Troben el cadàver d’un futbolista australià de 21 anys devorat pels taurons

Eric Birighitti

Eric Birighitti ha mort devorat pels taurons | Twitter

Dol en el món del futbol per la mort d’un futbolista australià de només 21 anys. Eric Birighitti, que havia guanyat el premi nacional la temporada 2016-2017 i havia jugat amb els Hasting Broncos de Nova York, ha mort durant les seues vacacions en la regió de Twilight Beach, en Austràlia.

 

El que ha commocionat a la societat ha sigut la terrible forma en la que ha perdut la vida esta jove promesa del futbol australià. Birighitti es trobava per una zona de roques el passat 2 de gener quan el corrent de la mar se l’endugué cap a dins i tres taurons blancs el van devorar fins que va morir.

 

Els amics que estaven amb ell en el moment dels fets van intentar salvar-lo, però es van donar compte de què no estava dins de les seues possibilitats i van avisar als servicis d’emergències, que van trobar el seu cos poc després. A demés, estaven buscant a un altre home que havia sigut atacat pels mateixos animals.

 

L’equip nord-americà a on havia jugat una temporada, el Hasting Broncos, ha emés un comunicat a on ha lamentat el terrible succés: «Et trobarem a faltar. Els nostres pensaments estan amb la família». A demés, han sigut molts els comentaris de condol que ha rebut la seua última foto publicada en Instagram, a on felicitava els Nadal.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.

El Port de València reobri després del tancament per ratxes de vent

El Port de València ha reobert després d'un tancament marítim per ratxes de vent a primera hora. La normalitat s'ha recuperat a les 14.33, amb obertura parcial prèvia a les 09.24.