Detingut per mostrar els seus genitals a quatre menors en Sant Joan d’Alacant

 

Els agents de la Policia Local de Sant Joan d’Alacant, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), han detingut a un home de 41 anys per un presumpte delicte d’exhibicionisme davant de quatre menors, després de mostrar els seus genitals a quatre xiquetes d’entre dos i onze anys. El sospitós va amenaçar amb soltar al seu gos per a que mossegara a les xiquetes i al seu pare i després va amenaçar amb ell als agents.

 

Els fets han ocorregut este divendres, en l’avinguda de Niça de la platja, a on un home de nacionalitat britànica ha denunciat cap a les 15.30 hores que una persona estava ensenyant els seus genitals a les seues quatre filles menors, d’entre onze i dos anys, i que en cridar-li l’atenció havia amenaçat amb soltar el gos que portava per a que els mossegara.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

La Policia Local ha desplegat un dispositiu amb la descripció que va facilitar el denunciant, alertant de què el sospitós anava acompanyat d’una dona, i finalment ha sigut localitzat en l’avinguda de Benidorm.

 

Els gos ha quedat a càrrec de la protectora d’animals

Els agents li han donat l’alt i li han sol·licitat la identificació, preguntant-los pels fets. El sospitós ha adoptat una actitud nerviosa, ha intentat fugir i ha asustat als agents amb el gos.

 

Els agents de Policia Local han tornat a sol·licitar-li identificació i li han indicat que no anaven a permetre que el seu gos els mossegara, moment en el què l’home va intentar fugir. Finalment, els policies han usat el seu taser per a evitar que el gos els atacara i per a immobilitzar a esta persona.

 

De la mateixa, quan els agents han conseguit detindre a este home, el gos, que portava la dona que acompanyava a l’individu, ha tornat a intentar atacar-los. Els agents han immobilitzat al gos, que ha quedat a càrrec de la protectora d’animals.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Diana Morant alerta que el pacte PP-Vox a Extremadura repetix el model valencià que, afirma, va costar vides

Diana Morant advertix que el pacte de govern entre PP i Vox a Extremadura reproduïx el model aplicat en la Comunitat Valenciana, que, segons denúncia, va costar vides pel negacionismo davant la dana i les emergències.

Mónica Oltra alerta de democràcies indefenses davant el poder econòmic i prepara el seu retorn a l’alcaldia de València

Mónica Oltra denuncia que les democràcies estan cada vegada més indefenses enfront del poder econòmic i defén el seu retorn a la política local malgrat afrontar un juí pendent.

Detingudes 42 persones a València per 46 estafes del fill en dificultats

La Policia Nacional ha arrestat a València a 42 persones acusades de 46 estafes del fill en dificultats en tota Espanya, amb un botí de 221.477 euros i part dels diners ja bloquejats.

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.