Un nou carril bus connectarà Plaça d’Amèrica i Porta de la Mar per a agilitzar l’entrada al centre de València

 

El regidor de Mobilitat Sostenible de l’Ajuntament de València, Giuseppe Grezzi, ha anunciat este divendres la pròxima construcció d’un nou tram de carril bus que unirà la Plaça d’Amèrica i la de la Plaça de la Porta de la Mar pel carrer Navarro Reverter per a «millorar l’EMT en este entorn»,  ja que suposa una via d’accés del transport públic al centre de la ciutat. Així ho ha explicat l’edil en una roda de premsa celebrada hui divendres després de la Junta de Govern Local del consistori en el qual també ha anunciat l’adhesió de València, a través de la signatura d’un conveni singular, a l’Autoritat Metropolitana de Transport.

   

Les obres anunciades en Navarro Reverter, Plaza Amèrica i Porta de la Mar tindran un cost de 443.593,68 euros, i serà realitzada per la contracta d’obres del Ajuntament, gestionada per la signatura Pavasal. Grezzi ha assenyalat que el termini per a la seua finalització serà de tres mesos des que comencen les obres.

 

Últimes notícies

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.