Nuria Roca, fitxa per Cuatro després de ser acomiadada de TV3

Núria Roca en 'A tota pantalla'

Núria Roca en ‘A tota pantalla’. | CCMA

 

L’ex presentadora de TV3, Nuria Roca, ha tornat al món televisiu. Esta vegada gràcies a la cadena de Cuatro on presentarà un nou programa on els convidats aniran a trobar a la seua parella ideal. Així la periodista es recupera després de l’acomiadament inesperat de la cadena pública catalana.

  

  

Roca s’ha posat al capdavant del programa ‘Singles XD‘, el nou format que presenta Cuatro per a aquells que vulguen trobar parella en un espai televisiu. A pesar que la conductora ho va explicar en el seu compte de Twitter, poc després va esborrar el comentari.

 

 

Imatge del tuit que va fer Nuria Roca

Imatge del tuit que va fer Nuria Roca | Twitter

 

 

 

El programa permetrà trobar l’amor

La nova aposta de la cadena Mediaset, promet que cinc solters s’uniran per a aconseguir un objectiu comú: trobar parella o al seu millor amic, segons explica ‘Vertele!’. Per la seua banda, Roca comentava: «Res em pot fer més il·lusió que tornar a casa… Tornar a Mediaset i a Cuatro per a estar al capdavant de ‘Singles XD’, un format nou, diferent, diari i en directe!».

  

  

Així la presentadora del nou programa del canal de Fuencarral es mostrava molt emocionada per la seua tornada a la cadena i amb moltes ganes d’iniciar esta nova etapa

Nuria Roca parla clar sobre TV3

La presentadora acusa a l’«independentisme» de ser el culpable del seu acomiadament: «Evidentment han tingut en compte quan no eres de la corda». No obstant això, en cap moment ha fet referència a l’audiència que presentava el seu programa on, durant tres hores de durada, no arribava al 5%.

  

  

Per la seua banda, la Corporació Catalana ha assegurat que davant els índexs d’audiència on es demostrava que els teleespectadors escollien TV3 per a informar-se del procés, es va decidir transformar la graella, deixant de banda els programes d’entreteniment, «posat que l’actualitat mana».

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.