16.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Una dona de 74 anys mor ofegada a Castelló

 

Una dona de 74 anys va morir aquest dijous, prop de les 11.30 hores, a la platja del Morrongo de la localitat de Benicarló (Castelló), tal com han confirmat fonts municipals al diari ‘Mediterráneo’. Pel que sembla, en aqueixos moments, hi havia en la zona bandera verda i la platja estava plena de banyistes.

 

Tot apunta al fet que la dona es trobava amb el seu marit, no obstant això, existeixen nombroses versions sobre com van succeir els fets. Alguns testimonis apunten al fet que l’afectada es va ofegar mentre prenia el bany, uns altres diuen que es va desplomar prop de la vora de la mar. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a esclarir les causes de la defunció.

 

Efectius sanitaris van intentar reanimar sense èxit a la dona i agents de la Policia Local de Benicarló van acordonar la zona després del succés. Desenes de banyistes van quedar commocionats per la defunció de la víctima, en un moment en el qual la platja estava plena de veïns i turistes.

Últimes notícies

La jutgessa de la dana cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La instructora de la causa sobre la gestió de la dana ha citat a tres escortes del llavors president Carlos Mazón per al 9 de febrer. També ha fixat les testificals d'Avelino Mascarell i de dos comandaments de la UME a inicis de març.

Els amos de Serra Gelada demanen executar la sentència que obliga a Benidorm a pagar 350 milions

Els propietaris del APR-7 de Serra Gelada han demanat l'execució de la sentència que obliga a Benidorm a pagar 350 milions, xifra que amb interessos ascendix a 352,6 milions. Reclamen execució immediata i alerten que la demora encarix el deute.

Carbonell admet pressió d’amfitrió i tractarà de trencar el malefici en la Copa

Enric Carbonell, director general del València Basket, va admetre la pressió extra de ser amfitrió en la Copa del Rei que es disputarà en el Roig Arena. Després del sorteig, l'equip va quedar aparellat amb el Joventut en quarts el dijous 19.

Els metges reprenen les protestes per a demanar jornada de 35 hores, topalls d’agenda i menys pacients

Els metges han représ concentracions davant la Conselleria de Sanitat per a exigir jornada de 35 hores de dilluns a divendres, topar agendes i limitar pacients. També demanen reforços en urgències i claredat en la productivitat variable.

Benavent sosté que els treballadors zombi eren altres i que ell sí que treballava

Marcos Benavent ha assegurat que no és un 'treballador zombi' i que 'clar que treballava' a l'inici del juí del cas Imelsa. S'enfronta a 6 anys i 6 mesos de presó, mentres les defenses discutixen nul·litats i prescripció.

Pérez Llorca i Barrachina han acordat reforçar la col·laboració per a l’aigua i la sanitat a Castelló

El president de la Generalitat i la presidenta de la Diputació han alineat prioritats per a accelerar el nou Hospital General, garantir el subministrament d'aigua i ordenar infraestructures. El full de ruta inclou incentius al sector ramader jove i la recatalogació de carreteres per a municipis xicotets.

El detingut per la mort del menor a Sueca passarà a disposició judicial el dimarts

L'home que es va entregar a Sueca per la mort d'un menor de 13 anys serà presentat davant el jutge el dimarts. L'autòpsia i totes les hipòtesis continuen obertes.

Camarero demana defendre a Europa el taulell de Castelló per a protegir l’ocupació

Susana Camarero ha reclamat al Govern que s'alie amb Castelló i defenga a Europa al sector tauleller davant la directiva d'emissions, pel seu impacte en costos, competitivitat i ocupació.