Un mort i un ferit en un tiroteig en un institut de Tennessee

Almenys un home ha mort i un agent de policia ha resultat ferit en un tiroteig en un institut de la ciutat de Knoxville, en l’estat de Tennessee, als Estats Units, segons ha informat en les xarxes socials la policia local.

 

En un comunicat, la Policia ha explicat que al voltant de les 15.15 hores local (19.15 hores GMT) va acudir a l’escola de secundària Austin-East Magnet per un tiroteig on hi havia un agent implicat. La investigació continua oberta i es desconeixen encara els detalls.

Segons les dades preliminars de la investigació, les autoritats es van traslladar al lloc davant les informacions que hi havia un individu armat en el centre educatiu, que va obrir foc quan els agents es van aproximar, la qual cosa va causar ferides a un dels efectius de l’ordre.

Bob Thomas, superintendent dels centres educatius del comtat de Knox, ha aclarit en el seu compte de Twitter que l’edifici que alberga l’institut ja ha sigut assegurat i que els estudiants que no es van veure embolicats en l’incident han sigut enviats a casa amb les seues famílies.

El fet es produeix en un moment en el qual s’ha avivat el debat sobre les armes al país, on el president Joe Biden va anunciar ja mesurades d’abast limitat per a atallar la violència i va exigir al Congrés que deixe de tolerar un problema que va descriure com una “vergonya a nivell internacional”.

Dos setmanes després dels tirotejos massius que van deixar 18 morts a Geòrgia i Colorado, Biden va anunciar dijous passat diverses iniciatives per a contindre la violència armada, però va reconéixer que no podrà fer massa pel seu compte si el Congrés no deixa de bloquejar qualsevol intent d’augmentar el control de les pistoles i rifles.
 

Últimes notícies

Setmana de calor extrem a la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió i tempestes seques

Aemet ha alertat que la Comunitat Valenciana afronta una setmana molt adversa a partir de dimecres, amb més de 40 graus, pols en suspensió i tempestes seques a l’interior.

El calor extrem ha causat 114 morts a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol

Les altes temperatures han provocat 114 morts en dotze dies a la Comunitat Valenciana, nou vegades més que en el mateix període de 2025.

L’impacte psicològic i laboral de l’Alzheimer sacseja milers de famílies valencianes

L’Alzheimer obliga molts cuidadors a reduir jornada o deixar la faena, amb un fort cost emocional, econòmic i jurídic per a les famílies.

Una nova nanoteràpia millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Investigadors de l’Incliva i la UPV han desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en reduïx la toxicitat.

Una nova nanoteràpia valenciana millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Un equip d’Incliva i la UPV ha desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en podria reduir la toxicitat.

L’Alzheimer obliga milers de familiars a deixar la faena per una càrrega “devastadora”

Neuròlegs, juristes i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un impacte psicològic, físic i laboral “devastador” en les famílies i reclama més suport institucional i jurídic per als cuidadors.

L’Alzheimer arrasa la vida laboral i emocional de milers de famílies cuidadores

Especialistes en neurologia, dret sanitari i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un efecte psicològic i laboral devastador en les famílies cuidadores i reclamen més suport institucional i un pla integral.

Mor Sam Neill, protagonista de ‘Jurassic Park’, als 78 anys

La família comunica que l'actor ha mort sobtadament a Sydney i recorda que continuava lliure de càncer