Multat per pixar des d’un balcó als clients de la terrassa d’un bar en Alacant

Alacant

Els fets s’han produït en el número 28 del passeig de l’Esplanada | Google Maps

 

Este dimarts, sobre les 18.00 hores, els agents de la Policia Local d’Alacant han sancionat a un xic per pixar des d’un àtic d’un edifici als clients que estaven assentats en una terrassa del passeig de l’Esplanada.

 

Segons explica ‘Información’, els fets s’han produït en una terrassa ubicada en el número 28 d’este passeig. Els responsables de l’establiment han alertat a les autoritats de què un veí de la zona havia pixat des d’un balcó damunt dels seus clients.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A través de preguntes als veïns, els agents han pogut trobar al responsable i li han posat una multa per pixar en el carrer. 

 

La Policia Local d’Alacant ha imposat, des de l’inici de la fase 1, un total de sis denúncies per incomplir les mesures de seguretat en les terrasses. D’esta manera, este dimarts les autoritats han sancionat a quatre bars situats en els barris de Sant Antoni, de les Carolines i en el centre de la ciutat.

 

Els incompliments poden comportar als establiments la revocació automàtica de l’autorització per a tindre una terrassa i sancions que van dels 601 als 30.000 euros.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.