10.3 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Obrin un juí oral contra un xic que va matar a la seua parella en Vinaròs

Una persona amb un ganivet

Imatge d’arxiu | PIXABAY

 

LOTERÍA DE NAVIDAD

Comprueba tu décimo (premios provisionales)

Información provisional ofrecida por SELAE. Los premios definitivos se confirmarán con el listado oficial.

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4 de Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló), ha decretat l’obertura de juí oral per un delicte d’assassinat contra el xic acusat de matar a la seua parella i esquarterar després el seu cadàver per a fer-ho desaparéixer.

 

L’acte establix que l’òrgan competent per a l’enjudiciament d’estos fets és un tribunal del jurat de l’Audiència Provincial de Castelló. A demés, requerix a l’acusat per a que diposite una fiança de 280.000 euros a fi de cobrir les possibles responsabilitats civils.

 

Els fets van passar durant la matinada del 17 de febrer de 2019, quan la parella va mantindre diferents discussions tant en sa casa de Vinaròs com en una discoteca de la localitat. Segons la resolució, de les diligències d’investigació practicades es desprén que el xic va atacar per sorpresa a la seua companya en casa i la va matar a colps.

 

La va enterrar en una fossa de Tarragona

En els dies posteriors, presumptament, va esquarterar el cadàver amb l’ajuda d’una tercera persona que no ha sigut identificada i el va enterrar en una fossa que va excavar en un paratge situat en la localitat de Tarragona (Catalunya).

 

A continuació, va vendre a un company de treball el telèfon mòbil de la morta i va comunicar als familiars d’esta, que li preguntaven pel seu parador davant de la falta de notícies d’ella, que se n’havia anat de manera voluntària a Alemanya després d’una discussió, tal com recull l’acte.

 

El presumpte assassí va denunciar finalment la desaparició de la seua parella el 7 de març de 2019, però va acabar sent detingut el 5 d’abril d’eixe mateix any. El dia després del seu arrest, van ser localitzats les restes mortals de la xica en la finca rústica a on estava enterrada.

Últimes notícies

María Pérez renúncia a l’acta a València; Dolors López la substituirà i Maite Ibáñez assumix el càrrec de portaveu adjunt

L'edil socialista María Pérez ha renunciat a la seua acta a l'Ajuntament de València. La substituirà Dolors López i Maite Ibáñez assumix el càrrec de portaveu adjunt del PSPV.

El 61.366, quint premi de la Loteria de Nadal, deixa 60.000 euros a Gandia

El 61.366, un dels quints premis de la Loteria de Nadal, ha deixat 60.000 euros a Gandia amb deu dècims venuts en l'administració 10. La major part del número s'ha quedat a Madrid.

Luis Castro, primer portugués en el Llevant i onzé tècnic estranger

Luis Castro és el nou tècnic del Llevant fins a juny de 2027. És el primer portugués en la banqueta granota i l'onzé entrenador estranger en la història del club.

El 61.366 deixa 60.000 euros a Gandia com a quint premi de la Loteria de Nadal

El 61.366, un dels quints premis de la Loteria de Nadal, ha deixat 60.000 euros a Gandia amb deu dècims venuts en l'administració 10 del passeig de Germanies. La major part del número s'ha quedat a Madrid, amb 188 sèries.

Emergències activa la Situació 0 per nevades a La Pobla de Benifassà

Emergències ha activat la Situació 0 per nevades a La Pobla de Benifassà per a netejar viàries i assegurar accessos. Aemet preveu gelades i pujada de la cota el dimarts.

Martim Net: no ens posem límits i hem de seguir així

Martim Net va afirmar que l'Elx no es posa límits després de véncer al Raig i va demanar mantindre el nivell la resta del curs. El lusità va reclamar millorar com a visitant.

El 90.693 deixa 11,95 milions del tercer premi en la Comunitat Valenciana, amb Alacant al capdavant

El 90.693 ha repartit 11.950.000 euros del tercer premi en la Comunitat Valenciana, amb 20 sèries a Alacant i sèries i dècims a Alzira, Gandia i Manises. També han caigut dècims a Torrevieja, Alaquàs, Benissanó, Mislata, Benidorm i Onil.

El tercer premi 90.693 deixa 11,95 milions en la Comunitat Valenciana, 10 a Alacant

El 90.693 ha repartit 11.950.000 euros en la Comunitat Valenciana. L'administració 30 d'Alacant ha venut 20 sèries i concentra 10 milions.