17.5 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Multat l’amo d’un restaurant per ocultar als seus clients en arribar la policia en Elx

Policia Local Elx discover

Imatge d’arxiu | Ajuntament d’Elx

 

La Policia Local d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha sancionat a l’amo d’un restaurant per tindre clients dins i que va tractar d’obstaculitzar la labor d’inspecció ocultant als comensals que, no obstant això, van ser identificats pels agents quan van voler tornar a les seues cases.

 

La intervenció es va saldar amb 17 actes de denúncia per desobediència i trencament de les mesures sanitàries per la Covid-19, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Els fets van tindre lloc este divendres, cap a les 15.20 hores, quan alguns veïns pròxims a un restaurant situat fora del nucli urbà van advertir sobre la presència en els últims dies de vehicles fora del local, mal estacionats i que dificultaven el pas d’altres automòbils. A demés, els residents van comunicar a la policia haver vist a numerosos clients consumir menjar dins de l’establiment.

 

Davant l’alerta veïnal, una patrulla es va dirigir al lloc per a comprovar la situació i es van adonar d’una forta olor de menjar i del soroll de persones dins, per això van cridar a la porta del negoci en reiterades ocasions.

 

Va demanar la presència d’un advocat

No obstant això, després de 20 minutos d’espera, una persona va eixir per a indicar que el titular de l’activitat els atendria en breu, però no va ser fins a les 17.50 hores quan va fer acte de presència un advocat, a requeriment del gerent de l’establiment, per a entrevistar-se amb els agents.

 

Seguidament, la dotació policial va fer una inspecció rutinària del local i va recopilar algunes infraccions a la normativa bàsica relatives a seguretat, consum i higiene de diferent gravetat.

 

Segons informa la Policia Local, el gerent va obstruir la inspecció i va ocultar als comensals, però van ser identificats quan van voler tornar a les seues cases. L’amo del local ha sigut denunciat per falta de col·laboració en la inspecció i per l’incompliment de mesures sanitàries i higièniques bàsiques i extraordinàries.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.