Troben a Nerea, de 15 anys, desapareguda en Elx

 

ACTUALITZAT a les 21.35 hores. Nerea Tornos Martínez, la menor desapareguda en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), este dijous, ha sigut localitzada en bon estat esta vesprada, segons han informat des de l’Associació SOS Desapareguts, qui ha desactivat l’alerta.

 

 

No l’havien vista des del dijous

Familiars i amics busquen desesperats a Nerea Tornos Martínez, una menor de 15 anys desapareguda en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant). L’Associació ‘SOS Desapareguts’ ha informat de la desaparició a través de les seues xarxes socials.

 

Nerea, que mesura 1,55 metres, és de complexió prima, monyo ros i ulls blaus, va ser vista per última volta este dijous, 21 de maig. Si es té qualsevol informació sobre la menor, es pot traslladar a través dels telèfons 642 650 775 i 649 952 957, a través de correu electrònic a l’adreça sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es o directament a les autoritats.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Últimes notícies

Castro afronta davant el Betis el partit decisiu per a la permanència del Llevant

Luís Castro reconeix que el Llevant arriba a l'escenari que desitjava, depenent de si mateix davant el Betis per a certificar la permanència, i exigix al seu equip màxima concentració.

El València es juga la Conference davant un Barcelona ja campió

El València necessita guanyar a un Barcelona ja sense objectius i esperar les ensopegades de Getafe i Raig per a aconseguir la plaça de Lliga Conferència en l'última jornada.

Morant acusa a Pérez Llorca d’absentar-se de la crisi educativa i compara la seua actitud amb la de Mazón en la dana

Diana Morant retrau a Juanfran Pérez Llorca que no s'implique en la vaga del professorat i li critica per no revertir beneficis fiscals ni subvencions, mentres exigix explicacions pel cas de les vivendes públiques dels Naus a Alacant.

Set de cada deu directives valencianes treballen en empreses liderades per dones

Quasi el 70% de les empresàries i directives de la Comunitat Valenciana desenrotllen la seua carrera en companyies encapçalades per dones, un entorn que impulsa noves oportunitats i referents femenins.

Un milió d’euros per a modernitzar el regadiu del nispro a Callosa d’en Sarrià

El Govern destina un milió d'euros a implantar tecnologia de reg de precisió en els cultius de nispro i alvocat de Callosa d'en Sarrià, amb l'objectiu d'optimitzar l'ús de l'aigua i reforçar la sostenibilitat del camp valencià.

Morant qüestiona la Justícia per no citar a Mazón ni com investigat ni com a testimoni per la DANA

Diana Morant critica que la Justícia no cite a Carlos Mazón ni com investigat ni com a testimoni per la DANA d'octubre de 2024 i es pregunta si eixa decisió suposa impunitat.

Girona i Elx es juguen la salvació en una final a vida o mort en Montilivi

Girona i Elx arriben a l'última jornada de LaLiga obligats a puntuar en Montilivi per a seguir en Primera: als locals només els val guanyar i als il·licitans els n'hi ha prou amb empatar.