Ocupen la casa d’una família britànica que passa les vacacions en Xàbia

 

Este dimarts, una família de Gran Bretanya, que fa quatre anys es va comprar un xalet en Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), ha hagut de cancel·lar els seus bitllets d’avió, ja que han trobat un grup d’ocupes en la casa. A demés, hauran d’anar a juí per a recuperar el xalet.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, Evelin, que s’encarrega del manteniment de la casa, ha trobat els panys trencats i roba estesa. «Vaig vore a tres jóvens que eixien corrent. I després vaig trobar a una parella que havia envaït la casa», ha relatat.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A demés, ha assegurat a la Guàrdia Civil que el dia anterior la casa estava buida. I els agents li han aconsellat que pose una denúncia, ja que fins que un jutge ho autoritze, no es poden desallotjar els ocupes.

 

Evelin i el seu marit han acudit a intentar persuadir a la parella, un jove de 25 anys i la seua parella de 19, per a que se’n anaren. Però no ha havut forma. Per això, els agents li han explicat a l’encarregada que no els poden desallotjar, ja que disfruten de la «inviolabilitat del domicili».

Últimes notícies

Pla urgent per a regenerar la Devesa de El Saler després de l’incendi d’agost

L’Ajuntament de València i la Generalitat han pactat un pla de regeneració i defensa contra incendis a la Devesa de El Saler després del foc d’agost, que va arrasar 37 hectàrees. Les administracions volen agilitzar tràmits, adaptar la normativa de L’Albufera i desplegar el sistema defensiu Sideinfo.

Els consellers d’Educació i Emergències donaran explicacions en Les Corts pels incendis i el robatori del tresor de Villena

Els consellers d’Educació i Cultura i d’Emergències compareixeran en Les Corts quan s’òbriga el període de sessions per explicar el robatori del tresor de Villena i els incendis de l’estiu. L’oposició critica la falta d’activitat parlamentària i el retard en fixar el calendari i el Debat de política general.

El PSPV demanarà a Antifrau l’expedient sobre la contractació de la parella de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE sol·licitarà a l’Agència Valenciana Antifrau l’expedient sobre la investigació de la contractació de la parella de Juanfran Pérez Llorca a la Diputació de València i reclama al PP que faça públics possibles dosiers interns.

Setembre tancarà amb un 82 % d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a setembre una ocupació mitjana del 82,1 % en hotels, del 75,3 % en apartaments turístics i del 70 % en càmpings, amb Alicante al capdavant i Benidorm fregant el 90 % d’ocupació.

Un incendi forestal complica la faena dels bombers a Polop de la Marina

Set mitjans terrestres, deu dotacions del Consorci de Bombers d'Alacant i cinc unitats forestals lluiten contra un incendi a Polop de la Marina, on s'ha decretat la situació 1 del PEIF per risc sobre la massa forestal.

Xoc polític pels mals resultats PISA en educació a la Comunitat Valenciana

L’informe PISA amb mals resultats en la Comunitat Valenciana ha desencadenat un dur enfrontament polític. PSPV i Compromís culpen la falta d’inversió i PP i Vox responsabilitzen l’herència del Botànic.

Baldoví dona per fet quatre paperetes i una serà de Compromís

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que en les pròximes autonòmiques hi haurà quatre paperetes i que una serà la de Compromís, malgrat la falta de novetats sobre possibles confluències de l'esquerra.

Mompó insta Morant a deixar de victimitzar-se i li retreu que en política ‘se ve llorado’

Vicent Mompó defensa el seu polèmic missatge contra Diana Morant, assegura que no es disculparà amb ella i li reclama que deixe de victimitzar-se i es pose a treballar.