Mor un xiquet de 5 anys a la platja de Canet d’en Berenguer

Un xiquet de 5 anys ha mort aquesta vesprada a la platja de Canet d’en Berenguer després d’haver desaparegut. El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat va rebre a la vesprada un avís d’un rescat d’un menor de cinc anys extraviat a la platja de Canet d’en Berenguer.

S’havien mobilitzat mitjans aeris i terrestres. El dispositiu de rescat comptava fins al moment de trobar el cos amb un helicòpter i una llanxa de Salvament Marítim, una embarcació i bussos de la Guàrdia Civil, una ambulància, dos dotacions de Bombers de la Diputació de València i una segona llanxa de la Creu Roja. 

Segons ha explicat a la televisió pública valenciana l’alcalde de Canet, Pere Joan Antoni Chordà, la mare del nen es trobava amb ell i un germà més xicotet, quan de cop i volta, ha perdut de vista la criatura.

Els serveis d’emergències van trobar el cos del menor a l’escullera. La família està rebent atenció psicològica en aquests moments per membres de la Creu Roja.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Extingit tres dies després l’incendi en una nau industrial de Biar

Els bombers han donat per extingit l'incendi en una nau industrial abandonada de Biar tres dies després del seu inici. Continuen les labors de refresc i no hi ha ferits.

La primera setmana de març arranca amb pols en suspensió i pluges de fang en la Comunitat Valenciana

La setmana comença amb cels nuvolosos, pols en suspensió i pluges febles que podrien ser de fang. El vent podrà deixar ratxes molt fortes en el litoral d'Alacant.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.