Troben el cadàver d’un futbolista australià de 21 anys devorat pels taurons

Eric Birighitti

Eric Birighitti ha mort devorat pels taurons | Twitter

Dol en el món del futbol per la mort d’un futbolista australià de només 21 anys. Eric Birighitti, que havia guanyat el premi nacional la temporada 2016-2017 i havia jugat amb els Hasting Broncos de Nova York, ha mort durant les seues vacacions en la regió de Twilight Beach, en Austràlia.

 

El que ha commocionat a la societat ha sigut la terrible forma en la que ha perdut la vida esta jove promesa del futbol australià. Birighitti es trobava per una zona de roques el passat 2 de gener quan el corrent de la mar se l’endugué cap a dins i tres taurons blancs el van devorar fins que va morir.

 

Els amics que estaven amb ell en el moment dels fets van intentar salvar-lo, però es van donar compte de què no estava dins de les seues possibilitats i van avisar als servicis d’emergències, que van trobar el seu cos poc després. A demés, estaven buscant a un altre home que havia sigut atacat pels mateixos animals.

 

L’equip nord-americà a on havia jugat una temporada, el Hasting Broncos, ha emés un comunicat a on ha lamentat el terrible succés: «Et trobarem a faltar. Els nostres pensaments estan amb la família». A demés, han sigut molts els comentaris de condol que ha rebut la seua última foto publicada en Instagram, a on felicitava els Nadal.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.