Troben el cadàver d’un futbolista australià de 21 anys devorat pels taurons

Eric Birighitti

Eric Birighitti ha mort devorat pels taurons | Twitter

Dol en el món del futbol per la mort d’un futbolista australià de només 21 anys. Eric Birighitti, que havia guanyat el premi nacional la temporada 2016-2017 i havia jugat amb els Hasting Broncos de Nova York, ha mort durant les seues vacacions en la regió de Twilight Beach, en Austràlia.

 

El que ha commocionat a la societat ha sigut la terrible forma en la que ha perdut la vida esta jove promesa del futbol australià. Birighitti es trobava per una zona de roques el passat 2 de gener quan el corrent de la mar se l’endugué cap a dins i tres taurons blancs el van devorar fins que va morir.

 

Els amics que estaven amb ell en el moment dels fets van intentar salvar-lo, però es van donar compte de què no estava dins de les seues possibilitats i van avisar als servicis d’emergències, que van trobar el seu cos poc després. A demés, estaven buscant a un altre home que havia sigut atacat pels mateixos animals.

 

L’equip nord-americà a on havia jugat una temporada, el Hasting Broncos, ha emés un comunicat a on ha lamentat el terrible succés: «Et trobarem a faltar. Els nostres pensaments estan amb la família». A demés, han sigut molts els comentaris de condol que ha rebut la seua última foto publicada en Instagram, a on felicitava els Nadal.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Guàrdia Civil investiga a 45 persones per fraus en exàmens de trànsit i conduir sense permís

La Guàrdia Civil ha investigat a 45 persones en la Comunitat Valenciana per suplantació en la prova teòrica, ús de dispositius per a copiar i conducció amb el permís sense vigència.

Guitarricadelafuente enlluerna a Nova York amb ‘Spanish Leather’ en l’inici del seu gira pels EUA

Primera nit en The Bowery Ballroom amb entrades esgotades i una versió enriquida de 'Spanish Leather' que va fer cantar i ballar a la sala. L'artista va alternar intimisme i eufòria amb arranjaments electrònics i proximitat constant amb el públic.

Febrer s’acomiada en la Comunitat Valenciana amb més núvols, possible pluja i màximes a la baixa

El cap de setmana arriba amb més nuvolositat i amb precipitacions puntuals en el sud de València i nord d'Alacant. Les màximes baixaran, més a l'interior el dissabte, amb vents de l'est i nord-est.

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.