Mor per coronavirus una xica d’Elx de 20 anys amb patologies prèvies

 

Una xica de 20 anys d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), s’ha sumat a la trista llista de morts pel coronavirus i ens recorda a tots que el virus no coneix d’edats.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, la mort d’esta xica d’Elx ha sigut comunicada per la germanor de la ‘Flagelación y Gloria’, de la que formava part de la seua banda de cornetes i tambors; i a la Germanor de ‘Pasión y Mercede’.  La xica tenia una patologia prèvia que s’ha vist agreujada a causa del Covid-19, portant-la a este trist desenllaç.

 

A demés, la jove de 20 anys era estudiant i secretària d’Integració i discapacitat de Noves Generacions del Partit Popular. Els dos col·lectius han lamentat hui la pèrdua de la xica d’Elx. Els jóvens del Partit Popular han lamentat la defunció, que s’ha comunicat al portaveu municipal, Pablo Ruz, en el transcurs del ple.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un Raig llançat rep a un Llevant urgit per puntuar

El Llamp encadena sis partits sense perdre i es mesura el dilluns (21.00) a un Llevant penúltim, que necessita sumar per a acostar-se a la salvació després de l'ensopegada de l'Elx.

La falla Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una figura de 'Onírica'. L'elecció tanca els indults i precedix al veredicte infantil.

Diego Ventura reafirma a València el seu lideratge en el rejoneo

El rellonejador sevillà va tallar dos orelles en la matinal de Falles i va eixir a coll després de dos faenes de precisió i ajust. Cartagena i Vicens van quedar molt per davall.

35 intervencions pel vent a València fins a les 16.00, amb caigudes de branques, antenes i tanques

Els bombers han atés 27 avisos a la ciutat i 8 a la província pel vent, amb ratxes de fins a 103 km/h i avisos taronja i groc.

València es rendix a la mascletà que obri la Setmana Gran de les Falles 2026

La Pirotècnia Valenciana de Llanera de Ranes ha inaugurat la Setmana Gran amb un tret trepidant que ha dibuixat la bandera d'Espanya i la Senyera. La jornada, seguida des del balcó per Sara García, ha tancat amb un terratrémol final i 66 assistències de Creu Roja.

Les entitats culturals valencianes ja poden optar a les ajudes d’Europa Creativa

La convocatòria d'Europa Creativa està oberta fins al 5 de maig de 2026 per a projectes culturals transnacionals. Inclou dos categories i sol·licitud en línia.

Acte vandàlic en la Falla Plaça Prado de Gandia: destrossen diversos ninots i roben peces

La Falla Plaça Prado de Gandia ha denunciat un acte vandàlic durant la nit de la plantà que ha deixat diversos ninots danyats i peces sostretes. La comissió ha demanat respecte i civisme.

València es rendix al color, el ritme i el soroll de la mascletà que obri la Setmana Fallera

Pirotècnia Valenciana ha inaugurat la Setmana Fallera 2026 amb una mascletà trepidant en la plaça de l'Ajuntament. Sara García i autoritats han destacat el 'terratrémol' final i el joc de colors amb les banderes de fum.