Mor un xiquet de 3 anys després de ser atropellat pel seu pare a Badajoz

 

Un xiquet de tres anys ha perdut la vida en ser atropellat pel tractor que conduïa el seu pare en la localitat de Corte de Peleas, a Badajoz, en la vesprada del passat dimecres, 7 de febrer. 

  

  

Segons ha informat 'Hoy.es', el xiquet es trobava jugant amb la seua germana en una zona de guaret on el seu pare estava treballant amb el tractor quan, en un gir del vehicle, que portava incoporado una graderia de discos, va arribar al xiquet.

 

 

De inmediato, los padres llamaron a los Servicios de Emergencias, que nada pudieron hacer por salvar la vida del pequeño. Tal y como ha informado el Ayuntamiento de Corte de Peleas, el pequeño se llamaba Adrián Torrado Carrasco.

 

Immediatament, els pares van cridar als Serveis d'Emergències, que no van poder fer res per salvar la vida del xicotet. Tal com ha informat l'Ajuntament de Corte de Peleas, el xicotet es deia Adrián Torrado Carrasco.

 

 

Era fill d'un matrimoni jove que treballava com guardeses de la finca de 'Els Mugíos', també conegut com a mas de Donya Carmen, des del passat mes d'octubre.

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.