16.5 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Una dona de 74 anys mor ofegada a Castelló

 

Una dona de 74 anys va morir aquest dijous, prop de les 11.30 hores, a la platja del Morrongo de la localitat de Benicarló (Castelló), tal com han confirmat fonts municipals al diari ‘Mediterráneo’. Pel que sembla, en aqueixos moments, hi havia en la zona bandera verda i la platja estava plena de banyistes.

 

Tot apunta al fet que la dona es trobava amb el seu marit, no obstant això, existeixen nombroses versions sobre com van succeir els fets. Alguns testimonis apunten al fet que l’afectada es va ofegar mentre prenia el bany, uns altres diuen que es va desplomar prop de la vora de la mar. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a esclarir les causes de la defunció.

 

Efectius sanitaris van intentar reanimar sense èxit a la dona i agents de la Policia Local de Benicarló van acordonar la zona després del succés. Desenes de banyistes van quedar commocionats per la defunció de la víctima, en un moment en el qual la platja estava plena de veïns i turistes.

Últimes notícies

Es disparen a 1.650 els poemes que opten al Premi Internacional Miguel Hernández

La convocatòria del Premi Internacional de Poesia Miguel Hernández ha reunit 1.650 obres, un 50% més que fa un any. La fallada està prevista per a les pròximes setmanes.

Tres familiars han sigut detinguts per una plantació de marihuana amb 573 plantes a Ibi

Dos hòmens de 41 i 68 anys i una dona de 72, tots amb antecedents i pertanyents a la mateixa família, han sigut detinguts en desmantellar un cultiu interior en el seu domicili d'Ibi. S'han intervingut 573 plantes, 4,5 quilos de cabdells, diners i material de cultiu, i han quedat en llibertat amb mesures cautelars.

El menor de 13 anys assassinat a Sueca va morir en el bany de la casa de l’agressor

L'agressió va tindre lloc en el bany del domicili del supòsit agressor. El detingut, de 48 anys, es va entregar, va confessar els fets i passarà a disposició judicial el dimarts.

Aemet activa l’avís groc per vent de fins a 80 km/h i mar adversa en la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat per a este dimarts l'avís groc per vent de l'oest en zones de l'interior i litoral de Castelló, València i Alacant, amb ratxes de fins a 80 km/h i fenòmens costaners a Alacant.

Els termòmetres han marcat 18é a Pego i han fregat 17é a València a primera hora

Pego ha registrat 18é de matinada i València ha fregat els 17é a primera hora d'este dimarts. El vent de l'oest bufarà moderat a fort, amb ratxes molt fortes a l'interior.

Cuina valenciana sense carn

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana presenta el llibre com una guia completa de cuina valenciana sense carn, que combina tradició, cultura, llengua i compromís amb una manera de menjar més conscient, sense renunciar a l’essència mediterrània

L’ocupació en la Comunitat Valenciana va sumar 98.800 persones en 2025 i l’atur va baixar al 10,39%

La Comunitat Valenciana va sumar 98.800 ocupats en 2025 i va tancar l'any amb 2,47 milions de treballadors. La taxa d'atur es va situar en el 10,39% després d'una forta retallada trimestral.

Ratxes molt fortes a l’interior, pluges febles i descens de la cota de neu en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dimarts vent de l'oest amb ratxes molt fortes a l'interior, cels nuvolosos i precipitacions febles; la cota de neu baixa a 1.200-1.400 m al final del dia. Demà persistirà el vent i hi haurà pluges avançant d'oest a est.