Oltra: ‘Durant set hores he contestat a totes les preguntes que m’han plantejat’

“Durant set hores he contestat totes les qüestions que m’han plantejat des de la transparència i ara és temps també de l’administració de justícia i a esperar. Ara és el moment de tindre paciència”

Així s’ha pronunciat Oltra, davant els mitjans de comunicació, després de declarar davant el jutge per la gestió de la seua llavors Conselleria enfront del cas dels abusos sexuals del seu exmarit a una menor tutelada per la Generalitat Valenciana, i que va provocar la seua dimissió del govern del Botànic i en les files de Compromís.

De la mateixa manera, l’exvicepresidenta de la Generalitat ha arribat a primera hora del matí acompanyat al costat dels seus advocats a declarar, en qualitat d’investigada (imputada, i ha assegurat davant els mitjans de comunicació que estava “tranquil·la” i “serena” en un dels dies més decisius de la seua carrera com a representant polític.

Ha sigut rebuda entre aplaudiments i mostres de suport, principalment d’alguns càrrecs de Compromís, Més i Iniciativa. Entre els assistents estaven la secretària general de Més, Àgueda Micó; el portaveu d’Iniciativa, Alberto Ibáñez; el regidor de Mobilitat a l’Ajuntament de València, Giuseppe Grezzi; la Secretària Autonòmica de Salut Pública i diputada, Isaura Navarro; o el diputat de Compromís en Les Corts, Carles Esteve.

A la seua eixida dels jutjats, Oltra ha destacat que eixia “serena” igual que havia entrat, peo “més cansada”. Malgrat això, l’exvicepresidenta ha comparegut uns segons davant els mitjans que han fet guàrdia enfront dels jutjats tota la jornada i els ha agraït la seua espera i el seu treball. “Supose que ací fora, esperant, les hores passen més lentes”, ha comentat.

Puig continua confiant en Oltra

D’altra banda, aquest matí el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, en ser preguntat per la declaració de la qual fora la portaveu del seu govern ha assenyalat que “declararà la veritat, sense cap dubte” i ha tornat a expressar la seua confiança en Oltra i en la justícia. “Per descomptat, confie en ella i en la justícia” ha manifestat.

En aquest sentit, el president del PPCV, Carlos Mazón, ha retret al cap del Consell que encara no haja demanat perdó per la gestió de la Conselleria d’Igualtat enfront de la tutela de menors. “Continue esperant que el president de la Generalitat Valenciana demane perdó o reconega algun error en la tutela en els menors en la Comunitat Valenciana, que em sembla el més rellevant fora del procés judicial” ha indicat Mazón, que també ha mostrat “absolut respecte” a la independència judicial.

Anuncios

Últimes notícies

Gátova exigix a la CHJ una neteja urgent del barranc del Carraixet per risc de riuades i incendis

L'Ajuntament de Gátova reclama a la Confederació Hidrogràfica del Xúquer una intervenció urgent i integral en el barranc del Carraixet davant l'acumulació massiva de canyes invasores i l'augment del risc d'inundacions i incendis.

Elx mobilitza els seus símbols en un vídeo per a espentar a l’equip cap a la salvació

L'Elx difon un vídeo en les seues xarxes en el qual recorre a símbols il·licitans, personatges històrics i oficis tradicionals per a animar a l'equip en la lluita per la permanència en Primera Divisió.

Nova marxa lenta de taxis a València contra el servici dels VTC

Set associacions del taxi a València convoquen per a este dijous una marxa lenta amb els vehicles i una concentració a peu per a denunciar l'augment dels VTC sense resposta de la Conselleria.

Jutgen a un advocat d’Elx per quedar-se 65.000 euros de la indemnització d’una clienta

Un advocat d'Elx s'enfronta a tres anys de presó acusat d'apropiar-se de 65.000 euros de la indemnització que havia de cobrar una dona per un greu accident de trànsit patit al costat de la seua filla menor.

Detingut a Alginet per una onada d’estirades a ancianes a Benifaió i Carlet

Un home de 44 anys ha sigut detingut a Alginet acusat d'almenys cinc robatoris amb violència a ancianes a Benifaió i Carlet, a més de diversos robatoris en vehicles durant les Falles.

El Suprem encara l’última sessió del juí a Ábalos, Koldo García i Aldama per presumpta corrupció

El Tribunal Suprem celebra la catorzena i previsiblement última sessió del juí per presumpta corrupció a José Luis Ábalos, la seua exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama, centrada en els informes finals d'acusacions i defenses.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats a l’interior de la Comunitat Valenciana este dimecres

Este dimecres descendixen les temperatures en la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles, puntualment moderats amb tempesta a l'interior del terç nord, a més de canvis en el vent i l'estat de la mar.

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió provoca retards als trens de rodalia i mitjana distància

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió està provocant retards de fins a 18 minuts en trens de rodalia i mitjana distància, que només poden circular per una via en este tram.