12.9 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Un mort i un ferit en un tiroteig en un institut de Tennessee

Almenys un home ha mort i un agent de policia ha resultat ferit en un tiroteig en un institut de la ciutat de Knoxville, en l’estat de Tennessee, als Estats Units, segons ha informat en les xarxes socials la policia local.

 

En un comunicat, la Policia ha explicat que al voltant de les 15.15 hores local (19.15 hores GMT) va acudir a l’escola de secundària Austin-East Magnet per un tiroteig on hi havia un agent implicat. La investigació continua oberta i es desconeixen encara els detalls.

Segons les dades preliminars de la investigació, les autoritats es van traslladar al lloc davant les informacions que hi havia un individu armat en el centre educatiu, que va obrir foc quan els agents es van aproximar, la qual cosa va causar ferides a un dels efectius de l’ordre.

Bob Thomas, superintendent dels centres educatius del comtat de Knox, ha aclarit en el seu compte de Twitter que l’edifici que alberga l’institut ja ha sigut assegurat i que els estudiants que no es van veure embolicats en l’incident han sigut enviats a casa amb les seues famílies.

El fet es produeix en un moment en el qual s’ha avivat el debat sobre les armes al país, on el president Joe Biden va anunciar ja mesurades d’abast limitat per a atallar la violència i va exigir al Congrés que deixe de tolerar un problema que va descriure com una “vergonya a nivell internacional”.

Dos setmanes després dels tirotejos massius que van deixar 18 morts a Geòrgia i Colorado, Biden va anunciar dijous passat diverses iniciatives per a contindre la violència armada, però va reconéixer que no podrà fer massa pel seu compte si el Congrés no deixa de bloquejar qualsevol intent d’augmentar el control de les pistoles i rifles.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut el marit de la dona assassinada a Xilxes per infringir l’orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha detingut al marit de la víctima per incomplir una orde que li prohibia acostar-se a 300 metres. Els cossos de la dona i la seua filla de 12 anys van ser trobats amb signes de violència.

Cel poc nuvolós i ratxes molt fortes a l’interior de València este dimecres

Dimecres amb cels poc nuvolosos i ratxes molt fortes de ponent a l'interior de València. El dijous es preveu un descens notable de les màximes, sobretot en el sud i l'interior de Castelló.

Dos actes per la unitat exhibixen les diferències a l’esquerra del PSOE

L'espai a l'esquerra del PSOE celebra dos cites per a reivindicar la unitat, però amb protagonistes i llistes de convidats diferents. Les presències i absències anticipen el pols pel lideratge i la marca.

Comença el ramadà a Espanya: dejuni diürn fins al 19 de març i ruptura amb el iftar

Més de 2,5 milions de musulmans a Espanya comencen este dimecres el ramadà, un mes d'oració, reflexió, caritat i dejuni durant les hores de sol, que es trencarà cada dia amb el iftar.

Detingut el marit de la dona assassinada a Xilxes per infringir una orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha detingut al marit de la dona assassinada al costat de la seua filla de 12 anys a Xilxes per infringir l'orde d'allunyament vigent. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i la Policia Judicial investiga el doble crim.

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.