Un mort i un ferit en un tiroteig en un institut de Tennessee

Almenys un home ha mort i un agent de policia ha resultat ferit en un tiroteig en un institut de la ciutat de Knoxville, en l’estat de Tennessee, als Estats Units, segons ha informat en les xarxes socials la policia local.

 

En un comunicat, la Policia ha explicat que al voltant de les 15.15 hores local (19.15 hores GMT) va acudir a l’escola de secundària Austin-East Magnet per un tiroteig on hi havia un agent implicat. La investigació continua oberta i es desconeixen encara els detalls.

Segons les dades preliminars de la investigació, les autoritats es van traslladar al lloc davant les informacions que hi havia un individu armat en el centre educatiu, que va obrir foc quan els agents es van aproximar, la qual cosa va causar ferides a un dels efectius de l’ordre.

Bob Thomas, superintendent dels centres educatius del comtat de Knox, ha aclarit en el seu compte de Twitter que l’edifici que alberga l’institut ja ha sigut assegurat i que els estudiants que no es van veure embolicats en l’incident han sigut enviats a casa amb les seues famílies.

El fet es produeix en un moment en el qual s’ha avivat el debat sobre les armes al país, on el president Joe Biden va anunciar ja mesurades d’abast limitat per a atallar la violència i va exigir al Congrés que deixe de tolerar un problema que va descriure com una “vergonya a nivell internacional”.

Dos setmanes després dels tirotejos massius que van deixar 18 morts a Geòrgia i Colorado, Biden va anunciar dijous passat diverses iniciatives per a contindre la violència armada, però va reconéixer que no podrà fer massa pel seu compte si el Congrés no deixa de bloquejar qualsevol intent d’augmentar el control de les pistoles i rifles.
 

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.