Un nou carril bus connectarà Plaça d’Amèrica i Porta de la Mar per a agilitzar l’entrada al centre de València

 

El regidor de Mobilitat Sostenible de l’Ajuntament de València, Giuseppe Grezzi, ha anunciat este divendres la pròxima construcció d’un nou tram de carril bus que unirà la Plaça d’Amèrica i la de la Plaça de la Porta de la Mar pel carrer Navarro Reverter per a «millorar l’EMT en este entorn»,  ja que suposa una via d’accés del transport públic al centre de la ciutat. Així ho ha explicat l’edil en una roda de premsa celebrada hui divendres després de la Junta de Govern Local del consistori en el qual també ha anunciat l’adhesió de València, a través de la signatura d’un conveni singular, a l’Autoritat Metropolitana de Transport.

   

Les obres anunciades en Navarro Reverter, Plaza Amèrica i Porta de la Mar tindran un cost de 443.593,68 euros, i serà realitzada per la contracta d’obres del Ajuntament, gestionada per la signatura Pavasal. Grezzi ha assenyalat que el termini per a la seua finalització serà de tres mesos des que comencen les obres.

 

Últimes notícies

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.

Quatre persones ateses a la Tomatina de Bunyol per gas pebre enmig de la festa

Quatre persones han hagut de rebre atenció sanitària lleu després d’un llançament de gas pebre durant la Tomatina de Bunyol. L’incident, que també es va produir l’any passat, no ha provocat ferits greus.

Pérez Llorca resta importància a quan triarà el PP el candidat a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca afirma que no està gens preocupat per quan designarà el PP el candidat a la presidència de la Generalitat i defensa que el que importa és continuar aplicant els pressupostos i les inversions en sanitat i polítiques socials a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca assegura que cap professor serà perseguit a la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca garanteix que cap docent serà perseguit a la Comunitat Valenciana i defensa un model de llibertat educativa i de pensament. El president rebutja les crítiques a la Inspecció educativa i apel·la a millorar el sistema sense generar polèmiques.

Pérez Llorca alerta que els centres de menors estan al 200 % i veu difícil assumir més xiquets migrants

Juanfran Pérez Llorca adverteix que els centres de menors de la Comunitat Valenciana estan saturats, amb ocupacions del 200 %, i veu molt difícil acollir més xiquets migrants mentre no hi haja més espai i personal.