Multat per pixar des d’un balcó als clients de la terrassa d’un bar en Alacant

Alacant

Els fets s’han produït en el número 28 del passeig de l’Esplanada | Google Maps

 

Este dimarts, sobre les 18.00 hores, els agents de la Policia Local d’Alacant han sancionat a un xic per pixar des d’un àtic d’un edifici als clients que estaven assentats en una terrassa del passeig de l’Esplanada.

 

Segons explica ‘Información’, els fets s’han produït en una terrassa ubicada en el número 28 d’este passeig. Els responsables de l’establiment han alertat a les autoritats de què un veí de la zona havia pixat des d’un balcó damunt dels seus clients.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A través de preguntes als veïns, els agents han pogut trobar al responsable i li han posat una multa per pixar en el carrer. 

 

La Policia Local d’Alacant ha imposat, des de l’inici de la fase 1, un total de sis denúncies per incomplir les mesures de seguretat en les terrasses. D’esta manera, este dimarts les autoritats han sancionat a quatre bars situats en els barris de Sant Antoni, de les Carolines i en el centre de la ciutat.

 

Els incompliments poden comportar als establiments la revocació automàtica de l’autorització per a tindre una terrassa i sancions que van dels 601 als 30.000 euros.

Últimes notícies

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.