Un corredor li obri la cella a un altre en la Mitja Marató de València

Baralla entre dos corredors en la Mitja Marató de València

Els agents policials van indentificar a l’agressor | Twitter Mitja Marató de València 

 

Este diumenge de matí es va celebrar en València la Mitja Marató València Trinidad Alfonso EDP. El bon ambient i la sana rivalitat va regnar, una volta més, en un dels events deportius més importants a nivell internacional. Tot i això, segons informacions de ‘Las Provincias’, es va produir un incident entre dos corredors que participaven, concretament en el quilòmetre 7.

 

Dos hòmens es van barallar i un d’ells va acabar traslladat a un centre hospitalari, ja que li va obrir la cella. Segons alguns testimonis, un dels dos corredors va espentar a l’altre de forma involuntària, un fet que és habitual en competicions a on participa molta gent. L’altre corredor, com a resposta, li va pegar una bofetada.

 

La víctima no ha denunciat, per ara, a l’agressor. La Policia Nacional ha facilitat el dorsal de l’agressor a l’organització de la Mitja Marató València Trinidad Alfonso EDP per a identificar-lo i, d’esta forma, prendrà mesures una volta s’aclarisquen els fets. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.

Els artistes fallers reclamen ajudes i posar fre a l’intrusisme per a salvar el sector

El mestre major del Gremi d’Artistes Fallers, Vicente Julián, alerta que l’ofici travessa serioses dificultats per la pujada del preu del suro i l’intrusisme, i reclama ajudes directes, regulació i reconeixement professional per a garantir el futur del sector.

Quatre detinguts a Alacant per comprar mòbils cars amb nòmines falsificades

La Policia Nacional deté quatre hòmens a Alacant acusats d’estafar comerços de telefonia amb nòmines falsificades per finançar mòbils de gamma alta valorats en 1.500 euros.

El sud-est peninsular, clau arqueològica dels jocs de tauler preromans

El sud-est peninsular, especialment la província dAlacant, concentra la major quantitat de restes arqueològiques de jocs de tauler preromans, una peça clau per a entendre les relacions socials entre els pobles mediterranis i les elites locals abans de la romanització.

Oratge estable diumenge amb cel ras i descens de les temperatures a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge de cel poc nuvolós o ras, amb màximes a la baixa a l’interior de València i sense canvis en la resta, i vent fluix de direcció variable amb predomini de llevant a la vesprada.

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.