Obrin un juí oral contra un xic que va matar a la seua parella en Vinaròs

Una persona amb un ganivet

Imatge d’arxiu | PIXABAY

 

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4 de Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló), ha decretat l’obertura de juí oral per un delicte d’assassinat contra el xic acusat de matar a la seua parella i esquarterar després el seu cadàver per a fer-ho desaparéixer.

 

L’acte establix que l’òrgan competent per a l’enjudiciament d’estos fets és un tribunal del jurat de l’Audiència Provincial de Castelló. A demés, requerix a l’acusat per a que diposite una fiança de 280.000 euros a fi de cobrir les possibles responsabilitats civils.

 

Els fets van passar durant la matinada del 17 de febrer de 2019, quan la parella va mantindre diferents discussions tant en sa casa de Vinaròs com en una discoteca de la localitat. Segons la resolució, de les diligències d’investigació practicades es desprén que el xic va atacar per sorpresa a la seua companya en casa i la va matar a colps.

 

La va enterrar en una fossa de Tarragona

En els dies posteriors, presumptament, va esquarterar el cadàver amb l’ajuda d’una tercera persona que no ha sigut identificada i el va enterrar en una fossa que va excavar en un paratge situat en la localitat de Tarragona (Catalunya).

 

A continuació, va vendre a un company de treball el telèfon mòbil de la morta i va comunicar als familiars d’esta, que li preguntaven pel seu parador davant de la falta de notícies d’ella, que se n’havia anat de manera voluntària a Alemanya després d’una discussió, tal com recull l’acte.

 

El presumpte assassí va denunciar finalment la desaparició de la seua parella el 7 de març de 2019, però va acabar sent detingut el 5 d’abril d’eixe mateix any. El dia després del seu arrest, van ser localitzats les restes mortals de la xica en la finca rústica a on estava enterrada.

Últimes notícies

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.