Mor un xiquet de 3 anys després de ser atropellat pel seu pare a Badajoz

 

Un xiquet de tres anys ha perdut la vida en ser atropellat pel tractor que conduïa el seu pare en la localitat de Corte de Peleas, a Badajoz, en la vesprada del passat dimecres, 7 de febrer. 

  

  

Segons ha informat 'Hoy.es', el xiquet es trobava jugant amb la seua germana en una zona de guaret on el seu pare estava treballant amb el tractor quan, en un gir del vehicle, que portava incoporado una graderia de discos, va arribar al xiquet.

 

 

De inmediato, los padres llamaron a los Servicios de Emergencias, que nada pudieron hacer por salvar la vida del pequeño. Tal y como ha informado el Ayuntamiento de Corte de Peleas, el pequeño se llamaba Adrián Torrado Carrasco.

 

Immediatament, els pares van cridar als Serveis d'Emergències, que no van poder fer res per salvar la vida del xicotet. Tal com ha informat l'Ajuntament de Corte de Peleas, el xicotet es deia Adrián Torrado Carrasco.

 

 

Era fill d'un matrimoni jove que treballava com guardeses de la finca de 'Els Mugíos', també conegut com a mas de Donya Carmen, des del passat mes d'octubre.

Últimes notícies

A presó dos detinguts per robar 32.000 euros a un saló de jocs d’Alzira

Tres hòmens de 26, 32 i 36 anys han sigut detinguts per assaltar a punta de pistola un recaptador d’un saló de jocs d’Alzira i furtar-li 32.000 euros. Dos d’ells han ingressat en presó provisional, i el tercer està relacionat amb altres robatoris violents en la província de València.

Localitzen un cadàver al pantà de Bellús on buscaven un home desaparegut

Han trobat este divendres de matí un cadàver al pantà de Bellús, on des de dijous es buscava un home desaparegut. La Guàrdia Civil treballa ara en la identificació del cos.

La investigació confirma indicis que l’incendi d’El Saler ha sigut provocat

Les primeres perquisicions sobre l’incendi al parc natural de la Devesa de El Saler descarten causes naturals i apunten a un origen intencionat, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

Els desallotjaments a El Saler continuen mentre l’incendi seguix actiu

Els desallotjaments per l’incendi forestal d’El Saler, que ja ha cremat 37 hectàrees, continuaran fins que el foc es puga estabilitzar. En l’extinció treballen deu mitjans aeris, 40 terrestres i més de 270 professionals, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.

L’incendi de la Devesa de El Saler es manté estable i el perímetre queda contés

Els mitjans aeris han représ este matí les tasques d’extinció a la Devesa de El Saler, on l’incendi forestal declarat dijous es manté estable i amb el perímetre contés. Fins anit s’havien cremat 31,38 hectàrees i els efectius terrestres han treballat sense parar durant tota la nit.

Naix en Bioparc una cria de duiker roig de Natal i reforça el seu paper clau en la protecció d’esta espècie

Bioparc València ha anunciat el naixement d’una nova cria de duiker roig de Natal, una femella, i consolida el parc com a referent europeu en la protecció d’este antílop amenaçat, amb 12 naixements des de la seua obertura.

Descens de les màximes i ruixats dèbils al sud de la Comunitat este divendres

Este divendres s’espera cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, amb ruixats dèbils possibles al sud i temperatures màximes en descens. El dissabte continuaran els cels tranquils, amb mínimes més baixes i canvis lleugers en les màximes segons la zona.