Multat l’amo d’un restaurant per ocultar als seus clients en arribar la policia en Elx

Policia Local Elx discover

Imatge d’arxiu | Ajuntament d’Elx

 

La Policia Local d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha sancionat a l’amo d’un restaurant per tindre clients dins i que va tractar d’obstaculitzar la labor d’inspecció ocultant als comensals que, no obstant això, van ser identificats pels agents quan van voler tornar a les seues cases.

 

La intervenció es va saldar amb 17 actes de denúncia per desobediència i trencament de les mesures sanitàries per la Covid-19, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Els fets van tindre lloc este divendres, cap a les 15.20 hores, quan alguns veïns pròxims a un restaurant situat fora del nucli urbà van advertir sobre la presència en els últims dies de vehicles fora del local, mal estacionats i que dificultaven el pas d’altres automòbils. A demés, els residents van comunicar a la policia haver vist a numerosos clients consumir menjar dins de l’establiment.

 

Davant l’alerta veïnal, una patrulla es va dirigir al lloc per a comprovar la situació i es van adonar d’una forta olor de menjar i del soroll de persones dins, per això van cridar a la porta del negoci en reiterades ocasions.

 

Va demanar la presència d’un advocat

No obstant això, després de 20 minutos d’espera, una persona va eixir per a indicar que el titular de l’activitat els atendria en breu, però no va ser fins a les 17.50 hores quan va fer acte de presència un advocat, a requeriment del gerent de l’establiment, per a entrevistar-se amb els agents.

 

Seguidament, la dotació policial va fer una inspecció rutinària del local i va recopilar algunes infraccions a la normativa bàsica relatives a seguretat, consum i higiene de diferent gravetat.

 

Segons informa la Policia Local, el gerent va obstruir la inspecció i va ocultar als comensals, però van ser identificats quan van voler tornar a les seues cases. L’amo del local ha sigut denunciat per falta de col·laboració en la inspecció i per l’incompliment de mesures sanitàries i higièniques bàsiques i extraordinàries.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.