13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Mor un xiquet de 5 anys a la platja de Canet d’en Berenguer

Un xiquet de 5 anys ha mort aquesta vesprada a la platja de Canet d’en Berenguer després d’haver desaparegut. El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat va rebre a la vesprada un avís d’un rescat d’un menor de cinc anys extraviat a la platja de Canet d’en Berenguer.

S’havien mobilitzat mitjans aeris i terrestres. El dispositiu de rescat comptava fins al moment de trobar el cos amb un helicòpter i una llanxa de Salvament Marítim, una embarcació i bussos de la Guàrdia Civil, una ambulància, dos dotacions de Bombers de la Diputació de València i una segona llanxa de la Creu Roja. 

Segons ha explicat a la televisió pública valenciana l’alcalde de Canet, Pere Joan Antoni Chordà, la mare del nen es trobava amb ell i un germà més xicotet, quan de cop i volta, ha perdut de vista la criatura.

Els serveis d’emergències van trobar el cos del menor a l’escullera. La família està rebent atenció psicològica en aquests moments per membres de la Creu Roja.

Últimes notícies

El ponent dispara les màximes i la Comunitat col·loca sis registres entre els deu més alts

El ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 graus i va situar a la Comunitat entre els principals registres del país, amb sis marques en el top 10.

Ratxes de 148 km/h a Xodos pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

L'episodi manté l'avís groc en quasi tota la Comunitat i ha deixat ratxes molt fortes a Castelló, Alacant i València. A València s'han atés deu servicis pel vent.

Montero lidera la remuntada del València Basket a Tel Aviv: 99-104 en la pròrroga

València Basket es va imposar 99-104 al Hapoel Tel Aviv després d'una pròrroga, remuntant 15 punts amb un descomunal Jean Montero (29 punts, 8 assistències i 4 rebots). El base va sostindre a l'equip i el triple final de Darius Thompson en el temps extra va rematar la victòria.

Fort vent i baixada de temperatures marcaran un cap de setmana més fred i nuvolós en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana estarà dominat pel vent de l'oest, un descens tèrmic i més nuvolositat, amb pluges febles i cota de neu en descens. La mar es mantindrà alterada en tot el litoral.

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.