19.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

La mort de Giovanni, el futbolista amb càncer que emociona a les xarxes socials

 

Giovanni Custodero, futbolista italià

Giovanni Custodero ha mort als 27 anys | Twitter

El passat diumenge 12 de gener les xarxes socials es feien eco de la mort de Giovanni Custodero, un futbolista de 27 anys que tenia des de fa quatre anys un càncer en els ossos. Després de suportar tant de patiment, amb una cama amputada, l’italià es desepedia dels seus el dilluns 6 en una emotiva carta en el seu Instagram abans d’entrar en un coma induït.

 

Després de sis operacions i diferents sessions de quimioteràpia, Giovanni va prendre la decisió de què el sedaren, ja que se sentia incapaç de continuar aguantant el dolor. A pesar de tot, mai va perdre la felicitat i va passar l’últim Nadal rodejat de la seua família i amics, abans de fer efectiva la seua decisió. 

 

Imatge de Giovanni Custodero a Instagram

El futbolista Giovanni Custodero ha mort amb 27 anys | Instagram

 

Les paraules que va publicar en el seu Instagram van recórrer tot el món i les xarxes socials van quedar emocionades davant d’esta carta. I a pesar del to negatiu del missatge i el final que donava a entendre, les paraules de Giovanni sonaven positives. La parella del futbolista, Luana Amati, explicava que «vivia amb un somriure perquè pensava que la vida acabaria amb el primer diagnòstic» i que per a ell «tots els matins eren un regal impagable». El dilluns dia 13 de gener va ser enterrat. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ciao a tutti! Come sempre ci tengo ad essere io a raccontarvi lo sviluppo del mio stato di salute. Negli ultimi post vi avevo accennato che la situazione non è delle migliori.. Ebbene si, eccoci arrivati alla battaglia finale, siamo io e lui, uno dinanzi all’altro.. ed io lo guardo in faccia.. capisco che è forte dell’energia con la quale l’ho nutrito in questi anni, mentre io sono ormai stanco. Ho deciso di trascorrere le feste lontano dai social ma accanto alle persone per me più importanti. Peró, ora che le feste sono finite, ed insieme a loro anche l’ultimo granello di forza che mi restava, ho deciso che non posso continuare a far prevalere il dolore fisico e la sofferenza su ciò che il destino ha in serbo per me. Da domani sarò sedato e potrò alleviare il mio malessere. Per questo voglio per l’ultima volta ringraziarvi per ciò che siete stati, siete e sarete sempre: LA MIA FORZA. Un abbraccio. Gio ‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️Vorrei fare una precisazione rivolgendomi a tutti coloro che stanno scrivendo qualcosa per Giovanni in queste ore. Giovanni è VIVO, sta semplicemente DORMENDO per alleviare tutti i dolori che accusa. Ieri ha voluto rendervi partecipi di questa situazione per ricevere parole di conforto e sostegno, ma per favore abbiate rispetto per la famiglia e per un ragazzo che è TRA NOI!!!

Una publicación compartida de Giovanni Custodero (@cuxstoder) el

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El jutge ha obert una línia per possible intent d’homicidi en l’espoli a una anciana a València

El jutjat que indaga el suposat espoli del patrimoni d'una dona de 80 anys amb alzheimer ha incorporat una perquisició per temptativa d'homicidi després de detectar-se una substància tòxica en el seu organisme. Els cinc detinguts van quedar en llibertat provisional, quatre d'ells amb mesures cautelars.

Retards en les línies 1 i 2 de Metrovalencia per un senglar en la via

Un senglar ha provocat retards en les línies 1 i 2 de Metrovalencia. Els trens circulen amb velocitat reduïda mentres el Seprona intenta capturar-ho.

Rescaten a un matrimoni després de la solsida del sostre de la seua casa a Elda

Els bombers han rescatat a una parella que ha quedat atrapada en cedir el sostre de la seua vivenda de dos plantes a Elda. Els dos han sigut assistits i traslladats a l'hospital.

Mads Pedersen serà operat el dijous per fractures de clavícula i nina

El danés de Lidl-Trek serà intervingut després de fracturar-se la nina esquerra i la clavícula dreta en una caiguda massiva en la primera etapa de la Volta a la Comunitat Valenciana. L'equip prioritza la seua recuperació i comunicarà el seu retorn més avant.

El València enllaça quatre eliminacions coperes seguides davant equips de Primera a Mestalla

El València va tornar a caure en la Copa del Rei davant un rival de la seua categoria i ja suma quatre eliminacions consecutives a Mestalla. L'última ensopegada va arribar enfront de l'Athletic (1-2), decidit amb un gol en el minut 96.

El Llevant aconseguix 20.948 abonats i frega el seu rècord històric

El club suma 20.948 abonats després de l'última actualització i es queda a 496 del màxim de 2019-20. La millor entrada va ser davant el Barcelona amb 23.415 assistents

Retards en L1 i L2 de Metrovalencia per un senglar en les vies

La presència d'un senglar en les vies entre Burjassot, Entroncament i Campanar ha obligat a reduir la velocitat i ha generat demores en L1 i L2, mentres el Seprona intenta capturar-ho.

Rescaten a un matrimoni atrapat en esfondrar-se el sostre de la seua vivenda a Elda

Un matrimoni ha sigut rescatat després de quedar atrapat per la solsida del sostre de la seua vivenda de dos plantes a Elda. Els dos han sigut traslladats a l'hospital després de la primera assistència.