9.9 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Mor un xiquet de 3 anys després de ser atropellat pel seu pare a Badajoz

 

Un xiquet de tres anys ha perdut la vida en ser atropellat pel tractor que conduïa el seu pare en la localitat de Corte de Peleas, a Badajoz, en la vesprada del passat dimecres, 7 de febrer. 

  

  

Segons ha informat 'Hoy.es', el xiquet es trobava jugant amb la seua germana en una zona de guaret on el seu pare estava treballant amb el tractor quan, en un gir del vehicle, que portava incoporado una graderia de discos, va arribar al xiquet.

 

 

De inmediato, los padres llamaron a los Servicios de Emergencias, que nada pudieron hacer por salvar la vida del pequeño. Tal y como ha informado el Ayuntamiento de Corte de Peleas, el pequeño se llamaba Adrián Torrado Carrasco.

 

Immediatament, els pares van cridar als Serveis d'Emergències, que no van poder fer res per salvar la vida del xicotet. Tal com ha informat l'Ajuntament de Corte de Peleas, el xicotet es deia Adrián Torrado Carrasco.

 

 

Era fill d'un matrimoni jove que treballava com guardeses de la finca de 'Els Mugíos', també conegut com a mas de Donya Carmen, des del passat mes d'octubre.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.