Mor un xiquet de 3 anys després de ser atropellat pel seu pare a Badajoz

 

Un xiquet de tres anys ha perdut la vida en ser atropellat pel tractor que conduïa el seu pare en la localitat de Corte de Peleas, a Badajoz, en la vesprada del passat dimecres, 7 de febrer. 

  

  

Segons ha informat 'Hoy.es', el xiquet es trobava jugant amb la seua germana en una zona de guaret on el seu pare estava treballant amb el tractor quan, en un gir del vehicle, que portava incoporado una graderia de discos, va arribar al xiquet.

 

 

De inmediato, los padres llamaron a los Servicios de Emergencias, que nada pudieron hacer por salvar la vida del pequeño. Tal y como ha informado el Ayuntamiento de Corte de Peleas, el pequeño se llamaba Adrián Torrado Carrasco.

 

Immediatament, els pares van cridar als Serveis d'Emergències, que no van poder fer res per salvar la vida del xicotet. Tal com ha informat l'Ajuntament de Corte de Peleas, el xicotet es deia Adrián Torrado Carrasco.

 

 

Era fill d'un matrimoni jove que treballava com guardeses de la finca de 'Els Mugíos', també conegut com a mas de Donya Carmen, des del passat mes d'octubre.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.