35 C
València
Dimarts, 1 juliol, 2025

Motorista ferit en xocar contra un cotxe en Orba

Imatge d’una moto accidentada | Cedida.

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Un home ha resultat ferit este diumenge quan la moto que conduïa ha xocat contra un cotxe en el terme municipal d’Orba, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), segons ha informat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

L’incident ha passat cap e les 09.45 hores d’este diumenge, en la carretera d’Orba a l’altura de la carretera del Portet, a on un cotxe i una moto ha col·lidit, en una zona de curves prou tancades.

 

Emergències ha mobilitzat fins al lloc una ambulància Suport Vital Bàsic i una altra del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) que ha traslladat al motorista, un home de 63 anys, a l’Hospital de Dénia. L’home presentava múltiples fractures, segons les mateixes fonts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Calendari laboral de la Comunitat Valenciana 2026: 12 dies festius oficials i no recuperables

La Comunitat Valenciana ha aprovat el seu calendari laboral per a 2026 amb 12 dies festius oficials, retribuïts i no recuperables, a més de dos jornades de festa local a determinar.

Tècnics indiquen que les obres en el barranc de Poio podrien haver mitigat l’impacte de la DANA a València

Especialistes subratllen que les obres planejades en el barranc de Poio haurien disminuït l'abast de les inundacions causades per la DANA d'octubre, que va provocar nombroses víctimes i danys a València.

Bernabé destaca l’actuació del PSOE davant el cas Santos Cerdán i demana que actue la Justícia

Pilar Bernabé, delegada del Govern a València, afirma que el PSOE va prendre mesures contra Santos Cerdán abans que la justícia intervinguera i subratlla la importància que s'aplique la llei.

Comencen les obres de rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar a València després de 16 mesos del desastre

Arranquen les obres de rehabilitació de l'edifici de Campanar que va ser devastat per un incendi al febrer de 2024; les obres duraran prop de 18 mesos i compten amb un pressupost superior a 20 milions d'euros.

Consell destaca la falta de coordinació amb el Govern per a la reconstrucció després de la DANA a València

La vicepresidenta del Consell, Susana Camarero, critica la difícil coordinació amb el Govern central per a dur a terme el Pla Endavant, essencial per a la reconstrucció després de la DANA a València a causa de la crisi política del Govern central.

Es registra un sisme de 2,7 a Almussafes i dos tremolors més a Silla

Un terratrémol de magnitud 2,7 sacseja Almussafes i dos tremolors menors de 2,1 i 1,9 se senten a Silla, sense causar danys ni ferits.

El Consell impulsa l’educació amb la creació de dos nous CEIP a Alacant i Orihuela

El Consell aprova la creació de dos nous col·legis d'educació infantil i primària a Alacant i Orihuela per a ampliar 900 places escolars davant la creixent demanda.

Detingut a Torrevieja per gravar a dones en el vestuari femení d’un gimnàs

Un home de 30 anys ha sigut arrestat a Torrevieja per gravar a dones en el vestuari femení d'un centre esportiu local, amb dos denúncies presentades.