Troben el cadàver d’un futbolista australià de 21 anys devorat pels taurons

Eric Birighitti

Eric Birighitti ha mort devorat pels taurons | Twitter

Dol en el món del futbol per la mort d’un futbolista australià de només 21 anys. Eric Birighitti, que havia guanyat el premi nacional la temporada 2016-2017 i havia jugat amb els Hasting Broncos de Nova York, ha mort durant les seues vacacions en la regió de Twilight Beach, en Austràlia.

 

El que ha commocionat a la societat ha sigut la terrible forma en la que ha perdut la vida esta jove promesa del futbol australià. Birighitti es trobava per una zona de roques el passat 2 de gener quan el corrent de la mar se l’endugué cap a dins i tres taurons blancs el van devorar fins que va morir.

 

Els amics que estaven amb ell en el moment dels fets van intentar salvar-lo, però es van donar compte de què no estava dins de les seues possibilitats i van avisar als servicis d’emergències, que van trobar el seu cos poc després. A demés, estaven buscant a un altre home que havia sigut atacat pels mateixos animals.

 

L’equip nord-americà a on havia jugat una temporada, el Hasting Broncos, ha emés un comunicat a on ha lamentat el terrible succés: «Et trobarem a faltar. Els nostres pensaments estan amb la família». A demés, han sigut molts els comentaris de condol que ha rebut la seua última foto publicada en Instagram, a on felicitava els Nadal.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.