Un xiquet de 10 anys agredix un àrbitre en un partit de futbol en València

Una pilota de futbol enmig del camp

El xiquet de 10 anys ha sigut sancionat amb 25 partits sense poder jugar  | Pixabay

 

Un xiquet de 10 anys, jugador de l’aleví C de l’equip valencià de futbol 8 de l’Atlètic Vallbonense, ha sigut sancionat amb 25 partits sense jugar per «agredir a l’àrbitre, qui va necessitar assistència mèdica», en un partit que va tindre lloc el passat 8 de desembre del 2019, en el que el rival era el Ciutat de València E. La víctima també era menor d’edat. Els fets es van produir en els vestuaris una volta el partit ja havia acabat.

 

La Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana ha sigut qui ha posat la sanció després d’aplicar l’article 110 del seu Codi disciplinari, que està destinat a agressions contra àrbitres, delegats d’equip i de camp, delegats federatius, directius o autoritats deportives) del seu apartat 1 (agredir a l’àrbitre principal, assistents, quart àrbitre). Concretament, han aplicat el subapartat b: «Privació de llicència, inhabilitació o suspensió per temps de 7 a 12 mesos o de 25 a 48 partits, si la víctima necessitara assistència sanitària». 

 

L’entorn del xiquet considera la sanció un poc excessiva i la mateixa Federació reconeix que és una sanció històrica sense precedents en estes categories, encara que asseguren que s’ha aplicat la mínima. A demés, recorden que la sanció ha sigut tan gran perque els fets es van produir en el vestuari de l’àrbitre i que un adult va intentar amagar el número del jugador per a que no poguera ser identificat.

 

L’Atlètic Vallbonense va compartir una nota el diumenge passat a través de la que expressava «la més forta condemna davant qualsevol acte violent que supose una falta de respecte al col·lectiu arbitral», al mateix temps que recorden que la sanció està recorreguda davant del Tribunal de l’Esport de la Comunitat Valenciana, pel que senyalen que el càstig «no és segur».

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.