17.3 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Investiguen la mort d’una xica amb un dispar en el cap en Torrevieja

 

Agents de la Guàrdia Civil investiguen la mort d’una xica de 26 anys amb un dispar en el cap en una urbanització de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), segons han informat fonts pròximes a la investigació.

 

Els fets s’han produït cap a les 22.00 hores d’este dimarts, quan la Guàrdia Civil va tindre coneixement d’un possible homicidi en una urbanització de Torrevieja i fins al lloc es va traslladar una patrulla.

 

Els agents, a la seua arribada, van trobar el cos sense vida d’una xica al costat d’un bon grapat de sang. La víctima, de 26 anys, presentava un dispar en el cap.

Últimes notícies

Valenciaport obri el Port de Gandia a la ciutat amb una reurbanització de 6,8 milions

Valenciaport i l'Ajuntament de Gandia impulsen una reurbanització de 24.987 m² i 6,8 milions per a obrir el port a la ciutat amb passejos, zones verdes i ombra. La licitació arrancarà en breu i la comissió municipal abordarà abans de cap d'any l'ús dels embulls.

La grip puja un 144% i la covid cau un 80% en la Comunitat Valenciana

La vigilància de la setmana 46 mostra un fort repunt de la grip i un descens acusat de la COVID-19, amb el VRS també a l'alça. La incidència total d'IRA ha augmentat.

Vox supedita el seu suport a Pérez Llorca al discurs d’investidura en Les Corts

Vox va deixar en l'aire el seu suport al candidat del PP, Juanfran Pérez Llorca, i el va condicionar al que expose en el debat d'investidura d'este dijous en Les Corts.

Mor un ancià de 89 anys atropellat a Algemesí i el conductor és detingut

Un home de 89 anys ha mort després de ser atropellat a Algemesí. El conductor, que va continuar circulant amb un camió xicotet, ha sigut detingut a Alaquàs.

Ratxes de fins a 72 km/h activen avisos i mobilitzen als bombers en la Comunitat Valenciana

Ratxes de fins a 72 km/h activen avisos taronja i groc en la Comunitat Valenciana. Bombers atenen caigudes i sanejaments a València; sense incidents a Alacant i Castelló.

Detingut a Castelló un jove que robava joies fent-se passar per inversor

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a un jove de 24 anys per sostraure joies en diverses botigues després de simular alt poder adquisitiu i inversions a l'estranger. La investigació continua oberta i s'han recuperat quatre peces i part dels diners.

Alacant tanca parcs i castells i reforça la protecció del Betlem Gegant pel vent

L'Ajuntament d'Alacant ha activat el pla d'emergència per ratxes superiors a 70 km/h. Es tanquen parcs i castells i s'amplien els perímetres del Betlem Gegant i els Àngels.

La gigafactoria de PowerCo a Sagunt acaba el primer bloc i produirà en 2026

PowerCo tancarà abans de cap d'any l'obra del primer bloc de la seua planta de cel·les a Sagunt i iniciarà la instal·lació de sales blanques. Manté setembre de 2026 per a l'arrancada productiva i avança el segon bloc amb una inversió total de 3.000 milions.