Nombrosos detinguts per la Policia Nacional per tràfic de drogues a Paterna i Torrent

Ejemplo de shortcode con estilo
  Agents de la Policia Nacional han realitzat cinc operacions policials contra el tràfic de drogues a València, Gandia, Torrent i Paterna. Han sigut arrestades 17 persones i realitzats 19 registres. En total s’han confiscat 25.668 grams de marihuana, 688 grams d’haixix, 203,5 grams de cocaïna, 19 grams d’heroïna i 24.204 €.      Agents […]

 

Agents de la Policia Nacional han realitzat cinc operacions policials contra el tràfic de drogues a València, Gandia, Torrent i Paterna. Han sigut arrestades 17 persones i realitzats 19 registres. En total s’han confiscat 25.668 grams de marihuana, 688 grams d’haixix, 203,5 grams de cocaïna, 19 grams d’heroïna i 24.204 €.  

  

Agents de la Policia Nacional han detingut a Paterna a quatre persones, dos dones i dos homes, de 35 i 58 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues, després de desmantellar dos punts de venda de substància estupefaent a la menuda. Els policies van realitzar tres registres domiciliaris on van intervindre 126 grams de, pel que sembla, cocaïna, 148 grams de, pel que sembla, haixix, uns 800 grams de, pel que sembla, marihuana, 4.245 euros, dos bàscules, dos telèfons mòbils, un matxet i diversa documentació. 

  

Les investigacions es van iniciar fa quatre mesos quan els policies van tindre coneixement que en un domicili de Paterna es podrien estar venent substancies estupefaents. Durant les investigacions, els agents van establir diversos dispositius de vigilància en els voltants del domicili i en el transcurs dels mateixos van realitzar diverses actes de confiscació de substància estupefaent, principalment de, pel que sembla, cocaïna.

  

Continuant amb les investigacions, els policies van esbrinar la identitat de l’habitant del domicili, així com que aquesta acudia amb assiduïtat al domicili d’un altre dels sospitosos.

 

Un dels detinguts amb antecedents policials

  

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van esbrinar la identitat de la resta dels sospitosos, i van realitzar tres entrades i registres domiciliaris on van intervindre 126 grams de, pel que sembla, cocaïna, 148 grams de, pel que sembla, haixix, uns 800 grams de, pel que sembla, marihuana, 4.245 euros, dos bàscules, dos telèfons mòbils, un matxet i diversa documentació. 

 

Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, tres han passat a disposició judicial, i un després de ser escoltat en declaració va ser posat en llibertat no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’Autoritat Judicial quan per a això fóra requerit. 

 

Una dona detinguda a Torrent com a responsable de venda de droga

  

Agents de la Policia Nacional ha detingut a Torrent a una dona de 36 anys, d’origen espanyola com a presumpta autora d’un delicte de tràfic de drogues. En el registre del seu domicili en el qual vivia amb els seus tres fills menors se li va localitzar cocaïna, marihuana i haixix.

  

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents sobre la possible existència d’un domicili de la localitat en el qual es podria estar distribuint substàncies psicotròpiques. Els agents van localitzar el domicili i van esbrinar que en el mateix vivia una dona amb els seus tres fills menors.

    

Els policies van realitzar un registre en el domicili de la dona, responsable de les vendes, i van intervindre 482,7 grams de haixix, repartits en sis peces; 25,5 grams de cocaïna, 250 grams de, pel que sembla, marihuana en cabdells i picada, 4.329 euros, quatre bàscules de precisió, tres ganivets de grans dimensions amb restes de substàncies, plàstics retallats, bossetes i tancaments hermètics, utilitzats per a la preparació de les dosis, un grinder i papers amb anotacions.

  

Els agents, després de les comprovacions oportunes, van detindre a la sospitosa com a presumpta autora d’un delicte de tràfic de drogues.

 

Últimes notícies

Mor un treballador en caure des de deu metres en una nau de Paterna

Un treballador de 62 anys ha mort després de caure des d’uns deu metres mentre reparava el sostre d’una nau del polígon Fuente del Jarro, a Paterna.

Deu detinguts per incitar disturbis vinculats a Blocus: tres a Valencia

Deu jóvens, quatre menors, han sigut detinguts en 24 hores per incitar disturbis vinculats a Blocus. Tres arrestos s’han practicat a la província de Valencia.

L’Atlético busca pressionar el lideratge al camp del Levante

L’Atlético visita el Levante este dissabte amb sis victòries consecutives i la mirada posada en el lideratge. Julián Alvarez arriba en ratxa golejadora.

Puente revela 170 incidències del sistema LZB durant 2026 i defensa la seua seguretat després de l’accident d’Urda

La tragèdia deixa 69 morts i 13 víctimes identificades, mentre 39 ferits continuen hospitalitzats a Castella-la Manxa, 17 d'ells en unitats de cures intensives

València aprova un pressupost de 1.361 milions per a 2027

El govern municipal de València ha aprovat el projecte de pressupost de 2027, un 8,8 % superior al de l’exercici actual. L’oposició l’ha rebutjat.

La dana de 2024 suma 234 víctimes mortals en la causa judicial

La jutgessa de Catarroja ha elevat a 234 el recompte oficial de víctimes mortals de la dana del 29 d’octubre de 2024. L’últim cas reconegut és el d’un home de Paiporta que va morir després d’una infecció bacteriana.

Castelló proposa 246,7 milions per als comptes provincials de 2027

La Diputació de Castelló debatrà el 3 de novembre un pressupost de 246.698.267,01 euros per a 2027, amb inversions en seguretat, serveis i infraestructures.

El Govern estudia tancar temporalment l’AVE Madrid-Barcelona per a accelerar les obres de renovació

Óscar Puente reconeix que Transports valora suspendre la circulació durant un o dos anys per a reduir els terminis de les obres, encara que no hi ha cap decisió definitiva