10.3 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Multat per pixar des d’un balcó als clients de la terrassa d’un bar en Alacant

Alacant

Els fets s’han produït en el número 28 del passeig de l’Esplanada | Google Maps

 

Este dimarts, sobre les 18.00 hores, els agents de la Policia Local d’Alacant han sancionat a un xic per pixar des d’un àtic d’un edifici als clients que estaven assentats en una terrassa del passeig de l’Esplanada.

 

Segons explica ‘Información’, els fets s’han produït en una terrassa ubicada en el número 28 d’este passeig. Els responsables de l’establiment han alertat a les autoritats de què un veí de la zona havia pixat des d’un balcó damunt dels seus clients.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A través de preguntes als veïns, els agents han pogut trobar al responsable i li han posat una multa per pixar en el carrer. 

 

La Policia Local d’Alacant ha imposat, des de l’inici de la fase 1, un total de sis denúncies per incomplir les mesures de seguretat en les terrasses. D’esta manera, este dimarts les autoritats han sancionat a quatre bars situats en els barris de Sant Antoni, de les Carolines i en el centre de la ciutat.

 

Els incompliments poden comportar als establiments la revocació automàtica de l’autorització per a tindre una terrassa i sancions que van dels 601 als 30.000 euros.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PP exigix la dimissió de Marlaska per ‘incompetent’

Carmen Fúnez ha demanat l'eixida de Grande-Marlaska pel cas del DAO i per falta de control en el seu Ministeri. També ha criticat immigració i sanitat.

Alerta per salsa brava Martínez amb possibles al·lergògens no declarats en cinc comunitats

La AESAN ha informat de la comercialització d'una salsa brava de la marca Martínez que podria contindre al·lergògens no declarats. També s'han detectat sis salses picants amb sulfits sense indicar en l'etiqueta.

Sole Giménez presenta ‘Ésser humà’, primer avançament del seu nou projecte

Sole Giménez ha anunciat el llançament de 'Ésser humà', primer avanç d'un projecte de cançons inèdites previst per a primavera. El tema reivindica empatia i cures, i arriba amb videoclip i gira.

Cap de setmana solejat i primaveral, amb temperatures fins a 10 graus per damunt del normal

Després de la borrasca Pedro, el vent i el temporal marítim remeten i s'imposa l'anticicló: jornades solejades, ambient temperat i nits fredes. El diumenge se superaran els 18 °C en àmplies zones i hi haurà calitja a Canàries.

Dissabte d’estabilitat: pugen les temperatures, cels buidats i sense pluges

El temps estable s'imposa en península, Balears i Canàries, sense precipitacions. Les màximes repunten en muntanyes del nord-est i a les illes orientals.

Baskonia sobreviu a l’empenyiment del Tenerife (91-81) i torna a semifinals

El Baskonia va manar tot el partit, va veure evaporar-se una renda de 16 i va resistir l'empat de Tenerife per a segellar el 91-81. Forrest va liderar amb 21 i Kurucs i Howard van decidir

El MACA inaugura ‘Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]’ amb obres dels 70 a 2025

El MACA obri este divendres la retrospectiva 'Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]', amb peces dels anys 70 a 2025, moltes inèdites, oberta fins al 17 de maig. La mostra centra el focus en sèries recents inspirades en Sempere i en el diàleg entre línia, llum i espai.

El Palau de la Música llança MOSTRA365 amb activitats i jornades de cinema tot l’any

El Palau de la Música acollirà MOSTRA365, una agenda estable de cinema amb propostes pedagògiques, divulgatives i interdisciplinàries de febrer a desembre. Hi haurà sessions a la Sala Rodrigo per 6 euros.