Multat l’amo d’un restaurant per ocultar als seus clients en arribar la policia en Elx

Policia Local Elx discover

Imatge d’arxiu | Ajuntament d’Elx

 

La Policia Local d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha sancionat a l’amo d’un restaurant per tindre clients dins i que va tractar d’obstaculitzar la labor d’inspecció ocultant als comensals que, no obstant això, van ser identificats pels agents quan van voler tornar a les seues cases.

 

La intervenció es va saldar amb 17 actes de denúncia per desobediència i trencament de les mesures sanitàries per la Covid-19, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Els fets van tindre lloc este divendres, cap a les 15.20 hores, quan alguns veïns pròxims a un restaurant situat fora del nucli urbà van advertir sobre la presència en els últims dies de vehicles fora del local, mal estacionats i que dificultaven el pas d’altres automòbils. A demés, els residents van comunicar a la policia haver vist a numerosos clients consumir menjar dins de l’establiment.

 

Davant l’alerta veïnal, una patrulla es va dirigir al lloc per a comprovar la situació i es van adonar d’una forta olor de menjar i del soroll de persones dins, per això van cridar a la porta del negoci en reiterades ocasions.

 

Va demanar la presència d’un advocat

No obstant això, després de 20 minutos d’espera, una persona va eixir per a indicar que el titular de l’activitat els atendria en breu, però no va ser fins a les 17.50 hores quan va fer acte de presència un advocat, a requeriment del gerent de l’establiment, per a entrevistar-se amb els agents.

 

Seguidament, la dotació policial va fer una inspecció rutinària del local i va recopilar algunes infraccions a la normativa bàsica relatives a seguretat, consum i higiene de diferent gravetat.

 

Segons informa la Policia Local, el gerent va obstruir la inspecció i va ocultar als comensals, però van ser identificats quan van voler tornar a les seues cases. L’amo del local ha sigut denunciat per falta de col·laboració en la inspecció i per l’incompliment de mesures sanitàries i higièniques bàsiques i extraordinàries.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.