Multat per pixar des d’un balcó als clients de la terrassa d’un bar en Alacant

Alacant

Els fets s’han produït en el número 28 del passeig de l’Esplanada | Google Maps

 

Este dimarts, sobre les 18.00 hores, els agents de la Policia Local d’Alacant han sancionat a un xic per pixar des d’un àtic d’un edifici als clients que estaven assentats en una terrassa del passeig de l’Esplanada.

 

Segons explica ‘Información’, els fets s’han produït en una terrassa ubicada en el número 28 d’este passeig. Els responsables de l’establiment han alertat a les autoritats de què un veí de la zona havia pixat des d’un balcó damunt dels seus clients.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A través de preguntes als veïns, els agents han pogut trobar al responsable i li han posat una multa per pixar en el carrer. 

 

La Policia Local d’Alacant ha imposat, des de l’inici de la fase 1, un total de sis denúncies per incomplir les mesures de seguretat en les terrasses. D’esta manera, este dimarts les autoritats han sancionat a quatre bars situats en els barris de Sant Antoni, de les Carolines i en el centre de la ciutat.

 

Els incompliments poden comportar als establiments la revocació automàtica de l’autorització per a tindre una terrassa i sancions que van dels 601 als 30.000 euros.

Últimes notícies

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.

Els Premis Rei Jaume I reconeixen avanços en economia de gènere, fotònica i biomedicina

La 38 edició dels Premis Rei Jaume I reconeix investigacions capdavanteres en economia de gènere, fotònica, canvi climàtic, biomedicina, noves tecnologies, empresa i salut pública, amb set guardons dotats amb 100.000 euros cada un.

Docents bloquegen accessos al Palau en protesta durant els premis Rei Jaume I

Diversos grups de docents en vaga indefinida han bloquejat els principals accessos a la plaça de Manises, enfront del Palau de la Generalitat, coincidint amb l'acte de proclamació dels premis Rei Jaume I 2026.

El Marató bp Castelló fixa data per a 2027 i llança les inscripcions

El Marató bp Castelló se celebrarà el 14 de febrer de 2027 i ja ha obert inscripcions per a la seua 17a edició, avalada per la Road Race Label de World Athletics.

València Basket obri a casa els quarts davant un Bilbao en ratxa

València Basket inicia en el Roig Arena la seua eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa davant un Surne Bilbao Basket perillós, en bona dinàmica i amb recent precedent ajustat en el mateix escenari.

Mig centenar de docents passa la nit acampat en la plaça de la Verge de València

Uns 50 docents mantenen una acampada amb 31 botigues en la plaça de la Verge de València en plena quarta setmana de vaga indefinida per a exigir a Educació voluntat negociadora.