Obrin un juí oral contra un xic que va matar a la seua parella en Vinaròs

Una persona amb un ganivet

Imatge d’arxiu | PIXABAY

 

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4 de Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló), ha decretat l’obertura de juí oral per un delicte d’assassinat contra el xic acusat de matar a la seua parella i esquarterar després el seu cadàver per a fer-ho desaparéixer.

 

L’acte establix que l’òrgan competent per a l’enjudiciament d’estos fets és un tribunal del jurat de l’Audiència Provincial de Castelló. A demés, requerix a l’acusat per a que diposite una fiança de 280.000 euros a fi de cobrir les possibles responsabilitats civils.

 

Els fets van passar durant la matinada del 17 de febrer de 2019, quan la parella va mantindre diferents discussions tant en sa casa de Vinaròs com en una discoteca de la localitat. Segons la resolució, de les diligències d’investigació practicades es desprén que el xic va atacar per sorpresa a la seua companya en casa i la va matar a colps.

 

La va enterrar en una fossa de Tarragona

En els dies posteriors, presumptament, va esquarterar el cadàver amb l’ajuda d’una tercera persona que no ha sigut identificada i el va enterrar en una fossa que va excavar en un paratge situat en la localitat de Tarragona (Catalunya).

 

A continuació, va vendre a un company de treball el telèfon mòbil de la morta i va comunicar als familiars d’esta, que li preguntaven pel seu parador davant de la falta de notícies d’ella, que se n’havia anat de manera voluntària a Alemanya després d’una discussió, tal com recull l’acte.

 

El presumpte assassí va denunciar finalment la desaparició de la seua parella el 7 de març de 2019, però va acabar sent detingut el 5 d’abril d’eixe mateix any. El dia després del seu arrest, van ser localitzats les restes mortals de la xica en la finca rústica a on estava enterrada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.