Multat l’amo d’un restaurant per ocultar als seus clients en arribar la policia en Elx

Policia Local Elx discover

Imatge d’arxiu | Ajuntament d’Elx

 

La Policia Local d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha sancionat a l’amo d’un restaurant per tindre clients dins i que va tractar d’obstaculitzar la labor d’inspecció ocultant als comensals que, no obstant això, van ser identificats pels agents quan van voler tornar a les seues cases.

 

La intervenció es va saldar amb 17 actes de denúncia per desobediència i trencament de les mesures sanitàries per la Covid-19, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Els fets van tindre lloc este divendres, cap a les 15.20 hores, quan alguns veïns pròxims a un restaurant situat fora del nucli urbà van advertir sobre la presència en els últims dies de vehicles fora del local, mal estacionats i que dificultaven el pas d’altres automòbils. A demés, els residents van comunicar a la policia haver vist a numerosos clients consumir menjar dins de l’establiment.

 

Davant l’alerta veïnal, una patrulla es va dirigir al lloc per a comprovar la situació i es van adonar d’una forta olor de menjar i del soroll de persones dins, per això van cridar a la porta del negoci en reiterades ocasions.

 

Va demanar la presència d’un advocat

No obstant això, després de 20 minutos d’espera, una persona va eixir per a indicar que el titular de l’activitat els atendria en breu, però no va ser fins a les 17.50 hores quan va fer acte de presència un advocat, a requeriment del gerent de l’establiment, per a entrevistar-se amb els agents.

 

Seguidament, la dotació policial va fer una inspecció rutinària del local i va recopilar algunes infraccions a la normativa bàsica relatives a seguretat, consum i higiene de diferent gravetat.

 

Segons informa la Policia Local, el gerent va obstruir la inspecció i va ocultar als comensals, però van ser identificats quan van voler tornar a les seues cases. L’amo del local ha sigut denunciat per falta de col·laboració en la inspecció i per l’incompliment de mesures sanitàries i higièniques bàsiques i extraordinàries.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.