Valenciana

L'últim diumenge d'abril en la Comunitat Valenciana es presenta amb intervals de núvols alts que tendiran a un cel poc nuvolós, mínimes lleugerament més baixes i màximes en lleuger ascens. El vent serà moderat en el litoral d'Alacant i fluix en la resta, amb predomini de la component este en les hores centrals.

Tavares i Hezonja lideren un sòlid triomf del Reial Madrid en la pista del València Basket

El Reial Madrid es va imposar al València Basket en el Roig Arena (82-96) guiat pel domini de Walter Tavares i la inspiració de Mario Hezonja, i amplia el seu avantatge al capdavant de l'ACB.

José María Lozano (CVC): “Juan Roig d’alguna forma és el Blasco Ibáñez d’estos moments”

Entrevista a José María Lozano, president del Consell Valencià de Cultura