12.2 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Obrin un juí oral contra un xic que va matar a la seua parella en Vinaròs

Una persona amb un ganivet

Imatge d’arxiu | PIXABAY

 

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4 de Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló), ha decretat l’obertura de juí oral per un delicte d’assassinat contra el xic acusat de matar a la seua parella i esquarterar després el seu cadàver per a fer-ho desaparéixer.

 

L’acte establix que l’òrgan competent per a l’enjudiciament d’estos fets és un tribunal del jurat de l’Audiència Provincial de Castelló. A demés, requerix a l’acusat per a que diposite una fiança de 280.000 euros a fi de cobrir les possibles responsabilitats civils.

 

Els fets van passar durant la matinada del 17 de febrer de 2019, quan la parella va mantindre diferents discussions tant en sa casa de Vinaròs com en una discoteca de la localitat. Segons la resolució, de les diligències d’investigació practicades es desprén que el xic va atacar per sorpresa a la seua companya en casa i la va matar a colps.

 

La va enterrar en una fossa de Tarragona

En els dies posteriors, presumptament, va esquarterar el cadàver amb l’ajuda d’una tercera persona que no ha sigut identificada i el va enterrar en una fossa que va excavar en un paratge situat en la localitat de Tarragona (Catalunya).

 

A continuació, va vendre a un company de treball el telèfon mòbil de la morta i va comunicar als familiars d’esta, que li preguntaven pel seu parador davant de la falta de notícies d’ella, que se n’havia anat de manera voluntària a Alemanya després d’una discussió, tal com recull l’acte.

 

El presumpte assassí va denunciar finalment la desaparició de la seua parella el 7 de març de 2019, però va acabar sent detingut el 5 d’abril d’eixe mateix any. El dia després del seu arrest, van ser localitzats les restes mortals de la xica en la finca rústica a on estava enterrada.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs