16.4 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Nuria Roca, fitxa per Cuatro després de ser acomiadada de TV3

Núria Roca en 'A tota pantalla'

Núria Roca en ‘A tota pantalla’. | CCMA

 

L’ex presentadora de TV3, Nuria Roca, ha tornat al món televisiu. Esta vegada gràcies a la cadena de Cuatro on presentarà un nou programa on els convidats aniran a trobar a la seua parella ideal. Així la periodista es recupera després de l’acomiadament inesperat de la cadena pública catalana.

  

  

Roca s’ha posat al capdavant del programa ‘Singles XD‘, el nou format que presenta Cuatro per a aquells que vulguen trobar parella en un espai televisiu. A pesar que la conductora ho va explicar en el seu compte de Twitter, poc després va esborrar el comentari.

 

 

Imatge del tuit que va fer Nuria Roca

Imatge del tuit que va fer Nuria Roca | Twitter

 

 

 

El programa permetrà trobar l’amor

La nova aposta de la cadena Mediaset, promet que cinc solters s’uniran per a aconseguir un objectiu comú: trobar parella o al seu millor amic, segons explica ‘Vertele!’. Per la seua banda, Roca comentava: «Res em pot fer més il·lusió que tornar a casa… Tornar a Mediaset i a Cuatro per a estar al capdavant de ‘Singles XD’, un format nou, diferent, diari i en directe!».

  

  

Així la presentadora del nou programa del canal de Fuencarral es mostrava molt emocionada per la seua tornada a la cadena i amb moltes ganes d’iniciar esta nova etapa

Nuria Roca parla clar sobre TV3

La presentadora acusa a l’«independentisme» de ser el culpable del seu acomiadament: «Evidentment han tingut en compte quan no eres de la corda». No obstant això, en cap moment ha fet referència a l’audiència que presentava el seu programa on, durant tres hores de durada, no arribava al 5%.

  

  

Per la seua banda, la Corporació Catalana ha assegurat que davant els índexs d’audiència on es demostrava que els teleespectadors escollien TV3 per a informar-se del procés, es va decidir transformar la graella, deixant de banda els programes d’entreteniment, «posat que l’actualitat mana».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’alcalde de Manises, hospitalitzat després de patir un infart

L'alcalde de Manises, Javier Mansilla, està hospitalitzat després de patir un infart de miocardi este divendres. Arriben missatges de suport des del PSPV-PSOE i la Generalitat.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’inventar ‘relats’ i de voler frenar el Pla Viu

Pérez Llorca ha acusat el PSPV-PSOE d'inventar 'relats' sobre vivenda i d'intentar parar el Pla Viu, que, segons defén, ja té 4.800 vivendes en marxa.

Bendodo avisa a Rufián que quan mire arrere descobrirà que no li seguix tanta gent

Elías Bendodo ha advertit a Gabriel Rufián, impulsor d'una proposta per a unir a l'esquerra, que 'quan mire arrere' veurà que no li seguix tanta gent. En un acte del PP a Dénia, ha criticat al Govern de Sánchez i ha posat en valor mesures de l'Executiu valencià.

La UPV ret homenatge al gremi d’artistes fallers amb un mural

La UPV dedica un mural al gremi d'artistes fallers que recrea un taller tradicional i combina ciència, falles i divulgació amb perspectiva de gènere. L'obra, inspirada en ninots premiats de La Ciència als Falles, acompanya la tercera edició del concurs, obert fins al 14 de març.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Detinguts tres hòmens i ingressats a la presó per enviar càpsules seques de cascall a Màlaga, Àvila, Mallorca i els Estats Units. La Guàrdia Civil va confiscar 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete i va destapar la xarxa en l'operació Guru25.

Dos menors i deu dones assassinades en l’arrancada de 2026; sis casos tenien denúncies prèvies

L'inici de 2026 se salda amb 10 dones assassinades i dos crims vicaris contra menors. En sis casos hi havia denúncies prèvies, però la protecció va fallar.

Dos anys de l’incendi de Campanar: l’edifici avança en la seua reconstrucció integral

El residencial de Campanar complix dos anys de l'incendi amb les obres de rehabilitació ja encarrilades. Els veïns commemoren a les víctimes i miren al retorn a casa.

Relleva, la primera incubadora d’agricultors cooperativistes

Anecoop impulsa Relleva, un programa pioner que professionalitza a jóvens agricultors en cooperatives valencianes amb plans de negoci, mentoria i comunitat. Tres històries mostren que del camp es pot viure amb gestió i visió empresarial.