Multat per pixar des d’un balcó als clients de la terrassa d’un bar en Alacant

Alacant

Els fets s’han produït en el número 28 del passeig de l’Esplanada | Google Maps

 

Este dimarts, sobre les 18.00 hores, els agents de la Policia Local d’Alacant han sancionat a un xic per pixar des d’un àtic d’un edifici als clients que estaven assentats en una terrassa del passeig de l’Esplanada.

 

Segons explica ‘Información’, els fets s’han produït en una terrassa ubicada en el número 28 d’este passeig. Els responsables de l’establiment han alertat a les autoritats de què un veí de la zona havia pixat des d’un balcó damunt dels seus clients.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A través de preguntes als veïns, els agents han pogut trobar al responsable i li han posat una multa per pixar en el carrer. 

 

La Policia Local d’Alacant ha imposat, des de l’inici de la fase 1, un total de sis denúncies per incomplir les mesures de seguretat en les terrasses. D’esta manera, este dimarts les autoritats han sancionat a quatre bars situats en els barris de Sant Antoni, de les Carolines i en el centre de la ciutat.

 

Els incompliments poden comportar als establiments la revocació automàtica de l’autorització per a tindre una terrassa i sancions que van dels 601 als 30.000 euros.

Últimes notícies

CaixaBank guanya 3.203 milions fins a juny per l’impuls del negoci bancari

CaixaBank ha tancat el primer semestre amb un benefici de 3.203 milions d’euros, un 8,5 % més, gràcies al creixement del negoci bancari i dels ingressos per servicis, amb la morositat i la solvència sota control.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua descontrolat però amb menys confinaments

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta este dimecres la cinquena jornada sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades i 10.000 persones desallotjades, encara que s’han alçat alguns confinaments.

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.
FILMOTECA D'ESTIU