Una dona de 74 anys mor ofegada a Castelló

 

Una dona de 74 anys va morir aquest dijous, prop de les 11.30 hores, a la platja del Morrongo de la localitat de Benicarló (Castelló), tal com han confirmat fonts municipals al diari ‘Mediterráneo’. Pel que sembla, en aqueixos moments, hi havia en la zona bandera verda i la platja estava plena de banyistes.

 

Tot apunta al fet que la dona es trobava amb el seu marit, no obstant això, existeixen nombroses versions sobre com van succeir els fets. Alguns testimonis apunten al fet que l’afectada es va ofegar mentre prenia el bany, uns altres diuen que es va desplomar prop de la vora de la mar. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a esclarir les causes de la defunció.

 

Efectius sanitaris van intentar reanimar sense èxit a la dona i agents de la Policia Local de Benicarló van acordonar la zona després del succés. Desenes de banyistes van quedar commocionats per la defunció de la víctima, en un moment en el qual la platja estava plena de veïns i turistes.

Últimes notícies

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.