Detingut per mostrar els seus genitals a quatre menors en Sant Joan d’Alacant

 

Els agents de la Policia Local de Sant Joan d’Alacant, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), han detingut a un home de 41 anys per un presumpte delicte d’exhibicionisme davant de quatre menors, després de mostrar els seus genitals a quatre xiquetes d’entre dos i onze anys. El sospitós va amenaçar amb soltar al seu gos per a que mossegara a les xiquetes i al seu pare i després va amenaçar amb ell als agents.

 

Els fets han ocorregut este divendres, en l’avinguda de Niça de la platja, a on un home de nacionalitat britànica ha denunciat cap a les 15.30 hores que una persona estava ensenyant els seus genitals a les seues quatre filles menors, d’entre onze i dos anys, i que en cridar-li l’atenció havia amenaçat amb soltar el gos que portava per a que els mossegara.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

La Policia Local ha desplegat un dispositiu amb la descripció que va facilitar el denunciant, alertant de què el sospitós anava acompanyat d’una dona, i finalment ha sigut localitzat en l’avinguda de Benidorm.

 

Els gos ha quedat a càrrec de la protectora d’animals

Els agents li han donat l’alt i li han sol·licitat la identificació, preguntant-los pels fets. El sospitós ha adoptat una actitud nerviosa, ha intentat fugir i ha asustat als agents amb el gos.

 

Els agents de Policia Local han tornat a sol·licitar-li identificació i li han indicat que no anaven a permetre que el seu gos els mossegara, moment en el què l’home va intentar fugir. Finalment, els policies han usat el seu taser per a evitar que el gos els atacara i per a immobilitzar a esta persona.

 

De la mateixa, quan els agents han conseguit detindre a este home, el gos, que portava la dona que acompanyava a l’individu, ha tornat a intentar atacar-los. Els agents han immobilitzat al gos, que ha quedat a càrrec de la protectora d’animals.

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.