Un motorista detingut per anar borratxo per dins del carril bici en Alacant

Ejemplo de shortcode con estilo
  La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha denunciat esta nit de dimecres a un conductor d’una moto per un presumpte delicte contra la seguretat viària quan circulava per dins del carril bici del carrer del Pintor Lorenzo Casanova i donar positiu en les proves d’alcoholèmia, obligant els ciclistes […]

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha denunciat esta nit de dimecres a un conductor d’una moto per un presumpte delicte contra la seguretat viària quan circulava per dins del carril bici del carrer del Pintor Lorenzo Casanova i donar positiu en les proves d’alcoholèmia, obligant els ciclistes a eixir del carril per a evitar ser atropellats.

 

Segons fonts de Seguretat els fets han passat cap a les 22.30 hores, quan una patrulla de Policia Local adscrita al Servici Nocturn, ha interceptat a una moto, ja que el conductor circulava pel carril-bici posant en perill als usuaris d’este.

 

El conductor de la moto presentava símptomes d’haver consumit alcohol, pel que va ser sotmés a les pertinents proves d’alcoholèmia per la Policia Local, donant un resultat positiu, i sent denunciat per un presumpte delicte contra la seguretat viària i la moto ha sigut retirada al dipòsit municipal.

Últimes notícies

El Valencia CF posarà a mitja asta la bandera del CD Tenerife

El Valencia CF retrà homenatge a Jesús de Miguel durant el partit davant del Real Madrid. La bandera del CD Tenerife onejarà a mitja asta i hi haurà diversos gestos de record.

Vox iniciarà la campanya a Madrid i la tancarà a València

Vox començarà la campanya de les generals del 29N a Madrid el 13 de novembre i la tancarà a València el dia 27.

La dimissió de Óscar Puente marca la resposta a l’accident d’Urda

Arcadi España ha defensat la dimissió de Óscar Puente després de l’accident ferroviari d’Urda i ha destacat la necessitat de recuperar la confiança en el tren.

Arcadi España alerta pels 3.669 milions valencians

Arcadi España sosté que un govern de PP i Vox no aprovaria un nou model de finançament ni aportaria 3.669 milions a la Comunitat Valenciana.

La desena jornada de Tercera Federación intensifica la lluita per l’ascens

Huit equips estan separats per dos punts en la lluita pels llocs de promoció. La jornada es disputa dissabte 7 i diumenge, amb duels directes per l’ascens i la permanència.

Vinícius es perdrà el duel de Mestalla per la seua sanció

Vinícius no jugarà dissabte a Mestalla perquè complirà el quart i últim partit de sanció. L’expulsió de 2025 i els episodis anteriors mantenen viva la seua relació conflictiva amb l’estadi.

La campanya de Fran Sol per a la família de Jesús de Miguel frega els 100.000 euros

La iniciativa per a ajudar la família de Jesús de Miguel s’acosta als 100.000 euros i aspira a arribar als 110.000. Prop d’un miler de persones hi han col·laborat.

La Tercera Federación, més igualada que mai en el grup VI

Huit equips del grup VI estan separats per només dos punts, mentre el Villarreal C lidera amb huit victòries en nou jornades.