Nombrosos detinguts per la Policia Nacional per tràfic de drogues a Paterna i Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han realitzat cinc operacions policials contra el tràfic de drogues a València, Gandia, Torrent i Paterna. Han sigut arrestades 17 persones i realitzats 19 registres. En total s’han confiscat 25.668 grams de marihuana, 688 grams d’haixix, 203,5 grams de cocaïna, 19 grams d’heroïna i 24.204 €.  

  

Agents de la Policia Nacional han detingut a Paterna a quatre persones, dos dones i dos homes, de 35 i 58 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues, després de desmantellar dos punts de venda de substància estupefaent a la menuda. Els policies van realitzar tres registres domiciliaris on van intervindre 126 grams de, pel que sembla, cocaïna, 148 grams de, pel que sembla, haixix, uns 800 grams de, pel que sembla, marihuana, 4.245 euros, dos bàscules, dos telèfons mòbils, un matxet i diversa documentació. 

  

Les investigacions es van iniciar fa quatre mesos quan els policies van tindre coneixement que en un domicili de Paterna es podrien estar venent substancies estupefaents. Durant les investigacions, els agents van establir diversos dispositius de vigilància en els voltants del domicili i en el transcurs dels mateixos van realitzar diverses actes de confiscació de substància estupefaent, principalment de, pel que sembla, cocaïna.

  

Continuant amb les investigacions, els policies van esbrinar la identitat de l’habitant del domicili, així com que aquesta acudia amb assiduïtat al domicili d’un altre dels sospitosos.

 

Un dels detinguts amb antecedents policials

  

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van esbrinar la identitat de la resta dels sospitosos, i van realitzar tres entrades i registres domiciliaris on van intervindre 126 grams de, pel que sembla, cocaïna, 148 grams de, pel que sembla, haixix, uns 800 grams de, pel que sembla, marihuana, 4.245 euros, dos bàscules, dos telèfons mòbils, un matxet i diversa documentació. 

 

Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, tres han passat a disposició judicial, i un després de ser escoltat en declaració va ser posat en llibertat no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’Autoritat Judicial quan per a això fóra requerit. 

 

Una dona detinguda a Torrent com a responsable de venda de droga

  

Agents de la Policia Nacional ha detingut a Torrent a una dona de 36 anys, d’origen espanyola com a presumpta autora d’un delicte de tràfic de drogues. En el registre del seu domicili en el qual vivia amb els seus tres fills menors se li va localitzar cocaïna, marihuana i haixix.

  

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents sobre la possible existència d’un domicili de la localitat en el qual es podria estar distribuint substàncies psicotròpiques. Els agents van localitzar el domicili i van esbrinar que en el mateix vivia una dona amb els seus tres fills menors.

    

Els policies van realitzar un registre en el domicili de la dona, responsable de les vendes, i van intervindre 482,7 grams de haixix, repartits en sis peces; 25,5 grams de cocaïna, 250 grams de, pel que sembla, marihuana en cabdells i picada, 4.329 euros, quatre bàscules de precisió, tres ganivets de grans dimensions amb restes de substàncies, plàstics retallats, bossetes i tancaments hermètics, utilitzats per a la preparació de les dosis, un grinder i papers amb anotacions.

  

Els agents, després de les comprovacions oportunes, van detindre a la sospitosa com a presumpta autora d’un delicte de tràfic de drogues.

 

Últimes notícies

Milers de persones omplin València el 9 d’Octubre per defensar la identitat valenciana i l’escola pública

La manifestació unitària del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València per reivindicar la identitat valenciana, la llengua, l’escola pública, la vivenda i una millor financiació, en una jornada massiva i sense incidents.

De la Fuente veu en Mestalla l’escenari ideal per a l’últim partit de la selecció

Luis de la Fuente ha defensat a València que Mestalla aculla un últim partit de la selecció espanyola abans del seu tancament, previsiblement amb uns quarts de final de la Lliga de Nacions. El seleccionador s’ha mostrat emocionat pel suport rebut i ha reivindicat els valors personals en la formació dels jóvens futbolistes.

Mestalla s’apunta per a acollir els quarts de la Nations League i la seua gran despedida

La RFEF vol que el partit de quarts de final de la Nations League es jugue a Mestalla com a últim gran duel abans del trasllat al Nou Mestalla. La decisió es prendrà entre el 25 i el 29 de març.

Tres ferits lleus per la caiguda d’una farola en un acte amb Luis de la Fuente a València

Tres persones han resultat ferides lleus en caure una farola sobre el públic durant una visita de Luis de la Fuente a un mural de la selecció a Monteolivet, València. La Policia i una ambulància han atés ràpidament els afectats.

Suspenen la gala pirotècnica de diumenge a València per la inseguretat a la plaça

El sector pirotècnic ha decidit cancel·lar l’espectacle inaugural del festival internacional de focs artificials d’este diumenge a la plaça de l’Ajuntament de València per la falta de garanties de seguretat derivades de l’acampada pel dret a la vivenda.

Milers de persones omplin València en una Processó Cívica tranquil·la i sense incidents

La Processó Cívica de la Senyera del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València amb normalitat i sense incidents destacats, en una jornada marcada per la convivència amb l’acampada pel dret a la vivenda i la suspensió de la mascletà.

Pérez Llorca encapçalarà la delegació valenciana en el primer míting electoral de Feijóo a Madrid

Juanfran Pérez Llorca liderarà este dissabte la delegació del PPCV que viatjarà a Madrid per a donar suport a Alberto Núñez Feijóo en el seu primer míting electoral de precampanya, amb una àmplia mobilització de militants i simpatitzants valencians.

L’inici del pont del Pilar ja col·lapsa diverses carreteres valencianes

L’arrancada del pont del Pilar ha deixat ja trànsit molt intens en les principals eixides i accessos de València, Castelló i Alacant, especialment a l’AP-7, l’A-3 i l’A-7, segons la DGT. Diversos accidents en altres punts d’Espanya, inclòs un a Gandia, empitjoren la situació viària.