Nuria Roca, fitxa per Cuatro després de ser acomiadada de TV3

Núria Roca en 'A tota pantalla'

Núria Roca en ‘A tota pantalla’. | CCMA

 

L’ex presentadora de TV3, Nuria Roca, ha tornat al món televisiu. Esta vegada gràcies a la cadena de Cuatro on presentarà un nou programa on els convidats aniran a trobar a la seua parella ideal. Així la periodista es recupera després de l’acomiadament inesperat de la cadena pública catalana.

  

  

Roca s’ha posat al capdavant del programa ‘Singles XD‘, el nou format que presenta Cuatro per a aquells que vulguen trobar parella en un espai televisiu. A pesar que la conductora ho va explicar en el seu compte de Twitter, poc després va esborrar el comentari.

 

 

Imatge del tuit que va fer Nuria Roca

Imatge del tuit que va fer Nuria Roca | Twitter

 

 

 

El programa permetrà trobar l’amor

La nova aposta de la cadena Mediaset, promet que cinc solters s’uniran per a aconseguir un objectiu comú: trobar parella o al seu millor amic, segons explica ‘Vertele!’. Per la seua banda, Roca comentava: «Res em pot fer més il·lusió que tornar a casa… Tornar a Mediaset i a Cuatro per a estar al capdavant de ‘Singles XD’, un format nou, diferent, diari i en directe!».

  

  

Així la presentadora del nou programa del canal de Fuencarral es mostrava molt emocionada per la seua tornada a la cadena i amb moltes ganes d’iniciar esta nova etapa

Nuria Roca parla clar sobre TV3

La presentadora acusa a l’«independentisme» de ser el culpable del seu acomiadament: «Evidentment han tingut en compte quan no eres de la corda». No obstant això, en cap moment ha fet referència a l’audiència que presentava el seu programa on, durant tres hores de durada, no arribava al 5%.

  

  

Per la seua banda, la Corporació Catalana ha assegurat que davant els índexs d’audiència on es demostrava que els teleespectadors escollien TV3 per a informar-se del procés, es va decidir transformar la graella, deixant de banda els programes d’entreteniment, «posat que l’actualitat mana».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Lucas Beltrán assumix la derrota del València i demana estar més forts que mai

Lucas Beltrán assumix la derrota del València en el camp de l'Elx, lamenta les ocasions fallades i reclama al vestuari responsabilitat, caràcter i unió amb l'afició.

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.