15.7 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Un mort i un ferit en un tiroteig en un institut de Tennessee

Almenys un home ha mort i un agent de policia ha resultat ferit en un tiroteig en un institut de la ciutat de Knoxville, en l’estat de Tennessee, als Estats Units, segons ha informat en les xarxes socials la policia local.

 

En un comunicat, la Policia ha explicat que al voltant de les 15.15 hores local (19.15 hores GMT) va acudir a l’escola de secundària Austin-East Magnet per un tiroteig on hi havia un agent implicat. La investigació continua oberta i es desconeixen encara els detalls.

Segons les dades preliminars de la investigació, les autoritats es van traslladar al lloc davant les informacions que hi havia un individu armat en el centre educatiu, que va obrir foc quan els agents es van aproximar, la qual cosa va causar ferides a un dels efectius de l’ordre.

Bob Thomas, superintendent dels centres educatius del comtat de Knox, ha aclarit en el seu compte de Twitter que l’edifici que alberga l’institut ja ha sigut assegurat i que els estudiants que no es van veure embolicats en l’incident han sigut enviats a casa amb les seues famílies.

El fet es produeix en un moment en el qual s’ha avivat el debat sobre les armes al país, on el president Joe Biden va anunciar ja mesurades d’abast limitat per a atallar la violència i va exigir al Congrés que deixe de tolerar un problema que va descriure com una “vergonya a nivell internacional”.

Dos setmanes després dels tirotejos massius que van deixar 18 morts a Geòrgia i Colorado, Biden va anunciar dijous passat diverses iniciatives per a contindre la violència armada, però va reconéixer que no podrà fer massa pel seu compte si el Congrés no deixa de bloquejar qualsevol intent d’augmentar el control de les pistoles i rifles.
 

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.