Obrin un juí oral contra un xic que va matar a la seua parella en Vinaròs

Una persona amb un ganivet

Imatge d’arxiu | PIXABAY

 

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4 de Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló), ha decretat l’obertura de juí oral per un delicte d’assassinat contra el xic acusat de matar a la seua parella i esquarterar després el seu cadàver per a fer-ho desaparéixer.

 

L’acte establix que l’òrgan competent per a l’enjudiciament d’estos fets és un tribunal del jurat de l’Audiència Provincial de Castelló. A demés, requerix a l’acusat per a que diposite una fiança de 280.000 euros a fi de cobrir les possibles responsabilitats civils.

 

Els fets van passar durant la matinada del 17 de febrer de 2019, quan la parella va mantindre diferents discussions tant en sa casa de Vinaròs com en una discoteca de la localitat. Segons la resolució, de les diligències d’investigació practicades es desprén que el xic va atacar per sorpresa a la seua companya en casa i la va matar a colps.

 

La va enterrar en una fossa de Tarragona

En els dies posteriors, presumptament, va esquarterar el cadàver amb l’ajuda d’una tercera persona que no ha sigut identificada i el va enterrar en una fossa que va excavar en un paratge situat en la localitat de Tarragona (Catalunya).

 

A continuació, va vendre a un company de treball el telèfon mòbil de la morta i va comunicar als familiars d’esta, que li preguntaven pel seu parador davant de la falta de notícies d’ella, que se n’havia anat de manera voluntària a Alemanya després d’una discussió, tal com recull l’acte.

 

El presumpte assassí va denunciar finalment la desaparició de la seua parella el 7 de març de 2019, però va acabar sent detingut el 5 d’abril d’eixe mateix any. El dia després del seu arrest, van ser localitzats les restes mortals de la xica en la finca rústica a on estava enterrada.

Últimes notícies

Carbonell admet més pressupost al València Basket però reconeix rivals per davant

El director general del València Basket, Enric Carbonell, assegura que l’exigència i l’ambició es mantenen intactes, tot i que admet que hi ha clubs amb més pressupost i que el projecte continua sent deficitari cobert per l’aportació de Juan Roig.

Una avaria tècnica a l’Estació del Nord complica tres línies de Rodalia

Una avaria entre el pantògraf i la catenària a l’eixida de l’Estació del Nord ha afectat este dilluns les línies C1, C2 i C6 de Rodalia i un Euromed València-Figueres, amb retards de fins a 40 minuts i dos trens suprimits.

El nou Valencia busca reaccionar a Mendizorrotza davant un Alavés invicte a casa

El Valencia inicia la seua nova etapa a Mendizorrotza, on l'Alavés ha guanyat tots els partits, amb la banqueta i l'estructura esportiva en plena remodelació.

Educació reunirà divendres les autonomies amb el PISA 2025 de fons

El Ministeri d Educació ha convocat per a divendres la conferència sectorial amb les comunitats per repartir fons de FP i abordar el Pla d Educació Inclusiva, en plena polèmica pels resultats de l informe PISA 2025.

Boluda insta a aprofitar la proposta de finançament per a la Comunitat Valenciana

El president de l’AVE, Vicente Boluda, defensa a Alacant que la Comunitat Valenciana ha d’aprofitar l’oferta de reforma del finançament autonòmic i la qualifica de punt de partida per a millorar.

Muñoz insta el PP a treballar per la Comunitat i deixar d’atacar Morant

El síndic del PSPV, José Muñoz, ha advertit el PP que la Comunitat Valenciana està 'paralitzada' i li ha exigit que deixe d’atacar Diana Morant i fixe ja data per al debat de política general en Les Corts.

Llanos resta importància al candidat de Vox i posa el focus en el projecte del partit

José María Llanos assegura que el nom del candidat de Vox a la Generalitat és secundari i que el fonamental és que la ciutadania conega el projecte del partit i el seu compromís amb el servici públic. El síndic també ha demanat que el Debat de política general se celebre com més prompte millor.

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.