Un nou carril bus connectarà Plaça d’Amèrica i Porta de la Mar per a agilitzar l’entrada al centre de València

 

El regidor de Mobilitat Sostenible de l’Ajuntament de València, Giuseppe Grezzi, ha anunciat este divendres la pròxima construcció d’un nou tram de carril bus que unirà la Plaça d’Amèrica i la de la Plaça de la Porta de la Mar pel carrer Navarro Reverter per a «millorar l’EMT en este entorn»,  ja que suposa una via d’accés del transport públic al centre de la ciutat. Així ho ha explicat l’edil en una roda de premsa celebrada hui divendres després de la Junta de Govern Local del consistori en el qual també ha anunciat l’adhesió de València, a través de la signatura d’un conveni singular, a l’Autoritat Metropolitana de Transport.

   

Les obres anunciades en Navarro Reverter, Plaza Amèrica i Porta de la Mar tindran un cost de 443.593,68 euros, i serà realitzada per la contracta d’obres del Ajuntament, gestionada per la signatura Pavasal. Grezzi ha assenyalat que el termini per a la seua finalització serà de tres mesos des que comencen les obres.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.