8.9 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Un motorista ferit en xocar amb un cotxe en la CV-820, en Monforte del Cid

CV-820 en Monforte del Cid, en el Vinalopó Mitjà (Alacant)

L’accident s’ha produït en el quilòmetre 18 de la CV-820 | Google Maps

 

Este dilluns de vesprada, cap a les sis i mitja, s’ha produït un accident de trànsit en la CV-280,  a l’altura de Monforte del Cid, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant). El succés s’ha produït en el quilòmetre 18 d’esta via i s’han vist implicats un cotxe i una moto.

 

Fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat han informat que, a conseqüència del xoc, el motorista, de 58 anys, ha resultat ferit. Fins al lloc dels fets, s’han traslladat dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que han atés al ferit.

 

El motorista ha patit politraumatisme, amb diferents fractures, i, després de què l’equip mèdic li fera diferents maniobres d’estabilització i immobilització, l’home ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari d’Alacant en una de les ambulàncies de suport vital avançat.

Últimes notícies

L’amo del Ventorro fixa l’horari: Mazón va arribar abans de les 14.30 i va eixir entre les 18.30 i les 19.00

En la seua declaració com a testimoni, el propietari del Ventorro ha assegurat que Carlos Mazón va arribar entre les 14.15 i les 14.30 i va eixir entre les 18.30 i les 19.00 el dia de la DANA. Ha indicat que el president va acudir sense escorta i va menjar en un reservat de la primera planta, no completament tancat, i que recorda l'hora perquè el personal es va anar sobre les 18.10 i ell va revisar factures

Els metges que investiguen oferixen millor assistència clínica, segons experts

Un fòrum en el Col·legi de Metges d'Alacant ha destacat que l'activitat investigadora millora els resultats en consulta i ha anunciat noves ajudes i beques.

El cap de setmana deixarà vent fort, gelades i fred en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana portarà vent del nord-oest amb ratxes molt fortes en el nord de Castelló, gelades a l'interior i temperatures baixes. El diumenge es preveu una recuperació de les màximes, més marcada en el terç nord i en el litoral nord d'Alacant.

Pérez Llorca declara hui davant la jutgessa de la DANA per les seues crides amb Pradas i Mazón

El candidat a rellevar a Carlos Mazón atesta a Catarroja pels seus contactes telefònics durant la DANA. La jutgessa analitza el procés de decisions en el Cecopi.

El PSPV convocarà un Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant

El PSPV-PSOE convocarà el seu Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant per a abordar la crisi oberta després de la dimissió de Carlos Mazón. El partit exigirà eleccions i acusa PP i Vox de decidir el relleu 'furtant la voluntat democràtica'.

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.