Oltra: ‘Durant set hores he contestat a totes les preguntes que m’han plantejat’

“Durant set hores he contestat totes les qüestions que m’han plantejat des de la transparència i ara és temps també de l’administració de justícia i a esperar. Ara és el moment de tindre paciència”

Així s’ha pronunciat Oltra, davant els mitjans de comunicació, després de declarar davant el jutge per la gestió de la seua llavors Conselleria enfront del cas dels abusos sexuals del seu exmarit a una menor tutelada per la Generalitat Valenciana, i que va provocar la seua dimissió del govern del Botànic i en les files de Compromís.

De la mateixa manera, l’exvicepresidenta de la Generalitat ha arribat a primera hora del matí acompanyat al costat dels seus advocats a declarar, en qualitat d’investigada (imputada, i ha assegurat davant els mitjans de comunicació que estava “tranquil·la” i “serena” en un dels dies més decisius de la seua carrera com a representant polític.

Ha sigut rebuda entre aplaudiments i mostres de suport, principalment d’alguns càrrecs de Compromís, Més i Iniciativa. Entre els assistents estaven la secretària general de Més, Àgueda Micó; el portaveu d’Iniciativa, Alberto Ibáñez; el regidor de Mobilitat a l’Ajuntament de València, Giuseppe Grezzi; la Secretària Autonòmica de Salut Pública i diputada, Isaura Navarro; o el diputat de Compromís en Les Corts, Carles Esteve.

A la seua eixida dels jutjats, Oltra ha destacat que eixia “serena” igual que havia entrat, peo “més cansada”. Malgrat això, l’exvicepresidenta ha comparegut uns segons davant els mitjans que han fet guàrdia enfront dels jutjats tota la jornada i els ha agraït la seua espera i el seu treball. “Supose que ací fora, esperant, les hores passen més lentes”, ha comentat.

Puig continua confiant en Oltra

D’altra banda, aquest matí el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, en ser preguntat per la declaració de la qual fora la portaveu del seu govern ha assenyalat que “declararà la veritat, sense cap dubte” i ha tornat a expressar la seua confiança en Oltra i en la justícia. “Per descomptat, confie en ella i en la justícia” ha manifestat.

En aquest sentit, el president del PPCV, Carlos Mazón, ha retret al cap del Consell que encara no haja demanat perdó per la gestió de la Conselleria d’Igualtat enfront de la tutela de menors. “Continue esperant que el president de la Generalitat Valenciana demane perdó o reconega algun error en la tutela en els menors en la Comunitat Valenciana, que em sembla el més rellevant fora del procés judicial” ha indicat Mazón, que també ha mostrat “absolut respecte” a la independència judicial.

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.