La mort de Giovanni, el futbolista amb càncer que emociona a les xarxes socials

 

Giovanni Custodero, futbolista italià

Giovanni Custodero ha mort als 27 anys | Twitter

El passat diumenge 12 de gener les xarxes socials es feien eco de la mort de Giovanni Custodero, un futbolista de 27 anys que tenia des de fa quatre anys un càncer en els ossos. Després de suportar tant de patiment, amb una cama amputada, l’italià es desepedia dels seus el dilluns 6 en una emotiva carta en el seu Instagram abans d’entrar en un coma induït.

 

Després de sis operacions i diferents sessions de quimioteràpia, Giovanni va prendre la decisió de què el sedaren, ja que se sentia incapaç de continuar aguantant el dolor. A pesar de tot, mai va perdre la felicitat i va passar l’últim Nadal rodejat de la seua família i amics, abans de fer efectiva la seua decisió. 

 

Imatge de Giovanni Custodero a Instagram

El futbolista Giovanni Custodero ha mort amb 27 anys | Instagram

 

Les paraules que va publicar en el seu Instagram van recórrer tot el món i les xarxes socials van quedar emocionades davant d’esta carta. I a pesar del to negatiu del missatge i el final que donava a entendre, les paraules de Giovanni sonaven positives. La parella del futbolista, Luana Amati, explicava que «vivia amb un somriure perquè pensava que la vida acabaria amb el primer diagnòstic» i que per a ell «tots els matins eren un regal impagable». El dilluns dia 13 de gener va ser enterrat. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ciao a tutti! Come sempre ci tengo ad essere io a raccontarvi lo sviluppo del mio stato di salute. Negli ultimi post vi avevo accennato che la situazione non è delle migliori.. Ebbene si, eccoci arrivati alla battaglia finale, siamo io e lui, uno dinanzi all’altro.. ed io lo guardo in faccia.. capisco che è forte dell’energia con la quale l’ho nutrito in questi anni, mentre io sono ormai stanco. Ho deciso di trascorrere le feste lontano dai social ma accanto alle persone per me più importanti. Peró, ora che le feste sono finite, ed insieme a loro anche l’ultimo granello di forza che mi restava, ho deciso che non posso continuare a far prevalere il dolore fisico e la sofferenza su ciò che il destino ha in serbo per me. Da domani sarò sedato e potrò alleviare il mio malessere. Per questo voglio per l’ultima volta ringraziarvi per ciò che siete stati, siete e sarete sempre: LA MIA FORZA. Un abbraccio. Gio ‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️Vorrei fare una precisazione rivolgendomi a tutti coloro che stanno scrivendo qualcosa per Giovanni in queste ore. Giovanni è VIVO, sta semplicemente DORMENDO per alleviare tutti i dolori che accusa. Ieri ha voluto rendervi partecipi di questa situazione per ricevere parole di conforto e sostegno, ma per favore abbiate rispetto per la famiglia e per un ragazzo che è TRA NOI!!!

Una publicación compartida de Giovanni Custodero (@cuxstoder) el

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.