Nuria Roca, fitxa per Cuatro després de ser acomiadada de TV3

Núria Roca en 'A tota pantalla'

Núria Roca en ‘A tota pantalla’. | CCMA

 

L’ex presentadora de TV3, Nuria Roca, ha tornat al món televisiu. Esta vegada gràcies a la cadena de Cuatro on presentarà un nou programa on els convidats aniran a trobar a la seua parella ideal. Així la periodista es recupera després de l’acomiadament inesperat de la cadena pública catalana.

  

  

Roca s’ha posat al capdavant del programa ‘Singles XD‘, el nou format que presenta Cuatro per a aquells que vulguen trobar parella en un espai televisiu. A pesar que la conductora ho va explicar en el seu compte de Twitter, poc després va esborrar el comentari.

 

 

Imatge del tuit que va fer Nuria Roca

Imatge del tuit que va fer Nuria Roca | Twitter

 

 

 

El programa permetrà trobar l’amor

La nova aposta de la cadena Mediaset, promet que cinc solters s’uniran per a aconseguir un objectiu comú: trobar parella o al seu millor amic, segons explica ‘Vertele!’. Per la seua banda, Roca comentava: «Res em pot fer més il·lusió que tornar a casa… Tornar a Mediaset i a Cuatro per a estar al capdavant de ‘Singles XD’, un format nou, diferent, diari i en directe!».

  

  

Així la presentadora del nou programa del canal de Fuencarral es mostrava molt emocionada per la seua tornada a la cadena i amb moltes ganes d’iniciar esta nova etapa

Nuria Roca parla clar sobre TV3

La presentadora acusa a l’«independentisme» de ser el culpable del seu acomiadament: «Evidentment han tingut en compte quan no eres de la corda». No obstant això, en cap moment ha fet referència a l’audiència que presentava el seu programa on, durant tres hores de durada, no arribava al 5%.

  

  

Per la seua banda, la Corporació Catalana ha assegurat que davant els índexs d’audiència on es demostrava que els teleespectadors escollien TV3 per a informar-se del procés, es va decidir transformar la graella, deixant de banda els programes d’entreteniment, «posat que l’actualitat mana».

Últimes notícies

Empat del València en el debut d’Aguirre a El Sardinero

Javier Aguirre ha debutat com a tècnic del València CF amb un empat 2-2 al camp del Racing de Santander, en un partit obert fins al final. L’equip ha deixat bones sensacions malgrat les alternatives en el marcador.

Xavi Albert assumix la derrota del València Basket a Barcelona després d’arribar al límit

L’entrenador del València Basket, Xavi Albert, admet que costa assumir la derrota ajustada contra el Barça després d’haver portat el rival al límit, però recorda que estos finals entren dins d’una temporada llarga.

El Barça frena el Valencia Basket amb un triple final de Parra (89-86)

El Barça ha derrotat el Valencia Basket per 89-86 en un partit molt intens i ple d’alternatives, decidit per un triple final de Joel Parra. Els taronja, vigents campions de la Lliga Endesa, han tingut un últim llançament per forçar la pròrroga amb Nikola Mirotic.

Extingit l’incendi forestal declarat diumenge a Bocairent

L’incendi forestal declarat este diumenge a Bocairent, en una zona de pinada, s’ha donat per extingit després d’hores de treball terrestre i aeri. En l’extinció han participat efectius de València i Alacant, bombers forestals de la Generalitat i voluntaris locals.

Mor un camioner en caure el camió d’un pont de l’AP-7 a Benicarló

Un home de 46 anys ha mort esta matinada després que el camió que conduïa caiguera des d’un pont de l’AP-7 a Benicarló, des d’uns huit metres d’alçada.

Xàtiva i Carcaixent, entre les quatre temperatures més altes d’Espanya amb 30,1 ºC

Xàtiva i Carcaixent han marcat hui 30,1 ºC, la tercera i quarta temperatura més alta d’Espanya, segons l’AEMET. Altres punts de la Comunitat Valenciana també han registrat valors inusualment elevats per a octubre.

Rescaten un escalador amb una fractura oberta al Penyal d’Ifac

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han rescaten un escalador amb una fractura oberta en una cama al Penyal d’Ifac, a Calp. L’operatiu ha mobilitzat el Grup de Rescat i l’helicòpter MV9.

Empat sense gols entre l’Elx i el Celta en un duel pla al Martínez Valero

Elx i Celta han empatat 0-0 al Martínez Valero en un partit sense ritme ni ocasions clares, que manté l’equip gallec invicte fora de casa i prolonga els dubtes dels il·licitans com a locals.