Un mort i un ferit en un tiroteig en un institut de Tennessee

Almenys un home ha mort i un agent de policia ha resultat ferit en un tiroteig en un institut de la ciutat de Knoxville, en l’estat de Tennessee, als Estats Units, segons ha informat en les xarxes socials la policia local.

 

En un comunicat, la Policia ha explicat que al voltant de les 15.15 hores local (19.15 hores GMT) va acudir a l’escola de secundària Austin-East Magnet per un tiroteig on hi havia un agent implicat. La investigació continua oberta i es desconeixen encara els detalls.

Segons les dades preliminars de la investigació, les autoritats es van traslladar al lloc davant les informacions que hi havia un individu armat en el centre educatiu, que va obrir foc quan els agents es van aproximar, la qual cosa va causar ferides a un dels efectius de l’ordre.

Bob Thomas, superintendent dels centres educatius del comtat de Knox, ha aclarit en el seu compte de Twitter que l’edifici que alberga l’institut ja ha sigut assegurat i que els estudiants que no es van veure embolicats en l’incident han sigut enviats a casa amb les seues famílies.

El fet es produeix en un moment en el qual s’ha avivat el debat sobre les armes al país, on el president Joe Biden va anunciar ja mesurades d’abast limitat per a atallar la violència i va exigir al Congrés que deixe de tolerar un problema que va descriure com una “vergonya a nivell internacional”.

Dos setmanes després dels tirotejos massius que van deixar 18 morts a Geòrgia i Colorado, Biden va anunciar dijous passat diverses iniciatives per a contindre la violència armada, però va reconéixer que no podrà fer massa pel seu compte si el Congrés no deixa de bloquejar qualsevol intent d’augmentar el control de les pistoles i rifles.
 

Últimes notícies

Multa segura si circules amb patinet sense registrar per València a finals de juny

La Policia Local de València farà entre el 22 i el 28 de juny una campanya intensiva per a comprovar que tots els vehicles de mobilitat personal estan inscrits en el registre municipal obligatori.

La nova campanya d’estiu blinda La Devesa del Saler contra els incendis forestals

L’Ajuntament de València ha activat el dispositiu especial d’estiu a La Devesa del Saler, amb més bombers, patrulles mixtes i 11 canons SIDEINFO que es posaran en marxa en dies d’alerta màxima.

El gran somni d’un neuròleg valencià: arribar a curar l’Alzheimer

El neuròleg José Miguel Laínez, reconegut com a Membre d’Honor per la SEN, destaca els avanços que estan transformant el tractament de malalties com l’Alzheimer, el Parkinson o la migraña i alerta sobre la importància de cuidar el cervell i de la falta de neuròlegs.

Oratge estable este dissabte a la Comunitat Valenciana amb més calor i pols en suspensió

Este dissabte l oratge a la Comunitat Valenciana vindrà marcat per cels poc nuvolosos, pols en suspensió i temperatures en ascens, sobretot pel que fa a les mínimes. El vent bufarà del nord-est en la costa i fluix i variable en l interior, i la calor continuarà augmentant diumenge.

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.