Un corredor li obri la cella a un altre en la Mitja Marató de València

Baralla entre dos corredors en la Mitja Marató de València

Els agents policials van indentificar a l’agressor | Twitter Mitja Marató de València 

 

Este diumenge de matí es va celebrar en València la Mitja Marató València Trinidad Alfonso EDP. El bon ambient i la sana rivalitat va regnar, una volta més, en un dels events deportius més importants a nivell internacional. Tot i això, segons informacions de ‘Las Provincias’, es va produir un incident entre dos corredors que participaven, concretament en el quilòmetre 7.

 

Dos hòmens es van barallar i un d’ells va acabar traslladat a un centre hospitalari, ja que li va obrir la cella. Segons alguns testimonis, un dels dos corredors va espentar a l’altre de forma involuntària, un fet que és habitual en competicions a on participa molta gent. L’altre corredor, com a resposta, li va pegar una bofetada.

 

La víctima no ha denunciat, per ara, a l’agressor. La Policia Nacional ha facilitat el dorsal de l’agressor a l’organització de la Mitja Marató València Trinidad Alfonso EDP per a identificar-lo i, d’esta forma, prendrà mesures una volta s’aclarisquen els fets. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.