Troben el cadàver d’un futbolista australià de 21 anys devorat pels taurons

Eric Birighitti

Eric Birighitti ha mort devorat pels taurons | Twitter

Dol en el món del futbol per la mort d’un futbolista australià de només 21 anys. Eric Birighitti, que havia guanyat el premi nacional la temporada 2016-2017 i havia jugat amb els Hasting Broncos de Nova York, ha mort durant les seues vacacions en la regió de Twilight Beach, en Austràlia.

 

El que ha commocionat a la societat ha sigut la terrible forma en la que ha perdut la vida esta jove promesa del futbol australià. Birighitti es trobava per una zona de roques el passat 2 de gener quan el corrent de la mar se l’endugué cap a dins i tres taurons blancs el van devorar fins que va morir.

 

Els amics que estaven amb ell en el moment dels fets van intentar salvar-lo, però es van donar compte de què no estava dins de les seues possibilitats i van avisar als servicis d’emergències, que van trobar el seu cos poc després. A demés, estaven buscant a un altre home que havia sigut atacat pels mateixos animals.

 

L’equip nord-americà a on havia jugat una temporada, el Hasting Broncos, ha emés un comunicat a on ha lamentat el terrible succés: «Et trobarem a faltar. Els nostres pensaments estan amb la família». A demés, han sigut molts els comentaris de condol que ha rebut la seua última foto publicada en Instagram, a on felicitava els Nadal.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.