18.3 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Detingut per mostrar els seus genitals a quatre menors en Sant Joan d’Alacant

 

Els agents de la Policia Local de Sant Joan d’Alacant, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), han detingut a un home de 41 anys per un presumpte delicte d’exhibicionisme davant de quatre menors, després de mostrar els seus genitals a quatre xiquetes d’entre dos i onze anys. El sospitós va amenaçar amb soltar al seu gos per a que mossegara a les xiquetes i al seu pare i després va amenaçar amb ell als agents.

 

Els fets han ocorregut este divendres, en l’avinguda de Niça de la platja, a on un home de nacionalitat britànica ha denunciat cap a les 15.30 hores que una persona estava ensenyant els seus genitals a les seues quatre filles menors, d’entre onze i dos anys, i que en cridar-li l’atenció havia amenaçat amb soltar el gos que portava per a que els mossegara.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

La Policia Local ha desplegat un dispositiu amb la descripció que va facilitar el denunciant, alertant de què el sospitós anava acompanyat d’una dona, i finalment ha sigut localitzat en l’avinguda de Benidorm.

 

Els gos ha quedat a càrrec de la protectora d’animals

Els agents li han donat l’alt i li han sol·licitat la identificació, preguntant-los pels fets. El sospitós ha adoptat una actitud nerviosa, ha intentat fugir i ha asustat als agents amb el gos.

 

Els agents de Policia Local han tornat a sol·licitar-li identificació i li han indicat que no anaven a permetre que el seu gos els mossegara, moment en el què l’home va intentar fugir. Finalment, els policies han usat el seu taser per a evitar que el gos els atacara i per a immobilitzar a esta persona.

 

De la mateixa, quan els agents han conseguit detindre a este home, el gos, que portava la dona que acompanyava a l’individu, ha tornat a intentar atacar-los. Els agents han immobilitzat al gos, que ha quedat a càrrec de la protectora d’animals.

Últimes notícies

Compromís denuncia abandó i degradació del Jardí del Túria de València

Compromís ha denunciat la deterioració del Jardí del Túria i acusa el govern municipal d'ajornar el manteniment a 2027 i de privatitzar-lo amb un contracte de 35 milions.

L’oposició enlletgix 15 mesos sense víctimes de la dana en Les Corts i el PP promet accelerar les compareixences

PSOE i Compromís critiquen que les víctimes de la dana no hagen sigut escoltades en Les Corts després de 15 mesos. El PP assegura que no han sigut vetades i que podrien acudir al febrer; Vox carrega contra el PSOE i exigix responsabilitats.

La jutgessa rebutja ampliar la investigació sobre els missatges de l’excap de gabinet de Mazón

La magistrada ha denegat ampliar l'anàlisi del mòbil de José Manuel Cuenca sol·licitat per l'acusació popular Mai Més València. La perquisició es delimita a xats amb càrrecs i a missatges del 29 d'octubre de 2024 relacionats amb l'emergència.

El TSJCV ha confirmat l’absolució de la cuidadora acusada de saquejar els comptes d’una major

L'alt tribunal valencià ha desestimat el recurs de l'acusació particular, al qual es va adherir la Fiscalia, i ha ratificat l'absolució per falta de prova de càrrec.

Barcala ordena investigar l’adjudicació de vivendes públiques en La Condomina

Luis Barcala ha obert un expedient d'aclariment sobre l'adjudicació d'una promoció pública en La Condomina i ha avisat d'acudir a Fiscalia davant sospites.

L’avís groc per vent es manté divendres i dissabte en diverses zones de la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat este dijous l'avís groc per ratxes de fins a 80 km/h a l'interior i el litoral sud de València. L'alerta continuarà el divendres i el dissabte en diferents punts, amb trams de costa d'Alacant baix onatge de 3 metres.

L’Elx prepara la visita del Barcelona amb cinc baixes i dos retorns

L'Elx s'ha exercitat amb cinc absències per a preparar la visita del Barcelona. Tornen Chust i Bigas; Febas és baixa per sanció i pot debutar Lucas Cepeda.

Baldoví refreda un front comú i reivindica l’obediència valenciana de Compromís

Baldoví ha afirmat que Compromís està disposat a dialogar, però ha subratllat que no hi ha res sobre la taula. Respon així a la proposta de Rufián d'un espai comú.