Nuria Roca, fitxa per Cuatro després de ser acomiadada de TV3

Núria Roca en 'A tota pantalla'

Núria Roca en ‘A tota pantalla’. | CCMA

 

L’ex presentadora de TV3, Nuria Roca, ha tornat al món televisiu. Esta vegada gràcies a la cadena de Cuatro on presentarà un nou programa on els convidats aniran a trobar a la seua parella ideal. Així la periodista es recupera després de l’acomiadament inesperat de la cadena pública catalana.

  

  

Roca s’ha posat al capdavant del programa ‘Singles XD‘, el nou format que presenta Cuatro per a aquells que vulguen trobar parella en un espai televisiu. A pesar que la conductora ho va explicar en el seu compte de Twitter, poc després va esborrar el comentari.

 

 

Imatge del tuit que va fer Nuria Roca

Imatge del tuit que va fer Nuria Roca | Twitter

 

 

 

El programa permetrà trobar l’amor

La nova aposta de la cadena Mediaset, promet que cinc solters s’uniran per a aconseguir un objectiu comú: trobar parella o al seu millor amic, segons explica ‘Vertele!’. Per la seua banda, Roca comentava: «Res em pot fer més il·lusió que tornar a casa… Tornar a Mediaset i a Cuatro per a estar al capdavant de ‘Singles XD’, un format nou, diferent, diari i en directe!».

  

  

Així la presentadora del nou programa del canal de Fuencarral es mostrava molt emocionada per la seua tornada a la cadena i amb moltes ganes d’iniciar esta nova etapa

Nuria Roca parla clar sobre TV3

La presentadora acusa a l’«independentisme» de ser el culpable del seu acomiadament: «Evidentment han tingut en compte quan no eres de la corda». No obstant això, en cap moment ha fet referència a l’audiència que presentava el seu programa on, durant tres hores de durada, no arribava al 5%.

  

  

Per la seua banda, la Corporació Catalana ha assegurat que davant els índexs d’audiència on es demostrava que els teleespectadors escollien TV3 per a informar-se del procés, es va decidir transformar la graella, deixant de banda els programes d’entreteniment, «posat que l’actualitat mana».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.