Un corredor li obri la cella a un altre en la Mitja Marató de València

Baralla entre dos corredors en la Mitja Marató de València

Els agents policials van indentificar a l’agressor | Twitter Mitja Marató de València 

 

Este diumenge de matí es va celebrar en València la Mitja Marató València Trinidad Alfonso EDP. El bon ambient i la sana rivalitat va regnar, una volta més, en un dels events deportius més importants a nivell internacional. Tot i això, segons informacions de ‘Las Provincias’, es va produir un incident entre dos corredors que participaven, concretament en el quilòmetre 7.

 

Dos hòmens es van barallar i un d’ells va acabar traslladat a un centre hospitalari, ja que li va obrir la cella. Segons alguns testimonis, un dels dos corredors va espentar a l’altre de forma involuntària, un fet que és habitual en competicions a on participa molta gent. L’altre corredor, com a resposta, li va pegar una bofetada.

 

La víctima no ha denunciat, per ara, a l’agressor. La Policia Nacional ha facilitat el dorsal de l’agressor a l’organització de la Mitja Marató València Trinidad Alfonso EDP per a identificar-lo i, d’esta forma, prendrà mesures una volta s’aclarisquen els fets. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.

Terremoto al Valencia CF: Corberán i Gourlay, destituïts i fi de l’actual àrea esportiva

El Valencia CF ha destituït l’entrenador Carlos Corberán, el CEO de futbol Ron Gourlay i tot el seu equip, enmig d’un inici de Lliga desastrós amb l’equip colista.

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.