Un motorista ferit en xocar amb un cotxe en la CV-820, en Monforte del Cid

CV-820 en Monforte del Cid, en el Vinalopó Mitjà (Alacant)

L’accident s’ha produït en el quilòmetre 18 de la CV-820 | Google Maps

 

Este dilluns de vesprada, cap a les sis i mitja, s’ha produït un accident de trànsit en la CV-280,  a l’altura de Monforte del Cid, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant). El succés s’ha produït en el quilòmetre 18 d’esta via i s’han vist implicats un cotxe i una moto.

 

Fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat han informat que, a conseqüència del xoc, el motorista, de 58 anys, ha resultat ferit. Fins al lloc dels fets, s’han traslladat dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que han atés al ferit.

 

El motorista ha patit politraumatisme, amb diferents fractures, i, després de què l’equip mèdic li fera diferents maniobres d’estabilització i immobilització, l’home ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari d’Alacant en una de les ambulàncies de suport vital avançat.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.