Mor un xiquet de 3 anys després de ser atropellat pel seu pare a Badajoz

 

Un xiquet de tres anys ha perdut la vida en ser atropellat pel tractor que conduïa el seu pare en la localitat de Corte de Peleas, a Badajoz, en la vesprada del passat dimecres, 7 de febrer. 

  

  

Segons ha informat 'Hoy.es', el xiquet es trobava jugant amb la seua germana en una zona de guaret on el seu pare estava treballant amb el tractor quan, en un gir del vehicle, que portava incoporado una graderia de discos, va arribar al xiquet.

 

 

De inmediato, los padres llamaron a los Servicios de Emergencias, que nada pudieron hacer por salvar la vida del pequeño. Tal y como ha informado el Ayuntamiento de Corte de Peleas, el pequeño se llamaba Adrián Torrado Carrasco.

 

Immediatament, els pares van cridar als Serveis d'Emergències, que no van poder fer res per salvar la vida del xicotet. Tal com ha informat l'Ajuntament de Corte de Peleas, el xicotet es deia Adrián Torrado Carrasco.

 

 

Era fill d'un matrimoni jove que treballava com guardeses de la finca de 'Els Mugíos', també conegut com a mas de Donya Carmen, des del passat mes d'octubre.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.