Detingut per mostrar els seus genitals a quatre menors en Sant Joan d’Alacant

 

Els agents de la Policia Local de Sant Joan d’Alacant, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), han detingut a un home de 41 anys per un presumpte delicte d’exhibicionisme davant de quatre menors, després de mostrar els seus genitals a quatre xiquetes d’entre dos i onze anys. El sospitós va amenaçar amb soltar al seu gos per a que mossegara a les xiquetes i al seu pare i després va amenaçar amb ell als agents.

 

Els fets han ocorregut este divendres, en l’avinguda de Niça de la platja, a on un home de nacionalitat britànica ha denunciat cap a les 15.30 hores que una persona estava ensenyant els seus genitals a les seues quatre filles menors, d’entre onze i dos anys, i que en cridar-li l’atenció havia amenaçat amb soltar el gos que portava per a que els mossegara.

Anuncios

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

La Policia Local ha desplegat un dispositiu amb la descripció que va facilitar el denunciant, alertant de què el sospitós anava acompanyat d’una dona, i finalment ha sigut localitzat en l’avinguda de Benidorm.

 

Els gos ha quedat a càrrec de la protectora d’animals

Els agents li han donat l’alt i li han sol·licitat la identificació, preguntant-los pels fets. El sospitós ha adoptat una actitud nerviosa, ha intentat fugir i ha asustat als agents amb el gos.

 

Els agents de Policia Local han tornat a sol·licitar-li identificació i li han indicat que no anaven a permetre que el seu gos els mossegara, moment en el què l’home va intentar fugir. Finalment, els policies han usat el seu taser per a evitar que el gos els atacara i per a immobilitzar a esta persona.

 

De la mateixa, quan els agents han conseguit detindre a este home, el gos, que portava la dona que acompanyava a l’individu, ha tornat a intentar atacar-los. Els agents han immobilitzat al gos, que ha quedat a càrrec de la protectora d’animals.

Anuncios

Últimes notícies

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.

Pérez Llorca reivindica el cooperativisme valencià com a motor d’ocupació i solidaritat

Pérez Llorca subratlla en els Premis Pepe Miquel el paper estratègic del cooperativisme valencià en la creació d'ocupació i en la construcció d'una societat més justa i solidària.

CCOO veu en la possible entrada de Geely en Ford Almussafes una opció estratègica condicionada a l’ocupació

CCOO PV valora amb prudència el possible desembarcament de Geely en la planta de Ford Almussafes i el veu com una oportunitat estratègica sempre que es blinden l'ocupació i les condicions laborals.

El Circuit Ricardo Tormo i la VIU llancen la primera Càtedra Motorsport a Espanya

El Circuit Ricardo Tormo i la Universitat Internacional de València creen la Càtedra Motorsport, un projecte pioner a Espanya que unix seguretat viària, rendiment i salut en l'esport de motor.

Hosbec rebutja la taxa turística i exigix millor finançament i infraestructures

El president de Hosbec critica la taxa turística per no resoldre la saturació ni finançar els servicis públics i reclama un millor finançament autonòmic i inversions en infraestructures clau per al turisme valencià.

Simulacre per a comprovar el sistema ÉS-Alert a l’entorn de la central nuclear de Cofrentes

Protecció Civil i Delegació del Govern realitzaran el 13 de maig un simulacre del sistema ÉS-Alert en la Zona I del PENVA de Cofrentes per a comprovar la seua cobertura i funcionament en un radi de 10 quilòmetres.

PP i Vox bloquegen en Les Corts una comissió sobre els cribratges de càncer de mama

PP i Vox rebutgen crear una comissió d'investigació en Les Corts sobre els cribratges de càncer de mama en la Comunitat Valenciana, proposta pel PSPV i recolzada per Compromís.