Mor el surfista valencià Óscar Serra a Mèxic

Dol en el surf i en l’esport valencià i espanyol. Trist dia per al món del surf, que ha perdut una gran promesa. El surfista Óscar Serra va morir este dissabte a Mèxic després de cau d’una ona en la famosa platja de Zicatela (Oaxaca) i sofrir un fort cop mentre es preparava per a surfejar les gegants ones de Port Amagat.

Així ho van confirmar diversos mitjans locals i un dels seus companys, Miguel Castrillón. “Zicatela em distes el millor dia de la meua vida i avui m’has donat el pitjor dia de la meua vida, això és un autèntic malson. Quedem este matí per a entrar junts perquè era el teu primer dia en port i en la primera ona ens vas deixar. Óscar, espere que aquí a dalt continues sent la gran persona que eres. Vaig tenir la sort de conéixer-te fa dos dies a Barra De la Creu i per descomptat que em quedaré amb este bany que ens vam donar junts i amb este somriure que portaves sempre”, va assenyalar.

<

>
El valencià, segons detalles els mitjans locals, va entrar en la mar poca després de les 7.00 amb bandera roja, va caure des d’una altura de més de dos metres, es va colpejar amb el fons de la mar i encara que va ser portat a la riba immediatament pels serveis de socorristes, ja no van poder reanimar-li.

La Federació Espanyola de Surf ho va confirmar

La mateixa Federació Espanyola de Surf va confirmar la notícia poc després a través de les seues xarxes socials. “Un dia d’ones grans en Zicatela (Port Amagat) -avui- ens ha donat un cop duríssim… Nostre més sincer condol a familiars i amics per la pèrdua d’Óscar Serra. No hi ha paraules per a descriure tant de dolor… la vida és moltes vegades injusta. a. c. s.

<

>
Per desgràcia, no és la primera tragèdia en la zona, ja que allí també va morir el famós surfista californià Noel Robinson.
 

 

 

Últimes notícies

El Vila-real es juga la tercera plaça en un Vallecas bolcat amb el comiat de Trejo

El Vila-real visita a un Raig ja salvat per a defendre la tercera plaça de LaLiga, en un dol marcat per la festa de la permanència i l'adeu d'Óscar Trejo.

Luís Castro rebaixa la pressió abans del Llevant-Mallorca decisiu per la permanència

Luís Castro afronta el Llevant-Mallorca com un dol decisiu però insistix que val els mateixos tres punts que la resta i rehúye fer càbales sobre el descens.

València restaurarà la fusteria de les Torres de Serrans i tancarà el monument tres setmanes

L'Ajuntament de València escometrà la restauració de la fusteria de fusta i elements metàl·lics de les Torres de Serrans, la qual cosa obligarà a tancar el monument al públic durant tres setmanes entre maig i juny.

La Fe lidera de nou a Espanya els trasplantaments de medul·la òssia

L'Hospital La Fe de València torna a situar-se com el centre espanyol amb major nombre de trasplantaments de medul·la òssia, amb 172 intervencions en 2024, i consolida el seu paper com a referent en els procediments al·logènics més complexos.

Rubén Burgos avisa després del primer colp a Saragossa: el treball serà dur per a guanyar la Lliga

Rubén Burgos, tècnic del València Basket, demana calma després del primer triomf a Saragossa i advertix que l'equip haurà de treballar intensament per a tancar la final de la Lliga Femenina davant Casademont.

L’IVF avala a més de 1.300 jóvens per a comprar la seua primera vivenda fins a abril de 2026

El programa d'avals de l'IVF ha permés a més de 1.300 jóvens accedir a finançament de fins al 100% per a comprar la seua primera vivenda en la Comunitat Valenciana i ja supera el volum de garanties de tot 2025.

El gratacel residencial més alt d’Europa comença a elevar-se a Benidorm

Benidorm inicia la construcció d'una torre residencial de 64 plantes i 230 metres, amb 260 vivendes i una inversió de 140 milions, cridada a ser la més alta d'Europa.

Aemet activa l’alerta groga per pluges i tempestes este diumenge a l’interior nord de València

Aemet activa per a este diumenge l'alerta groga per tempestes a l'interior nord de València, amb ruixats localment forts i un avís vigent de vesprada a nit.