12.9 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Detingut per mostrar els seus genitals a quatre menors en Sant Joan d’Alacant

 

Els agents de la Policia Local de Sant Joan d’Alacant, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), han detingut a un home de 41 anys per un presumpte delicte d’exhibicionisme davant de quatre menors, després de mostrar els seus genitals a quatre xiquetes d’entre dos i onze anys. El sospitós va amenaçar amb soltar al seu gos per a que mossegara a les xiquetes i al seu pare i després va amenaçar amb ell als agents.

 

Els fets han ocorregut este divendres, en l’avinguda de Niça de la platja, a on un home de nacionalitat britànica ha denunciat cap a les 15.30 hores que una persona estava ensenyant els seus genitals a les seues quatre filles menors, d’entre onze i dos anys, i que en cridar-li l’atenció havia amenaçat amb soltar el gos que portava per a que els mossegara.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

La Policia Local ha desplegat un dispositiu amb la descripció que va facilitar el denunciant, alertant de què el sospitós anava acompanyat d’una dona, i finalment ha sigut localitzat en l’avinguda de Benidorm.

 

Els gos ha quedat a càrrec de la protectora d’animals

Els agents li han donat l’alt i li han sol·licitat la identificació, preguntant-los pels fets. El sospitós ha adoptat una actitud nerviosa, ha intentat fugir i ha asustat als agents amb el gos.

 

Els agents de Policia Local han tornat a sol·licitar-li identificació i li han indicat que no anaven a permetre que el seu gos els mossegara, moment en el què l’home va intentar fugir. Finalment, els policies han usat el seu taser per a evitar que el gos els atacara i per a immobilitzar a esta persona.

 

De la mateixa, quan els agents han conseguit detindre a este home, el gos, que portava la dona que acompanyava a l’individu, ha tornat a intentar atacar-los. Els agents han immobilitzat al gos, que ha quedat a càrrec de la protectora d’animals.

Últimes notícies

Una dona atesa després d’un incendi amb explosió de gas en una vivenda de Bocairent

Una explosió de gas ha provocat un incendi en una vivenda de Bocairent i una dona ha sigut atesa. S'han mobilitzat bombers de València i Alacant i no hi ha hagut propagació.

El Govern exposa a les pedanies del sud de València el pla de resiliència enfront d’inundacions

El Govern ha exposat a veïns de Forn de Alcedo, Castellar-Oliveral i La Torre el Pla de Millora de la Resiliència enfront d'inundacions, amb 530 milions d'inversió. Ahir es va aprovar licitar per 3,8 milions la redacció de deu projectes amb desviaments al nou llit del Túria i millores de drenatge en infraestructures.

Raúl Fernández lidera els primers test de 2026 de MotoGP a Cheste

Raúl Fernández ha encapçalat el primer test de 2026 a Cheste amb un 1.29.373. La jornada, de set hores, ha deixat debuts, molt de rodatge i poques incidències.

La Generalitat al·lega que no pot recuperar el llistat de personal que va rebre alertes de premsa del 29-O

La Generalitat sosté que no és tècnicament possible reconstruir el llistat d'empleats que van rebre les alertes de premsa els dies 28 i 29 d'octubre. L'administració remitent les alertes rebudes, però afirma que no pot identificar a tots els subscriptors d'eixes dates.

La Fiscalia secunda transcriure les comunicacions per ràdio del CCE del 29 d’octubre

La Fiscalia recolza la petició d'Intersindical Valenciana per a transcriure i obtindre còpia de les comunicacions per ràdio del CCE del 29-O i suggerix delimitar la franja horària.

Sergio de Larrea es va mostrar ‘súper tranquil’ després de tres descartes i va confiar en més oportunitats

El base de València Basket va relativitzar les seues tres descartes per decisió tècnica, va assegurar no tindre problemes físics i va confiar que arribaran més oportunitats.

Sergio García posposa la seua final de temporada per a jugar el Saudita Internacional de Riad

El castellonenc disputarà des del dimecres el Saudita Internacional del circuit asiàtic i retarda el tancament del seu any competitiu després de l'Obert d'Espanya. Va perdre la targeta del DP World Tour al no complir el mínim de tornejos.

Camps demana un congrés del PPCV amb ‘un militant, un vot’ per a renovar la direcció

El portaveu del projecte de Francisco Camps, José Miguel Tolosa, ha reclamat un congrés del PPCV amb 'un militant, un vot' per a elegir la nova direcció després de l'anunci sobre Carlos Mazón. La proposta pretén obrir un debat d'idees i reforçar la legitimitat interna.