Multat per pixar des d’un balcó als clients de la terrassa d’un bar en Alacant

Alacant

Els fets s’han produït en el número 28 del passeig de l’Esplanada | Google Maps

 

Este dimarts, sobre les 18.00 hores, els agents de la Policia Local d’Alacant han sancionat a un xic per pixar des d’un àtic d’un edifici als clients que estaven assentats en una terrassa del passeig de l’Esplanada.

 

Segons explica ‘Información’, els fets s’han produït en una terrassa ubicada en el número 28 d’este passeig. Els responsables de l’establiment han alertat a les autoritats de què un veí de la zona havia pixat des d’un balcó damunt dels seus clients.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A través de preguntes als veïns, els agents han pogut trobar al responsable i li han posat una multa per pixar en el carrer. 

 

La Policia Local d’Alacant ha imposat, des de l’inici de la fase 1, un total de sis denúncies per incomplir les mesures de seguretat en les terrasses. D’esta manera, este dimarts les autoritats han sancionat a quatre bars situats en els barris de Sant Antoni, de les Carolines i en el centre de la ciutat.

 

Els incompliments poden comportar als establiments la revocació automàtica de l’autorització per a tindre una terrassa i sancions que van dels 601 als 30.000 euros.

Últimes notícies

Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots

Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.

Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia

Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.

Dos treballadors d’un pub d’Alacant, detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor i a una jove

Dos treballadors d’un pub d’Alacant han sigut detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor de 17 anys i a una jove de 18, segons la Policia Nacional.

Chiva tanca la piscina municipal per fems a l’aigua en plena onada de calor

L’Ajuntament de Chiva ha tancat dimecres i dijous la piscina municipal després de detectar fems flotant i revisa la qualitat de l’aigua abans de reobrir.

Elx es convertix en capital del curt amb 71 projeccions i un homenatge a Kiti Mánver

El Festival Internacional de Cine Independiente de Elche celebra del 10 al 17 de juliol la seua 49a edició amb 71 curtmetratges de 63 països i un homenatge a l’actriu Kiti Mánver, que rebrà la Palmera de Plata.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.