Un nou carril bus connectarà Plaça d’Amèrica i Porta de la Mar per a agilitzar l’entrada al centre de València

 

El regidor de Mobilitat Sostenible de l’Ajuntament de València, Giuseppe Grezzi, ha anunciat este divendres la pròxima construcció d’un nou tram de carril bus que unirà la Plaça d’Amèrica i la de la Plaça de la Porta de la Mar pel carrer Navarro Reverter per a «millorar l’EMT en este entorn»,  ja que suposa una via d’accés del transport públic al centre de la ciutat. Així ho ha explicat l’edil en una roda de premsa celebrada hui divendres després de la Junta de Govern Local del consistori en el qual també ha anunciat l’adhesió de València, a través de la signatura d’un conveni singular, a l’Autoritat Metropolitana de Transport.

   

Les obres anunciades en Navarro Reverter, Plaza Amèrica i Porta de la Mar tindran un cost de 443.593,68 euros, i serà realitzada per la contracta d’obres del Ajuntament, gestionada per la signatura Pavasal. Grezzi ha assenyalat que el termini per a la seua finalització serà de tres mesos des que comencen les obres.

 

Últimes notícies

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.