Un nou carril bus connectarà Plaça d’Amèrica i Porta de la Mar per a agilitzar l’entrada al centre de València

 

El regidor de Mobilitat Sostenible de l’Ajuntament de València, Giuseppe Grezzi, ha anunciat este divendres la pròxima construcció d’un nou tram de carril bus que unirà la Plaça d’Amèrica i la de la Plaça de la Porta de la Mar pel carrer Navarro Reverter per a «millorar l’EMT en este entorn»,  ja que suposa una via d’accés del transport públic al centre de la ciutat. Així ho ha explicat l’edil en una roda de premsa celebrada hui divendres després de la Junta de Govern Local del consistori en el qual també ha anunciat l’adhesió de València, a través de la signatura d’un conveni singular, a l’Autoritat Metropolitana de Transport.

   

Les obres anunciades en Navarro Reverter, Plaza Amèrica i Porta de la Mar tindran un cost de 443.593,68 euros, i serà realitzada per la contracta d’obres del Ajuntament, gestionada per la signatura Pavasal. Grezzi ha assenyalat que el termini per a la seua finalització serà de tres mesos des que comencen les obres.

 

Últimes notícies

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.

Condemnat a més de dos anys de presó un policia que va fingir el robatori de la seua moto per a cobrar l’assegurança

L'Audiència Provincial de València imposa dos anys i un mes de presó a un agent que va fingir el robatori de la seua motocicleta per a cobrar més de 13.200 euros del segur, encara que la pena queda suspesa.

El Govern central confirma que seguix avant la nova Comandància de la Guàrdia Civil a Alacant

La delegada del Govern assegura que la nova Comandància de la Guàrdia Civil d'Alacant continuarà la seua tramitació en figurar en el Pla d'Infraestructures Estratègiques i comptar ja amb terrenys.

El PSPV suspén la seua reunió amb Mompó després del pacte pressupostari entre PP i Vox

El PSPV de la Diputació de València cancel·la la reunió amb Vicent Mompó en considerar que el pacte pressupostari entre PP i Vox compromet els comptes provincials i exigix explicacions per la gestió de la dana en lHorta.

El Congrés cita a María José Catalá i Virginia Barcones per la riuada de la dana

La comissió de la dana en el Congrés interrogarà el 15 de juny a l'alcaldessa de València, María José Catalá, i a la responsable de Protecció Civil, Virginia Barcones, per la riuada del 29 d'octubre de 2024.

ANPE i CSIF denuncien pintades, amenaces i danys en les seues seus després de donar suport a la proposta d’Educació

ANPE i CSIF denuncien pintades, amenaces i danys en les seues seus de Castelló després de recolzar la proposta salarial de la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

La jutgessa de la DANA torna a citar com a testimoni a Vicent Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA torna a citar com a testimoni al president de la Diputació de València, Vicent Mompó, després de la declaració de l'alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado.