Oltra: ‘Durant set hores he contestat a totes les preguntes que m’han plantejat’

“Durant set hores he contestat totes les qüestions que m’han plantejat des de la transparència i ara és temps també de l’administració de justícia i a esperar. Ara és el moment de tindre paciència”

Així s’ha pronunciat Oltra, davant els mitjans de comunicació, després de declarar davant el jutge per la gestió de la seua llavors Conselleria enfront del cas dels abusos sexuals del seu exmarit a una menor tutelada per la Generalitat Valenciana, i que va provocar la seua dimissió del govern del Botànic i en les files de Compromís.

De la mateixa manera, l’exvicepresidenta de la Generalitat ha arribat a primera hora del matí acompanyat al costat dels seus advocats a declarar, en qualitat d’investigada (imputada, i ha assegurat davant els mitjans de comunicació que estava “tranquil·la” i “serena” en un dels dies més decisius de la seua carrera com a representant polític.

Ha sigut rebuda entre aplaudiments i mostres de suport, principalment d’alguns càrrecs de Compromís, Més i Iniciativa. Entre els assistents estaven la secretària general de Més, Àgueda Micó; el portaveu d’Iniciativa, Alberto Ibáñez; el regidor de Mobilitat a l’Ajuntament de València, Giuseppe Grezzi; la Secretària Autonòmica de Salut Pública i diputada, Isaura Navarro; o el diputat de Compromís en Les Corts, Carles Esteve.

A la seua eixida dels jutjats, Oltra ha destacat que eixia “serena” igual que havia entrat, peo “més cansada”. Malgrat això, l’exvicepresidenta ha comparegut uns segons davant els mitjans que han fet guàrdia enfront dels jutjats tota la jornada i els ha agraït la seua espera i el seu treball. “Supose que ací fora, esperant, les hores passen més lentes”, ha comentat.

Puig continua confiant en Oltra

D’altra banda, aquest matí el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, en ser preguntat per la declaració de la qual fora la portaveu del seu govern ha assenyalat que “declararà la veritat, sense cap dubte” i ha tornat a expressar la seua confiança en Oltra i en la justícia. “Per descomptat, confie en ella i en la justícia” ha manifestat.

En aquest sentit, el president del PPCV, Carlos Mazón, ha retret al cap del Consell que encara no haja demanat perdó per la gestió de la Conselleria d’Igualtat enfront de la tutela de menors. “Continue esperant que el president de la Generalitat Valenciana demane perdó o reconega algun error en la tutela en els menors en la Comunitat Valenciana, que em sembla el més rellevant fora del procés judicial” ha indicat Mazón, que també ha mostrat “absolut respecte” a la independència judicial.

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.