Un corredor li obri la cella a un altre en la Mitja Marató de València

Baralla entre dos corredors en la Mitja Marató de València

Els agents policials van indentificar a l’agressor | Twitter Mitja Marató de València 

 

Este diumenge de matí es va celebrar en València la Mitja Marató València Trinidad Alfonso EDP. El bon ambient i la sana rivalitat va regnar, una volta més, en un dels events deportius més importants a nivell internacional. Tot i això, segons informacions de ‘Las Provincias’, es va produir un incident entre dos corredors que participaven, concretament en el quilòmetre 7.

 

Dos hòmens es van barallar i un d’ells va acabar traslladat a un centre hospitalari, ja que li va obrir la cella. Segons alguns testimonis, un dels dos corredors va espentar a l’altre de forma involuntària, un fet que és habitual en competicions a on participa molta gent. L’altre corredor, com a resposta, li va pegar una bofetada.

 

La víctima no ha denunciat, per ara, a l’agressor. La Policia Nacional ha facilitat el dorsal de l’agressor a l’organització de la Mitja Marató València Trinidad Alfonso EDP per a identificar-lo i, d’esta forma, prendrà mesures una volta s’aclarisquen els fets. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un penal de Ramazani dona al València un triomf vital davant Osasuna

Ramazani va anotar de penal després de repetició per entrada de Gayà en l'àrea. El 1-0 a Mestalla allunya al València cinc punts del descens i frena a Osasuna.

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li que va arribar en pastera

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' durant l'Elx-Espanyol; l'àrbitre no va sentir la frase però va activar el protocol antiracista.

El València perdona i es va 0-0 al descans davant Osasuna

El València va generar més perill, amb set rematades sense trobar porteria, mentres Osasuna va avisar amb dos accions clares, inclosa una de Budimir que va tapar Dimitrievski.

Elx i Espanyol empaten 2-2 en un dol tibant i seguixen sense guanyar en 2026

L'empat 2-2 en el Martínez Valero va arribar amb un penal de Rafa Mir al 89' després de revisió del VAR i una aturada de cinc minuts per un incident racista. Pickel va ser expulsat en l'afegit.

Elx i Espanyol firmen un 2-2 amb polèmica i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van empatar 2-2 en un partit amb alternatives, aturada per insults racistes i un penal de Rafa Mir en el 89. Els dos seguixen sense guanyar en 2026.

Elx i Espanyol empaten 2-2 i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en el Martínez Valero després d'un dol amb VAR, aturada per incident racista i alternatives. Cap gana encara en 2026.

2-2: Elx i Espanyol empaten i prolonguen la seua mala ratxa

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en un dol d'alternatives. El repartiment de punts no va trencar la seua mala dinàmica: cap va aconseguir encara guanyar en 2026.

Aturada de cinc minuts a l’Elx-Espanyol per un incident racista

L'àrbitre Iosu Galech Azpeitia va detindre cinc minuts l'Elx-Espanyol en el minut 76 per un incident racista. Després de l'aturada, es va llançar un avís per megafonia i el joc es va reprendre.